Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Jak jsem narazil na ČSOB - banku, která to "myslí zeleně"

Končí mi 2-letý vklad, který následoval po ČSOB stavebním spoření, tak přišel čas na to jej vypovědět. Sjednal jsem si schůzku s poradkyní a vyrazil.
Dozvěděl jsem se, že po výpovědi trvá asi 3 měsíce, než mi peníze převedou. ALE! Pokud si založím účet u ČSOB, tak budu mít peníze na účtu po 3 týdnech. To je pěkná vyjebávka, co? Ale budiž, další účet mě nezabije. Souhlasil jsem. U banky, která to myslí zeleně (viz jejich stránky) následoval pro založení tisk papírů - účet, spořící účet, bankovní identita, podmínky, ... Každý o 2-3 stranách, proložený prázdnými stránkami. Celkem asi 15 stran, to vše 2x. Pak podepisování. Následně 3x tisk výpovědi a další podepisování.
To už jsme zlikvidovali na papíry pěkný špalek u banky, který to myslí zeleně - viz jejich titulní strana.
Dozvěděl jsem se, že mi dorazí fyzická karta, o kterou jsem nestál. Další zelená pro banku. Ale karty se hodí na zarovnávání spár po silikonu, lepení ochranných skel na mobil apod.

Poradkyně měla hroznou radost, že se mnou nemusí aktivovat bankovnictví, když jsem jí řekl, že to zvládnu po tom, co jsem na jednom papíře měl ID a dorazila SMS s prvotním heslem. Po necelé hodině jsem vyrazil k domovu.

Pustím si stránku banky https://www.csob.cz/ a marně hledám odkaz na bankovnictví - prohlížeč Opera, který nemám roztažený na celou obrazovku. Připadal jsem si jako debil. Tak jsem si přes vyhledávač našel odkaz pro vstup do bankovnictví a aktivoval ho.

Pak mi to nedalo a začal jsem pátrat. Přece ta banka nemůže být tak blbá, aby na stránce neměla odkaz na vstup do bankovnictví.
Je tam. Když roztáhnu okno prohlížeče na celou obrazovku (1920 px), tak se ukáže kousek tlačítka úplně vpravo. Ale nejde stisknout, protože nad ním trůní ikonka pro vyhledávání. Je třeba zmenšit měřítko.
Další možností je zmenšit okno prohlížeče na méně jak na polovinu obrazovky.
Edge se chová stejně, ve FireFoxu se stránka zobrazuje včetně odkazu na přihlášení.

Takže mám další banku a půl centimetru vytisknutých papírů jen k tomu, abych na své peníze nemusel čekat 3 měsíce. A marně přemýšlím, jak je to s tím zeleným myšlením...

Předmět Autor Datum
Zkusil jsem si konverzaci s parodií na digitální asistentku jménem Kate. Když jsem se zeptal na něja…
Jan Fiala 12.02.2025 09:39
Jan Fiala
Jakákoliv digi asistentka jakékoliv banky u nás nestojí ani za zlámanou grešli. "Psavá" asistentka j…
L-Core 12.02.2025 09:47
L-Core
Moje nekvalifikovaná rada: ZDRHEJ! Ono to už lepší nebude, jen horší. :-D
IQ37 12.02.2025 11:30
IQ37
Přímé linky na přihlášení do všech bank mám - pro pohodlí - uloženy přímo v záložkách prohlížeče (FF…
L-Core 12.02.2025 09:55
L-Core
Já si linky taky ukládám, ale když link nenajdu po zřízení účtu na stránce banky, protože je schovan…
Jan Fiala 12.02.2025 10:02
Jan Fiala
Doufám, že si ten účet aspoň hned zrušil poté, o ti vyplatili prachy. :)
Araneus84 12.02.2025 11:26
Araneus84
No jak píše, tak zatím asi nevyplatili. Pokud si založím účet u ČSOB, tak budu mít peníze na účtu p…
Karel04 12.02.2025 11:42
Karel04
Musím počkat, až tam prachy dorazí, zruším ho pak.
Jan Fiala 12.02.2025 11:43
Jan Fiala
Zkusil jsem Chrome, Edge a Firefox a ve všech tam to přihlášení normálně jde.
Wikan 12.02.2025 11:48
Wikan
Zvláštní. A to mám relativně čerstvě (měsíc) načisto nainstalovaný notebook a v Edge žádné doplňky.…
Jan Fiala 12.02.2025 12:07
Jan Fiala
Když jsem to dal na 110 %, tak už mi to taky dělá.
Wikan 12.02.2025 12:28
Wikan
Me to dělá na 100% a musím na 90%, aby se mi to ukázalo :-( FF je v pořádku. Asi je tam něco shniléh…
Jan Fiala 12.02.2025 12:33
Jan Fiala
Mno, to se mám na co těšit, čeká mě totiž ČSOB k řešení v rámci pozůstalosti. Nicméně tohle je ješt…
ApoCalypse 12.02.2025 12:47
ApoCalypse
To mi připomíná reálie Hello banky a jejich pověstný "kabelový přenos dat" ]:) Úhrada kreditky prob…
L-Core 12.02.2025 13:32
L-Core
Hele, nemá to třeba vlastní RFC? Jako RFC 2549 - IP over Avian Carriers with Quality of Service?
ApoCalypse 12.02.2025 15:03
ApoCalypse
Myslis IP over pidgeon carrier?
Jan Fiala 12.02.2025 15:48
Jan Fiala
Ano, IPPC, myslím, že je o dost rychlejší, než kabelový přenos..
ApoCalypse 12.02.2025 16:19
ApoCalypse
Z tvého příspěvku jsem si přečetl jen první dvě věty. Před léty jsem rušil svojí mámě účet a vyplace…
nerady 12.02.2025 18:09
nerady
Jsem si pri cteni nemohla nevzpomenout, jak si mama zalozila ucet u AirBank v prodejne O2 (bo O2 dav…
merlouska 13.02.2025 18:06
merlouska
Dnes dorazilo upozornění: Šup s kartou do mobilu. Proč čekat až karta přijde? Ve Smartu už ji máte.…
Jan Fiala 13.02.2025 19:55
Jan Fiala
Od ČSOB mám v mobilu právě jen ten smart key, na potvrzování přihlášení do IB a potvrzování plateb.…
L-Core 13.02.2025 20:32
L-Core
Parodie na asistenrku (Kate) me zacala premlouvat, ze si mam aktivovat smart klic. Ze budu muset ude…
Jan Fiala 15.02.2025 10:26
Jan Fiala
To je divné, já mám jen smart klíč (2-3 roky?) a nic takového jsem absolvovat nemusel. Koncem roku…
L-Core 15.02.2025 12:30
L-Core
Chces říct, Kate nejen neumi odpovědět, ale dokonce lže? To by si ČSOB prece nedovolila ]:) Tak nel…
Jan Fiala 15.02.2025 17:35
Jan Fiala
Možná nějaká novinka "v rámci zkvalitňování služeb". My - když ČSOB zrušila potvrzování esemeskami -…
L-Core 15.02.2025 17:46
L-Core
Pokud není klient zaúvěrovaný nebo se nehodlá zadlužit, tak je třeba požadovat pouze opis údajů. V ž…
Jako 16.02.2025 20:58
Jako
K tomu lze říct jediné, že v ČSOB lžou sobě navzájem, taky veřejně klientům a bez studu. Ono si stač…
Jako 16.02.2025 20:54
Jako
Dovolím si pár prostých úvah a otázek ze života, myšleno v dobrém, nikoli jako provokaci a podobně.…
Jako 17.02.2025 13:32
Jako
A k čemu tyto úvahy jsou? Nešlo o stavební spoření, nehrozilo přespoření - byl to 2-letý vklad, kte…
Jan Fiala 17.02.2025 14:14
Jan Fiala
Psal jsem z mých zkušeností. Je na každém, co si z toho vezme. Různé produkty, ale stejně mizerný ús…
Jako 17.02.2025 14:31
Jako
Produkt byl na pevne 2 roky, vypoved jsem podal v souladu s podminkami produktu.
Jan Fiala 17.02.2025 15:56
Jan Fiala
ČSOB nenabídla možnost el. podpisu dokumentů? Proč bylo nutné papírovat? Běžnou praxí je, že banka c…
Jako 19.02.2025 18:32
Jako
Opera (čínská), DeepSeek v mobilu čínský, přitom Čína je špionážní velmoc a celosvětový škůdce. Tohl…
Jan Fiala 19.02.2025 19:27
Jan Fiala
Mě spíš zajímají informace k tématu vlákna ČSOB a mým dotazům. Docela rád bych věděl co fakticky v Č…
Jako 19.02.2025 20:34
Jako
CSOB ma na titulni strance "myslime zelene", pritom ukonceni vkladu (ne terminovaneho) a zalozeni uc…
Jan Fiala 19.02.2025 20:52
Jan Fiala
Pokud "myslí zeleně" tak je potřeba vedení naverbovat do armády, tam takové lidi potřebují.
nerady 19.02.2025 20:59
nerady
Rozumím tomu poukázání na kontroverzi. Raději bych ale sahl po papírech, to je jistota orig. dokumen…
Jako 19.02.2025 21:18
Jako
Přemýšlím, která banka, ve které máme nějaké účty/produkty, mě "dojí". Nikde spoustu let neplatím žá… poslední
L-Core 20.02.2025 07:55
L-Core
Ty tu pořád meleš něco o arbitrovi, přepočtech a podobně a přitom se tazatel jen podivuje nad zbyteč…
Karel04 17.02.2025 18:53
Karel04
https://debaty.net/discussions/3286450-jak-jsem-narazil-na-csob-banku-ktera-to-mysli-zelene#r3287109…
Jako 19.02.2025 18:40
Jako

Zkusil jsem si konverzaci s parodií na digitální asistentku jménem Kate. Když jsem se zeptal na nějaké podrobnosti, dostalo se mi odpovědi: co to bylo prosím? Tahle odpověď je docela arogantní, nemyslíte? Kdyby napsala, že nerozumí, je to ok. Ale tohle?
Když se člověk zeptá, co umí, dozví se, že toho umí dost. Třeba vykládat vtipy.
Takže další vtip od banky, která myslí zeleně je digitální asistentka, která vykládá vtipy.

Typický příklad společnosti, kde marketing vyhrává nad logikou a funkčností.

Jakákoliv digi asistentka jakékoliv banky u nás nestojí ani za zlámanou grešli. "Psavá" asistentka jen copypastuje pár témat; buď se proklikat na někoho živého, nebo se na to vykašlat. "Mluvící" je lepší, stačí zřetelně říci "chci mluvit s živým kolegou/pracovníkem" a AI mě přepojí.

Přímé linky na přihlášení do všech bank mám - pro pohodlí - uloženy přímo v záložkách prohlížeče (FF). Pro ČSOB je to https://online.csob.cz/

Ve FF mi pořádně nefunguje akorát Max banka (teď už jako divize Creditas); ani když zvětším okno na maximum 1920*1200, při zadávání příkazu k platbě nejsou k dispozici všechny chlívečky pro symboly a plocha nejde pořádně rolovat, dole je jakési menu natvrdo, které zavazí. Tuto banku proto ovládám z Edge. Možná je to nějakým doplňkem, nevím.

Mno, to se mám na co těšit, čeká mě totiž ČSOB k řešení v rámci pozůstalosti.

Nicméně tohle je ještě celkem "nic" problém, daleko výživnější bylo řešení (jiné) pozůstalosti pro změnu v UniCredit bance. To, co tamní banda levorukých lopat předváděla, to jsem v životě nezažil, ani Česká Spořitelna v devadesátých letech neměla tak příšerný servis.

Ze všech příhod a peripetií vytáhnu jen jednu, pěkně zasyflenou, perlu: víte, jak v UniCredit bance převádějí investiční účty ze zemřelého na nového vlastníka? Z původních účtů na tiskárně vyjedou výpis a pak ho prostým opisem do klávesnice zavedou k novému majiteli, který pak může s investicemi disponovat - tedy pouze v případě, že to jelito, co to přepisuje, správně zaklikne dispoziční právo, protože jinak se koukáte na investiční účty a můžete se tak maximálně dloubat v nose, ale s nimi pracovat.

Obávám se, že v případě UniCredit to není selhání jednotlivce, ale prostě totální bordel na kolečkách, protože tohle zdaleka nebylo jediné pochybení a neschopnost, na které jsem u nich narazil. Takže všem doporučuju, ruce pryč.

To mi připomíná reálie Hello banky a jejich pověstný "kabelový přenos dat" ]:)

Úhrada kreditky probíhala údajně tak, že při odeslání platby kreditky příkazem z BÚ si to tam někde vytiskli a jak toho měli více, nějaká bába nastrkala papíry do kabely (od toho ten "kabelový") a přenesla někam jinam, kde to naklovali do počítače jako příjem na kreditkovém účtu.

Z tvého příspěvku jsem si přečetl jen první dvě věty. Před léty jsem rušil svojí mámě účet a vyplacení peněz až za měsíc. Pak jsem rušil svůj účet, který jsem měl už hodně dlouho a lhůta tam nebyla. Chtěl jsem si vybrat cca 60 tisíc a zrušit účet. No to byl, ale problém, který musela schválit Praha a já musel hodinu na to schválení čekat. Pak byl problém spočítat kolik tam má zůstat na likvidaci. Radši jsem jim tam nechal o stovku víc a podepsal, že už od nich nikdy nebudu nic chtít. No a od té doby cca 9 let nemám účet v žádné bance a jde to také.:-)
Poznámka: Vždy se jednalo o ČSOB

Jsem si pri cteni nemohla nevzpomenout, jak si mama zalozila ucet u AirBank v prodejne O2 (bo O2 dava slevu 300 Kc, kdyz clovek plati vyuctovani z AirBank)... a mam takovej pocit, ze z toho nebyl jedinej papir. Vsechno elektronicky.

Ale musim rict, ze me prekvapilo a pobavilo, ze bankovni ucet jde zalozit i v prodejne mobilniho operatora :-D (jasne, chapu ten princip - patri pod stejnou materskou spolecnost, ale i tak...)

Dnes dorazilo upozornění:

Šup s kartou do mobilu.
Proč čekat až karta přijde? Ve Smartu už ji máte.

Proč si mám do mobilu davat kartu, kterou jsem nechtel a ani jsem nemel moznost ji nechtit?
Dnes jsem si pokecal s Kate. Dovolil jsem se zeptat, jak si v bankovnicvi uspořádám domácí obrazovku (nasrali tam nekolik reklam na produkty). Na tohle by odpovědět mohla. Ale jediná odpověď, kterou jsem dostal byla, že to nepochytala.
Ať žije marketing ČSOB. Tak to dopada, když někdo chce být cool a nemá na to.

A ještě si prý mám nainstalovat další apku - Smart key. Zatimco ostatní banky se snaží vše zjednodušovat, ČSOB jde vlastní cestou.

To je divné, já mám jen smart klíč (2-3 roky?) a nic takového jsem absolvovat nemusel.

Koncem roku jsme měnili občanky; některé banky chtěly údaje o té nové vč ofocení, jiné si to nějak zjistily (automaticky?) samy. Nejotravnější a nejneodbytnější v tom byla MBank. Mimochodem, zakládali jsme tam teď (protože akce 3000 Kč odměna) i podnikatelské účty s vedením zdarma a kolonek jak na žádosti o vystěhování na Západ za minulého režimu.

Pokud není klient zaúvěrovaný nebo se nehodlá zadlužit, tak je třeba požadovat pouze opis údajů. V žádném případě nedávat souhlas k pořízení kopie OP. Prostě k tomu není žádný faktický důvod. Kopírování OP je česká specialita, při které se klientům denně lže do očí, že to tak musí být. Banky si mohou čerpat údaje z registru obyvatel. Stačí je k tou vyzvat písemně, e-mailem z registrované e-mail adresy, kterou považují za autorizovanou pro písemnou komunikaci. Dále vyžadovat vysvětlení a písemný výčet důvodů, proč toho nejsou schopní. Pak má smysl se konkrolně ptát u dozorující ČNB a informovat ji podnětem o nekalých praktikách, které jsou u bank běžné.

K tomu lze říct jediné, že v ČSOB lžou sobě navzájem, taky veřejně klientům a bez studu. Ono si stačí přečíst rozhodnutí od fin. arbitra. Od toho neschopného a vlastně všehoschopného molocha je dobré se držet co nejdále. Nejépe v nimi nemít nic společného.

Dovolím si pár prostých úvah a otázek ze života, myšleno v dobrém, nikoli jako provokaci a podobně. Chci vám pomoc.

Proč si klient nenechal včas udělat modelaci vývoje stavebního spoření, aby se dozvěděl na den přesné datum ukončení stavebního spoření? Jd eo to bay neporučil smluvní podmínky, například přespořením, čímž by mohl čelit snížení úrokové sazby a nevyplacení části dosavadích úroků. Při tom se každý klient logicky ptá a chce vědět, kdy mu peníze zašlou na účet klientem určený pro výplatu k poslendímu dni kdy smlouva fakticky zanikne.
Výše uvedené se vždy řeší s poradcem výhradně e-mailovou komunikací, výhradně z autorizované e-mailové adresy. Je naprosto zbytečné někam chodit nebo telefonovat. Nemá smysl s nikým ztrácet čas osobním kontaktem. Smlouva se vypovídá písemně prokazatelným způsobem a vypovídá ji klient, tedy se sedná o jednostranný právní úkon. Vy jste šel evidentně do dohody dvou stran a oni si s vámi vytřeli...
Mimochodem, ta lhůta pro výplatu peněz byla už za éry ČMSS, kde byla smlouva sjednána. Podíval bych se do správnné verze vašich produktových podmínek, které byly platné ke dni podpisu smlouvy stavebního spoření. Ty jste si měl nastudovat než jste šel na schůzku. To je nutnost. Zaměstnanci ČSOB čsto podmínky neštou, neznají a pak blábolí smyšlenky svého chlebodárce. To máte v podmínkách, to je pro obě strany závazne. Tak si je nastudujte a pokud vás uvedi v omyl, tak jim to sdělte a podejte stížnost k ČNB, protože se velmi pravděpodobně jednalo o jejich účelové a vědomé jednání.
Taky jsou na místě otázky, kolik obchodních neschopů se na vás vystřídalo za dobu trvání smlouvy stavebního spoření. Jejich promiskuitu (jmén a kontaty) vidíte na výpisech z účtu stavebního spoření. V neposlední řadě má smysl připustit své neznalosti a případně poděkovat sjednateli, který shrábl počáteční provizi (1 % z cílové čístky) za sjednání smlouvy stavebního spoření, a pak se jak je běžné o klienta nestaral. Pochopitelně vyjma snahy mu něco dalšího prodat, aby shrábl další provize. To je u obchoďáků SS jejich jediný zájem.
Určitě doporučuji si pečlivě v tabulkovém procesoru zkontroloval vývoj úročení napříč všemi kalendářními dny jeho existence. Je dost pravděpodobné, že již dříve došlo k manipulaci z úrokovou sazbou v neprospěch klienta. Pokud se to potvrdí, tak je vyzvěte ke slednání nápravy a podání písemného vysvětlení a zdůvodnění jejich jednání. Vyžadujte kontrolu v podobě modelačního přepočtu za celou existenci smlouvy. Škoda v neprospěch klienta se může pohybovat až v řádu desítek tisíc Kč na upřených úrocích. Záleží na výši cílové čístky, době spoření, výši vkladů a hlavně smluvních podínkách, které klient dodržel a maximálně vytěžil, atd. Vše co píšu je z vlastní praxe. Měl jsem spor s několika stavebními spořitelnami a vždy jsem je donutil sjednat nápravu. Je běžné, ž enerespektjí staré smluvní podmínky a nahrazují je novými, i když klient nic smluvního neporušil. Zde vám je k dispozici Finanční arbitr a ČNB. Tolik mé zkušenosti. Závěr: věrte jen sám sobě a svým výpočtům. Určitě si nechte udělat zpětnou modelaci od vzniku až do současnosti. To vám musí sedět proti výpočtům v tabulkové procesoru. Komunikujte s nimi pouze písemně. Jedině tak jste v sedle a oni si na vás dají pozor a nepokusí se vás obrat, což u mne zkusili a ještě pod to nechali podepsat generálního ředitele stavební spořitelny. Toho ksindla jsem pak potahal a na dělal mu takovou ostudu, že šel do prd..
Přeji Vám hodně štěstí a vytrvalosti pane Fialo.

A k čemu tyto úvahy jsou?

Nešlo o stavební spoření, nehrozilo přespoření - byl to 2-letý vklad, který poskytovala stavební spořitelna, termín jsem si ohlídal, viz:

Končí mi 2-letý vklad, který následoval po ČSOB stavebním spoření

Podmínky jsem znal. 3-měsíční výpovědní lhůta by mi nevadila, pokud by to v případě převodu na účet ČSOB trvalo taky 3 měsíce, ale v tomto případě převod peněz na účet ČSOB po výpovědi trvá 3 týdny, na účty mimo ČSOB 3 měsíce, což je podivná praktika.
A schůzka byla s poradcem, ne se zaměstnancem ČSOB. Stačí číst, třeba:

Sjednal jsem si schůzku s poradkyní

Já nikoho žalovat nepotřebuju, teď už za 2 týdny by měly peníze dorazit na nový (zbytečně založený účet) u ČSOB, odsud to přesunu a účet zruším. Jen jsem chtěl ukázat, jak funguje banka, která o sobě tvrdí, že to "myslí zeleně".

Psal jsem z mých zkušeností. Je na každém, co si z toho vezme. Různé produkty, ale stejně mizerný ústav. Výpověď jste měl podat o x měsíců dříve, pak by to na den přesně doběhlo s fixací. To jste neuděl. Tím vás měli a mají v hrsti. Proč vám to poradce včas nepřipomenul? Pak jste se jim podvolil ke zcela zbytečnému sjednání nepotřebného účtu. Tím jste podpořil ty jejich sviňské manipulační praktiky. Nikde jsem nepsal, že se s nimi máte soudit. Nabádal jsem ke kontrole přepočtem. Ono se stačí podívat na písemná vyjádření finančního arbitra, ČNB a klienta to musí dostatečně varovat.

ČSOB nenabídla možnost el. podpisu dokumentů? Proč bylo nutné papírovat? Běžnou praxí je, že banka chce el. dokumentaci a k papírové formě se přistoupí, když na tom klient trvá.

Mohl bych do těch ke dni podpisu smlouvy platných PDF podmínek platných k termínovaném vkladu nahlédnout, když byly veřejně dostupné v tenkrát aktuální verzi? Nebo zde stačí napsat datum podpisu smlouvy.

Ta praktika se lhůtou realizace výplaty prostředků "3 týdny vs 3 měsíce" byla u stavebního spoření ČMSS, které pobrala s kmenem klientů ČSOB. Je možné, že jste jim v ČSOB při skončení SS toto "lhůtování" odsouhlasil přijetím podmínek ke dni podpisu smlouvy o 2letém termínovaném vkladu? Pokud ano, tak jste o tom mohl vědět, pokud jste si přečetl co podepisujete. Je to zájímavé a rád bych to pochopil.

Ve stávajících obchodních podmínkách (platné od 1. 7. 2024) pro termínové vklady nikde nevidím možnosti zaslání prostředků ve lhůtě "3 týdny vs 3 měsíce". Z toho logicky dovozuji, že to klient odsouhlasil přímo ve smlouvě při zřízení termínovaného vkladu.
https://www.csob.cz/documents/10710/1755016/op-csob-terminovane-vklady.pdf

Mimochodem, pokud se nepletu, jste IT profesionál. Opera (čínská), DeepSeek v mobilu čínský, přitom Čína je špionážní velmoc a celosvětový škůdce. Tohle mi u člověka z IT hlava nebere... bezpečnostně vzato, docela mě to zarazilo.

Opera (čínská), DeepSeek v mobilu čínský, přitom Čína je špionážní velmoc a celosvětový škůdce. Tohle mi u člověka z IT hlava nebere... bezpečnostně vzato, docela mě to zarazilo.

Opera je norský prohlížeč.
DeepSeek je sice čínský, ale jako u každé jiné aplikace záleží na tom, co mu v oprávnění povolite. Kupodivu jako vychozi oprávnění nepozadoval DeepSeek nic. Nemá pristup k souborum, kontaktům, kamere, mikrofonu, poloze, neběží na pozadí. Takže může čínské špionážní velmoci sdělit muj registrační mail, který používám na podobné testovací věci a případně id telefonu.
Jinak jsem si doteď myslel, že špionážní velmoci jsou USA, případně Izrael, které mají pod palcem světové sledování telefonních hovorů a pristup k telefonům na úrovni operačních systémů...

Překvapuje mě, jak jsou lidi zmanipulováni masmédií a jak jsou schopni věřit čemukoliv, co jim majnstrým naserviruje. To mi hlava nebere.

Mě spíš zajímají informace k tématu vlákna ČSOB a mým dotazům.
Docela rád bych věděl co fakticky v ČSOB prakticky udělali a z jakých důvodů. Rád se ponaučím.
https://debaty.net/discussions/3286450-jak-jsem-narazil-na-csob-banku-ktera-to-mysli-zelene#r3287109

____________________________________________________
Opera: Ve výroční zprávě za r. 2023 zmiňují Kunlun a China, takže já bych se s tím prohlížečem do internetového bankovnictví raději nepřihlašoval.
https://www.annualreports.com/HostedData/AnnualReports/PDF/NASDAQ_OPRA_2023.pdf
V ČR se o prodeji Číňanům psalo v r. 2016.
Izrael nepopírám, USA taky ne, ale Čína... ještě se budeme divit, protože ti jsou schopní všeho.

CSOB ma na titulni strance "myslime zelene", pritom ukonceni vkladu (ne terminovaneho) a zalozeni uctu znamenalo tisk haldy papiru. To asi neni zelene mysleni + dalsi veci, ktere jsem popsal.
Z jakych duvodu to udelali, to asi nejsem schopny odpovedet, protoze procedy v CSOB jsem nenavrhoval. Takze se zkuste s dotazy obratit na CSOB, klidne tam odkazte na muj prispevek.

Rozumím tomu poukázání na kontroverzi. Raději bych ale sahl po papírech, to je jistota orig. dokumentu. Kdybych byl v té situaci, tak jsem rád za papír. Využívám možnost dodatečného skenu (+ OCR) a el. archivace. Papíry jsou ale jistota v mém archivu na mnoho let.

Většinou je situace opačná. Klient je postavený před hotovou věc: "tady to podepište na signpadu". Písmenka (malé hnidy) k nepřečtení na displeji. Zvětšování a posun textu na malém displeji, zoufalá ergonomie (někde asi nemají na monitory). Skoro nikdo nečte co podepisuje. Pokud klient vyžaduje orig. podepsané a orazítkovné papíry, je z toho většinou pozdvižení. Naposledy z toho měli stav neschopnosti a volali vedoucí pobočky. Prý je to standard. Tak jsem opakoval moji prosbu ještě dvakrát. Teprve pak začali tisknout. Důvodem taky bývá lenost. Nechce se jim chodit k tiskárně pro papíry. Vstát ze židle je náročné, chůze člověka určitě zničí.

Bral bych to jako vítězství, že mám dokumenty v papírové formě. To se jen tak někomu nepodaří.

Oni stejně dál budou žvanit, vymývat mozečky, budovat PR, "budovat vztah s klientem" (Erste Premier v ČS jsou tím posedlí, za hranicí úchylky) a dále dojit klienty.

Ty tu pořád meleš něco o arbitrovi, přepočtech a podobně a přitom se tazatel jen podivuje nad zbytečnostmi uvnitř banky, nepotřebuje žádnou právní radu.

převod peněz na účet ČSOB po výpovědi trvá 3 týdny, na účty mimo ČSOB 3 měsíce, což je podivná praktika.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru