Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Jak jsem narazil na ČSOB - banku, která to "myslí zeleně"

Končí mi 2-letý vklad, který následoval po ČSOB stavebním spoření, tak přišel čas na to jej vypovědět. Sjednal jsem si schůzku s poradkyní a vyrazil.
Dozvěděl jsem se, že po výpovědi trvá asi 3 měsíce, než mi peníze převedou. ALE! Pokud si založím účet u ČSOB, tak budu mít peníze na účtu po 3 týdnech. To je pěkná vyjebávka, co? Ale budiž, další účet mě nezabije. Souhlasil jsem. U banky, která to myslí zeleně (viz jejich stránky) následoval pro založení tisk papírů - účet, spořící účet, bankovní identita, podmínky, ... Každý o 2-3 stranách, proložený prázdnými stránkami. Celkem asi 15 stran, to vše 2x. Pak podepisování. Následně 3x tisk výpovědi a další podepisování.
To už jsme zlikvidovali na papíry pěkný špalek u banky, který to myslí zeleně - viz jejich titulní strana.
Dozvěděl jsem se, že mi dorazí fyzická karta, o kterou jsem nestál. Další zelená pro banku. Ale karty se hodí na zarovnávání spár po silikonu, lepení ochranných skel na mobil apod.

Poradkyně měla hroznou radost, že se mnou nemusí aktivovat bankovnictví, když jsem jí řekl, že to zvládnu po tom, co jsem na jednom papíře měl ID a dorazila SMS s prvotním heslem. Po necelé hodině jsem vyrazil k domovu.

Pustím si stránku banky https://www.csob.cz/ a marně hledám odkaz na bankovnictví - prohlížeč Opera, který nemám roztažený na celou obrazovku. Připadal jsem si jako debil. Tak jsem si přes vyhledávač našel odkaz pro vstup do bankovnictví a aktivoval ho.

Pak mi to nedalo a začal jsem pátrat. Přece ta banka nemůže být tak blbá, aby na stránce neměla odkaz na vstup do bankovnictví.
Je tam. Když roztáhnu okno prohlížeče na celou obrazovku (1920 px), tak se ukáže kousek tlačítka úplně vpravo. Ale nejde stisknout, protože nad ním trůní ikonka pro vyhledávání. Je třeba zmenšit měřítko.
Další možností je zmenšit okno prohlížeče na méně jak na polovinu obrazovky.
Edge se chová stejně, ve FireFoxu se stránka zobrazuje včetně odkazu na přihlášení.

Takže mám další banku a půl centimetru vytisknutých papírů jen k tomu, abych na své peníze nemusel čekat 3 měsíce. A marně přemýšlím, jak je to s tím zeleným myšlením...

Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Tak jsem si chtěl v rámci ČSOB banky převést penize z vlastního normálního na vlastní spořicí účet.…
Jan Fiala 15.03.2025 20:56
Jan Fiala
Já chtěl minulý měsíc účet v ČSOB úplně zrušit. Převedl jsem tedy zůstatek z účtu jinam, aby tam byl…
Karel04 15.03.2025 23:51
Karel04
Kvuli tomu na pobocku nepujdu. Tak jim tam proste necham prazdny ucet a oni mi budou pravidelne posi…
Jan Fiala 16.03.2025 04:23
Jan Fiala
Nebudou Ti náhodou naskakovat prašule do minusu za vedení účtu? nový
čumil old 16.03.2025 17:07
čumil old
Vedeni uctu je zdarma nový
Jan Fiala 16.03.2025 17:53
Jan Fiala
KB: Vybrali jsme tam všechny možné bonusy (při konci Hello bank), na všech účtech je nula. Apka v m…
L-Core 16.03.2025 07:40
L-Core
u KB to online zrušit jde, po odklikání je tam lhůta 7 dní a pak to zruší. nový
Karel04 17.03.2025 01:10
Karel04
Já jsem před lety rušil účet u Spořky. Zůstal bych tam, ale chtěl jsem, aby byl účet zdarma, jako má… nový
Prasak 16.03.2025 14:37
Prasak
Dalsi perlicka. To, ze do mailu prijde zaheslovane PDF jsme si zvykli. Normalne tam zadate RČ, cislo… nový
Jan Fiala 17.03.2025 08:27
Jan Fiala
Můžeš z toho dokumentu to heslo odstranit a uložit. Já používám PDF-XChange Editor, Acrobat to jistě… nový
L-Core 17.03.2025 08:46
L-Core
To muzu, ale ukazoval jsem na ten dementni pristup. Smlouvy a dokumenty mas na portalu, kazdy zahesl… poslední
Jan Fiala 17.03.2025 10:04
Jan Fiala

Tak jsem si chtěl v rámci ČSOB banky převést penize z vlastního normálního na vlastní spořicí účet.
Smartbanking mi oznamil, ze potvrzovani SMS už neni k dispozici a donutil mě aktivovat Smart klíč (další zbytečná apkikace, která by šla zvladnout v ramci smartbanking)

Po aktivaci jsem provedl převod mezi svými ucty a ŽÁDNÝ SMART KEY to po mě nechtelo!!!
Proč mě ta dementní banka nutila si klíč aktivovat, když jej po mě pak ani nechtěla?

Klíč mám aktivovaný, mám o tom i potvrzení přes SMS, přesto je v smartbanking pořád hláška o potvrzování přes smartklic, ze si ho mam stahnout a aktivovat.
Dnes bylo bankovnictvi odstavene kvuli "vylepšování". Tak to zřejmě matlalove z ČSOB vylepšili...

Já chtěl minulý měsíc účet v ČSOB úplně zrušit. Převedl jsem tedy zůstatek z účtu jinam, aby tam byla 0, ale online ani po telefonu to prý zrušit nejde, jen na pobočce. Tak jsem vyrazil na pobočku, kde jsem naštěstí moc nečekal, sdělil slečně u přepážky, že jsem pevně rozhodnutý a mám lepší banku, tak to bez dalších řečí zrušila, já 2x podepsal na tabletu a hotovo.

KB:

Vybrali jsme tam všechny možné bonusy (při konci Hello bank), na všech účtech je nula. Apka v mobilech se nechce aktualizovat, takže se musím k IB přihlašovat offline, skenováním QR kódu a opisováním čísel. Normální výpis ze spořicího účtu, tedy s počátečním a koncovým zůstatkem nejsou schopni vygenerovat ani po roce a půl, co o to žádám - pouze pohyby v měsíci, což je k ho*nu.

Nefunkční mobilní přihlašování jsem řešil bezvýsledně se supportem, prý je potřeba jít na pobočku (šaškovat bez dat někde u bankomatu, který určitě není blíže než pobočka, nemíním):

Informace jsem zjišťoval u kolegů z vývoje a důvodem, proč se nemůžete přihlásit je to, že nemáte aplikaci spárovanou s telefonem. V tomto ohledu bude tedy nutné aplikaci reinstalovat a poté znovu spárovat a nastavit. Budete potřebovat nový aktivační kód, který je možné získat pomocí bankomatu KB nebo libovolné pobočky.

Reagoval jsem, že tomu "nespárování" se zdráhám uvěřit, když to spárované rok a půl fungovalo. Prý

aplikace KB+ není spárována v KB se serverem, to je důvod proč se nemůžete přihlásit nebo jakkoliv s aplikací pracovat.

Zabít několik hodin a projet minimálně stovku se mi kvůli tomu nechce.

Tak jsem všude nechal čisté nuly, případně se příležitostně kouknu do IB, zda to celé nepůjde zrušit online. Nějakým supernabídkám (úročení vkladů) moc ze strany KB nevěřím, z tohoto pohledu je tato banka dost opatrná… (možná tak s nějakými jejich fondy, o které nestojím). Ale třeba překvapí; nakonec nulový účet nic nestojí.

Já jsem před lety rušil účet u Spořky. Zůstal bych tam, ale chtěl jsem, aby byl účet zdarma, jako má třeba FIO. Ne, nebyli schopni mi nic nabídnout, naprostý nezájem mě udržet. Po mnoha letech u nich, po několika půjčkách, hypotéce, jsem se stal nezajímavým.
Vale! a už k nim nikdy nechci.

Dalsi perlicka.
To, ze do mailu prijde zaheslovane PDF jsme si zvykli. Normalne tam zadate RČ, cislo uctu nebo jiny podobny konstantni udaj. K tomu mate v bankovnictvi nebo portalu k dispozici nezaheslovane dokumenty.

CSOB se opet musi odlisovat. V mailu se zaheslovanym PDF mate info, ze heslo dorazi do SMS behem dne (kdyz ne, tak se máte ozvat). Kdyz dorazila SMS, slo o unikatni cislo.
Dokumenty v portalu jsou zaheslovane take. Takze si zrejme musite nekde drzet seznam dokumentu a k nim odpovidajicich hesel, abyste se k nim v budoucnu dostali.

Pripada mi, ze do banky nabrali bandu idiotu, kteri vymysli, jak uzivatelum zivot co nejvic zneprijemnit.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru