Mno, to se mám na co těšit, čeká mě totiž ČSOB k řešení v rámci pozůstalosti.
Nicméně tohle je ještě celkem "nic" problém, daleko výživnější bylo řešení (jiné) pozůstalosti pro změnu v UniCredit bance. To, co tamní banda levorukých lopat předváděla, to jsem v životě nezažil, ani Česká Spořitelna v devadesátých letech neměla tak příšerný servis.
Ze všech příhod a peripetií vytáhnu jen jednu, pěkně zasyflenou, perlu: víte, jak v UniCredit bance převádějí investiční účty ze zemřelého na nového vlastníka? Z původních účtů na tiskárně vyjedou výpis a pak ho prostým opisem do klávesnice zavedou k novému majiteli, který pak může s investicemi disponovat - tedy pouze v případě, že to jelito, co to přepisuje, správně zaklikne dispoziční právo, protože jinak se koukáte na investiční účty a můžete se tak maximálně dloubat v nose, ale s nimi pracovat.
Obávám se, že v případě UniCredit to není selhání jednotlivce, ale prostě totální bordel na kolečkách, protože tohle zdaleka nebylo jediné pochybení a neschopnost, na které jsem u nich narazil. Takže všem doporučuju, ruce pryč.