Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Jak jsem narazil na ČSOB - banku, která to "myslí zeleně"

Dovolím si pár prostých úvah a otázek ze života, myšleno v dobrém, nikoli jako provokaci a podobně. Chci vám pomoc.

Proč si klient nenechal včas udělat modelaci vývoje stavebního spoření, aby se dozvěděl na den přesné datum ukončení stavebního spoření? Jd eo to bay neporučil smluvní podmínky, například přespořením, čímž by mohl čelit snížení úrokové sazby a nevyplacení části dosavadích úroků. Při tom se každý klient logicky ptá a chce vědět, kdy mu peníze zašlou na účet klientem určený pro výplatu k poslendímu dni kdy smlouva fakticky zanikne.
Výše uvedené se vždy řeší s poradcem výhradně e-mailovou komunikací, výhradně z autorizované e-mailové adresy. Je naprosto zbytečné někam chodit nebo telefonovat. Nemá smysl s nikým ztrácet čas osobním kontaktem. Smlouva se vypovídá písemně prokazatelným způsobem a vypovídá ji klient, tedy se sedná o jednostranný právní úkon. Vy jste šel evidentně do dohody dvou stran a oni si s vámi vytřeli...
Mimochodem, ta lhůta pro výplatu peněz byla už za éry ČMSS, kde byla smlouva sjednána. Podíval bych se do správnné verze vašich produktových podmínek, které byly platné ke dni podpisu smlouvy stavebního spoření. Ty jste si měl nastudovat než jste šel na schůzku. To je nutnost. Zaměstnanci ČSOB čsto podmínky neštou, neznají a pak blábolí smyšlenky svého chlebodárce. To máte v podmínkách, to je pro obě strany závazne. Tak si je nastudujte a pokud vás uvedi v omyl, tak jim to sdělte a podejte stížnost k ČNB, protože se velmi pravděpodobně jednalo o jejich účelové a vědomé jednání.
Taky jsou na místě otázky, kolik obchodních neschopů se na vás vystřídalo za dobu trvání smlouvy stavebního spoření. Jejich promiskuitu (jmén a kontaty) vidíte na výpisech z účtu stavebního spoření. V neposlední řadě má smysl připustit své neznalosti a případně poděkovat sjednateli, který shrábl počáteční provizi (1 % z cílové čístky) za sjednání smlouvy stavebního spoření, a pak se jak je běžné o klienta nestaral. Pochopitelně vyjma snahy mu něco dalšího prodat, aby shrábl další provize. To je u obchoďáků SS jejich jediný zájem.
Určitě doporučuji si pečlivě v tabulkovém procesoru zkontroloval vývoj úročení napříč všemi kalendářními dny jeho existence. Je dost pravděpodobné, že již dříve došlo k manipulaci z úrokovou sazbou v neprospěch klienta. Pokud se to potvrdí, tak je vyzvěte ke slednání nápravy a podání písemného vysvětlení a zdůvodnění jejich jednání. Vyžadujte kontrolu v podobě modelačního přepočtu za celou existenci smlouvy. Škoda v neprospěch klienta se může pohybovat až v řádu desítek tisíc Kč na upřených úrocích. Záleží na výši cílové čístky, době spoření, výši vkladů a hlavně smluvních podínkách, které klient dodržel a maximálně vytěžil, atd. Vše co píšu je z vlastní praxe. Měl jsem spor s několika stavebními spořitelnami a vždy jsem je donutil sjednat nápravu. Je běžné, ž enerespektjí staré smluvní podmínky a nahrazují je novými, i když klient nic smluvního neporušil. Zde vám je k dispozici Finanční arbitr a ČNB. Tolik mé zkušenosti. Závěr: věrte jen sám sobě a svým výpočtům. Určitě si nechte udělat zpětnou modelaci od vzniku až do současnosti. To vám musí sedět proti výpočtům v tabulkové procesoru. Komunikujte s nimi pouze písemně. Jedině tak jste v sedle a oni si na vás dají pozor a nepokusí se vás obrat, což u mne zkusili a ještě pod to nechali podepsat generálního ředitele stavební spořitelny. Toho ksindla jsem pak potahal a na dělal mu takovou ostudu, že šel do prd..
Přeji Vám hodně štěstí a vytrvalosti pane Fialo.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat