Předmět Autor Datum
Jakoukoliv rybu - důsledek podáváni rybího tuku na polévkové lžíci v útlém mládí. (dělá se mi šoufl…
M-Pol 24.02.2014 16:37
M-Pol
Mi dávali v dětství asi lepší rybí tuk. Vypěstoval jsem si zvýšenou oblibu rybiny. :-)
IQ37 24.02.2014 16:56
IQ37
Mně rybí tuk chutnal! ::) Ryby mám rád, můžu je každý týden. Závidím lidem u moře, kteří si mohou kd…
L-Core 24.02.2014 18:43
L-Core
Koprová + křenová omáčka, játra s rýží. Na vině školní jídelná ZŠ. :-(
Zarniwúp 24.02.2014 16:59
Zarniwúp
:-)Právě jsi vyjmenoval moje oblíbená jídla. Na koprovku mám rekord (z mládí na intru) 23 knedlíků.
jirka44 24.02.2014 17:13
jirka44
Koprovku mam taky rád, když ji má syn ve škole tak mu ještě přibalí 2-3 porce pro mě:-)
manas 24.02.2014 21:11
manas
Me se ve skolni jidelne znechutila napriklad nakladana repa, kterou nam davali skoro ke kazdemu jidl…
JR_Ewing 03.03.2014 08:03
JR_Ewing
a školní jídelně by to chtělo založit další debatu... byla by jistě hodně bohatá. poslední
jvdc 03.03.2014 10:17
jvdc
Už nikdy více Cordon bleu (kuřecí kapsa plněna plátkem šunky a sýra). Taktéž mi bylo znechuceno ve š…
Wolve 24.02.2014 17:49
Wolve
rybí polívku jsem 1x zkusil, zdvořile dojedl, od té doby - never more. zeleninu rád, ale co je hnus,…
lední brtník 24.02.2014 18:07
lední brtník
To já si občas na pidiporce - na degustační několikachodové menu zajdu, beru to jako návštěvu koncer…
oldsoft 24.02.2014 18:34
oldsoft
ty brambory na tom vypadají ok, mrkev ještě taky. hranolky k jídlu považuju za český prasečí zvyk, d…
lední brtník 24.02.2014 23:10
lední brtník
každý má jiné chutě a představy. ale co člověk neochutnal ať neodsuzuje, pokud to není nějaký extrém…
jvdc 25.02.2014 10:19
jvdc
Játra a jinej pajšl - neuvěřitelně to smrdí, už když se to vaří. Kupodivu jitrnice mi nevadí. A pak…
Prasak 24.02.2014 18:32
Prasak
To je škoda, připravovat se o takové dobroty, jako třeba tyhle vepřové plíčky na smetaně (z Lokálu v…
oldsoft 24.02.2014 18:43
oldsoft
Tohle jídlo jsem ve škole opravdu z duše nenáviděl, mělo to ještě horší pozici než játra.
Prasak 24.02.2014 21:45
Prasak
Taková rychlá pochoutka jsou játra na pepři s rýží ;-)
Wolve 25.02.2014 10:38
Wolve
Nevylihnuta kachna je jediny jidlo co sem nedal. Sehnal jsem, uvaril, oloupal, dokonce i kousek sem…
bahno 24.02.2014 21:56
bahno
Chudák pes.
kocour Amadeus 24.02.2014 22:40
kocour Amadeus
Pes byl nadsenej, ja se sice snazim nekrmit varenym, ale obcas, vyjimecne se snad tak moc nedeje.
bahno 25.02.2014 00:08
bahno
Játra v jakékoli podobě. Ze zemlbáby se mi díky školní jídelně dělá blbě na sto honů. Dále úplně nes…
SliMousCZ 24.02.2014 18:38
SliMousCZ
Játra mňam :) Hlavně králičí, bez soli, jen s majoránkou a pepřem.. Sojové maso jsem možná nikdy nej…
L-Core 24.02.2014 18:51
L-Core
Tvarůžky a jakékoliv jiné smradlavé sýry. Vařené vejce. Aspik. Zulc (sulc, rosol, drkotina...). Dršť…
L-Core 24.02.2014 18:48
L-Core
Dršťková jako taková jest fajn. Dršťky už tak ne.
Zarniwúp 24.02.2014 18:51
Zarniwúp
Od toho je gulášovka :) Tu mám rád, ale maso musí být libové (tlusté maso mi roste v hubě a natahuje…
L-Core 24.02.2014 18:54
L-Core
Místo drštěk zkus Hlívu ústřičnou, tedy pokud ti nevadí houby a to do toho samého základu jako u kla…
M-Pol 24.02.2014 19:06
M-Pol
Jo, houby do "gulášovek" také dáváme. Sušené, i tu čerstvou hlívu.
L-Core 24.02.2014 19:15
L-Core
Zde mohu posloužit fotkami, nedávno jsem to dělal, je to super. Příprava a hotová polévka.
oldsoft 24.02.2014 19:25
oldsoft
Lepší je kotrč.
manas 24.02.2014 21:35
manas
Mám rád skoro všechno až na malé vyjímky... K sojovému masu, pokud je dobře udělané a okořeněné není…
šmejký 24.02.2014 19:16
šmejký
Chápu, že soju někdo rád, ovšem říci o zkvašených bobech/vylisovaného "mléka" zahuštěného sádrou, an…
M-Pol 24.02.2014 19:28
M-Pol
Jediní co už bych nevzal do tlamy je dušená mrkev a kaviár.
manas 24.02.2014 20:51
manas
Lečo, cokoli s paprikou, brokolice. Syrová rajčata. Játra.
Dale Cooper 24.02.2014 20:54
Dale Cooper
Otec byl u myslivců a v době honů nosil domů zajíce a bažanty. Od té doby jsem toho názoru, že zvěři…
Yarda 24.02.2014 21:04
Yarda
Jé, zadělávané dršťky! Ty občas mívají v Lokále U Bílé kuželky! Fotka
oldsoft 24.02.2014 21:21
oldsoft
Jako dite jsem nedal porek a fazole, mi to nutili a jednou jsem se z toho zeblil a pak byl klid. Ji…
RedMaX 24.02.2014 21:58
RedMaX
Ovar z kolena taky nemusím, ale ta kůže je moje, celá i bez chleba a také jakákoliv chrupavka. Ve sv…
kocour Amadeus 24.02.2014 22:48
kocour Amadeus
Uz asi na zadny. Jen z jidel s lepkem se mi vobracej streva, ale jinak davam skoro vsechno.
bahno 24.02.2014 22:02
bahno
Rybí polévku ani pajšl bych nedal. Nejodpornější jídlo na pohled ale byla tlačenka v konzervě. Kdysi…
karel 24.02.2014 23:02
karel
Právě jsem splivnul plátek tlačenky - kupuji ji z krámku co je v přívěsném voze naproti místnímu TES…
Yarda 24.02.2014 23:24
Yarda
Tak ze by se mi z neceho vylozene zvedal zaludek, to ne, ale par vecem se radsi vyhnu. Jsou to: hou…
merlouska 25.02.2014 02:57
merlouska
Zapékaná sladká rýže a mléčná polévka (vulgo "zátěrky"). Jen to píšu a dostávám kontrakce oblastí ko…
mif 25.02.2014 07:02
mif
jj, jsem ochoten sežrat vše, jen bílou mléčnou slanou nudlovou polívku nedám. tenkrát si to vymodlil…
kmochna 25.02.2014 08:06
kmochna
spousta lidí to má spojené se špatnou zkušeností většinou ze školní kuchyně anebo to někdo neuměl př…
jvdc 25.02.2014 08:16
jvdc
U toho posledního jídla se mně vybavil haggis, velmi nechutné.
karel 25.02.2014 08:27
karel
mozek a haggis... jsou ještě stravitelný a poživatelný.... ale jako delikatesu mít žvejkací penis kl…
jvdc 25.02.2014 09:52
jvdc
Tak co bych nikdy do gágora nestrčil, je hmyz. Různí ti pražení cvrčci, švábi, červi zvíci palce od…
mif 25.02.2014 08:35
mif
Jo, na hmyzáky jsem zapomněl. A ještě nesnáším celer, to smrdí, jak bolavá noha.
Prasak 25.02.2014 08:41
Prasak
celer je koření- ten se musí do polévky dávat na šmak. to samý libeček (rozsekat ho na hadry)
kmochna 25.02.2014 10:29
kmochna
Díky libečku taky nezatracuji ryby, i když musí být čerstvé. O kapra na libečku jsme se s kamarádem…
Zarniwúp 25.02.2014 12:07
Zarniwúp
libeček je přírodní maggi. dej zarni recept.
kmochna 25.02.2014 12:46
kmochna
Nedám, protože nemám. Připravoval to právě ten kamarád. Nachytal, vykuchoval, naložil to do nějaký m…
Zarniwúp 25.02.2014 13:09
Zarniwúp
tak to neva. nejlepší rybu jsem stejně jedl jako mládě na pionýráku v koutech u ledče. okouna osolen…
kmochna 25.02.2014 15:07
kmochna
domácí polévka je domácí polévka. bujóny a podobné věci jsem už doma dávno zavrhnul.
jvdc 25.02.2014 12:11
jvdc
Hmyzaci jsou dobry, obcas je doma delam(a nejen prazeny, moucnaky treba nejradeji syrovy). Ale manze…
bahno 25.02.2014 13:07
bahno
..a také třeba tarantule v trojobalu.
kocour Amadeus 25.02.2014 16:25
kocour Amadeus
Hmyz by som tiež nemohol, už len keď si pomyslí na tie nohy a chrúpanie...
26.02.2014 20:20
Některá jídla mi chutnají, s některými mám smlouvu o neútočení (já je nepomlouvám a ony se mi nevnuc…
Moas 25.02.2014 09:12
Moas
Jakekoliv jatra, drstkova a cokoliv s rybi hlavou. Grrrc.
MaSo 25.02.2014 10:51
MaSo
a co polévku nebo něco z kuřecích žaludků ? dává si někdo ?
jvdc 25.02.2014 11:11
jvdc
dávám, ovšem nejím maso, jen vývar. já jsem polévkový typ.:))
kmochna 25.02.2014 11:24
kmochna
a co něco z domácí kuchyně : mléková polévka... to bylo ve školce a ve škole, ale ani doma se to ned…
jvdc 25.02.2014 12:33
jvdc
http://debaty.net/debates/11102-jidlo-ktere-byste-nikdy-ani-neochutnali#r11155 blilo nás tenkrát do…
kmochna 25.02.2014 12:43
kmochna
jo promiń to jsem přehlídl, že to již bylo napsáno. jo asi se po tom poblilo dost lidí a přitom šp…
jvdc 25.02.2014 12:49
jvdc
tak mi řekni ale jak? já ty suroviny nezatracuju. ale školní jídelna, kdy jsem v hubě nosil maso z j…
kmochna 25.02.2014 13:04
kmochna
Já taky býval jedním z posledních v jídelně, kdy jsem se stal mistrem ořezávačem, bo hovězí v sobě m…
Prasak 25.02.2014 13:43
Prasak
jo to mě taky sralo když mě s nepoživatelnym hnusem, který sami do huby nedali posílali zpět až to d…
jvdc 25.02.2014 13:56
jvdc
Pamatuji. Člověk si musel to hnusné žílnaté/tučné maso narvat do huby, doufat že se nepoblije, talíř…
L-Core 25.02.2014 13:59
L-Core
přesně tak... lépe bych to nenapsal. udavači z vlastních řad mě srali. nám se podařilo občas proklou…
jvdc 25.02.2014 14:03
jvdc
To my na základní škole ještě tácy neměli, nosili jsme rovnou talíře, takže schovat maso pod talíř t…
Prasak 26.02.2014 06:05
Prasak
máničku jsme neměli. zato rozmístění stolů spočívalo v tom, že bachařky (max slovník nezná, přidávám…
kmochna 26.02.2014 12:47
kmochna
To bylo občas, asi když se účám nechtělo stát a čučet. Bohužel, nebylo to až tak často, jak bysme si…
Prasak 26.02.2014 13:23
Prasak
no zkus to doma ochutnat, nebo to sám uvařit a třeba to půjde, ale chápu, že to máš spojený s tou hn…
jvdc 25.02.2014 13:52
jvdc
Dneska je to naopak, pamatuju, jak k nám do školy přijel nějakej černoch z Afriky(tenkrát se tam vyb…
GTS 26.02.2014 15:02
GTS
Špenát mám rád (máme svůj, domácí), řádně načesnekovaný, s oboustranně osmaženým volským okem.
L-Core 25.02.2014 14:01
L-Core
Domácí špenát s kýblem česneku, hustý jak papuč, pokládám za mňamku. Je ovšem pravdou, že bestialita…
mif 25.02.2014 14:57
mif
mé pm je otevřeno všem . není problém zdělit adresu pro nevěřícího kmochnu na ten úžasný špenát (hrn…
kmochna 25.02.2014 15:37
kmochna
Až budu se svou stoletou maminou, zkusím si vzpomenout. Osobně jsem asi stejný kuchař jak kosmonaut…
mif 26.02.2014 07:00
mif
tak že pozdravuju a hrníček umeju.
kmochna 26.02.2014 13:17
kmochna
Obecně nemusím vnitřnosti, ale nevadí mi dršťková polévka (je-li dobře udělaná) nedávno jsem dokonce…
Kurt 25.02.2014 15:24
Kurt
Chren. Stačí mi k nemu len čuchnúť a hľadám kýbel. A tiež kremžskú horčicu.
25.02.2014 19:56
a jakto ? špatná zkušenost z minula ?
jvdc 25.02.2014 20:02
jvdc
Nie, proste ho nemôžem už od nepamäti. Smrdí to a chutí ešte horšie. A tiež som ešte zabudol brokoli…
26.02.2014 20:23
Přitom tohle je vážně dobrota.
oldsoft 01.03.2014 18:59
oldsoft
no dej pokoj. bůček, masíčko- to co se nemá jíst furt, nedietní jídlo by nebylo?:)) edit: ale tohle…
kmochna 02.03.2014 12:49
kmochna
jistě to dobrý je..... ale ta plynatost potom.... stejně raději maso.
jvdc 02.03.2014 12:54
jvdc
Já souhlasím a to se vším co se ryb týče!Bbohužel je to asi z velké části moje chyba.Zkrátka mám neb…
kabelson 26.02.2014 06:53
kabelson
Jsem dobytek a nebo to tak bylo myšleno?
Moas 26.02.2014 07:19
Moas
mám neblahou zkušenost s jednou slečnou Jj. Znám jen dvě věci, které smrdí jak ryba. Jedna z nich j…
mif 26.02.2014 08:18
mif
čekal jsem kdy se tady nahodí toto téma... a je to tady. jen jestli to kabelson opravdu takto myslel…
jvdc 26.02.2014 08:35
jvdc
Vždy si říkám, že každý si má jíst, co mu chutná...nikoho neodsuzuji a zásadně neříkám FUJ...osobně…
Zydy 02.03.2014 19:47
Zydy
jako malej jsem neměl rád kečup. naši kupovali nějakej docela kyselej... ale i ten jsem si pak docel…
jvdc 02.03.2014 19:59
jvdc
Zrovna u kečupu to je docela o výrobci a metodě výroby...inu, není kečup jako kečup...stejně jsem mě…
Zydy 02.03.2014 20:02
Zydy
souhlas.
jvdc 02.03.2014 21:00
jvdc
Jo, namátkou si vzpomenu na dvě - to první je lečo. Jako děcko ani za nic a teď si to dám rád. Druhý…
Prasak 02.03.2014 22:09
Prasak
Jj, na vojně, hermelín s mlíkem. :-)
Zarniwúp 02.03.2014 22:27
Zarniwúp
Jím téměř všechno, ale nesnesu dvě jídla. Když někdo vyndá housku s paštikou, odcházím, nemůžu ji an…
Potkan007 02.03.2014 22:37
Potkan007

Me se ve skolni jidelne znechutila napriklad nakladana repa, kterou nam davali skoro ke kazdemu jidlu. Ale postupne se k tem jidlum dopracovavam a rehabilituji je. Osobne rad experimentuji s jidlem, nemam jidlo, ze ktereho by se mi zvedal zaludek, jen jsou urcita mnozstvi a urcite upravy, ktere zrovna nemusim.

rybí polívku jsem 1x zkusil, zdvořile dojedl, od té doby - never more.
zeleninu rád, ale co je hnus, je hrachová polívka. není nejhorší ta chuť, ale barva. dokud nebude válka, něco takového nepozřu.
z jiného kufru: nepoživatelná mi připadá představa syrového tataráku.

z televizních menu mám estetický odpor k hrobečkům - prázdný talíř a uprostřed nakupená pidi porce jakéhosi luxusu za 500,-
ať je to z čehokoliv, odpuzuje mě na tom ta ztráta času k výrobě něčeho tak zbytečného.

To já si občas na pidiporce - na degustační několikachodové menu zajdu, beru to jako návštěvu koncertu nebo divadla. Třeba lanýže v La Truffe byly superní.

Bez čeho se obejdu a nevyhledávám to, jsou bramborové hranolky, sice je sním, ale tu skoro všeobecnou oblibu dokonale nechápu. Sním asi všechno, že by mi něco vyloženě vadilo, to asi ne. Nevím, jestli bych posvačil něco z hmyzu.

Dodatek: smažený knedlík z mimibazaru, tak to fakt ne. A Petr Novotný ještě doporučuje korunovat dílo přílohou - bramborovými hranolky... ]:(

Játra a jinej pajšl - neuvěřitelně to smrdí, už když se to vaří. Kupodivu jitrnice mi nevadí.
A pak nějaký ty šikmooký speciality, třeba nevylíhnutý kachny a podobnej hnus.
Jinak sežeru vše možný, klidně takový ty věci, co jiní nesnáší - špenát, zelený fazolky, koprovku, dýňový zelí (výborný k pečenýmu vepřovýmu), ryby miluju.

Tohle jídlo jsem ve škole opravdu z duše nenáviděl, mělo to ještě horší pozici než játra.

Tvarůžky a jakékoliv jiné smradlavé sýry.
Vařené vejce.
Aspik.
Zulc (sulc, rosol, drkotina...).
Dršťková polívka.
Tlačenka.

To jsou věci, co jsem nikdy do huby nevzal a nikdy nevezmu.

Nemusím koprovou omáčku (polívku na kyselo mám rád), křenovou omáčku, fazolky (averze ze školky, kde jsem z nich "volal do keramiky"), jitrnice (jelita mám rád).

Mám rád skoro všechno až na malé vyjímky...
K sojovému masu, pokud je dobře udělané a okořeněné není skoro poznat, že to není maso. Příklad: moje přítelkyně. Sójové maso by v životě nesnědla. Udělal jsem ho k špagetám. Nic nepoznala, od té doby sóju miluje, stejně jako já. Opravdu záleží na tom jak se to udělá :-).
Játra mám rád, nejlepší na cibulce, klidně samotný... Ryby miluju, jak již řekl L-core závidím lidem co bydlí u moře a můžou si je kupovat čerstvé. Až budu velký vypadnu s přítelkyní (ženou) někam k moři.
Koprovou omáčku miluju, ale jen od babičky, kdyby jste ji jedli, tak si k tomu dáte deset knedlíků, vážně super. Koprová mi také nedělá problém.
Syrečky a další smradlavé sýry si dám s radostí (občas).

Ale tohle není vlákno o tom kdo co má rád, takže k tématu.
Nemusím dršťkovou, stejně tak tlačenku. Lečo nepozřu, prostě to nejde ať dělám co dělám, nejde to. Už jen pohled na to je pro mě naprsto odpuzující. Obecně teplou zeleninu moc nemusím, pouze křupavou, ale jak změkne, tak mi to moc nejde.
U všech jídel co jsem vyjmenoval záleží na tom jak se udělají. Vždy záleží na koření, když je blbé koření, tak je to na prd.
Vždy se chlubím sójou, dělám ji ke špagetám ještě se srdíčkama a všem to zatím chutnalo. Dělal jsem to i na větších akcích. Nikdo s tím neměl probém, naopak...
Ale co bych vám vážně přál je kuře na paprice s knedlíkem od mé přítelkyně... Vážně super!

Otec byl u myslivců a v době honů nosil domů zajíce a bažanty. Od té doby jsem toho názoru, že zvěřina není žádný luxus a klidně se bez ní obejdu. Králíky taky nemusím - leda že to někdo umí upravit, že to nechutná jako králík. Ale s tím je práce, to už je lepší vzít kus vepřového. Jak tu někdo pomlouval dršťky - když jsem studoval, občas jsem chodil do řeznictví na rohu Myslíkovy http://goo.gl/maps/qpDZG na zadělávané dršťky - mňam. A dršťkovou taky mohu, pokud kuchař nepotřebuje splnit plán spotřeby pepře a papriky.

Jako dite jsem nedal porek a fazole, mi to nutili a jednou jsem se z toho zeblil a pak byl klid.

Jinak, jelikoz jsem skorovegetarian, tak se me to netyka, ale tucne maso, veprove koleno apod. nedokazal bych to dat ani kdyby mi za snezeni zaplatili.

Rybí polévku ani pajšl bych nedal. Nejodpornější jídlo na pohled ale byla tlačenka v konzervě. Kdysi jsem ji otevřel řádně vyhládlý na Kavkaze, uvnitř byla nechutná hmota, uprostřed si hověl kus tlustého masa s kůží, ze které výsměšně trčel tlustý, chvějící se chlup. Dodnes se budím hrůzou, když si na to vzpomenu. Než tohle sníst, to bych snad raději dal pusu Grebeníčkovi.

Právě jsem splivnul plátek tlačenky - kupuji ji z krámku co je v přívěsném voze naproti místnímu TESCu. Je fakt, že i dnes se těžko shání tlačenka co si na ní mohu pochutnat jen tak s pečivem bez cibule a octa.
BTW: Vzpomínáte si někdo na totalitní párky z masokombinátu v Úvalech? To byl hnus. To už jsou lepší ty současné, masa prosté.

Tak ze by se mi z neceho vylozene zvedal zaludek, to ne, ale par vecem se radsi vyhnu.

Jsou to: houby (jedine obalovane smazene bedly si teda obcas dam), spenat (= ta odporna zelena brecka, listovej mi nevadi), "tluste maso" (vzdyt je to na kousnuti takovy hnusny, to se neda - zajimavy ale je, ze skvarky mi nevadi, spis naopak :-D), brokolice (par malych kousku v polivce nebo testovinach mi neva, ale samotnou bych ji nezrala a taky pri vareni pekne smrdi), drstkova polevka a vetsina smradlavych syru (syrecky a tak). No a mozna jeste sem tam neco, ale uz si nevzpomenu.

No a tuhle jsem ochutnala kapary nebo co to bylo a taky ble. Mama jednou zkousela chobotnicky, na to jsem ani nemela odvahu.

Ale i tak se nektery chute v prubehu zivota meni. Driv jsem naprosto odmitala nivu, tunaka a olivy. Dnes? Testoviny s tunakem a olivama? Mnamka nejvetsi. Testoviny s nivovou omackou? *slint slint* Akorat tu nivu teda potrebuju bud rozpustenou v omacce nebo pecenim, samotnou bych ji do pusy jeste nedala.

Jen k tomu, co jsem napsala na zacatku, jsem si doposud kladny vztah nevypestovala :D

Jinak jak tu nekdo zminoval jatra s ryzi, tak ta mi dycky chutnala. No a vlastne ony chutove nejsou uplne zly ani ledvinky, ale ten smrad, kdyz je mama varila.. brrrrrr.

A ted jsem z vas dostala hlad. Smejdi ]:( Jdu spat.

spousta lidí to má spojené se špatnou zkušeností většinou ze školní kuchyně anebo to někdo neuměl připravit a udělkal z toho nepoživatelnou šmakuládu :-)
nebo vařil tím, že nahrazoval, nahrazoval až z toho byl humus. Ale i z prvotřídních surovin se dá uvařit hnus. manželka také měla tyto špatné zkušenosti se spoustou jídel, ale když jsem jí to uvařil, tak jak se má, nebo tak aby to chutnalo, neměla s tím problém. byla to jíla typu - koprovka, křenová, prorostlé uzené maso, hrachová polévka a kaše atd.

Ale nikde jsem se tady nedočetl nebo jsem neviděl jídla, které by jste opravdu neochutnali - např. v Číně delikatesa - vejce louhovaná v moči mladých chlapců, v austrálii mají také mnoho delikates - pohlavní orgány zvířat, mozky.... atd.... to je teprve "mňamka"

Jo, na hmyzáky jsem zapomněl.
A ještě nesnáším celer, to smrdí, jak bolavá noha.

Nedám, protože nemám. Připravoval to právě ten kamarád. Nachytal, vykuchoval, naložil to do nějaký marinády s libečkem - jen na pár hodin. Manželka tvrdí, že v tom měl snad i trošičku chilli papriček - nevím. Recept z něj nevytáhla - prej tajemství mistra šéfkuchaře (no on je ten kamarád trochu zvláštnější).
Pak jsme to pekli v alobalu na roštu na ohni, proložené opět libečkem.
Já jsem hovno kuchař. :-(
Já to psal hlavně proto, že jediné dobré ryby jsou ty vytažené z vody a hned připravené. Jednou zamražené (takže i ty, co se v obchodě válí čerstvě vykuchané "na ledu") už se nedají jíst (aspoň já to tak mám).

Některá jídla mi chutnají, s některými mám smlouvu o neútočení (já je nepomlouvám a ony se mi nevnucují).
Vyložené zvedání žaludku nastává jen u potenciální konzumace vnitřností a pak také exotických požerů typu hmyz, shnilé vejce a u extrémně aromatických sýrů typu zapařená prdel.

tak mi řekni ale jak? já ty suroviny nezatracuju. ale školní jídelna, kdy jsem v hubě nosil maso z jídelny ven a tam ho plival (nebyl jsem sám, páč maso se musí sníst), nebo příbor budeš držet jako pravák (jsem levák) nebo od jídla neodejdeš (vydržel jsem to tenkrát do půl čtvrté, byl z toho docela humbuk). mám být optimista? to je opravdu silná škola života.

Já taky býval jedním z posledních v jídelně, kdy jsem se stal mistrem ořezávačem, bo hovězí v sobě mělo takovej nechutnej gumovej proužek. Dodneška se mi z podobných křupek zvedá kufr. Obvykle jsem pak byl od oběda propuštěn z milosti.
By mě zajímalo, kolik těch učitelek, co nás ty hnusy nutily žrát, to samo pozřelo.
A nejvíc mě sraly ty máničky z vlastních školních řad, kterým učitelky daly pověření, stouply si s rypákem u stropu k okýnku na špinavý nádobí a škodolibě posílaly zpět každýho, kdo nechal něco na talířu. Kolem těchto slepiček se dalo projít a hnus vrátit zpět do oběhu, ale učitelky bývaly občas svině. To jsem tam pak seděl hodinu, protože ten pajšl, nebo celerová polívka se fakt nedaly.

jo to mě taky sralo když mě s nepoživatelnym hnusem, který sami do huby nedali posílali zpět až to dojím... až jednou zakročil můj hodnej děda, kterej nevěděl, že to tak normálně denně. jednou mě vyzvedával a už ho nebavilo ho na mě čekat (čekal už 40 minut), tak takovym způspbem seřval tu učitelku, že si mě pak už nedovolila všimnout a já jsem jídlo, který bylo fakt nepoživatelný vrátil - a to nejsem vůbec vybíravej, naopak sním skoro všechno.

ještě doplńuji potom co jí seřval, ale ve vší slušnosti !!! se většina dětí zvedla a stejný jídlo jako já vyhodilo, až přetejkal lavór.

Pamatuji. Člověk si musel to hnusné žílnaté/tučné maso narvat do huby, doufat že se nepoblije, talířek ukázat službu sloužící gestapačce (učitelce, uklízečce či kuchařce) a rychle utíkat někam vyplivnout. Nějak mě nenapadá, proč jsme to nervali do sáčků (kapsy) - možná protože děcka se vzájemně udávaly ("Sím, soudružko učitelko, Novák má maso v puse a chce ho vyplivnout." "Nováku, otevři pusu!" "Nováku, dříve nepůjdeš, dokud to nespolkneš!") a maso v kapse by třeba znamenalo třídní důtku či pár facek.

Ono ale tehdy zas tolik sáčků nebylo (mikroten neexistoval, igelitové tašky taky ne, sáčky se v kuchyni běžně praly a používaly znova a znova..).

přesně tak... lépe bych to nenapsal. udavači z vlastních řad mě srali. nám se podařilo občas proklouznout anebo se nám to hnusný maso poadařilo propašovat pod talířem od polévky. nebo bylo výhoda sedět s "popelnicí" to byl spolužák, kterej všechno sežral. naštěstí jsem školní jídelnu zařil jen do 5. třídy, ale i to stačilo.

To my na základní škole ještě tácy neměli, nosili jsme rovnou talíře, takže schovat maso pod talíř tak nějak nešlo.
Pamatuju si příhodu, kdy jeden spolužák inscenoval, že mu spadnul příbor a když se ohnul, takticky šoupnul hnusný maso hluboko pod stůl. Bylo to u zdi a ubrusy byly vcelku dlouhý.

To bylo občas, asi když se účám nechtělo stát a čučet. Bohužel, nebylo to až tak často, jak bysme si přáli, asi kvůli nízké efektivitě, resp. vysoké propustnosti zbytků jídla.

no zkus to doma ochutnat, nebo to sám uvařit a třeba to půjde, ale chápu, že to máš spojený s tou hnusnou dobou a náturou těch svińskejch komunistů. ale pokud ti to nedělá třeba doma problém, že to nejíš, tak není důvod tě k tomu nutit. a nucení správného držení příboru - no comment.
za komoušů byl zvykem udělat z hovna marcipán a mysleli si, že to každej s chutí sežere nebo bude muset sežrat...

taky jsem zařil krutou dobu školní "jídelny" ale naštěšstí jsem věděl, že oni prostě vaří "sračky" a například játra jsem doma jedl.

Dneska je to naopak, pamatuju, jak k nám do školy přijel nějakej černoch z Afriky(tenkrát se tam vybíraly peníze na nějaký africký dítě) a prej se mu chtělo brečet, když viděl, jak všichni to jídlo vyhazujou. A to musim říct, že to bylo docela dobrý až na pár jídel to šlo vše. A kdo nechtěl, odhlásil si, nebo si vybral druhý menu.

Domácí špenát s kýblem česneku, hustý jak papuč, pokládám za mňamku. Je ovšem pravdou, že bestialita školních jídelen zahrnovala i špenátovou polévku - vypadalo to jak semeno z vodníka a zřejmě to i tak chutnalo (chybí srovnání). Občas se divím, že jsem svá školní léta přežil a bídně nezahynul na infekčním.

mé pm je otevřeno všem . není problém zdělit adresu pro nevěřícího kmochnu na ten úžasný špenát (hrníček postačí).

edit pro lose: mif a l-core má divný nadpis, který určitě nedávali. udělal jsem to já a za mně to udělal maxthon. díky čus.
edit2// dyk já vůbec nevidím. jvdc zadal název. stejně je to divný. :-p

Obecně nemusím vnitřnosti, ale nevadí mi dršťková polévka (je-li dobře udělaná) nedávno jsem dokonce dal i játra na cibulce. Co bych nepozřel jsou čýčí (či jiné) žlázy, mozeček apod. Tatarák jsem měl 1x v životě, klidně bych to zopakoval, co se týče hmyzu, chtěl bych ochutnat. :-)

čekal jsem kdy se tady nahodí toto téma... a je to tady.
jen jestli to kabelson opravdu takto myslel... a pokud ano.... vůbec mu to nezávidím.

já mám nejhorší vzpomínky na rybu asi ze školní jídelny, kdy tím táhkla celá škola a nebo v Tescu když jdu kolem kádě.... to člověka přechází chuť.... a to ryby jím.

Vždy si říkám, že každý si má jíst, co mu chutná...nikoho neodsuzuji a zásadně neříkám FUJ...osobně si myslím, že jsem ochutnal leccos, někdy však pouze jednou a jak havran NIKDY VÍCE. kdybych měl uvést co opravdu ne - veškeré orgány (játra, ledvinky a podobně), to mi dělá problém i po slečně umýt, jak to jen cítím, ale když zase vidím, jak ji to lahodí, překousnu leccos. :-) Uvažoval jsem nad tím, že chuť se zajisté vyvíjí, jelikož jsem asi 20 let měl totální odpor k rajské, koprovce a podobně a po létu na ně nedám dopustit. A co vy? Nestalo se vám někdy, že z "brrrr-jídla" se stalo vaše oblíbené? :-)

Jo, namátkou si vzpomenu na dvě - to první je lečo. Jako děcko ani za nic a teď si to dám rád. Druhý jídlo je hermelín (camebert). Ono na vojně to bylo vcelku jednoduchý - buď ten hermelín k snídani sežeru, nebo budu do oběda hladem. Tož jsem to sežral a vono to bylo dobrý.

Jím téměř všechno, ale nesnesu dvě jídla.
Když někdo vyndá housku s paštikou, odcházím, nemůžu ji ani cítit. Že bych ochutnal nepřipadá v úvahu.
Druhým jídlem je hrachová kaše. Hrášek miluju na všechny způsoby, chodím ho ožírat na zahradu, stejně tak mám moc rád hrachovou polévku, ale hrachovou kaši nezvládnu sníst.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru