Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Co s věkem?

Zdravím Vás !

Ne není to nuda, ani příznak prázdnin, ale jen moje často kladená otázka sama sobě. Proč já jakožto 18 letej kluk bych si přál, aby mi bylo 40 klidně i 50 i na těch 60 bych to klidně přeskočil! a lidé mající tento věk ho nechtějí a chtěli by raději stále nižší věk? Tuhle otázku si kladu už tak rok. A zajímal by mě názor i někoho jiného, než mejch vrstevníků. Jeho názor bych si rád přečetl. Díky!

Předmět Autor Datum
No rozhodně se na to netěš. Mi je 34 a říkám si, kdyby mi bylo zase dvacet. Ne kvůli zvrácení nějaké…
Dale Cooper 25.08.2013 18:23
Dale Cooper
Díky za odpověď. Nojo 20,dvacet.... Nejhorší je ten strach o to, jak to dopadne. Abych nebyl pod mos…
storny 25.08.2013 18:28
storny
No tak bys nehulil a neměl ty problémy.
mnua.al 04.09.2013 08:26
mnua.al
Blbé je, že to s sebou nese jisté fyziologické problémy (které už popsal agent Cooper). Jinak jsem s…
mif 25.08.2013 18:26
mif
A jaký je k tomu důvod? Nerozumíš si s vrstevníky? Mě je 22, dřív jsem se těšil na vyšší věk kvůli v…
Niko Bellic 25.08.2013 18:30
Niko Bellic
Největší problém je škola! Vybral jsem si špatně. Jsem původem Pražák a chodim na vesnickou školu, c…
storny 25.08.2013 18:38
storny
Jejda jejda. Jestli tě správně chápu, chtěl bys přeskočit nelíbivý čas a zakotvit o nějakých dvacet…
mif 25.08.2013 18:43
mif
Zkráceně. Tomu, co jsi napsal nerozumím. To, co bych teď opravdu chtěl je jinej směr. Dělám spoustu…
storny 25.08.2013 18:55
storny
Rozumím. Ve svém podzimu života taky zjišťuju, že mě zajímá něco diametrálně odlišného, než elektrik…
mif 25.08.2013 19:01
mif
Škoda, že jsi neodešel jinam hned po prváku. Teďka už bych to dokončil, ať je to jaké chce. Po škole…
Niko Bellic 25.08.2013 18:54
Niko Bellic
Ideální by bylo mít dvacetileté tělo a padesátileté zkušenosti :-) Mimochodem, toto (a nejen toto) t…
Dale Cooper 25.08.2013 18:34
Dale Cooper
Jo přesně! Klidně bych se vrátil o patnáct let zpátky... ale zkušenosti, co jsem za těch 15 let nabr…
Moas 25.08.2013 21:22
Moas
Šikovnej instalatér se myslím o práci bát nemusí. Co se toho věku týká, tak ona má každá dekáda svá…
jirka44 25.08.2013 18:54
jirka44
Co mne ale udivilo, že se ... narozdíl od obecně hlásaných pravd, s přibývajícími lety nemoudří. bo…
lední brtník 26.08.2013 00:28
lední brtník
Z mladýho blbce - vyroste starej blbec.
Prasak 26.08.2013 04:10
Prasak
Naprosto souhlasím. Když jsem jako mladý v 15 - 20 přišel do kolektivu dospělých, přemýšlel jsem,jak…
Jack 26.08.2013 15:03
Jack
:-D
touchwood 26.08.2013 15:04
touchwood
K věku se asi nevyjádřím - bylo by to hodně dlouhé a málo zábavné. K tomu, co píšeš dál: sám nedělám…
Kurt 25.08.2013 20:03
Kurt
Nádherně napsáno. Děkuji! Víc se na to říci nedá.
storny 25.08.2013 20:16
storny
Ty by sis přál vyšší věk kvůli současným starostem. Ubezpečím tě, že přijdou starosti jiný, takže vy…
Prasak 25.08.2013 20:18
Prasak
Tohle všechno vím :-(. Můžu tě ubezpečit, že jsem to zkoušel. Ale když každej den ráno člověk vstává…
storny 25.08.2013 21:28
storny
Aha, takže ono je to složitější. Možná by nebylo od věci to táhnout někam vejš. Pokud na to ředitel…
Prasak 25.08.2013 21:47
Prasak
Tak ten je hustej. :-D No jak pise Prasak, natocis na mobil a posles na skolskou inspekci. Teda za p…
RedMaX 26.08.2013 09:04
RedMaX
vetsinou mas jen volbu odejit Ale tu volbu ma aj v skole. Prestupit na inu skolu sa IMHO vzdy da. V…
blue5 26.08.2013 09:35
blue5
V padesáti se ve 4:40 vstává ještě hůř )nebo někdo nemůže spát a je v 6 nastoupený nevyspalý. Pracuj…
Kráťa 28.08.2013 00:19
Kráťa
Neděs ho. To co popisuje je extrém jak v tý škole, tak v tom zaměstnání.
Zarniwúp 28.08.2013 00:23
Zarniwúp
Taky jsem měl podobného mistra, sice to nebyl až tak velkej čurák ale čurák to byl. On byl Pražák já…
manas 07.09.2013 10:19
manas
Je to v pohode, normalka, kdyz mi bylo -nact, chtel jsem byt starsi, dneska uz bych rad byl mladsi.…
RedMaX 25.08.2013 21:00
RedMaX
Já chtěl být dlouhou dobu starší. Teď ve 20 letech jsem přišel na to, že v tomhle věku bych rád zůst…
Potkan007 25.08.2013 21:03
Potkan007
OT: Ty jdeš na FIT ČVUT že? Napiš po prvním semestru, jaké to tam je. Já jsem na FIT VUT. Zajímalo b…
Niko Bellic 25.08.2013 21:22
Niko Bellic
Ano, jdu. Není problém se ozvat, jenom mám strach, abych tam vydržel delší dobu, než jenom jeden sem…
Potkan007 25.08.2013 21:28
Potkan007
Neboj, nemusíš se za každou cenu živit tím, co vystuduješ: Ona sama vystudovala matematiku, fyziku…
Prasak 25.08.2013 21:50
Prasak
Co na svém věku považuju za nejzásadnější je to, že nůžky hodnotící ženskou krásu se víc a víc rozev…
Georgij Gadjukin 25.08.2013 21:48
Georgij Gadjukin
Podobně to okomentoval jeden bývalý spolupracovník: Čím seš starší - tím větší máš výběr!
Prasak 25.08.2013 21:51
Prasak
Měl bych jen jednu malou výhradu ke steskům nás starších "mít tyhle zkušenosti ale kdyby mi k tomu b…
Zarniwúp 25.08.2013 22:16
Zarniwúp
Jasne, hry se taky zasadne hrajou bez navodu! :-) me je 25. V patnacti jsem chtel mit osmnact, v os…
Redsnake 25.08.2013 23:22
Redsnake
To si nemyslím. Už jen pro to, že vím o několika situacích, které bych chtěl řešit přesně opačně, ne…
Moas 26.08.2013 07:39
Moas
Člověk by rád v životě přeskočil nepříjemné pasáže a kochal se až jejich plody. Ty nepříjemné pasáže…
JR_Ewing 26.08.2013 09:29
JR_Ewing
neboj, s věkem se to srovná! :-)
touchwood 26.08.2013 11:02
touchwood
Jste šílenec a tento dotaz, jako ostatně většina zde, svědčí o nevalných kvalitách Brodmannových obl…
Ficka 26.08.2013 14:35
Ficka
Ty vole! V 60 život rozhodně ještě nekončí. Ale to je ta relativita pohledu. Taky mi v 15 pripadali…
Jack 26.08.2013 15:15
Jack
No, šedesát už mi bylo dost dávno, ale zatím mě pořád ještě všechno baví... Moje máma dělala do sedm…
jirka44 26.08.2013 15:39
jirka44
Školu rozhodně dodělej a pak ho pošli do prdele.Takhle mě srala v učnáku má třídní,zařídila mi 4 z h…
tuta 26.08.2013 16:37
tuta
Mně táhne za cca půl roku na 40, život jsem si zařídil celkem podle svého, má to něco do sebe, asi b…
oldsoft 26.08.2013 16:54
oldsoft
No, jen aby ses za chvíli nestěhoval...:-|
Dale Cooper 26.08.2013 22:32
Dale Cooper
No, to mas slozity, zijes v Cechach, tak se nediv, kazdej krade, tak samozrejme takovej to hned vidi…
RedMaX 26.08.2013 22:57
RedMaX
Čím starší, tím lepší. Aspoň se nedožijí hrůz které ČR a svět čekají. Probíhající ekonomická válka a…
Alfons 05.09.2013 03:19
Alfons
Tyhle keci miluju - neprispivas nahodou na novinky? Hruzy cekaji porad, ekonomicka valka zuri od oka…
bahno 05.09.2013 19:03
bahno
Souhlas. Taky nesnáším tohle kňučení. Náhodou si myslím, že momentálně prožíváme poměrně klidný obdo…
Jack 05.09.2013 23:01
Jack
Koukám že jste ve sračkách teprve po kotníky. :-D
Alfons 06.09.2013 03:12
Alfons
Zato ty si v nich zjevně libuješ.
Prasak 06.09.2013 11:21
Prasak
Ve srackach? Praci mam a ne za prumernou mzdu, zenu mam hodnou, diteti se dari, zvirata prospivaji,…
bahno 06.09.2013 14:29
bahno
Pozitivní zpráva potěší.:beer:
Alfons 06.09.2013 14:34
Alfons
Ono záleží na úhlu pohledu. Někdo vidí sračky, protože se dívá na věci, který nemá, někdo to vidí na…
Prasak 06.09.2013 15:06
Prasak
To bahno: Si myslím, že opravdu bylo naposledy nejlépe v té době lovců mamutů. Tenkrát se ještě lidi…
Ficka 06.09.2013 14:33
Ficka
nejlépe v té době lovců mamutů. Tenkrát se ještě lidi nenaučili být takovými darebáky, jako je tomu…
Prasak 06.09.2013 15:12
Prasak
jen signatura... PS: nasilna kriminalita klesa a klesa a klesa - stovky let po sobe.
bahno 06.09.2013 15:58
bahno
2 Prasak: To je nějak lidská přirozenost, být lumpem. Člověk je sice původem sběrač (plodů) ale asi…
Ficka 07.09.2013 02:56
Ficka
Povzdechla si devadesátiletá seniorka: "Kdyby mi bylo ještě jednou sedmdesát, tak bych žila úplně ji…
Yarda 06.09.2013 15:02
Yarda
Mladý je každý komunista, tak proč to nevyužít? :!:
Alfons 06.09.2013 18:44
Alfons
Si mylím,že to docela jde,že se máme docela dobře...máme co jíst,co pít,co kouřit...vždycky si vzpom…
babal 06.09.2013 21:47
babal
Věk není důležitý. Důležité je zemřít úplně zdravý.:x:
Alfons 07.09.2013 02:40
Alfons
Po dlouhé době jsem si řekl, že sem napíšu, jak jsem vlastně dopadl. Repec mi nedali a vyhodili mě z…
storny 02.10.2013 12:19
storny
Je tu ale problém číslo 2. Nevydržel jsem po odstupu ze staré školy nevyužít příležitosti si pořádně…
storny 02.10.2013 12:31
storny
Co ti může? Leda hovno. I kdybys to psal přímo svým jménem. Blahopřeju k nalezení novýho oboru, kter…
Prasak 02.10.2013 13:05
Prasak
Sorry, ale co riesis? Srp a kladivo? A anonymne? Na to, ze mas 18 mas celkom dobru sancu, ze z teba…
fleg 03.10.2013 08:11
fleg
Na druhou stranu, četl jsi to, co mu mistr prováděl? Zneužíval svýho vyššího postavení, šikanoval to…
Prasak 03.10.2013 08:28
Prasak
Děkuji. Bolševickej zmrd to je. Vim co dělali mojí rodině, když jsem na světě ještě nebyl. 3 Roky mn…
storny 03.10.2013 11:30
storny
Dovol abych tě vyvedl z omylu. Neznáš mě, neznám tebe a určitě nejsem typ člověka, kterej by tady na…
storny 03.10.2013 11:29
storny
Jasne som napisal, ze mi vadia 2 veci. Prva je anonymne "udanie". Ked nieco niekam pisem, tak sa pod…
fleg 03.10.2013 18:32
fleg
Takto to dokáže udělat někdo, kdo už má pár životních zkušeností. Mladí pod dvacet ještě hovno ví, j…
Prasak 03.10.2013 19:30
Prasak
To nie je o skusenostiach, to je o povahe...vid reakcia Kurta, ktory nie je najmladsi a predsa s tym…
fleg 04.10.2013 11:22
fleg
vid reakcia Kurta, ktory nie je najmladsi a predsa s tym konanim suhlasi. Aby nevznikla mýlka - v j… poslední
Kurt 04.10.2013 14:29
Kurt
Dělal mu ze života peklo a tak mu to chtěl vrátit. Proč ne veřejně? Prostě nevěřil tomu, že může pří…
Kurt 03.10.2013 21:32
Kurt
Sorry, ale co resis? Hakovej kriz? Pff, takova prkotina...
bahno 03.10.2013 13:28
bahno
Mně nejde o hákovej kříž. Mně jde tak trošku o vyrovnání účtu. V dobách voleb jsem si na šatnu nalep…
storny 03.10.2013 13:40
storny
Teď jsem mu sloupnul vlajku. Ovsem tak trochu "nepriamo", ze?
blue5 03.10.2013 13:53
blue5
a? Kdybych tam přišel osobně, tak bych neodešel s kladným výsledkem. :?: Takhle ano.
storny 03.10.2013 14:06
storny
Proto rudochům je dovoleno používat všechny prostředky.
karel 03.10.2013 14:23
karel

No rozhodně se na to netěš. Mi je 34 a říkám si, kdyby mi bylo zase dvacet. Ne kvůli zvrácení nějakého rozhodnutí, to vůbec. Spíš začínám pozorovat znaky mírného chátrání; schody už nevyběhnu jako za mlada, po prokaleném večeru potřebuju půl následujícího dne (nejméně) na rekonvalescenci, oblečení nosím spíš takové, aby skrývalo a tak. Jasně - spousta toho je vinou neudržování se v kondici, žraní, hulení apod. To jsem ale ve dvaceti provozoval taky :-)
Pro ženské pod řekněme 23 let jsem už starý páprda. Na druhou stranu, ženských se člověku líbí víc a víc - mladé, mladší a zachovalé exempláře vrstevnic.

Díky za odpověď. Nojo 20,dvacet.... Nejhorší je ten strach o to, jak to dopadne. Abych nebyl pod mostem za 3 roky, nebo tak něco, všichni okolo řikaj jak je to hrozný najít práci a kdesi cosi a co si z toho potom člověk má vzít? Když ku příkladu 50 letej člověk s obrovskou pracovní praxí nemůže sehnat práci, tak kdo bude stát o mě? :D

Největší problém je škola! Vybral jsem si špatně. Jsem původem Pražák a chodim na vesnickou školu, což se značně podepisuje na vztazích s "mistrem". Jsem typ člověka, kterej se, když mu něco nesedí prostě ozve. To buranov nepodporuje. Tady musej všichni sedět a jako za rudý sféry držet "hubu a krok". Já to neumim a nese to následky. Chodim třetim rokem na obor instalatér, kterej mě nebaví. Jsem ve druháku (1 propad) a v úterý se ukáže, jestli nebude další (finální). Stydim se za to, ale myslim si, že nejde o mojí hloupost, nýbrž opravdu problém s jednim člověkem. Tohle jsou věci, který bych tak strašně rád přeskočil. S vrstevníkama si rozumím. Nejvíc mě ničí to, že ubližuju rodičům, protože já mít takový dítě tak... to by byl gol...

Zkráceně. Tomu, co jsi napsal nerozumím. To, co bych teď opravdu chtěl je jinej směr. Dělám spoustu věcí. Učim se zpívat, kytařit, bicí, zvukařina. Všechno ve volnym čase. Jakákoli věc z tohodle všeho mi jde minimálně 8x líp, než to, čim se učim. A to mi vadí a věděl jsem to ještě předtim, než jsem šel do tý školy. Teď už je asi pozdě na změny. Nevim...

Rozumím. Ve svém podzimu života taky zjišťuju, že mě zajímá něco diametrálně odlišného, než elektrika a fyzika, kterou jsem se v elévském věku jal studovat. Rozhřešení pro tebe nemám. Dokonči cos začal, pak (pokud bude Síla s tebou) můžeš zkusit alternativu. Věk na to máš. Já už ne.

Škoda, že jsi neodešel jinam hned po prváku. Teďka už bych to dokončil, ať je to jaké chce. Po škole nemusíš nutně dělat instalatéra (i když po těchto profesích je dneska prej hlad). A měl by ses naučit některé lidi ignorovat a nebrat si věci osobně, bude se ti to hodit v budoucnu.

Ideální by bylo mít dvacetileté tělo a padesátileté zkušenosti :-)
Mimochodem, toto (a nejen toto) thema je pěkně zpracované v próze od Jiřího Švějdy "Přejezd". Hlavní hrdina, mající rodinu, nějaké postavení apod. se po smrti octne ve vlastním těle o 20 let dříve a má své zkušenosti, ví co bude a tak.

Šikovnej instalatér se myslím o práci bát nemusí. Co se toho věku týká, tak ona má každá dekáda svá pro a proti. Co mne ale udivilo, že se (alespoň v mém případě), narozdíl od obecně hlásaných pravd, s přibývajícími lety nemoudří.

Naprosto souhlasím. Když jsem jako mladý v 15 - 20 přišel do kolektivu dospělých, přemýšlel jsem,jaké úžasně složité myšlenkové pochody jim probíhají v hlavě. Teď, když uz jsem v jejich věku zjišťuji že žádné složitosti. Myšlenky jsou pořád stejně pitomé a infantilní, pouze najejich realizaci uz nejsou síly.

K věku se asi nevyjádřím - bylo by to hodně dlouhé a málo zábavné. K tomu, co píšeš dál:
sám nedělám to, na co mám papír. Já to chtěl dělat, ale v druháku se mi změnil jeden učitel - a najednou jsem měl v těch samých předmětech o 3 stupně horší známky. Čili v prváku 1-2 a od druháku 4-5. Řval na mě, že tam nemám co dělat, že jsem fekalista a takový zvratky. Kousnul jsem se a měl ho u prdele, nechal jsem na sebe řvát a nakonec si řekl svoje - byl vzteky bez sebe, ale vyhodit mě neměl za co. Stačila jedna nebo 2 hospitace, na který u nás chodil zástupce ředitele a já měl najednou ve třídním výkazu jedničku nebo dvojku - a průměr byl zachráněn. :-) Dneska mám papír a nedělám ten obor. Ne, že bych k němu měl nějakej odpor, ale nikdy jsem to dělat nezačal a kdybych začít měl, musel bych začínat pod nějakým dohledem. Zatím mě do toho nic nenutí, uživím se jinak.
Podle mě bys měl hrábnout a tu školu dodělat. Budeš totiž potom mít super pocit - respektive 2. První bude, že jsi něco dokázal a druhej bude, že máš konečně svobodu dělat to, co chceš ty.
Shodou okolností znám 2 kluky zvukaře - jeden je vyučenej truhlář a druhej topenář. Oba teda mají zdravotní omezení (jeden cukrovku a druhej vrozené onemocnění srdce). Jeden dělá správce městského majetku a zvukaře na akcích města, druhej teda zapojuje a kontroluje kotle a zvučí ve volnu.
Proč ti to píšu - myslím si, že jsi inteligentní kluk, který nemá problém pochopit, co se po něm chce. Teď je to škola - tak ji udělej a pak si dělej co chceš a co tě baví. Navíc kdyby se něco posralo (třeba zdraví, to nemůžeš nikdy vyloučit) budeš se mít k čemu vrátit - řemeslníků bude ubývat. Co se týče zodpovědnosti - to někdy až jednoho mrazí, že se musí rozhodovat "na celej život", ale ono to tak ve skutečnosti moc není. Dneska nikdo nenastoupí do fabriky a nechodí tam až do důchodu, čili cokoliv, co děláš, ber jako zkušenost. Je to hra. Blbý na ní je to, že máš jen jeden život.

Ty by sis přál vyšší věk kvůli současným starostem. Ubezpečím tě, že přijdou starosti jiný, takže vyšší věk to nespláchne, furt je co řešit. I s tou fyzickou schránkou mají kolegové pravdu, já už taky cejtím, že to není, co bylo.
Ke škole a mistrovi - je to blbý, ale zkus držet tu hubu a krok. V životě budeš muset skousnout hnusnější sousta. Je to taky jen člověk, na jeho místě bys asi taky nechtěl mít v týmu věčnýho remcala a odmlouvače. Tím ho neomlouvám, lidi jsou různý, neznám ho, jen se na to zkus podívat z jeho strany. A taky je třeba si uvědomit, že holt jedni rozhodují, druzí poslouchají. V zaměstnání se remcalů zbavují mezi prvními, když se začne lámat chleba. Jak píše Kurt, udělej to a měj ho u prdele.
Dodělej školu, protože bez posranýho papíru, kterej potřebuješ, budeš mít ten trh práce o dost složitější.

K zvolenýmu povolání - neboj, práci si najdeš, když už budeš muset tohle dělat. Já jsem sháněl topenáře na přetěsnění trubek od kotla, borec to vzal jako melouch, protože malý zákazníky prý běžně nedělají. A to jsem projel googlem všechny topenáře v okolí.

Tohle všechno vím :-(. Můžu tě ubezpečit, že jsem to zkoušel. Ale když každej den ráno člověk vstává ve 4:40 a v 6 je nastoupenej na praxi a jediný co slyší "ajeeje vymrdanej pražák je tady" ještě ke všemu pracuje 7 hodin denně uplně zadarmo, tak to někdy prostě nejde. Jeho oblíbený vtip : Víš jak vznikla Praha? ...(a já uplně v klídku na srdci pohodu mu odpovím) "to nevím, pane mistr. A ani mě to jako nějak extra nezajímá.." a on odvětí "Pánbůh nesl pytel čurá*ů a nad Prahou mu prasknul". No nezlote se nikdo na mě, takovejch vtipů když si člověk denně poslechne 6 tak mu je až do breku z toho někdy! Protože já se nemůžu pořádně bránit a když už jsem se pořádně bránil, tak jsem to vždycky stejně prohrál. Nechal mi dělat reparát ze svařování na který mám státnice dovršený (on ne). A nejhorší na tom je, že i když jsem přesvědčenej o tom, že to umim, tak on mi to neuzná.... (nejsem sám v tý třídě) Jak to s těmadle vyhlídkama mám dotáhnout do konce? I když to tam dotáhnu ten papír mi nedá!

Aha, takže ono je to složitější. Možná by nebylo od věci to táhnout někam vejš. Pokud na to ředitel nemá koule, tak mě napadá něco jako Školní inspekce. On pitomej záznam na mobil by tu inspekci mohl zajímat.
A taky máš celou třídu svědků, jsi plnoletý, pokud se opravdu nasereš, můžeš na něj dát žalobu za urážku na cti, či něco takovýho. Jen na to mít koule. Jasně, ve tvým věku jsem je taky neměl, dnes už to vidím jinak. Jo, to jsou ty životní zkušenosti.

Tak ten je hustej. :-D
No jak pise Prasak, natocis na mobil a posles na skolskou inspekci. Teda za predpokladu, ze to vidis tak, ze se te opravdu bude snazit potopit a nemas tak co ztratit.
Jinak si nemysli na podobne idioty narazis i v zamestnani a tam jses pravne chranenej mnohem min nez ted jako student, vetsinou mas jen volbu odejit, coz se lehko rekne, ale o dost hur v praxi provadi (s hypotekou, vyhlidkou te nezamestnanosti, ktera je, ...).

Taky jsem měl podobného mistra, sice to nebyl až tak velkej čurák ale čurák to byl. On byl Pražák já jsem Plzeňák a pořád si ze mě dělal srandu jak mluvím. Je pravda že ta Plzeň jde ze mě cítit na sto honu, kdekoliv v republice otevřu hubu tak každej pozná odkud jsem. Tak za pomoci spolubydlících na intru jsem začal oněm psát básnicky a vždy jsem je rozvěsil po dílnách. Jak se pak stal terčem posměchu žáku, učitelů a hlavně ostatním mistrům. Když jsi pak začal dělat že mě srandu tak jsem si začal mumlat pod fousy nějakou tu báseň, kouknul jsem se na dva mistry kteří věděli že to píšu já (načapali mě jak to věším ale nepotopili mě) a kteří se usmívaly když nás viděly spolu a vždy dal na chvíli pokoj. Ale bylo zajímaví že mě vůbec nepodezříval, měl to na někoho z mistru protože oni to množily a dávali to i do míst kam žáci neměly přístup.

Ten tvůj případ je šikana, klidně to může jít i přes PČR, pokud budeš mít nějaký záznam/svědky a škola to nebude chtít řešit klidně se na ně můžeš obrátit.

Já chtěl být dlouhou dobu starší. Teď ve 20 letech jsem přišel na to, že v tomhle věku bych rád zůstal co nejdéle, dokonce už jsem se i přistihnul, že závidím o 5 let mladším, že prakticky nic neřeší, nemají starosti.
Dodělal jsem všeobecnou školu, mám maturitu a netušil jsem co dál. Jelikož jediná věc, které se ve volném čase věnuju a kterou se dá živit jsou počítače, přihlásil jsem se na tím směrem zaměřenou VŠ. I když mi okolí závidí, že jsem si "našel to svoje a budu dělat, co mám rád", tak já nevím, jestli chci celý život sedět u počítače a na rovinu se mi na další školu moc nechce. Bohužel jsem měl do teď jenom všeobecné vzdělání, takže musím. Na konci září jdu na školu a uvidím. Beru to tak, že mám maturitu a když to bude špatné, tak prostě půjdu na jiný obor. Většinu mých vrstevníků baví spousta věcí, já mám počítače, mobily, focení a jsem celkem aktivní celoroční rekreační cyklista s občasným záchvatem, že vyrazím na kolo a jezdím třeba 5 hodin po lese průměrem 20 km/h. Člověk si tak vyčistí hlavu a srovná myšlenky.
Co se zdraví týče, tak se na stáří netěším. V roce mi operovali srdce, moje srdce je menší (nehledě na to, že na každém koupališti a v každé šatně musím vysvětlovat, proč mám tu divnou dlouhou jizvu uprostřed hrudníku), takže i na tom kole musím mít mnohem víc naježděno, abych se držel ostatních. Kdybych rok nesednul na kolo, tak budu mít problém jet 20 po rovině a po 20 kilometrech padnu na hubu. Těžko se to popisuje někomu, kdo ten pocit nezná. Mám spoustu energie, svaly mě nebolí, nejsem unavený, nejsem zadýchaný, ale už prostě nemůžu. K tomu vyhlídka, že oba rodiče maj už teď problém s kolenama. To bude hezký stáří.

Jasne, hry se taky zasadne hrajou bez navodu! :-)

me je 25. V patnacti jsem chtel mit osmnact, v osmnacti 21 a ted za ctyri roky jsem si nezvladnul splnit to, na co jsem se tesil a proc jsem chtel mit 21:)

porad se uklidnuju, ze tak nejak "ziju" teprve deset let, ovsem uz se dokazu ohlednou dost dozadu a nekdy je to i docela daleko...

Člověk by rád v životě přeskočil nepříjemné pasáže a kochal se až jejich plody. Ty nepříjemné pasáže dotiž většinou vedou k lepšímu v budoucnu. Teď to mám podobně. Taky bych rád už bydlel v rekonstruovaném domě, udělal lusk, a bylo by to. Jenže prostě mezi starým a zrekonstruovaným domem je ta rekonstrukce, která se sama jen tak neudělá.

Jste šílenec a tento dotaz, jako ostatně většina zde, svědčí o nevalných kvalitách Brodmannových oblastí. Až vám bude 60, tak si uvědomíte, že už je všechno v čudu a budete si nadávat, proč jste předchozí léta neprožil plněji a hlavně s inteligentnějšími názory.

Školu rozhodně dodělej a pak ho pošli do prdele.Takhle mě srala v učnáku má třídní,zařídila mi 4 z hospodářských výpočtů.První a poslední taková známka,co jsem kdy dostal na vízo.Ke konci školního roku,během jedné hodiny mi dala záměrně 3 pětky.Rodičum psala,že si zřejmě zopakuju ročník.Praktický jsem udělal na 1 a 2.Když mi přála při předávání výučáku,tak jsem jí poslal do hajzlu.
Bud rád,že jsi mlád.Ve dvaceti jsem šel po třicítkách a ted ve skoro čtyřiceti,bych nákou tu dvacku....[geticon2.gif]

Mně táhne za cca půl roku na 40, život jsem si zařídil celkem podle svého, má to něco do sebe, asi bych neměnil. V čem jsem "zpomalenej", je jednání s lidma. Jsa výrazně introvertní povahy, absolutně nechápu lidi, kteří jsou tak dokonale sebejistí, že mají hned na vše jasný názor a jeho váhu podporují silou hlasu. Nedávno jsem odstoupil z funkce předsedy bytového družstva - a nestačím se divit. Ujal se toho vševědoucí spasitel, který všemu rozumí, vše umí, umí zblbnout zbytek baráku proti mně. Odhalil ihned všechny moje machinace a zlořády, které jsem páchal, no báječné. Několikrát překročil své pravomoce, všechno fotí a natáčí... Jsem zrůdný vyvrhel odpovědný prakticky za všechny hříchy světa a žeru malý děti. Nicméně chce to čas, skóre barák vs já bylo donedávna 15:1, už je to cca 13:3, pravda se ukáže. Jsem příliš měkkosrdcatej a důvěřivej. Stále se učím.

No, to mas slozity, zijes v Cechach, tak se nediv, kazdej krade, tak samozrejme takovej to hned vidi i u jinejch. U nas je to podobny, nejdriv bylo jedno predstavenstvo, opozice je sepsula, jak to rozkradli - nevim co, pak to vzala ta puvodni opozice a zase se nadava jim, jak nam v baraku kradou - zase ale nevim co, pac na me ani jedny, ze by kradli dojem nedelaj - myslim, ze mame v baraku slusny lidi, ale jdu to radsi zaklepat. :-)
No opak je to u rodicu, tam jim predseda ukrad 300.000,- a odstehoval se. No ty co to vzali po nem to ridej taky dost podezrele, nebudu to ted rozepisovat, ale obavam se ze tam ulejvaj penize taky mimo druzstevni pokladnicku. Ale neni to moje vec, otcovi jsem rikal, at to vezme on nebo at jim jde delat kontrolni vybor, aby do toho videl, ale nechce duchodce, jeho boj.
Jo a jednou rikal kamos, kdyz jsem se divil, ze ma cas delat predsedu druzstva, ze prej musi, ze u nich jinak bydlej takovy, ktery by rozkradli dum do posledni cihly, tak ze mu nic jinyho nezbyva. :-D

Tyhle keci miluju - neprispivas nahodou na novinky? Hruzy cekaji porad, ekonomicka valka zuri od okamziku, kdy nekdo zjistil ze mamuta nemusi ulovit, ale kus masa jde vymenit za prihodnej sutr a lez je tu s nama od chvile kdy se lidstvo naucilo mluvit. Dobre bylo, je nejlip kdy zatim bylo a verim tomu, ze bude jeste lip.

Ve srackach? Praci mam a ne za prumernou mzdu, zenu mam hodnou, diteti se dari, zvirata prospivaji, pivo mi chutna. Dobre, ta uroda brambor se dvakrat nevyvedla, vejce vod climacophory byli neoplodneny a papricky dostali vod dcery takovou cocku, ze z nich mam prd, ale s tim se da zit docela v pohode. JA VE SRACKACH ROZHODNE NEJSEM.

Ono záleží na úhlu pohledu. Někdo vidí sračky, protože se dívá na věci, který nemá, někdo to vidí naopak pozitivně, protože se divá na věci, co má. Já též mám slušnou práci za slušnou mzdu, ženu, zdravý děcka, vlastní bydlení, jen zahrádka mi trochu chybí (ale kdybych ji měl, prskal bych, že nemám čas sekat tu pitomou trávu) a hlavně - nehoním se za mamonem a zbytečnostma. Takže já za sebe taky sračky nevidím.

To bahno:
Si myslím, že opravdu bylo naposledy nejlépe v té době lovců mamutů. Tenkrát se ještě lidi nenaučili být takovými darebáky, jako je tomu dnes. Každý akorát kouká na to, jak druhého ožulit, obrat nebo podfouknout. Žádným přátelům není možno věřit. Obávám se, že už se to nezlepší, jedině až lidstvo vyhyne a vznikne zcela nová a jiná civilizace. Třeba delfínů nebo brabenců. Nebo snad, podle slov François-Marie Aroueta (zvaného Voltaire), je tento svět nejlepší ze všech světů?
(ps: Nebyl by tento názor Voltaira též vhodným námětem na diskusi?)

nejlépe v té době lovců mamutů. Tenkrát se ještě lidi nenaučili být takovými darebáky, jako je tomu dnes.

Až na to, že se jedna tlupa mydlila po kebuli druhou tlupu a pobrala jejich proviant. Lovci dostali žrádlo jako první a děcka a ženský co zbylo. Oč to bylo lepší, než dnes? Lidi jsou furt stejný svině, jen mají v každé době jiný možnosti. Zapomeň na to, že nějaká doba změní lidskou přirozenost. Jestli máš pocit, že za komačů se tohle nedělo, tak máš blbej pocit - dělo, jen ses o tom nedozvěděl z novin, či televize a šulilo a podvádělo na jiné úrovni. Třeba takový podpultový zboží - to bylo fér a v pořádku?

2 Prasak: To je nějak lidská přirozenost, být lumpem. Člověk je sice původem sběrač (plodů) ale asi když ochutnal poprvně maso, stal se z něj dravec se vším všady. V přírodě šelmy loví jen když mají hlad. Člověk se rve i pro ženskou, pro kus pole, pro lepší pazourek, zkrátka pro všechno. Asi už to lepší nebude.

Si mylím,že to docela jde,že se máme docela dobře...máme co jíst,co pít,co kouřit...vždycky si vzpomenu na jeden text...a taky stodola nám shořela ,jen hrábě jsem vytáh z popela,však dokud ještě žijem je všechno oukej...nebo tak nějak...manželka je přez kántry...

Po dlouhé době jsem si řekl, že sem napíšu, jak jsem vlastně dopadl. Repec mi nedali a vyhodili mě ze školy. Zašel jsem do jiné školy, kde mě vzali na obor IT a zatím po měsíci studia se tu cejtim výborně. Studuji obor, kterej mě vždy zajímal, kolektiv taky neni k zahození a hlavně vyučující se ke mně staví jako k rovnocennému člověku. Tudíž teď jsem teprve šťastný.

Je tu ale problém číslo 2. Nevydržel jsem po odstupu ze staré školy nevyužít příležitosti si pořádně otevřít hubu a napsal jsem všechno dopisem generálnímu řediteli staré školy. Dopis po příchodu ze školy uploadnu a byl bych rád, kdyby si to někdo přečetl a řekl mi také názor.
Teď k problému. Myslím, že je to banalita. V neděli jsem napsal jeho řediteli, že v jeho kabinetu vystavuje srp a kladivo + rudou hvězdu tak, že je to vidět až na silnici před školu. (Všechno ale velice slušnou formou) Ředitel tam v pondělí ráno přijel a prý se jen ozvalo "okamžitě sundat" a tak milej srpík a kladívko (po 20letech co to tam má :-D) šly do koše. Ředitel prý odjel a mistr se začal rozčilovat, že až mě potká, že mě ukopne palici a podobně . (To může zkusit :-D ) Dneska ale pravil, že mě udá, že má příbuznýho advokáta, že si od nějakýho buzeranta nenechá srát na hlavu. Dopisy jsem psal anonymně z adresy storny..... tudíž můžu říct, že o tom nic nevim, ale zase si myslím, že kuli tomu, že ho péruje za něco šéf si advokát nebo nějakej soudce vůbec nebude lámat hlavu. Co myslíte? :-) díky!

Sorry, ale co riesis? Srp a kladivo? A anonymne?
Na to, ze mas 18 mas celkom dobru sancu, ze z teba vyrastie rovnaky hajzlik ako mozno boli(su) ti, proti ktorym "bojujes".
Ked mam nejaky nazor tak sa urcite pod neho podpisem, anonymnych kriklunov tu mame plny net, tu si hubu otvara kazdy, pretoze sa citi mocny, ked je schovany v dave.
Navyse nerozumiem preco tebe vadi srp a kladivo niekde, kde ti to vadit nema. Ty si s nim v tom kabinete byval? Nutil ti on svoj svetonazor? Nutil ta chodit na stranicke schodze? Alebo nieco podobne?
Sorry, ale tvoja reakcia je uplne odveci, ak nieco mas proti svojmu majstrovi tak za nim laskavo chod a povedz mu to do oci, neschovavaj sa za anonymne udania a teraz si tu cely oplaseny, co z toho moze byt. Typicky pristup maleho hajzlika (nic v zlom, mas este sancu sa zmenit;o)).
A inak ked uz sa schovavas tak rob poriadne. Priemerne inteligentny vysetrovatel pokial by bol nuteny sa zaoberat takymto pripadom si hodi do Googla storny podla emailu a najde si tu toto tvoje priznanie, z emailu si pozrie ip, pripadne o to poziada nas, proste si ta najde, ked bude chciet. Nakoniec tvoja totoznost sa len potvrdi, kedze majster tusi od koho to vsetko prislo. Takze nabuduce premyslaj, ked chces nieco robit anonymne.

Dovol abych tě vyvedl z omylu. Neznáš mě, neznám tebe a určitě nejsem typ člověka, kterej by tady na poradně dělal nějakej bordel a schovával se anonymně. Na sraz poradny chci přijet a poznat lidi, od kterých čtu již 3 roky příspěvky nejrůznějšího typu.

Malej hajzlík? Ano, taky se tak cítím a z jedné strany je mi toho líto. Kdybys jen věděl, jak to tam vypadalo. Ze 14 lidí dal výuční list jednomu. (nemluvě o dalších ročnících) Kdyby to byla chyba jen ve mně, tak ano. Smekám, sem šmejd. Dopisem jsem chtěl upozornit vedení na to, co se tam děje těm lidem (spolužákům), který mám rád. Sám jsem to tam taky na závěr napsal. Přečti si ho a uvidíš sám...

Přikládám dopis.

Jasne som napisal, ze mi vadia 2 veci. Prva je anonymne "udanie". Ked nieco niekam pisem, tak sa podpisem. Ja byt riaditelom hodim list bez podpisu do kosa este pred precitanim.
Druha vec je, ze nevystupujes proti majstrovi verejne. Pokial si myslis, ze je to hajzlik alebo dokonca hajzel, pre co si sa nepodpisal? Preco si to nesiel oznamit verejne. Preco si netrval an tom nech riaditel zavola majstra a povedat mu to tam pred svedkom? Bojis sa, ze majster vybuchne? Ze ta napadne? A nejde zrovna o to, aby to spravil;o)?
Stat sa mozu dve veci, ak ho vytocis do nepricetnosti a je to debil tak ta napadne za co dostane v dobrom pripade podmienku (taky trebars aj nasimulovany otras mozgu ma uz dobu liecenia viac ako 7 dni a je to trestny cin), v horsom pojde sediet a este ti bude aj platit.
Pokial sa nechces nechat mlatit tak sa bran, riaditel ti dosveci, ze ta napadol ako prvy a ty si mozes na nom vybit zlost za predchadzajuce prikoria.
Ok mozno prehanam takto by som to riesil na tvojom mieste ja, kedze sa nebojim fyzickeho kontaktu, ale minimalne si sa mal podpisat a ist teda vysvetlit riaditelov akeho kretena to zamestnava.

To nie je o skusenostiach, to je o povahe...vid reakcia Kurta, ktory nie je najmladsi a predsa s tym konanim suhlasi.
Proste dnes si moderne zakopove vojny, kde ani nevies kto na teba utoci, casy ked sa veci vybavovali priamo su uz asi prec.
Mna by napriklad v zivote nenapadlo napisat anonymny list, ci mail. Nikdy som nemal problem s tym, ked sa mi niekto na nete vyhrazal (a ze to bolo pomerne casto;o)) uviest svoje meno, adresu a dovetok nech sa paci, prid mi to vysvetlit osobne (nikdy nikto neprisiel), takze nerozumiem preco s tym ma vacsina ludi problemy.
Tipujem, ze to bude asi vychovou alebo celospolocenskou klimou, kedze dnes je moderne riesit taketo veci zo zalohy.
Btw nie som ziaden superman (178cm, 78 kg) a mam aj prirodzeny strach a doteraz riesim ako sa zachovam v pripade konfliktu na ulici, ked tam budem s rodinou, pretoze vyrazne zvysujem riziko, ze im nieco stane a je tam naozaj zbytocne machrovat, ale zase chodit ako slepy voci tomu co sa deje okolo mna...no neviem neviem. Takze zijem s tym, ze takuto volbu nikdy nebudem musiet uskutocnit;o).

vid reakcia Kurta, ktory nie je najmladsi a predsa s tym konanim suhlasi.

Aby nevznikla mýlka - v jeho věku bych jeho situaci řešil stejně. Souhlasím proto, že jsem to zažil.
Dneska, už bych si ho vychutnal, ale to jen díky tomu, že prostě můžu. Mám nějakou pozici a nějaké zkušenosti. Na druhou stranu - narozdíl on mnoha grázlů mám co ztratit a tak se do otevřených konfliktů pouštím opravdu jen v situaci, kdy to nejde jinak.

Za spolehlivého podle tohoto zákona se nepovažuje ten, kdo pro vnitřní pořádek a bezpečnost představuje vážné nebezpečí svým jednáním, za které byl v posledních třech letech pravomocně uznán vinným ze spáchání více než jednoho přestupku
na úseku zbraní a střeliva,
na úseku používání výbušnin,
na úseku ochrany před alkoholismem a jinými toxikomaniemi,
na úseku obrany České republiky,
proti veřejnému pořádku,
proti občanskému soužití,
proti majetku, nebo
na úseku zemědělství, myslivosti a rybářství tím, že úmyslně neoprávněně zasáhl do výkonu práva myslivosti nebo do výkonu rybářského práva anebo úmyslně lovil zvěř nebo chytal ryby v době hájení.

A upřímně, že dám někomu do držky, on mě práskne a kráva na úřadě nedokáže rozlišit, kdo koho napadl, si umím představit docela živě.
Ostatně, ze stejného důvodu bych si třeba nikdy při vyjížďce na kole nedal pivo.

Dělal mu ze života peklo a tak mu to chtěl vrátit. Proč ne veřejně? Prostě nevěřil tomu, že může přímou konfrontaci vyhrát (nemůže, pedagogové budou vždycky držet při sobě).
Opravdu se v mnohém z toho, co píše, vidím - byl jsem v podobné situaci a konfrontace mi nikdy nic nepřinesla, učitelský proti sobě nešli a mně nezbývalo, než držet hubu a krok. Tak jsem tu školu aspoň dodělal (a v oboru nikdy nedělal).

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru