Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Evropská unie rozhodla. Od roku 2035 nekoupíme žádné auto se spalovacím motorem

Evropská unie rozhodla. Od roku 2035 nekoupíme žádné auto se spalovacím motorem

Tak už jim je*lo úplně. Jako by nestačila zkušenost s "poručíme větru, dešti". Ne, fakt si lidstvo musí projít sebezkázou, jinak asi rozum nedostane.

Přechod komplet na elektroauta má tolik potíží, technických, finančních, sociálních, společenských..., že jeden neví, kde začít.

Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Další bombasticky titulek z Novinek: Prodej elektromobilů za sedm letošních měsíců vzrostl o 44 pro… nový
Jan Fiala 11.08.2024 15:46
Jan Fiala
Rozšiřování sítě dobíjecích stanic v Německu se zastavuje, bez zájmu o elektrická auta je nikdo nech… nový
Pavel 13.08.2024 14:26
Pavel
https://debaty.net/discussions/3091337-evropska-unie-rozhodla-od-roku-2035-nekoupime-zadne-auto-se-s… nový
Yarda 13.08.2024 14:48
Yarda
https://www.autoforum.cz/predstaveni/cadillac-rika-ze-zakaznici-vrcholnych-spalovacich-modelu-prijmo… nový
Yarda 18.08.2024 09:43
Yarda
Předpovědi, že přechod k elektromobilitě přinese v automobilovém sektoru nová pracovní místa, se nen… nový
Jan Fiala 11.11.2024 12:31
Jan Fiala
Devět let byly elektromobily v Praze osvobozeny od placeného parkování. S Novým rokem to skončí a po… nový
Jan Fiala 24.11.2024 11:37
Jan Fiala
Jen naivní jouda by si mohl myslet, že to bude na věčné časy. Elektrika i spalovák zabírají stejně m… nový
Prasak 24.11.2024 15:00
Prasak
Z diskuse k tomuhle: https://neviditelnypes.lidovky.cz/cirkus/dva-uvodniky-na-konec-roku-to-je-ten-d… nový
Yarda 30.12.2024 07:00
Yarda
https://www.blesk.cz/diskuse/1282415/1 nový
Yarda 01.01.2025 09:00
Yarda
Automobilky mají problém s přežitím po tom, co je natlačila EU do výroby elektroaut. Idelologie vyhr… poslední
Jan Fiala 17.02.2025 10:15
Jan Fiala

Další bombasticky titulek z Novinek:

Prodej elektromobilů za sedm letošních měsíců vzrostl o 44 procent na 4987 aut.

Ale musime cist do konce. Tam zjistime, ze z 136 000 prodanych aut bylo necelych 5 000 elektromobilu (navic dotovanych). Neni to trochu malo, Antone Pavlovici?

Celkový prodej nových aut bez ohledu na pohon na českém trhu vzrostl za sedm měsíců letošního roku meziročně o 3,8 procenta na 136 673 vozů.

https://www.novinky.cz/clanek/auto-prodej-elektromobilu-v-cesku-stoupl-skoro-o-polovinu-i-diky-dotacim-40483721

https://www.autoforum.cz/predstaveni/cadillac-rika-ze-zakaznici-vrcholnych-spalovacich-modelu-prijmou-elektromobily-a-postavi-se-za-ne-proc-by-meli/
Cituji začátek a konec, je to delší, kdo si to chce přečíst celé tak v odkazu.

...Problém po mém soudu přišel až později - když středobodem zájmu mnoha firem přestal být zákazník.... Je to jasné jako facka, přesto pro stále více firem neznamenáte jako zákazník prakticky vůbec nic.
.... A když to začne promlouvat do produktu, už nejde o pár setin eurocentu na kuse, už jde o samotnou jeho prodejnost, už jde o kejhák...

:-(

Devět let byly elektromobily v Praze osvobozeny od placeného parkování. S Novým rokem to skončí a poplatky se zvednou i pro sdílená auta. Ačkoliv ještě stále zbývá schválit detaily, jednotlivé městské části už řidičům prodávají parkovací oprávnění. Podobnou cestou se vydalo Brno. Jinde výhody při parkování pro elektromobily zatím zůstávají.

https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-parkovani-zdarma-pro-elektroauta-v-praze-konci-a-co-dalsi-mesta-40498046

Z diskuse k tomuhle:
https://neviditelnypes.lidovky.cz/cirkus/dva-uvodniky-na-konec-roku-to-je-ten-druhy-o-babisovi-a-fialovi.A241229_175924_p_cirkus_nef

To by zasloužilo vědeckého zkoumání. Jak se EU stala nedemokratickým spolkem.

Není potřeba nic zkoumat, už je to prozkoumáno. Tady:
https://www.databazeknih.cz/knihy/zakony-profesora-parkinsona-60197
:-(:beer:

Evropská Unie иди на хуй!

Aktivní blb je horší než třídní nepřítel.
Prý to platilo za komunistů.

Automobilky mají problém s přežitím po tom, co je natlačila EU do výroby elektroaut. Idelologie vyhrála nad zdravým rozumem i nad požadavky trhu. Aneb poručíme trhu a dešti. Jsou různé cesty - návrat ke klasice a k menším autům, které byly díky regulacím také zrušeny. Ale jsou i alternativní cesty, jakou zvolilo např. AUDI:

Jose Miguel Aparicia, šéf britského zastoupení značky AUDI, který http://www.autoexpress.co.uk/audi/365883/audi-focus-luxury-posher-a8-and-new-suv-flagship Auto Expressu] řekl, že automobilka zvolí jinou cestu ven: „Výrazně zdraží svá auta,” doslova toto řekl Aparicio. V tu chvíli už jí bude jedno, že jich prodává míň, bude jich dokonce prodávat ještě míň než dnes, ale jde tu přece o zisk, ne? A to bude fungovat, protože míň aut za vyšší cenu znamená vyšší marži a klidně větší zisk.

https://www.autoforum.cz/predstaveni/sbohem-audi-nemci-po-prisernem-roce-dostali-genialni-napad-zachrani-se-vyraznym-zdrazenim-aut/

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru