Automobilky mají problém s přežitím po tom, co je natlačila EU do výroby elektroaut. Idelologie vyhrála nad zdravým rozumem i nad požadavky trhu. Aneb poručíme trhu a dešti. Jsou různé cesty - návrat ke klasice a k menším autům, které byly díky regulacím také zrušeny. Ale jsou i alternativní cesty, jakou zvolilo např. AUDI:
Jose Miguel Aparicia, šéf britského zastoupení značky AUDI, který http://www.autoexpress.co.uk/audi/365883/audi-focus-luxury-posher-a8-and-new-suv-flagship Auto Expressu] řekl, že automobilka zvolí jinou cestu ven: „Výrazně zdraží svá auta,” doslova toto řekl Aparicio. V tu chvíli už jí bude jedno, že jich prodává míň, bude jich dokonce prodávat ještě míň než dnes, ale jde tu přece o zisk, ne? A to bude fungovat, protože míň aut za vyšší cenu znamená vyšší marži a klidně větší zisk.