
Jděte do (_!_) soudruzi kurýři.
Od rána tvrdnu doma, mobil si s sebou beru i na WC, abych něco neprošvihl. Můj syn je frikulín, něco si objednal s dodáním kurýrem, samozřejmě na moji adresu, on přece doma tvrdnout nebude. Už je skoro večer a ...nic. Chápu, že teď před vánoci toho mají hodně a nestíhají, ale to přece není můj problém. Zlatá Česká pošta s její dobírkou. Tam si určím,kdy JÁ mám čas si pro zásilku dojít.
Tak nám měli včera do 14 hodin soudruzi kurýři něco doručit. Tvrdnul jsem kvůli tomu doma celý den a ještě to nemám. Tak budu tvrdnout doma i dnes, doufám že už to stihnou.
tak Pan Kurýr snad má mobil a může se příjemci omluvit, že to holt ten den nestihne.
Nemyslím, že by to byla vina jen kurýra, ale soudruzi magoři eee manageři z té firmy by si měli rozmyslet, zda je reálné převzít zásilku a potvrdit dobu doručení a pokud ne, mají zakázku odmítnout.
Může být, že někdy VÝJIMEČNĚ nelze zakázku doručit - ono nelze naplánovat, kdy a kde bude dopravní zácpa (ale podle mých zkušeností je spíš výjimečné, když kurýr něco doveze v dohodnutém termínu
Letos mne (příjemně) překvapila Česká Pošta, ze středních Čech jsem posílal manželce do lázní v Hodoníně balík s věcmi co si zapomněla doma. Jeden den jsem to dával na poštu, druhý den mi manželka volala, že má balík na pokoji
Pokud si budu objednávat něco v ešopu a ešop nebude mít mezi možnostmi doručení poštovní dobírku, tak bude mít smolíka, přijde o zakázku.
Já taky občas vycouvám z obchodu, když nemají na výběr vhodnýho dopravce. Už akceptuji i PPL, protože mají u nás ve městě dvě výdejny, kam si pro to přijdu. Takže aktuálně preferuji PPL a Poštu (ať už je jakákoliv). A elektroniku taky u prodejců, kteří mají smluvní partnery, kam si pro to přijdu. Protože fakt nemám čas a náladu čekat, až pikolík z přepravky dorazí v onom 4 hodinovým časovým rozptylu, co mi sdělil.
Když nenabízejí dodání Českou poštou nebo přinejhorším výdejnu, jdu jinam.
Jsi mistr v tom, jak nacpat celý odstavec do jedné věty.
Já jsem s nimi taky spokojen a vybírám si je. Doručovatelky, co to u nás rozváží, osobně znám. Nikdy žádný problém. Výhodou je samozřejmě to, že jsme furt doma; je mi jedno, kdy přijedou. I když, v případě balíku do riky je to zpravidla v 10-11 hodin dopoledne.
Je cas dovolenych, mozna nudes cekat tyden.
Jinak ja to mam prave naopak, pokud maj doruceni jen postou, tak jdu jinam. Postak nikdy nic neprinese, cekam tri dny, pak se jen objevi listek ze jsem byl nezastizen, musim cekat do vecera abych si mohl laskave vyzvednou nasracky rozmlacenej balik.
Dnes dopoledne mi to po urgenci odesilatele dovezli. Něco blekotali, jestli nám funguje zvonek, že když přijedou. zazvoní a nikdo se neozve, už se neobtěžují volat na mobil. Ale já nesedím pořád pod domovním zvonkem, někdy jsem na záchodě nebo jdu na dvorek, ale mobil si, pokud čekám důležitý hovor, beru všude s sebou. Domovní zvonek si s sebou brát nemohu.
My dřív měli zvonek, který když se rozezněl, tak z 200m vzdáleného rybníku poplašeně startovaly labutě.
Včil máme zvonek, který lze kdykoliv sundat ze zdi, dát do kapsy a jít na zahradu. Má záložní baterii.
Ale tak je pravda, že měnit zvonek kvůli poště je poněkud eklhaft. My zvonek měnili, protože jsme měnili nemovitost. :)
Tak dnes zase od devíti tvrdnu doma, prý se u nás má stavit kurýr od firmy GAJS, Už jsme volali firmě co si přepravu objednala, prý se panu řidiči snaží dovolat.

Že by třeba pan řidič zavolal sám, že se po cestě stavil u píchačky a zdrží se tam, protože se mu nemůže postavit?
Příště se nabídnu, že to do Brna dovezu sám. Je jedno, jestli tvrdnu doma nebo ten den strávím ve vlaku. Už mám seniorské jízdné, tak mi o peníze co tam a zpátky projedu ani moc nejde, aspoň se podívám do světa.
A zase v prosinci. To nebude náhoda.
Jedná se o infúzní pumpu. Firma co zajišťuje servis nám sdělila, že tu pumpu jim máme poslat na pravidelnou kontrolu a přepravu u lemplů objednali oni, ani nám nedali vybrat, jak to tam chceme poslat. Je spíš jejich problém, že to vyjde před vánoci a ne třeba na březen.
Ale problém kurýrní firmy je, aby sdělila, že před vánoci mají fofr a nestíhají. Jak jsem psal a myslel to vážně, já bych ji tam a pak i zpátky odvezl sám - je to malý balíček, neměl bych s tím problém.
Nedávno jsem viděl, že zastavila u semaforu dodávka, viděl jsem kus nápisu na ní: NASEREME...
Koukal jsem, jaká firma nabízí takové služby. když se na zelenou dodávka rozjela, tak jsem si to přečetl celé:
NASEREMESLO.CZ
Tak mne napadlo že dodávkám GEIS by nápis NASEREME docela slušel.
Jo - ještě pořád nikdo od nich nepřijel ani nezavolal.
Buď rád! Ještě se budeš divit, CO ti dovezou.
Naštěstí tentokrát nemají nic dovézt, ale odvézt celkem malou krabičku s pumpou na kontrolu. Tak ji příští týden strčím do batohu a do Brna ji odvezu sám. Horší by bylo, kdyby ji měli přivézt - už se nám to loni stalo. Blížil se termín, kdy jsme ji potřebovali, ale pumpa kdesi v čudu, už jsem volal té firmě co ji servisuje, že si pro ni raději dojedu, ale oni už ji předali k přepravě a nemohli s tím nic dělat.
Tak jsem mluvil s firmou co si tu přepravu objednala (soudruzi z GAJSu se neráčili ozvat). Ukecali mne (ale dalo jim to práci), že tu přepravu objednají ještě jednou na úterý. Tak uvidíme, jak to dopadne tentokrát.
Až nám tu pumpu budou vracet, přepravu chtějí pro jistotu objednat u nějaké solidnější firmy.
10.12.2019 12:02:30
Dnes konečně přijel - v půl jedenácté. Kdyby takhle přijel v pátek, kdy jsem na něj marně čekal od devíti dopoledne až do pozdního večera, tak bych byl spokojený. Když jsem mu vytkl, že měl v pátek aspoň zavolat, že to nestíhá (to bych celkem pochopit, je před vánoci a asi toho mají hodně) a přijede jindy, blekotal, že volá jen když někam přijíždí. Celkem chápu, že pokud by obvolával padesát zákazníků, zabralo by mu to asi dost času, ale mohli by to mít zařízené, že by zavolal do firmy nějaké slepici, ať obvolá (nebo pošle serepesku, případně emajl, to by bylo rychlejší) jeho zákazníky od čísla (řekněme) 56, že přijede později a přibližnou dobu sdělí, až ji bude vědět.
Tak čtyři hodiny po termínu bych ještě bez keců spolkl.
Slovo "omluva" asi mají ve firemním seznamu vulgárních výrazů.
Ještě jsem napnutý, kdy se ozve firma co si tu přepravu objednala, že jí tu zásilku doručili.
K tomu se nedá říct nic jiného, než že jsi prokletý!
Tak pumpa se nám vrátila.
Volali, že v pátek ji budeme mít na Zásilkovně, dali nám vybrat, na které ji chceme. A v pátek tam skutečně byla a nemusel jsem kvůli tomu tvrdnout celý den doma jako č(ruský bojový pokřik)k u fary.
Takže když se chce, tak to jde.
Ale musí se chtít!!!
Se Zásilkovnou mám taky zatím jen dobře zkušenosti. Jen 1x z asi 15 zásilek se mi stalo, že nedorazila hned následující pracovní den.
Hlavně Zásilkovna má výdejnu na každým druhým rohu. V našem maloměstě jich mají minimálně 5 a tak volím tu, u které je nejjednodušší parkování.
Pro pobavení:

V týdnu jsem jel za kamionem, snad z Chorvatska. Na plachtě návěsu byl název firmy:
Transporti ČURAK.
Chtěl jsem sem dát obrázek z autokamery, ale bylo to tam nečitelné.
Tady máš hned dva kamiony.Normální chorvatská firma.
Děkuji za odkaz. Aspoň mohu dokázat, že jsem nekecal.

Ještě za komunistů se údajně stalo, že pár lidí jelo autem služebně na Moravu, zastavili se v nějaké vísce aby se protáhli, Jeden zašel do místního kostela, vyběhl s očima na vrch hlavy a halekal:
"Pojďte se podívat, v kostele je nástěnka a tam je na fotografii kunda."
Tak se tam všichni nahrnuli, na nástěnce byl na fotce nějaký starší pán a pod fotkou text:
"Rolník František Kunda věnoval tisíc korun na údržbu kostela."
Tak to shrnuli, že pán určitě přijde do Nebe, očistec že si s takovým jménem prožívá už za života.
A tuhle část obce znáte?
A tahleta píseň se vysílá i před dvaadvacátou hodinou.
A tohle jste zaregistrovali
https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/ceska-posta-aliexpress-e-shop-zasilka-prodej.A201109_154551_ekonomika_mato
Četl jsem, držím naději, ale uvěřím, až to opravdu bude fungovat.
Tomu se nedá věřit. Již nyní pošta chodí jeden týden v pondělí, středu a pátek. Druhý týden úterý a čtvrtek. Zítra máme svátek tak tento týden bude pošta jen ve čtvrtek.
Dnes jsem si uvědomil, jak moc technika nahrazuje lidskou práci. Když se pošťákovi nechce tahat s balíky k adresátovi, dřív musel k adresátovi zajít, hodit mu do schránky lísteček, že ho nezastihl doma a přitom musel dávat velký pozor, aby ho při tom adresát neuviděl a doručení balíku se nedožadoval.
V současné době to zařídí serepeskou a nemusí vytáhnout paty z poštovní budovy.
Ale jo, proč ne, rád se na poštu projdu, chůze je zdravá.



Já si to raději rovnou objednávám na poštu, aby pošťáci nemuseli řešit dilema - lísteček, nebo SMS?
Ja taky kdyz muzu, tak objednavam pres zasilkovnu, osobni odber nebo balik na postu - tedy s jednou vyjimkou, velke/tezke baliky, ty si objednavam domu, pac nemam auto. Ale ty si nechavam vozit PPL, je spolehlivejsi nez posta.
Poštu až jako poslední možnost, protože je na druhým konci města (a taky bývá nejdražší). Raději taky Zásilkovnu, těch u nás máme habakuk, nemusím tam čekat ve frontě s lístečkem a u jedné je parádní parkoviště. Jenže některý e-shopy nabízí jen PPL, u kterýho si sice můžu navolit uložení v ParcelShopu, ale jedinej je kde? No hned naproti poště, takže zase přes celý město
Nemám totiže rád, když mě kurýr PPL/DPD nahání, kdy že budu doma, až on přijede.
Tak ja taky postu az jako posledni moznost, ale spis kvuli tomu, ze me parkrat nakrkli. No a zasilkovnu mam nejbliz, jenze pak zalezi taky na tom, co obchodnik podporuje - treba kdyz kupuju veci pro kraliky, tak to je bezne balik 20 kilo, cili tohle jedine domu.. no a tam, co nakupuju, umoznujou jen postu nebo PPL. A pote, co jednou posta bez jakehokoli pokusu o doruceni rovnou hodila 15kg pytel psich granuli na postu (nastesti to bylo pro mamu a ta auto ma, jinak bych asi sla nekomu nakopat prdel), zasadne vybiram PPL.
Přes Zásilkovnu mi začaly chodit některé balíčky z Aliexpressu. Zprostředkovatel (MyMeest.com) mezi Ali a Zásilkovnou vybere geograficky nejbližší výdejnu. U mě to má tu drobnou nevýhodu, že se její otvírací doba kryje s mojí pracovní dobou. Podle Zásilkovny nelze výdejnu změnit. Navíc zásilka dostane jejich vlastní číslo které při trasování nelze spojit s číslem objednávky.
Meet informuje o tom, že začne doručovat - tohle chodí mailem. Ani v té době nejde místo zásilkovny změnit?
V podstatě ani nepotřebuješ vědět číslo původní zásilky, protože víš, že na tu svou se nedostaneš.
Psal jsem si o tom s podporou (malé plus za rychlou reakci), změnit to nejde. Podle přání odesílatele vyhledají nejbližší výdejnu. Blbé je, že odesílatelem v tomhle případě je už Meest. Číslo zásilky bych chtěl kvůli tomu, abych obchodníka varoval, že nemohu zásilku převzít.
Nezkoušel jsi kontaktovat přímo Meest?
0038 CZ Office
Na pískách 1266/65
Praha 160 00, Czech Republic
TEL: +420 725 100 200
Nezkoušel, nenapadlo mě, že budou mít zastoupení i v ČR.
Dík za adresu.
Odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil.


Dnes nám to přivezli.