10.12.2019 12:02:30
Dnes konečně přijel - v půl jedenácté. Kdyby takhle přijel v pátek, kdy jsem na něj marně čekal od devíti dopoledne až do pozdního večera, tak bych byl spokojený. Když jsem mu vytkl, že měl v pátek aspoň zavolat, že to nestíhá (to bych celkem pochopit, je před vánoci a asi toho mají hodně) a přijede jindy, blekotal, že volá jen když někam přijíždí. Celkem chápu, že pokud by obvolával padesát zákazníků, zabralo by mu to asi dost času, ale mohli by to mít zařízené, že by zavolal do firmy nějaké slepici, ať obvolá (nebo pošle serepesku, případně emajl, to by bylo rychlejší) jeho zákazníky od čísla (řekněme) 56, že přijede později a přibližnou dobu sdělí, až ji bude vědět.
Tak čtyři hodiny po termínu bych ještě bez keců spolkl.
Slovo "omluva" asi mají ve firemním seznamu vulgárních výrazů.
Ještě jsem napnutý, kdy se ozve firma co si tu přepravu objednala, že jí tu zásilku doručili.