
Jděte do (_!_) soudruzi kurýři.
Od rána tvrdnu doma, mobil si s sebou beru i na WC, abych něco neprošvihl. Můj syn je frikulín, něco si objednal s dodáním kurýrem, samozřejmě na moji adresu, on přece doma tvrdnout nebude. Už je skoro večer a ...nic. Chápu, že teď před vánoci toho mají hodně a nestíhají, ale to přece není můj problém. Zlatá Česká pošta s její dobírkou. Tam si určím,kdy JÁ mám čas si pro zásilku dojít.
Dnes jsem si uvědomil, jak moc technika nahrazuje lidskou práci. Když se pošťákovi nechce tahat s balíky k adresátovi, dřív musel k adresátovi zajít, hodit mu do schránky lísteček, že ho nezastihl doma a přitom musel dávat velký pozor, aby ho při tom adresát neuviděl a doručení balíku se nedožadoval.
V současné době to zařídí serepeskou a nemusí vytáhnout paty z poštovní budovy.
Ale jo, proč ne, rád se na poštu projdu, chůze je zdravá.



Já si to raději rovnou objednávám na poštu, aby pošťáci nemuseli řešit dilema - lísteček, nebo SMS?
Ja taky kdyz muzu, tak objednavam pres zasilkovnu, osobni odber nebo balik na postu - tedy s jednou vyjimkou, velke/tezke baliky, ty si objednavam domu, pac nemam auto. Ale ty si nechavam vozit PPL, je spolehlivejsi nez posta.
Poštu až jako poslední možnost, protože je na druhým konci města (a taky bývá nejdražší). Raději taky Zásilkovnu, těch u nás máme habakuk, nemusím tam čekat ve frontě s lístečkem a u jedné je parádní parkoviště. Jenže některý e-shopy nabízí jen PPL, u kterýho si sice můžu navolit uložení v ParcelShopu, ale jedinej je kde? No hned naproti poště, takže zase přes celý město
Nemám totiže rád, když mě kurýr PPL/DPD nahání, kdy že budu doma, až on přijede.
Přes Zásilkovnu mi začaly chodit některé balíčky z Aliexpressu. Zprostředkovatel (MyMeest.com) mezi Ali a Zásilkovnou vybere geograficky nejbližší výdejnu. U mě to má tu drobnou nevýhodu, že se její otvírací doba kryje s mojí pracovní dobou. Podle Zásilkovny nelze výdejnu změnit. Navíc zásilka dostane jejich vlastní číslo které při trasování nelze spojit s číslem objednávky.
Meet informuje o tom, že začne doručovat - tohle chodí mailem. Ani v té době nejde místo zásilkovny změnit?
V podstatě ani nepotřebuješ vědět číslo původní zásilky, protože víš, že na tu svou se nedostaneš.
Psal jsem si o tom s podporou (malé plus za rychlou reakci), změnit to nejde. Podle přání odesílatele vyhledají nejbližší výdejnu. Blbé je, že odesílatelem v tomhle případě je už Meest. Číslo zásilky bych chtěl kvůli tomu, abych obchodníka varoval, že nemohu zásilku převzít.
Nezkoušel jsi kontaktovat přímo Meest?
0038 CZ Office
Na pískách 1266/65
Praha 160 00, Czech Republic
TEL: +420 725 100 200
Nezkoušel, nenapadlo mě, že budou mít zastoupení i v ČR.
Dík za adresu.