Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Testování ECDL - rozhodnutí

Zdravím, na škole jsem dostal nabídku na testování ECDL, přijde mi to blbost dělat si "řidičák" na textové procesory atd. za takové peníze. Musím se rozhodnout do týdne a pak podat přihlášku. Asi se ptáte proč zakládám debatu. Potřeboval bych pomoc sepsat výhody a nevýhody, který se týkají posledních let a následujících. Ve škole mi stále cpou, že to bude mít větší šanci při hledání práce (věřím jim, ale nechci být kancelářská krysa) o nějaké ty procenta.
Nevím jak se to v posledních letech uplatnilo při pohovorech a zda-li to vážně někdo tolik vyžaduje. Nabízejí nám to "prý" za slušnou cenu, než na jiných testovacích středisek.

Udělejme prosím z toho diskusi a zároveň mi pomoci při rozhodnutí.
Studuji IT střední školu.

Předmět Autor Datum
Na škodu to snad není. Když vidím některé slečny jak zápasí s Excelem, tak bych jim nejradši nějaký…
jirka44 16.01.2015 21:10
jirka44
V životě jsem se na pohovoru s podobným certifikátem nesetkal. Působí to na mě jen jako možnost jak…
Redsnake 16.01.2015 21:14
Redsnake
Též studuji a mám tu možnost. Osobně do toho asi půjdu.
storny 16.01.2015 21:20
storny
Nikdy jsem se nesetkal s někým, kdo by ho měl. Ale co vím, tak když je na vysokých školách předmět z…
Wikan 16.01.2015 21:29
Wikan
ECDL má IMHO dost pochybnou úroveň. Kancl_softy dávám ve škole na 1 a dle slov kantora by pro mě nem…
storny 16.01.2015 21:51
storny
Umět Excel, ale opravdu umět, tak takovej člověk je vcelku machr. Udělat tabulku a koláčovej graf by…
Prasak 17.01.2015 21:32
Prasak
Podle me je to papir na dve veci. Co to kostuje? Jako za nejaky dve tri kilca, maximalne za petikilo…
bahno 16.01.2015 22:29
bahno
Kolik to reálně koštuje by mě taky zajímalo, ale nevím. Prý to na nás vybafnou až to bude aktuální.
storny 16.01.2015 22:50
storny
To napadne pripomina herbalife nebo nejakej podobnej sajrajt. Bych se na to...
bahno 16.01.2015 22:52
bahno