
Testování ECDL - rozhodnutí
Zdravím, na škole jsem dostal nabídku na testování ECDL, přijde mi to blbost dělat si "řidičák" na textové procesory atd. za takové peníze. Musím se rozhodnout do týdne a pak podat přihlášku. Asi se ptáte proč zakládám debatu. Potřeboval bych pomoc sepsat výhody a nevýhody, který se týkají posledních let a následujících. Ve škole mi stále cpou, že to bude mít větší šanci při hledání práce (věřím jim, ale nechci být kancelářská krysa) o nějaké ty procenta.
Nevím jak se to v posledních letech uplatnilo při pohovorech a zda-li to vážně někdo tolik vyžaduje. Nabízejí nám to "prý" za slušnou cenu, než na jiných testovacích středisek.
Udělejme prosím z toho diskusi a zároveň mi pomoci při rozhodnutí.
Studuji IT střední školu.
ECDL je blbost bez vypovednej hodnoty, ale pokial naozaj nemas co v zivotopise tak to potesi. Ja som par zivotopisov a je az neuveritelne, co vsetko si tam ludia davaju...napriklad, ze boli na jednodnovom skoleni ohladom neviemcoho. Niektori jedinci si asi fakt myslia, ze personalisti su vsetci na hlavu;o).
Myslíš, že to tedy nemá smysl ? Je mi 15 let a nevím jestli by se mi to v následujících letech vůbec hodilo, nechci dělat žádnou kancelářskou krysu, to určitě ne.
V 15 to nedava vubec smysl. K cemu? Nez bys ho pouzil, bude to par let. A kdyby neco, tak ti ho proplati jako dalsi zbytecnej papir pracak.
Ve firmě, kde by tomuto papíru přikládali velkej význam, bych pracovat nechtěl. Tam to musí vést pořádní vylízanci.
Než ten paskvil použiješ, vyprší i entusiasmus ke študování
. Chce jít na výšku? Ať jde. K tomu takové potraty nepotřebuje.
Tak si to spočítejte, zda se to vyplatí, to snad zvládnete, je to v oboru N (ECDL Core = 6 modulů, pokud čtu správně, certifikát doživotní). Sice není ECDL nějaký zázrak, ale nevzdělaní a neinteligentní kádrováci/čky tohle rádi(y).
A otevřeně, mnozí mladí neumí ani to, co je v sylabech jednotlivých modulů.
neco k tematu.. :)
http://finance.idnes.cz/cesi-prace-s-pocitacem-0u7-/podnikani.aspx?c=A150122_192607_podnikani_kho#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box