Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Elektrokolobezka - Výkon

Dobrý den, vlastním elektro kolobežku Sencor Scooter ONE 2020, kolobezka je zablokovana omezovacem na 25km/H, tak jako kazda druha, ale vim ze hodne lidi si ten omezovac odblokuje, a pak jezdi po silnici treba 40km/h :-D, nejvice to delaji asi lidi co maji kolobezky od xiaomi a podobne, delaji to tak ze u predniho kola odmontujou kryt na sroubky,a tam se ukryva bilej kabel kterej odpoji, tim se omezovac odblokuje, a kolobezka ma max rychlost napr 40km/h... A proto by jsem se rad zeptal jestli nekdo nevi jak na to u me kolobezky Sencor Scooter ONE 2020? Nikde zadny navod na tuto kolobezku neni, chci jen ze to mam na vyblbnuti na mistech kde nic nejezdi a nikdo neni, (zadna hlavni silnice, chodniky a podobne, takze nejde mi vubec o to nekoho ohrozovat a tak.. ) takze jestli tu nahodou neni nejaky expert co by vedel jak to odblokovat? :) Dekuju.

Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Elektrobajky napriklad takto neoblbnes...akonahle odmontujes magnet ako merac rychlosti hodi pociatc…
fleg 10.08.2022 17:14
fleg
Ono je nekolik figlu, ne jen odpojit merak. Nejelegantnejsi je pripojit se primo do ridici jednotky…
Dwane Dibbley 11.08.2022 19:07
Dwane Dibbley
Třeba Janobike T 10 má 70km/h. A to není zdaleka nerychlejší. https://www.youtube.com/watch?v=Hj3KG…
jezekhifi 13.08.2022 13:00
jezekhifi
Jak uz jsem tu psal, to je prakticky skutr a potrebujes na to ridicak a povinne ruceni. Navic drahy… nový
Dwane Dibbley 13.08.2022 13:53
Dwane Dibbley
A to je presne ono, co jsem psal na zacatku. Pokud chces jezdit rychle, potrebujes pohon v obou kole… nový
Jan Fiala 13.08.2022 17:52
Jan Fiala
Nepotrebujes a netusim na cem toto tvrzeni stavis. nový
Dwane Dibbley 13.08.2022 18:22
Dwane Dibbley
Protože běžná koloběžka s 250W motorem v jednom kole ti tech 30 km/h pojede mozna po rovince na idea… nový
Jan Fiala 13.08.2022 20:47
Jan Fiala
ALe ty si psial o pohone oboch kol a nie o vykone, ci krutiacom momente;o). Pohon oboch kol nutny ni… nový
fleg 14.08.2022 10:26
fleg
Videl jsi to video s Janobikem a okamzikem, kdy nechal jen jeden 1kW motor? nový
Jan Fiala 14.08.2022 10:31
Jan Fiala
Nevidel, ale dovolim si tvrdit, ze tvoje tvrdenie je zavadzajuce. Motorky maju pohon jedheho kolesa… nový
fleg 16.08.2022 09:51
fleg
Bud piseme kazdy o necem jinem nebo fakt nevim. Motorky jedou pres 300 s jednim pohanenym kolem. Ale… nový
Jan Fiala 16.08.2022 10:55
Jan Fiala
Aby ta kolobezka zvladla 40km, tak by museka mit hnana obe kola Ano ja pisem, ze toto tvoje tvrdeni… nový
fleg 16.08.2022 13:23
fleg
Takze s kolobezkou s 250W motorem, o ktere jsme se bavili bezne zvladnes 40km/h? A prosim netvrd, ze… nový
Jan Fiala 16.08.2022 14:50
Jan Fiala
Sorry, ale nejsem si jist, ze s pohonem 250W v obou kolech budes jezdit rychle. Pokud chces jezdit… nový
RedMaX 16.08.2022 18:15
RedMaX
Kolobezky s pohonem obou kol nemaji 2x 250W, takze se to vylucuje. A tusim ani 2x500W jsem nevidel. nový
Jan Fiala 16.08.2022 20:39
Jan Fiala
Koukam elektrokolobezka pekna rychlost, ctyricitka, to uz jde. Vlastne muzu bejt rad, ze radnice ji…
RedMaX 13.08.2022 00:36
RedMaX
Akoratze ta ctyricitka je uz vlastne skutr a potrebujes na to papiry/povinny ruceni. Ono to jezdi i…
Dwane Dibbley 13.08.2022 12:59
Dwane Dibbley
Skutr resi znacky, to tu mame, da se do lesa zakaz vjezdu a je to. Problemem jsou ty stroje mezi kla… nový
RedMaX 13.08.2022 13:18
RedMaX
To neni problem, nekde to je v zakone definovano, tusim vykon do 1kW a max rychlost 25kmh. Nad ten l… nový
Dwane Dibbley 13.08.2022 13:57
Dwane Dibbley
Ok, koukal jsem na to youtube, co sem pastnul jezekhifi a jako uznavam, ze to umi, co se tyka kvalit… nový
RedMaX 13.08.2022 15:12
RedMaX
Chtel bych videt, jak na to zrizujes povinné ručení. nový
Jan Fiala 13.08.2022 17:55
Jan Fiala
Me se zda ze to pojistovny uz nabizeji k povinnemu ruceni na auto, za priplatek i kolobrndu. nový
Dwane Dibbley 13.08.2022 18:29
Dwane Dibbley
Jde všechno. Zřizoval jsem povinné pojištění na motorový vozík pro invalidu domácí výroby obsah 125… nový
nerady 13.08.2022 21:51
nerady
https://tn.nova.cz/auto/clanek/469078-konec-bezstarostnych-jizd-blizi-se-velka-zmena-pro-elektrokolo… nový
Dwane Dibbley 14.08.2022 11:02
Dwane Dibbley
Ale ja tohle ja prece nerozporuju. Ja jsem si jen dovolil napsat, ze kolobezka s jednim slabym motor… nový
Jan Fiala 14.08.2022 13:16
Jan Fiala
Akú vzdialenosť celkovo zvládne taká ekolobežka než bude potrebovať servis respektíve vymeniť/opravi… nový
KMX 14.08.2022 12:49
KMX
Tak kolobezka myslim odpichovaci na vlastni pohon :-) mi vydrzela 15 let a to jsem ji jako dite dava… nový
RedMaX 14.08.2022 13:41
RedMaX
Je tam LiOn baterie u tech lepsich se da pocitat s 400 cykly. Pokud to budes vybijet do nejakych max… nový
Jan Fiala 14.08.2022 14:22
Jan Fiala
Elektrokolobežku zvažujem okrajovo už dlhšie. Nepoznám v okolí nikoho kto má, čiže nemám sa koho spý… nový
KMX 14.08.2022 14:46
KMX
U nás jezdí na koloběžce pošťák. Dokonce střídá dvě koloběžky. Vím že najezdí několik tisíc kilometr… nový
nerady 14.08.2022 16:37
nerady
Tak vopred ďakujem ak to potom sem hodíš. Od pošťáka ktorý najazdí takéto vzdialenosti to budú určit… nový
KMX 14.08.2022 18:00
KMX
Tak jsem konečně odchytil pošťáka. Má dvě koloběžky, které kupoval před 4 a 3 lety. Jedná se o typ X… nový
nerady 24.08.2022 14:38
nerady
pozar-elektrokolobezka-dobruska-zavada-hasici.A220817_084036_hradec-zpravy_pos nový
jirka44 17.08.2022 10:47
jirka44
Tyhle zpravy co nic nereknou miluju. Proste "pozar kvuli vadne baterii" a je jedno jestli elektrokol… nový
Dwane Dibbley 17.08.2022 17:25
Dwane Dibbley
Casto jsou ty pozary u lacinych baterii pochybne kvality Jenze spousta tech kolobezek je "cina" poc… nový
RedMaX 17.08.2022 18:21
RedMaX
Presne tak ako píše Dwane Dibbley v prvej vete. Čo tým autor vlastne chcel povedať? Tak ako aj píše… nový
KMX 17.08.2022 18:53
KMX
Nedelal bych z toho drama, mame tu tema elektrokolobezka, tak sem pastnul video, ze to muze i horet.… nový
RedMaX 17.08.2022 19:43
RedMaX
Hmm hlavně že Brusel chce zakázat spalováky, a vnutit nám hořící Li-on auta co ujedou max 150Km a fu… nový
jezekhifi 30.08.2022 07:23
jezekhifi
A když si navíc dovolíš říct, že kdo nemá 650k na výměnu baterky, tak je socka... nový
Jan Fiala 30.08.2022 11:48
Jan Fiala
BTW: Uz jste nekdo opravoval defekt na Xiaomi Scooter 2 PRO? Ja uz 2x (zadni a predni kolo) a stacil… nový
MaSo 30.08.2022 12:33
MaSo
To je vseobecne znama vec, ze na tych kolobejdach je to boj...nastastie som este nemusel riesit. Btw… nový
fleg 30.08.2022 14:13
fleg
https://www.zpovednice.eu/detail.php?statusik=1202072 poslední
Yarda 01.09.2022 19:51
Yarda

Elektrobajky napriklad takto neoblbnes...akonahle odmontujes magnet ako merac rychlosti hodi pociatc chybu a motor sa nerozbehne,
Ale je mozne, ze tato vymozenost k tvojej kolobezke este nedorazila.
Ak sa chces vyblbnut kup si inu kolobezku.
Ako uz bolo povedane tvoja kolobezka nie je stavana na 40km/h, chyba jej na to vykon aj krutiaci moment a keby nezasahoval omedzovac dostanes sa mozno niekde ku 30-35km/h s tym, ze baterka vydrzi mozno 1/3 co doteraz a zivotnosti motora to tiez neprospeje. Tipujem, ze do roka si ju odpalis, bud baterkou alebo motorom pri takomto jazdeni.

Ono je nekolik figlu, ne jen odpojit merak. Nejelegantnejsi je pripojit se primo do ridici jednotky a maximalku si zmenit, popripade zmenit obvod kola. A ty lepsi zvladnou 35-40km/h bez problemu, je to jen nastaveno omezovacem, nekdy staci jen prepnout na americke nastaveni kde maji limit 20mph (32kmh).

Jak uz jsem tu psal, to je prakticky skutr a potrebujes na to ridicak a povinne ruceni. Navic drahy a skaredy skutr. Obecne tento trend nechapu, bud si koupim malou, lehkou kolobezku co jezdi do 25 kmh na kterou nic nepotrebuju a lze ji snadno pouzivat ve meste ci prenaset pres spatny teren v ruce, nebo si koupim skutr. Prijde mi to, ze se to prodava jen proto, ze prodejce velmi casto lze ze na to nejsou potreba papiry protoze je to prece "kolobezka".

ALe ty si psial o pohone oboch kol a nie o vykone, ci krutiacom momente;o).
Pohon oboch kol nutny nie je, podstatny je vykon a krutak.
A ako si spravne odo mna uz odpisal tak 250W kolobejda ma naozaj uz problem pri tych W s nerovnostami terenu.
Moje Xiaomi jazdi cca 28-29km/h po zmene fw a este to tie nerovnosti ako tak zvlada. Ide o 250W model.
Este by som podotkol, ze nie su W ako W.
Bafang na e-biku je oficialne 250W, ale ak si zapnem najvyssiu dopomoc je mi schopny davat 500-600W. Ale aj tak s tym kvoli prevodom chodim maximalne okolo 40km/h len, ak chcem ist normalne 30km/h je normala cestovna rychlost na najtazsom prevode (38-11).

Nevidel, ale dovolim si tvrdit, ze tvoje tvrdenie je zavadzajuce.
Motorky maju pohon jedheho kolesa a idu v pohode cez 300, takze tvrdit, ze na urcitu rychlost pri kolobezke potrebuje pohon oboch kolies je zavadzajuce,
Proste nepotrebujes, ale samozrejme mozu sa vyuzit na pohon aj druhe koleso z roznych dovodov.
Ty predsa mas celkom technikce myslenie, nemal by si tu pisat taketo veci JaFi;o).

Bud piseme kazdy o necem jinem nebo fakt nevim.
Motorky jedou pres 300 s jednim pohanenym kolem. Ale vykon motoru je nekde jinde a maji prevodovku, nemaji jedno primo pohanene kolo.

Koukni se na to video z tohoto vlakna.
Ma kolobezku s pohonem obou kol s 1kW motory.
Kdyz vypnul predni kolo, bylo to sakra poznat. A to je ten motor mnohem vykonejsi nez usmudlanych 250W

Sorry, ale nejsem si jist, ze s pohonem 250W v obou kolech budes jezdit rychle.

Pokud chces jezdit rychle, potrebujes pohon v obou kolech.

Kolobezku nemam, ale z vypozorovaneho si myslim, ze budes potrebovat minimalne 1000W pohon, takze bud bude jeden 1kW nebo dva 500W.

Koukam elektrokolobezka pekna rychlost, ctyricitka, to uz jde.

Vlastne muzu bejt rad, ze radnice jihoceskeho mestecka zijiciho z cykloturismu, kde travim cast zivota, zasadne cyklostezky neasfaltuje. Ono staci ti idioti na elektrokolech, co se tam producirujou, esteze ty panelky a kamenite cesty elektrokolobezky nedaj.

To neni problem, nekde to je v zakone definovano, tusim vykon do 1kW a max rychlost 25kmh. Nad ten limit je to uz motorove vozidlo a potrebujes ridicak na maly motocykl (nebo snad staci i "B"cko na auto). Akorat spousta prodejcu o tom casto lze (nebo to prinejmensim neuvadi) aby ty vehykly prodaly.

edit:

Kdy se elektrokoloběžka považuje za kolo
V § 57 odst. 2 zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, je stanoveno, že jízdním kolem se z hlediska provozu na pozemních komunikacích rozumí i koloběžka. Jízdní kolo může být vybaveno pomocným motorkem, jestliže mj. jeho výkon nepřesáhne 1 kW a maximální konstrukční rychlost nebude vyšší než 25 km/h (více viz Příloha č. 12 část C) k vyhlášce č. 341/2014 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích). Pokud bude elektrokoloběžka splňovat výše stanovené parametry, považuje se v praxi za jízdní kolo.

Kdy se elektrokoloběžka považuje za motorové vozidlo
V případě, že daná elektrokoloběžka výše uvedené parametry nesplňuje (tj. má vyšší výkon/vyšší maximální konstrukční rychlost), posuzuje se jako motorové vozidlo (zpravidla motocykl). A v takovém případě je nezbytné mít platné řidičské oprávnění (v případě motocyklu bude nejbližší skupina AM), ochrannou přilbu, povinnou výbavu a sjednané povinné ručení. Elektrokoloběžka navíc podléhá schválení technické způsobilosti a registraci.

Ok, koukal jsem na to youtube, co sem pastnul jezekhifi a jako uznavam, ze to umi, co se tyka kvality terenu vic, nez jsem myslel, ale stejne by to u nas vetsinu cest mimo silnice nedalo. Mel v Budejicich podle vlastnich poznatku problemy i na mestske dlazbe, coz je porad lepsi nez u nas. Stejne ta jizda tam byla hodne nebezpecna, v Budejicich to take znam a co tam jezdil, mi prislo dost riskantni. A to porad byl clovek, u ktereho to vypadalo, ze to ma pod kontrolou. Az tam na to naleze nejakej blb, tak je uraz jeho nebo kolemjdoucich zarucen.

Pododne blba situace je s elektrokolama a tam je to horsi o to, ze to toho terenu zvladne mnohem vic. Samospravy samozrejme pri budovani stezek pro chodce a cyklisty nepocitaly s tim, ze na to budou najizdet kola motorova, takze uz ted je to dost o drzku se s lidma na elektrokolech potkat. Samozrejme problem neni v elektrokolech, ale v tech lidech.
Oni jsou to jeste ke vsemu lidi, kteri na kole jezdit neumi a jedou na to "z donuceni", nebot lekar rikal, ze maji snizit vahu a ze vhodna je jizda na kole a kdyz uz teda na to kolo po krasach jihoceske prirody vyrazili, tak je samozrejme snazsi ten vynucenej sport praktikovat na elektrokole, kde k tomu lepsimu zdravi prijdou bez namahy a bez slapani. :-/

Jde všechno. Zřizoval jsem povinné pojištění na motorový vozík pro invalidu domácí výroby obsah 125 ccm rychlost max. 15 km/hod (vypadá to jako malotraktor s připojeným podvalníkem v malém) a pojišťovna to pojistila. Levné to nebylo, stálo to okolo 1000,- Kč ročně. Také jsem pojišťoval elektrický vozík pro seniory a tam se mi to povedlo za cca 200,- Kč ročně. Dělal jsem to hlavně pro to, že pokud se ti povede nehoda na komunikaci jsi krytý. Největší legrace ale byla, když mi vnucovali za příplatek i odtah vozidla. To jsem odmítl a ptal se jich jak by to chtěli udělat. Jak dokážou vysadit nepohyblivého invalidu do náklaďáku. Osobně mám za auto uzpůsobený přívěsný vozík s nájezdy a při závadě na tom elektrickém bych stejně musel přivést mechanický vozík, jelikož z toho seniorského se mi invalida do osobáku nepřesune, na tom motorovém je najetý s mechanickým vozíkem a tak není problém.

https://tn.nova.cz/auto/clanek/469078-konec-bezstarostnych-jizd-blizi-se-velka-zmena-pro-elektrokolobezky

Někdy třeba prodejce napíše, že je schopná vyvinout rychlost až 70 kilometrů za hodinu. To už ale není koloběžka, vztahují se na ni další povinnosti – řidičské oprávnění dané skupiny podle výkonu, povinné ručení a podobně.

domaci-zivot-v-cesku-zakazme-elektrokolobezky-detem-a-dospelym-naridme-helmu-rika-expertka-211234

Akú vzdialenosť celkovo zvládne taká ekolobežka než bude potrebovať servis respektíve vymeniť/opraviť nejakú súčasť(ak sa bavíme o prepravovaní výhradne po asfalte v dobrom stave)? Chápem že je to individuálne pre rôzne typy a tiež podľa ceny ekolobežky čiže ak má niekto dlhšie nejakú konkrétku budem rád za zdieľanie tejto informácie. Stačí len približne či to zvládne 500-1000-1500-3000km alebo aj viac? Vôbec sa v tomto nevyznám čo sa tam vlastne opotrebuje či je tam remeň alebo reťaz alebo napríklad ložiská/kolieska ako veľmi sa opotrebujú atď...

Tak kolobezka myslim odpichovaci na vlastni pohon :-) mi vydrzela 15 let a to jsem ji jako dite daval zabrat. Elektromotor urcite problem nebude, pokud to teda cinan moc neosidil. Teoreticky teda, za predpokladu,ze bychom se bavili o nejakem kvalitnim vyrobku, tak bych rekl, ze do tech 5 let by mohla odejit baterie.
Urcite, pokud to zvazujes koupit, tak chces vedet prakticke poznatky, tim poslouzit nemohu, ale obecne baterie bude nejvetsi problem, v podstate stejne jako u aut a veskere ostatni prenosne elektroniky.

Elektrokolobežku zvažujem okrajovo už dlhšie. Nepoznám v okolí nikoho kto má, čiže nemám sa koho spýtať ohľadom výdrže/servis. Nemusí to byť presne táto ale približne niečo takéto by som bral https://www.datart.sk/elektricka-kolobezka-bohman-velocifero-extreme-czech-limited-edition.html
S odchádzaním batérie rátam, tak ako to je všade. Myslel som ale na odchádzanie nejakej súčasti. Ložiská, nejaký prevod ak tam niečo také je, gumené kolesá, brzdy alebo čokoľvek iné čo tam zvykne blbnúť. Využíval by som prakticky denne, celoročne s priemernou dennou vzdialenosťou 5-7km, len spevnené cesty s poriadnym asfaltom a nenechával by som ju v lete na priamom slnku a v zime vonku v mraze. keď to prerátam na 1 rok tak to vychádza cca 2500km ročne čo je už riadna diaľka preto hoci aj o tom nič neviem tak beriem do úvahy že to má mrňavé kolesá čiže povedal by som že sa to namaká viac ako bicykel. Veď taký bicykel treba servisovať prakticky každý rok aspoň 1-2x ak sa na tom najazdí tisíce km ročne.

U nás jezdí na koloběžce pošťák. Dokonce střídá dvě koloběžky. Vím že najezdí několik tisíc kilometrů ročně ale přesně nevím kolik. Koloběžku si občas v průběhu šichty i nabíjí na místech kde má víc úřadování. Vím že už měnil gumy. Když jsem viděl vzorek tak jsem mu říkal, že to má obráceně. Jelikož je v kole elektromotor tak to řešil v servisu ale tam mu to nikdo nevyřešil a tak jezdí s obráceně nasazenou gumou na předním kole. Pokud ho zastihnu tak se ho zeptám na podrobnosti.

Tak vopred ďakujem ak to potom sem hodíš. Od pošťáka ktorý najazdí takéto vzdialenosti to budú určite hodnotné informácie. Skúsil som sa pozrieť čo výrobca má pre tieto kolobežky v rámci náhradných dielov či sa z toho dá vyčítať čo má akú životnosť ale je tam vlastne všeličo čiže nedá sa to z toho určiť. Link https://www.ibob.cz/nahradni-dily-pro-kolobezky-bohman-velocifero/page-2/
Ak by som aj niečo nakoniec vybral tak určite si skontrolujem či sa náhradné diely vôbec predávajú. To by bol prúser že sa po rokoch predrie pneu a zistím že náhradnú gumu v tom rozmere na ráfik nekúpim(za predpokladu že tam nie je štandard nejakej veľkosti).

Tak jsem konečně odchytil pošťáka. Má dvě koloběžky, které kupoval před 4 a 3 lety. Jedná se o typ Xiaomi 1S za 10 tisícKč a Xiaomi Pro 2 za 15 tisíc Kč. V současné době jezdí s tou levnější ale má na ní přidělanou externí baterii, kterou mu sestavoval elektrikář (cena cca 5000,-Kč). S tou baterií má tato koloběžka vyšší výkon než ta dražší. Najede ročně 6000 km a dvakrát ročně jí dává do servisu na přehození pneu a celkové seřízení či opravu. Denně najezdí 15 - 20 km. Zátěž okolo 100-110 kg a terén podhorský (žádnou rovinu tu nemáme). Jinak ta levnější koloběžka bez externí baterie v našem terénu vydrží tak 8 km. Dalším žroutem energie je odblokování rychlosti z 25 km/hod. Pokud se to odblokuje tak výdrž baterie rapidně klesá. V zimě když je sníh tak nejezdí. To je vše co jsem z něj vytáhl.:-)

Tyhle zpravy co nic nereknou miluju. Proste "pozar kvuli vadne baterii" a je jedno jestli elektrokolo, elektrokolobezka, elektroauto ci neco jineho. Akorat napisou ze mela zavadu a mela jit do servisu, takze zadna senzace. Casto jsou ty pozary u lacinych baterii pochybne kvality ci spatnem pouzivani (pred par mesici jsem cetl jak nejakej typek brecel ze mu blafla kolobrnda a pak se na konci clanku dozvedel, ze ji dal do nabijecky a odletel na dovolenou).

Casto jsou ty pozary u lacinych baterii pochybne kvality

Jenze spousta tech kolobezek je "cina" pochybne kvality.

---

Ono teda k tomu pozaru, pri momentalnich vedrech, pokud to nekdo necha hodinu na slunicku, tak se ta baterie lehce rozpali tak, ze muze blafnout. Souhlas teda v tom, ze delat z toho vedu neni na miste. Obcas chytne nekomu i vanocni stromek a presto je porad na vanoce zdobime a to ani nema lithiovou baterii. ;-)

Presne tak ako píše Dwane Dibbley v prvej vete. Čo tým autor vlastne chcel povedať? Tak ako aj píše RedMaX že rovno zrušíme aj Vianoce...
Ja už dlhé roky hovorím na rôzne kusy elektra čiže v tomto prípade: Aj kolobežka je len človek. Pretože rovnako ako ľudia aj elektronika má svoje prevádzkové teploty. Nie je vhodné ju nechávať v mrazoch a pri vysokých teplotách na slnku a zrovna tie batérie presne ako píše RedMaX sú obzvlášť citlivé na teploty. Nedávno som pri teplote 30C zabudol na návšteve mobil vonku na terase a hodinu sa pražil na čiernom stole. Samozrejme aj mobil čierny a po hodine som mal normálne obavu či ho ešte vôbec zapnem. Dal som ho najprv do tieňa a potom dovnútra a funguje ale typujem že stačilo ešte trocha dlhšie a kto vie možno by aj začal horieť.

BTW: Uz jste nekdo opravoval defekt na Xiaomi Scooter 2 PRO? Ja uz 2x (zadni a predni kolo) a stacilo mi. Dal jsem na oba kola tubeless pneu, protoze to fakt musel navrhovat nejaky kokot. I kdyz nasadit ty tubeless pneu taky nebyl zadny med. Ve predu demontaz motoru, nahrivani pneu v teple vode, tuna WDcka na rafek i pnenu a nasazovani pomoci stanglicek ve sveraku. Snad to chvili vydrzi...:-)

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru