jsou "operátoři" padlí na hlavu nebo más mají za blbce?
Ahoj, nechápu proč mi volá "operátorka" a nabízí mi tarif za 300, když tolik ani měsičně neprovolám. Tyhle dotazy probíhají tak 3x zarok a já provolám furt stejně. Dokonce i z předchozích hovorů ví, že tolik neprovolám. Dokonce mi i pak po dotazu řekne, že lepší předplacenou kartu stejně nemají. (ikdyž jsem našel lepší - tarif NA!VÝBER má nižší cenu) A to už ani neberu úvahu to, že pravděpodobně mají informace o délce hovorů, tak snad i středoškolák by dal dohromady program/algoritmus, který by našel zákazníky, kterým by mohl nabídno lepší tarif.
Nabízí ti paušál, který je v celku výhodný tak v čem je problém? To je jejich práce se ptát zákazníků jestli nechtějí vyzkoušet něco jiného a nikdo tě nenutí (alespoň většinou). Oni z toho budou mít peníze, já bych to taky tak praktikoval.
no to potom chápu, kde se ti "operátoři" berou. Pokud mám platit paušál 300Kč a apřitom tolik ani neprovolám, tak bych to spíš nazval v celku nevýhodný
IMHO to nejsou hovory od operátora, ale od nějaké firmičky co dostane seznam telefonních čísel a pokouší se zákazníkům vnutit lepší (rozuměj pro operátora) tarif. Jednou mi taky nějaká "operátorka" volala a nabízela nějaký výýýhodný tarif, tak jsem jí řekl, aby se podívala na displej, kolik provolám, odpověděla, že k tomu nemá přístup.
BTW: Jednou jsem jel vlakem, na vedlejší sedačce seděl mlamoj, volal mobilem čísla podle nějakého seznamu co měl na papíře - "dobrý den, asi se na mne nepamatujete, chci vám nabídnout podnikatelskou příle...". Mlamoj co seděl vedle se ho po chvíli ptal, co vlastně nabízí. Ten mobilující odpověděl, že neví, akorát má podle toho seznamu ta čísla obvolat a pokusit se domluvit nějakou schůzku. Tak asi takhle.
Ještě jsem si vzpomněl - taky mi volali, nabízeli mi nějaký tarif, odpověděl jsem, že volám hlavně v kruhu rodinném a na to má manželka tarif "Rodina" tak si voláme zadarmo, namítli, že to není pravda, že zadarmo mi může volat akorát manželka, pokud volám já, tak ten hovor je zpoplatněný. Volal jsem na infolinku operátora, samozřejmě řekl, že to není pravda, že ty hovory jsou zdarma v obou směrech.
A nebudu to už rozvádět, ale teď se mi vybavuje, že to nebylo ojediněle co mi při takových hovorech tvrdili něco co nebyla pravda.
Není účelem ušetřit ti prachy, ale naopak je z tebe vytáhnout. Nějak ty prachy vydělat musí, tak holt plebs bude volat za ceny 3Kč a více za minutu i s tříkilovým paušálem, zatímco velcí zákazníci (typicky firmy) s rámcovou smlouvou mají volání za korunu, směšnej paušál, k tomu hromadu volných minut, internet v mobilu za pakatel a to i na soukromý mobily zaměstnanců a jejich rodinných příslušníků.
Dovolím si nesouhlasit, tento tarif O2 FREE je balíček volání zadarmo do sítě o2 bez ohledu na to jak dlouho voláte a je jen za 299Kč/měs.
Potom je další za 749Kč a s tím voláte zdarma do všech sítí + SMS zdarma + 1GB internetu a to se vyplatí
Vyplatí? Já mám 100 volných minut do všech sítí a to je na moje účely až zbytečně moc, kolegům a manželce volám zdarma furt a to prosím za 56Kč měsíčně. Internet v mobilu za nějakých 36Kč. Pokud bych chtěl mít net s FUP 1GB měsíčně, tak by to stálo asi 150Kč. A to mají leckterý firmy ještě levnější.
Furt si myslíš, že voláš levně? Oni moc dobře vědí, že drtivá většina lidí ty neomezený tarify zdaleka nevyužije tak moc, jak by mohli.
Já je nepoužívám pouze konstatuji, že je to poměrně výhodné.
Takové "hovory" končím mlčenlivým a slušným zavěšením hned poté, co se osoba představí.
Kdo tě nutí ty hovory poslouchat? Když řekne, oč jde, zavěš a je to.
jdu to zaklepat, ale me nevolaji.
T-Mobile me asi ma na seznamu zakazanych cisel, jednou me totiz nasrali a hrozil jsem jim (plane) trestnim oznamenim, ale asi to zabralo. Vodafone to kdysi zkousel, ale uz je to asi prestalo bavit a O2 vubec nevim, ale nevolali snad nikdy.
Jinak mam Android, takze aplikace Blacklist plus a at si volaji, muzou jak dlouho chteji a stejne se nedovolaji.
kdysi jsem s nimi začínal (a zároveň končil) rozhovor slovy: "kde jste vzali moje číslo"
i když se vymlouvali na náhodné generování čísel, na vyjasnění pozic hned na úvod je to dobré.
dnes už to zřejmě podle nějakého zákona není možné, protože mě hned na začátku oslovují: "jsme firma šumly_šumly_nevím_jaká_s_dlouhým_vylhaným_jménem, jste pan brtník?
zatím jsem přešel na: "otravujete mě v práci, na shledanou"
metoda nechat vyvěšené sluchátko, ať si tam melou - hned příště to použiju.
a vševysvětlující verze = zahulákat do founu na celý kancl: "mám tu nějakého zmr.., nechcete si s tím někdo pokecat?"
co je podstatné:
za krádeží osobních údajů jsou buď přímo zaměstnanci mého operátora, nebo od dhl/ppl apod. jen ti se můžou poměrně často dostat k mým údajům.
Moc to těm blbě placeným chudákům v call centrech neusnadňuješ. Oni jen dělají tu debilní práci pro někoho jinýho, protože se musí nějak živit. Takže jim to ulehčím slovy "už mi nevolejte" a zavěsím, nebo rovnou zavěsím. Pokud jsou placeni podle počtu ulovených kusů, tak se alespoň na mně nemusí snažit cukat udicí a nahodí ji na dalšího vola.
Nedávno mi volali z T-mobile. Kecy, že pro mě mají to volání. Tak říkám, jó, vy voláte kvůli tomu uhlí, co mi máte přivézt? No, dvacet vteřin hovoru o koze/voze a operátor to ukončil raději sám Měl jsem lehoučce upito a dobrou náladu.
majitel toho callcentráku krade mé osobní údaje - já ho mám litovat?
jeho operátoři nenabízí nic užitečného pro ty, které otravují. je to nesmyslný a zbytečný způsob vysedávání mrzkých peněz, něčemu tak odpornému ani nejde říkat práce.
jaktože oni mají právo mě otravovat kdy se jim zachce - a já si to mám nechat líbit?
Já si volám s poměrně úzkým okruhrm lidí a mám je v seznamu na mobilu. Pokud mi volá někdo kdo v tom seznamu není, tak hovor přijmu, ale nepředstavuji se.
Představuj se formulí "u telefonu ucho a poslouchá"
uplne staci do telefonu rici nic nerikajici a vec zcela komplikujici sluvko "Halo", teda pokud te protistrana nevytresta obdobnym sluvkem "Tesi me".
Tak pak už se dá v klidu zavěsit.
Podobná kombinace je "Příjem" - "Výdej".
Nejsou padlí na hlavu,jsou to podvodníci a živí se tím.Lžou a nabízí co je pro firmu výhodné.Stejně jak podomní nabízeči elektřiny,plynu atd.
Když mě takto zavolají v čase,když třeba na něco čekám,tak s nimi pohovořím,jinak ne.Volání mě přišlo za 15 let na 8000 Kč,tedy pro operátory žádný vejvar.Ale již nejméně rok mi nevolají.
Dobré je si s nimi pohrávat, odpovádat na otázky dlouho, ptát se jich(na to nejsou zvyklí/é).
Jsou padlí na hlavu. Již nejméně rok jsem převedl celou firmu (asi 15 telefonů) od Vodafone do O2. Od té doby mi tak jednou za 14 dní volají z O2, jestli nechci k nim přejít. Původně jsem se jim snažil vysvětlit, že už dávno u nich jsme. Nyní je posílám do prd*ele. Výsledek je tentýž. Zavolají o5.
Oni nemají přehled ani obráceně. Po roce jsem zrušil internet od O2 a následně asi tři měsíce potom posílali sms s nabídkami úpravy - vylepšení smlouvy. V době, kdy už byla smlouva dávno ukončená (doklad mám v ruce). Žádná nabídka nové smlouvy, ale úprava stávající...