Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem jsou "operátoři" padlí na hlavu nebo más mají za blbce?

Ahoj, nechápu proč mi volá "operátorka" a nabízí mi tarif za 300, když tolik ani měsičně neprovolám. Tyhle dotazy probíhají tak 3x zarok a já provolám furt stejně. Dokonce i z předchozích hovorů ví, že tolik neprovolám. Dokonce mi i pak po dotazu řekne, že lepší předplacenou kartu stejně nemají. (ikdyž jsem našel lepší - tarif NA!VÝBER má nižší cenu) A to už ani neberu úvahu to, že pravděpodobně mají informace o délce hovorů, tak snad i středoškolák by dal dohromady program/algoritmus, který by našel zákazníky, kterým by mohl nabídno lepší tarif.

Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
kdysi jsem s nimi začínal (a zároveň končil) rozhovor slovy: "kde jste vzali moje číslo" i když se v…
lední brtník 15.11.2013 19:32
lední brtník
metoda nechat vyvěšené sluchátko, ať si tam melou - hned příště to použiju. Moc to těm blbě placený…
Prasak 15.11.2013 20:12
Prasak
Nedávno mi volali z T-mobile. Kecy, že pro mě mají to volání. Tak říkám, jó, vy voláte kvůli tomu uh… nový
Dale Cooper 15.11.2013 20:28
Dale Cooper
majitel toho callcentráku krade mé osobní údaje - já ho mám litovat? jeho operátoři nenabízí nic uži… nový
lední brtník 16.11.2013 10:34
lední brtník
Já si volám s poměrně úzkým okruhrm lidí a mám je v seznamu na mobilu. Pokud mi volá někdo kdo v tom… nový
Yarda 15.11.2013 22:53
Yarda
Představuj se formulí "u telefonu ucho a poslouchá" nový
Dale Cooper 16.11.2013 08:52
Dale Cooper
uplne staci do telefonu rici nic nerikajici a vec zcela komplikujici sluvko "Halo", teda pokud te pr… nový
RedMaX 16.11.2013 09:15
RedMaX
Tak pak už se dá v klidu zavěsit. Podobná kombinace je "Příjem" - "Výdej". nový
Zarniwúp 16.11.2013 10:06
Zarniwúp
Nejsou padlí na hlavu,jsou to podvodníci a živí se tím.Lžou a nabízí co je pro firmu výhodné.Stejně… nový
tuta 15.11.2013 21:58
tuta
Když mě takto zavolají v čase,když třeba na něco čekám,tak s nimi pohovořím,jinak ne.Volání mě přišl… nový
wlk 16.11.2013 11:00
wlk
Dobré je si s nimi pohrávat, odpovádat na otázky dlouho, ptát se jich(na to nejsou zvyklí/é). nový
mnua.al 17.11.2013 21:08
mnua.al
Jsou padlí na hlavu. Již nejméně rok jsem převedl celou firmu (asi 15 telefonů) od Vodafone do O2. O… nový
Rce. 18.11.2013 12:58
Rce.
Oni nemají přehled ani obráceně. Po roce jsem zrušil internet od O2 a následně asi tři měsíce potom… poslední
Zarniwúp 18.11.2013 13:03
Zarniwúp

kdysi jsem s nimi začínal (a zároveň končil) rozhovor slovy: "kde jste vzali moje číslo"
i když se vymlouvali na náhodné generování čísel, na vyjasnění pozic hned na úvod je to dobré.

dnes už to zřejmě podle nějakého zákona není možné, protože mě hned na začátku oslovují: "jsme firma šumly_šumly_nevím_jaká_s_dlouhým_vylhaným_jménem, jste pan brtník?
zatím jsem přešel na: "otravujete mě v práci, na shledanou"

metoda nechat vyvěšené sluchátko, ať si tam melou - hned příště to použiju.

a vševysvětlující verze = zahulákat do founu na celý kancl: "mám tu nějakého zmr.., nechcete si s tím někdo pokecat?"

co je podstatné:
za krádeží osobních údajů jsou buď přímo zaměstnanci mého operátora, nebo od dhl/ppl apod. jen ti se můžou poměrně často dostat k mým údajům.

metoda nechat vyvěšené sluchátko, ať si tam melou - hned příště to použiju.

Moc to těm blbě placeným chudákům v call centrech neusnadňuješ. Oni jen dělají tu debilní práci pro někoho jinýho, protože se musí nějak živit. Takže jim to ulehčím slovy "už mi nevolejte" a zavěsím, nebo rovnou zavěsím. Pokud jsou placeni podle počtu ulovených kusů, tak se alespoň na mně nemusí snažit cukat udicí a nahodí ji na dalšího vola.

majitel toho callcentráku krade mé osobní údaje - já ho mám litovat?
jeho operátoři nenabízí nic užitečného pro ty, které otravují. je to nesmyslný a zbytečný způsob vysedávání mrzkých peněz, něčemu tak odpornému ani nejde říkat práce.
jaktože oni mají právo mě otravovat kdy se jim zachce - a já si to mám nechat líbit?

Jsou padlí na hlavu. Již nejméně rok jsem převedl celou firmu (asi 15 telefonů) od Vodafone do O2. Od té doby mi tak jednou za 14 dní volají z O2, jestli nechci k nim přejít. Původně jsem se jim snažil vysvětlit, že už dávno u nich jsme. Nyní je posílám do prd*ele. Výsledek je tentýž. Zavolají o5.

Oni nemají přehled ani obráceně. Po roce jsem zrušil internet od O2 a následně asi tři měsíce potom posílali sms s nabídkami úpravy - vylepšení smlouvy. V době, kdy už byla smlouva dávno ukončená (doklad mám v ruce). Žádná nabídka nové smlouvy, ale úprava stávající...

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru