
jsou "operátoři" padlí na hlavu nebo más mají za blbce?
Ahoj, nechápu proč mi volá "operátorka" a nabízí mi tarif za 300, když tolik ani měsičně neprovolám. Tyhle dotazy probíhají tak 3x zarok a já provolám furt stejně. Dokonce i z předchozích hovorů ví, že tolik neprovolám. Dokonce mi i pak po dotazu řekne, že lepší předplacenou kartu stejně nemají. (ikdyž jsem našel lepší - tarif NA!VÝBER má nižší cenu) A to už ani neberu úvahu to, že pravděpodobně mají informace o délce hovorů, tak snad i středoškolák by dal dohromady program/algoritmus, který by našel zákazníky, kterým by mohl nabídno lepší tarif.
kdysi jsem s nimi začínal (a zároveň končil) rozhovor slovy: "kde jste vzali moje číslo"
i když se vymlouvali na náhodné generování čísel, na vyjasnění pozic hned na úvod je to dobré.
dnes už to zřejmě podle nějakého zákona není možné, protože mě hned na začátku oslovují: "jsme firma šumly_šumly_nevím_jaká_s_dlouhým_vylhaným_jménem, jste pan brtník?
zatím jsem přešel na: "otravujete mě v práci, na shledanou"
metoda nechat vyvěšené sluchátko, ať si tam melou - hned příště to použiju.
a vševysvětlující verze = zahulákat do founu na celý kancl: "mám tu nějakého zmr.., nechcete si s tím někdo pokecat?"
co je podstatné:
za krádeží osobních údajů jsou buď přímo zaměstnanci mého operátora, nebo od dhl/ppl apod. jen ti se můžou poměrně často dostat k mým údajům.
Moc to těm blbě placeným chudákům v call centrech neusnadňuješ. Oni jen dělají tu debilní práci pro někoho jinýho, protože se musí nějak živit. Takže jim to ulehčím slovy "už mi nevolejte" a zavěsím, nebo rovnou zavěsím. Pokud jsou placeni podle počtu ulovených kusů, tak se alespoň na mně nemusí snažit cukat udicí a nahodí ji na dalšího vola.
majitel toho callcentráku krade mé osobní údaje - já ho mám litovat?
jeho operátoři nenabízí nic užitečného pro ty, které otravují. je to nesmyslný a zbytečný způsob vysedávání mrzkých peněz, něčemu tak odpornému ani nejde říkat práce.
jaktože oni mají právo mě otravovat kdy se jim zachce - a já si to mám nechat líbit?
Já si volám s poměrně úzkým okruhrm lidí a mám je v seznamu na mobilu. Pokud mi volá někdo kdo v tom seznamu není, tak hovor přijmu, ale nepředstavuji se.
Představuj se formulí "u telefonu ucho a poslouchá"
uplne staci do telefonu rici nic nerikajici a vec zcela komplikujici sluvko "Halo", teda pokud te protistrana nevytresta obdobnym sluvkem "Tesi me".
Tak pak už se dá v klidu zavěsit.
Podobná kombinace je "Příjem" - "Výdej".
Když mě takto zavolají v čase,když třeba na něco čekám,tak s nimi pohovořím,jinak ne.Volání mě přišlo za 15 let na 8000 Kč,tedy pro operátory žádný vejvar.Ale již nejméně rok mi nevolají.
Dobré je si s nimi pohrávat, odpovádat na otázky dlouho, ptát se jich(na to nejsou zvyklí/é).
Jsou padlí na hlavu. Již nejméně rok jsem převedl celou firmu (asi 15 telefonů) od Vodafone do O2. Od té doby mi tak jednou za 14 dní volají z O2, jestli nechci k nim přejít. Původně jsem se jim snažil vysvětlit, že už dávno u nich jsme. Nyní je posílám do prd*ele. Výsledek je tentýž. Zavolají o5.
Oni nemají přehled ani obráceně. Po roce jsem zrušil internet od O2 a následně asi tři měsíce potom posílali sms s nabídkami úpravy - vylepšení smlouvy. V době, kdy už byla smlouva dávno ukončená (doklad mám v ruce). Žádná nabídka nové smlouvy, ale úprava stávající...