Předmět Autor Datum
Hnus, příteli. Od středověku jsme se toho chtěli zbavit, nesmělo to do měst a vesnic, nyní si hřejem…
mif 06.10.2013 02:45
mif
Co mě tak v tomhle státě ještě může překvapit. Ještě by se měli pustit do hymny.
Zarniwúp 06.10.2013 08:19
Zarniwúp
Ať si naserou. Řešení cikánský otázky je úplně někde jinde než ve vymejšlení vlajek ;-)
cejna 06.10.2013 08:58
cejna
Ano. Vím kde. Nebudu ale riskovat, že mě pro neprozřetelné řeči na tomto fóru zatknou a zastřelí. ]:…
mif 06.10.2013 09:02
mif
I na to treba dojde. Kdyz si prectes clanek, tak se jedna o nejakeho "umelce", ktery si timto zpusob…
RedMaX 06.10.2013 10:24
RedMaX
Za prve je cikansky problem ve skutecnosti problemem ceskym a to sice problemem korupce, Jasně. A z…
cejna 06.10.2013 11:33
cejna
Jenze zapominas, ze jsme byli za komancu na pomerne vysoky urovni proti jinejm zemim RVHP. Tudiz tu…
RedMaX 06.10.2013 11:53
RedMaX
A tak to já jsem taky znal v Mladé Boleslavi cikánskou rodinu (1988), která mohla být bílým příklade…
Zarniwúp 06.10.2013 12:12
Zarniwúp
Ty prostě do všech témat musíš zatahovat komunisty a hlásat, jak to bylo tenkrát super viď? To je z…
GTS 08.10.2013 14:41
GTS
To je jasný, komunisti si je sem natahali od "indiánů". Kontrolní otázka : kdo byl v v této končině…
M-Pol 08.10.2013 15:15
M-Pol
Cikáni tu jsou hodně dlouho, ale teprve až komunisti se je pokoušeli "usadit". A takhle to dopadlo..…
GTS 08.10.2013 16:18
GTS
Zase špatně, už za Hitlera došlo k "usazování", komunista jenom pokračoval a kapitalista na tom za d…
M-Pol 08.10.2013 16:30
M-Pol
komunista jenom pokračoval No právě.
GTS 08.10.2013 18:16
GTS
nemůžeme to přežít, nicméně život patří odvážným.
kmochna 02.01.2014 18:58
kmochna
"Cikánský problém" ovšem nezačal v devadesátých letech. Ten je staršího data a lze to dohledat ve st…
Zarniwúp 06.10.2013 11:50
Zarniwúp
Vzhledem k tomu, kolik žije v České republice Slováků se děsím, až budou požadovat znovuvytvoření če…
IQ37 06.10.2013 10:45
IQ37
Vždyť čí je taky tenhle nápad? Dalšího rádoby Slovenskýho umělce. Jakoby nestačilo že se jeden nejme…
Wolve 06.10.2013 11:28
Wolve
http://mypracujeme.cz/
mif 06.10.2013 15:16
mif
Tyto stránky vznikly v rámci projektu financovaného z programu Evropského společenství pro zaměstnan…
karel 06.10.2013 16:31
karel
http://www.nenavidimgadzof.cz :-D
IQ37 06.10.2013 17:54
IQ37
Něco jsem pohledal o panu výtvarníkovi. Už aby došly peníze na granty, pak se snad podprůměrní "výtv…
Zarniwúp 06.10.2013 17:32
Zarniwúp
Já bych je poslal do Německa,oni by si tam s nima mohli poradit,zas to není tak dlouho co měli takov…
tuta 07.10.2013 15:19
tuta
ano to by šlo :-D když se podíváte na tuto fotku tak tam všichni vypadají docela šťastně [1024px-KZ_…
Wolve 07.10.2013 17:28
Wolve
Ano a někteří i hajlují
tuta 07.10.2013 18:00
tuta
more rasisti! 3-[
qwerty14 08.10.2013 19:15
qwerty14
Presne - smrd bylym rasystum, to je dyskrymynacije.
Michal2 09.10.2013 11:20
Michal2
Dobře když se cikánů tak zastáváte můžete mi tedy opodstatnit jejich bezdůvodné napadání (ať už fyzi…
Wolve 09.10.2013 12:50
Wolve
No, řekl bych že se jich ti pánové nezastávají, ba naopak :-) Chce to trochu číst i mezi řádky ;-)
Roker 09.10.2013 13:44
Roker
Jaký je důvod vzniku této vlajky a kdo ji tvoří?
mnua.al 08.10.2013 22:48
mnua.al
důvod není žádný, snad jen jako pošťouchnutí k tomu aby lidi vykopali cikány sami
Wolve 08.10.2013 23:21
Wolve
dívám se, dívám a nestačím se divit. takže to vyřeší pogrom?
kmochna 09.10.2013 10:40
kmochna
Co bys řekl?
mif 09.10.2013 21:24
mif
Ono to k tomu směřuje. My tu máme strašně málo extremistů, ale fakt hodně nasraných lidí.
Prasak 09.10.2013 22:10
Prasak
http://www.youtube.com/watch?v=XKbZ2Zu4bAk
tuta 10.10.2013 17:46
tuta
A co třeba taková grafická úprava, tohoto parazitujícího etnika :-D
Craft 10.10.2013 18:30
Craft
Nemám brejle, co to čouhá? Hadice z hovnocucu? Pak souhlas.
Rce. 11.10.2013 03:13
Rce.
to je červ z duny.:))
kmochna 11.10.2013 07:36
kmochna
Z Duny, z Lakatoše, z někoho jiného…
karel 11.10.2013 08:00
karel
Ale kdeže hadice :-) Jelikož je toto etnikum pořádný parazit, tak to musí být i pořádný červ (správn…
Craft 11.10.2013 14:56
Craft
 Říkat cigošovi Rom, je jako zabalit lejno do okrasného balícího papíru a stejně to furt bude h....…
Wolve 13.10.2013 00:13
Wolve
http://zpravy.idnes.cz/pokuta-za-ceskoromske-vlajky-djb-/domaci.aspx?c=A140102_173848_domaci_vez
Zarniwúp 02.01.2014 18:38
Zarniwúp
A dobře DSSS udělala. Jen ať ouřady měří všem stejným metrem. Také je zajímavý slovník, jak někdo po…
Dale Cooper 02.01.2014 19:59
Dale Cooper
A dobře DSSS udělala. To rikas proto, ze nemas rad cikany nebo proc vlastne? Jak je napsany na kon…
merlouska 02.01.2014 20:38
merlouska
Proč si myslím, že je dobře, že to DSSS udělala? Proč by to neudělali? Tím, že jde o cikány neznamen…
Dale Cooper 02.01.2014 20:49
Dale Cooper
Fanoušci jsou stejně tupá banda jako tvůrce česko-romské vlajky a kdyby je někdo udal (nebo oznámil)…
merlouska 02.01.2014 21:43
merlouska
co ja vim, cesko-vietnamskou vlajku Špatný příklad. Jakmile se někdo jen trošku o kofoly otře, tak…
Dale Cooper 02.01.2014 21:49
Dale Cooper
Využití vlajky panem Bangou bylo taky účelové. edit: Mimochodem, je komické si představit, jak by na…
Zarniwúp 02.01.2014 21:17
Zarniwúp
Šumák je to do té doby, pokud nějaký blb tu vlajku úplně nepřemaluje a nebude ji vydávat za českou v…
Craft 02.01.2014 23:18
Craft
Tyvoe, fakt nevim. Na jednu stanu - jasny poruseni zakonu o statnich symbolech. A na druhou(a tak bu…
bahno 02.01.2014 23:17
bahno
Hezký přístup, takový osvícený, ale má jednu podstatnou vadu na kráse. To by totiž musela chtít i ta…
Craft 03.01.2014 00:10
Craft
Tak ja mam manzelku ze severnich cech - takze vim ze "cikanska ctvrt" v Plzni je asi jako lepsi adre…
bahno 07.01.2014 23:29
bahno
mám je v pr..., výhoda frenštátu je, že se tu téměř nevyskytují. ostatně vždycky mě v životě okradla…
lední brtník 04.01.2014 01:00
lední brtník
Ta ironie, cikáni jsou vlastně mor (rom), a jako s morem ani s cikány se nedá domluvit, jako mor zab…
Wolve 04.01.2014 14:20
Wolve
Jsou to jenom obarvené a sešité kusy hadru, to snad zhanobit nejde.
karel 04.01.2014 14:41
karel
Beru to jako symbol své vlasti a svého domova a každý zhanobení se dá brát jako urážka....
Wolve 04.01.2014 15:30
Wolve
Mohu se Te jako vlastence zeptat na jednu vec? Na co jsi v nasi zemi hrdy? Imho totiz kdyz pominu sp…
Roker 04.01.2014 20:48
Roker
Na co jsi v nasi zemi hrdy? Na to se sám sebe taky často ptám. Když se nedávno v Anglii narodil ná…
Prasak 05.01.2014 00:26
Prasak
Co máme na hradě my? Člověka co bezvýznamnou politickou stranu dovedl k volebnímu vítězství, stal s…
Yarda 06.01.2014 11:50
Yarda
A kvůli tomu máme být na něj hrdí? Na vulgárního, sebechvalnýho alkoholika? Postav ho vedle Alžběty…
Prasak 06.01.2014 14:17
Prasak
Sport mě nechává chladným. Na co jsem hrdý? Na sebe - za celou svou strašlivou existenci jsem nikomu…
mif 05.01.2014 00:45
mif
Jsem hrdý na to co jsme zde vybudovali, tedy architektura, nejchutnější jídlo (pokud je opravdu z Če…
Wolve 05.01.2014 02:30
Wolve
Tohle by mohl napsat i Číňan, jen by tam dosadil jinou skladbu. Nikdy jsem nechápal tu hrdost nad tí…
karel 05.01.2014 10:29
karel
Nejen architektura a jídlo :-), ale spousta vědců světového významu, umělců, lékařů... je pěkné, že…
Moas 07.01.2014 06:49
Moas
To je dobra otazka. ZOber si amikov, su tu tupci vacsinou s minimalnym vzdelanim lebo tam sa nosi ex…
fleg 06.01.2014 12:28
fleg
Ano, máme slavnou minulost, ale ta skončila s Mnichovem. Od té doby jsme periferií někoho jinýho, bu…
Prasak 06.01.2014 14:25
Prasak
Tak. Jako stát už od konce první republiky lezeme do prdelí mocnějším "spojencům". Pan Pižďuch nasta…
mif 06.01.2014 14:51
mif
On ten směr má každej hejhula u kormidla jinej. Jeden se cpal do Ameriky, jiní se prokopávají do útr…
Prasak 06.01.2014 14:58
Prasak
Ono se lezlo do FR a GB prdele už za Masaryka... Asi fakt máme lokajskou povahu.
Dale Cooper 06.01.2014 15:19
Dale Cooper
Nedokážeme si sami vládnout. Poslední borci tu byli asi Přemyslovci, protože i ten Karel IV byl v po…
Prasak 06.01.2014 15:26
Prasak
Karel IV. byl především bigotní magor ]:). Přemyslovci skončili Václavem prvním (opravdu osvícený pa…
mif 06.01.2014 15:45
mif
Mnoho malých suverénních států tu už bylo. Skončilo to světovou válkou. Hluboká integrace zemí přiná…
Moas 07.01.2014 12:05
Moas
To bezesporu ano, ale nemůžeme tím zadupat jednotlivý národy do země, viz ditát EU v tom, co a jak s…
Prasak 07.01.2014 12:30
Prasak
Jestli myslíš věci typu "Pomazánkové máslo", "Tuzemský rum" atp... tak to spíš než zadupávání EU vid…
Moas 07.01.2014 13:24
Moas
flegu mohl bys mi jen zopakovat na že to mají být ti amíci hrdí? Ať se na to koukám jakkoli nemůžu p…
Wolve 06.01.2014 23:59
Wolve
Jsou hrdí třebas jen na ten hloupej fakt, že jsou vedoucí světvou velmocí. Vcelku nepopiratelně.
Prasak 07.01.2014 10:52
Prasak
To, že si myslí, že existuje ještě Československo jim nelze mít za zlé, jsme malá evropská země někd…
Dale Cooper 07.01.2014 13:37
Dale Cooper
Jo, když slyším takový ty remcaly, co nadávají na američany, že ani neví, kde je náš státeček, tak s…
Prasak 07.01.2014 14:11
Prasak
Ty ty kretény něják zbožňuješ.... :-|
Wolve 07.01.2014 14:15
Wolve
A ty je nějak nenávidíš. Co ti udělali? Mě nasralo v životě mnohonásobně víc čechů, než američanů, p…
Prasak 07.01.2014 14:22
Prasak
Ano byl bych taky jeden z kreténů, protože oni jsou už k aroganci a pocitu nadřazenosti vychováni. T…
Wolve 07.01.2014 16:03
Wolve
Když jsi takový vlastenec, tak aspoň cti jazyk. chvíly
Dale Cooper 07.01.2014 16:31
Dale Cooper
Ctím jazyk, ale nechápu proč to píšeš...?
Wolve 07.01.2014 16:56
Wolve
Copak se píše chvíly?
Dale Cooper 07.01.2014 17:03
Dale Cooper
Je to rebel!
Prasak 07.01.2014 17:08
Prasak
Jo tak to jo. Třeba by se našel tady; tady taky píšou vlastenci.
Dale Cooper 07.01.2014 17:11
Dale Cooper
To je prosím výsledek vývojářů systému Android a jejich dokonalou tzv. "automatická oprava textu" ta…
Wolve 07.01.2014 17:59
Wolve
Jak jsme si kvit? Však ti neupírám tvoje právo si sem psát co chceš. A nesváděj to na Android, snad…
Prasak 07.01.2014 18:33
Prasak
Ten mobil jsem koupil asi už měsíc používaný, co já vim kdo tam co psal..... navíc znovu si to čtu…
Wolve 07.01.2014 18:43
Wolve
u obyčejného komentáře je to přece jedno No, jak se to vezme. U komentářů, v kterých se oháníš vlas…
Dale Cooper 07.01.2014 19:30
Dale Cooper
Tvůj projev je tvým duševním obrazem. Pokud ti nevadí, že podle toho vypadáš jak debil, tak budiž, t…
Prasak 07.01.2014 19:50
Prasak
Chudinko, ty musíš mít vždy poslední slovo co?!
Wolve 07.01.2014 20:02
Wolve
No jasně, holobrádku. Stydíš se alespoň za svůj projev?
Prasak 07.01.2014 20:23
Prasak
Párkrát se člověk splete a ty se z toho můžeš poto.... Pokud by si byl neomylný (o čemž pochybuji) d…
Wolve 07.01.2014 20:39
Wolve
český jazyk se píše malým. vypni si ten automatický opravovač, jinak nebudeš za vlastence, ale za ru…
lední brtník 07.01.2014 22:35
lední brtník
už jsem nad tím taky přemýšlel, ale ono je to na druhou stranu dobrý, když potřebuji někomu rychle o…
Wolve 07.01.2014 22:45
Wolve
Ti namyšlení amíci jsou hrdí max.na to že svrhli nejvíc atom. bomb v dějinách lidstva. poslední
jan4400 08.02.2014 19:10
jan4400
já jakožto vlastenec beru jakékoliv hanobení státního znaku za důvod přetáhnout dotyčného židlí...…
lední brtník 04.01.2014 21:20
lední brtník
to bylo myšleno spíše obrazně......
Wolve 04.01.2014 23:05
Wolve

Hnus, příteli. Od středověku jsme se toho chtěli zbavit, nesmělo to do měst a vesnic, nyní si hřejeme příslovečného hada na prsou. Určitě se tu objeví cikánomilci (kteří je doma nemají), za sebe ale volím drastické řešení. Čím dřív tím líp. Vlastně už bylo pozdě.

I na to treba dojde. Kdyz si prectes clanek, tak se jedna o nejakeho "umelce", ktery si timto zpusobem pod heslem negativni reklama je taky reklama, dela marketingovou kampan.

Jinak ale vzhledem k situaci v Evrope beru cikany na milost. Za prve je cikansky problem ve skutecnosti problemem ceskym a to sice problemem korupce, ktera tu s nami zije uz od pocatku 90. let a v te dobe se take zacal rozvijet problem cikansky, nebo-li lide kteri delaji v tomto state nejvetsi bordel - korupcnici, potrebuji za sebou zametat stopy a odvracet od sebe pozornost a k tomu prave uz od pocatku 90. let vyuzivaji hloupe cikany. (Samozrejme nechte to odnasi i normalni cikani, ale sami s tim nic udelat nemohou a hlavne nemohli prave v 90. letech, kdy se problem dal resit snadno, ale neresil.)
Za druhe a to predevsim se do Evropy tlaci verbez z Afriky, Slimaci a kdejaka jina pakaz. Na CR je vyvijen neustaly tlak, aby cast techto nebezpecnych imigrantu brala, protoze proste staty jako Italie nechteji nest pad Kadafiho a dalsich podobnych rezimu na svych bedrech. CR prijimani Slimaku odmita s poukazem na to, ze mame cikany, coz je vcelku prozirave.
No a nakonec se podivejte na imigranty co k nam zlodejske vlady ODS, TOP9 a CSSD natahaly ze zemi Sovetu jako levnou pracovni silu, to taky neni zadnej med a mnohdy se to problemovym cikanum vyrovna.
Takze aniz bych se chtel cikanu zastavat zdaleka to neni to nejhorsi co muze byt a i v teto komunite se najdou slusni lide, zatimco u Slimaku jsou to jenom gauneri!

Za prve je cikansky problem ve skutecnosti problemem ceskym a to sice problemem korupce,

Jasně. A za naprosto stejný problémy s cikánama v Maďarsku, Rumunsku, Itálii, Francii, Na Slovensku Může taky určitě českej korupčník z 90. let, kterej zametá stopy. Proč se furt každej snaží házet vinu na někoho jinýho. Na vině jsou především samotní cikáni. Sbvou neochotou přizpůsobit se pravidlům zemí, do kterých si to přikočují. Svou neochotou pracovat a pouze vysávat sociální systémy "napadených" států. Pácháním trestný činnosti v mnohem větší míře než původní obyvatelstvo, nedostatečnými hygienickými a sociálními návyky. Neochotou vzdělávat se...prostě vším možným.
Samozřejmě, že svůj díl viny na tom mají i etnobyznysmeni, politici, humanisti a podobný magoři. Ale ta největší a zásadní chyba je u cikánů samotných.

Jenze zapominas, ze jsme byli za komancu na pomerne vysoky urovni proti jinejm zemim RVHP. Tudiz tu byly vytvoreny podminky, za kterejch se cikani mohli rozvijet, coz take cinili. Jiste, ty budes hned srovnavat kolik ze u nas bylo cikanskych vysokoskolaku, tak daleko to nedospelo, to je beh na dlouhou trat, ale zajimave je, ze za komance byly s cikanama problemy mnohem mensi nez dnes. Jak je to asi mozne, ze tehdy to slo a dneska ne?

Nastesti mohu vysvetlit na prikladu kluka, se kterym jsem se jako dite kamaradil. Jeho rodice normalne pracujici byli zacleneni do spolecnosti, nikde bordel nedelali, kluk se sice nejlepe neucil, ale do skoly chodil, nedostatecnym hygienickym navykum se mohu jen smat, ti meli cisteji nez lecktera bila rodina. Bohuzel sem tehdy zacali ve velkym nabihat divoky cikani ze Slovenska (z vychodu nakonec nikdy nic dobryho neprislo), kteri jako prvni terorizovali prave ty prizpusobene prazske cikany. Oni se snazili po uradech, aby se to zarazilo, aby to sem Meciar nemohl dal lifrovat, nic, narazeli na naprostou apatii, navic co ze si to cikani vubec vymysleji stezovat si na jine cikany, vzdyt je to jedna banda, takze se i na ne okoli zacalo divat skrz prsty. Nakonec kdyz slovensky cikani napadli jejich pribuzneho uz to nevydrzeli a sebrali se a odleteli do Kanady a uz se nevratili, od te doby jsem toho kluka nevidel, ale predpokladam, ze se jim tam dari lepe nez u nas.

Tohle ale nebyl problem jejich - cikanu, tohle byl problem ceskeho bordelu, cast normalnich cikanu odesla pryc, cast splynula s divokyma prichozima a cast to odnasi dodnes, vsude se na ne divaji skrz prsty a s prichodem krize jsou to oni, kdo prvni prijde o praci a jinou sehnat nemohou.

A tak to já jsem taky znal v Mladé Boleslavi cikánskou rodinu (1988), která mohla být bílým příkladem. U nich se dalo z podlahy doslova žrát a tak jak měli naklizeno denně, máme my akorát před vánoci.
Zase na druhou stranu, v témže městě, Na Podolci, byli cikáni schopní zlikvidovat někdy v roce 86-87 starou zástavbu. Po kompletním vytrhání parketových podlah a vyřezání trámů ze střechy na topení se dostavili na tehdejší MěNV s tím, že už jsou ty byty vybydlené a potřebují nové.
S hordou stěhujících se cikánů z východního Slovenska jsem jel v létě 89 Medzilaborcem.
A vyprávění strýce, který v první půlce osmdesátých let pracoval v Pramenu bylo taky poměrně jasné - Cikáni se na podzim hlásili do zaměstnání, odmítnout je tehdy nešlo. Nafasovali teplé oblečení, rukavice a já nevím co všechno a už je tam nikdo neviděl. Bez výjimky.
Jo, ti se rozvíjeli jen co je pravda.

Ovšem s jedním pracovitým cikánem jsem dělal i v té MB v osmdesátých letech, jednoho máme i teď ve firmě. A co jako? Co ten zbytek, co nám chodí pravidelně po nocích čistit areál od kovu?

Ty prostě do všech témat musíš zatahovat komunisty a hlásat, jak to bylo tenkrát super viď?

To je zajímavý, jak to vy, komančové házíte všechno na dnešní režim. Vy jste si je tu tenkrát usadili a teď akorát nadáváte na dnešní režim, že si s nima neumí poradit, přitom tohle je vaše vina.
Sice je pěkný, že pro ně bylo tenkrát dost práce, ale když se na místo, kde by stačili 3 lidi dávalo 10 lidí, jen pro to, aby měl každý práci, i kdyby měl třeba urovnávat papíry a házet je do koše. Ani se nedivím, že to padlo, tohle nebylo normální...

Ono to k tomu směřuje. My tu máme strašně málo extremistů, ale fakt hodně nasraných lidí.

Ale kdeže hadice :-) Jelikož je toto etnikum pořádný parazit, tak to musí být i pořádný červ (správně je z duny :-) ). Obojí, když se někde objeví, tak vše požere a zničí a zase se zanoří a vynoří na jiném místě, aby ve své činnosti mohli pokračovat. Jelikož už mě s tím svojim "rasysmem" čili rasismem na ruby pěkně štvou, tak je ten červ i černý a na něm je malej človíček, který se ho snaží krotit a ukočírovat, což se zatím, jak známo nikomu stále nedaří a všichni víme proč.

Vytvořil jsem i radikálnější návrh, ale tohle by už "rasystycke" neziskovky asi nerozdýchaly :))

Jenom čekám, kdy zavedou na školách jako volitelný předmět tu cigošskou hatmatilku a budou mít povolený tanec, cigarety zdarma a vyhrazené kuřácké prostory ve školách :)) Čím větší absurdita, tím větší pravděpodobnost, že jim tohle bude chtít někdo povolit. A to víte pánové, že už kromě soc. dávek na bydlení (nájem, energie, potraviny), mají grátis i MHD, lékaře, koupaliště, 2x do měsíce taxíka a dokonce už i autoškolu. Dcera dělá autoškolu a chodí tam i jedna cigoška a té to hradí sociálka. Dokonce jsem už slyšel o případu, kdy cigoš byl na VŠ a měl si dělat nějaký ten minititul typu Bc. Vůbec tam nechodil a samozřejmě nic neuměl a když se profesor už naštval a chtěl jej ze školy vyrazit, tak přispěchali členové parazitující neziskovky a nakonec chtěli vyhodit spravedlivého profesora, že si na něj zasedl, apod. kecy. Cigoš tam zůstal, dále na VŠ chodil jako do práce a teď má titul Bc a dělá v nějaké neziskovce. Dobrý co? A pak je mají lidé dle vzoru multikulti milovat. Fakt jsou asi padlí na hlavu. Kocabovi s Džamilou by měli znárodnit nemovitosti a ubytovat tam ty jejich přátelé, na kterých se rádi zviditelňují a všichni budeme spokojeni, ale asi až na ty dva :-D Tohle všechno spraví pouze máme hole v ruce českomoravskoslezského lidu :-) Pokud tam přidají ten indický symbol, tak navrhuji přidat i ovci a nahradit tak lva a obě orlice, protože nic jiného si pak nezasloužíme, protože budeme již pouze národem ovčanů a republiku přejmenovat na Romia-Czechia, dle chytrolína Zemana.

Zkoušeli jste zjišťovat kolik neziskovek na jejich podporu existuje? Já se dostal k seznamu a bylo jich více než 100 a stále vznikají další jako houby po dešti, vždyť to přece tak vynáší a ČR je pro ně stále země zaslíbená...

P.S. Říkat cigošovi Rom, je jako zabalit lejno do okrasného balícího papíru a stejně to furt bude h.... ;-)

A dobře DSSS udělala.

To rikas proto, ze nemas rad cikany nebo proc vlastne?

Jak je napsany na konci clanku, urady prave vsem stejnym metrem nemeri:

Stejný zákon podle kritiků rozhodnutí úřadu často porušují třeba fanoušci, kteří na státní vlajku při sportovních utkáních napíší například jméno svého města.

Akorat ty fanousky nikdo "neudava", protoze nikomu nevadej, zejo. A vyrobeni cesko-romske vlajky vadi, a jeste zrovna DSSS?

Cesko-romskou vlajku povazuju taky za blbost (nicmene jestli si chce nekdo hrat, tak at si hraje), ale tohle je fakt vylozene ucelovy, at uz udani nebo oznameni.

Proč si myslím, že je dobře, že to DSSS udělala? Proč by to neudělali? Tím, že jde o cikány neznamená, že si z toho všichni sednou na pozadí a teď budeme jako všichni tolerantní, sluníčkoví a spolu. Stejně jako se může Banga a spol podělat při průjezdu tramvaje s číslem 18, tak proč ne tohle?
Fanoušci jsou stejně tupá banda jako tvůrce česko-romské vlajky a kdyby je někdo udal (nebo oznámil), tak by udělal taky dobře.

Fanoušci jsou stejně tupá banda jako tvůrce česko-romské vlajky a kdyby je někdo udal (nebo oznámil), tak by udělal taky dobře.

Tak v tom pripade to udelej treba ty. Nekdo musi byt prvni.

Ale furt je tu ten samej problem - kdyby nekdo vyrobil co ja vim, cesko-vietnamskou vlajku, tak to bude burt snad i DSSS. Ale jelikoz jde o cesko-romskou, tak hura to naprasit, at dostane autor pekne pres prsty.

Kdyz se prehlizi vsechno ostatni, tak se mohlo prehlidnout i tohle, nase vztahy s cikany stejne asi jeste hodne dlouho nebudou "slunickove" a nejake udani nebo neudani za vlajku to stejne nezmeni, spis jde proste zase jen o provokaci ze strany DSSS, rekla bych.

co ja vim, cesko-vietnamskou vlajku

Špatný příklad. Jakmile se někdo jen trošku o kofoly otře, tak je hned rasista a kdesi cosi. O Vietnamce, Rusy, Bulhary a já nevím, třeba Řeky, se můžeš otírat jak chceš a nikdo tě v médiích vláčet nebude.
Když jsme u klepnutí přes prsty - přijde ti adekvátní dávat do vazby někoho, kdo vylepí pitomé samolepky s třemi slovy? Hm? Tvůrce těch paskvilů s kolem dostane dva litry pokuty a bude.

Šumák je to do té doby, pokud nějaký blb tu vlajku úplně nepřemaluje a nebude ji vydávat za českou vlajku a ještě ji bude někde veřejně vystavovat. K tomu fotbalu, ti kluci tam jdou pouze fandit a to že na vlajku napíšou nějaký název obce nebo města bych zase nehrotil, protože oni tu vlajku celou nepřemalují a stále je to původní česká vlajka i se správnou barvou a navíc to nikde nevystavují, jako ten autor, co se naučil kreslit v malování a už si říká umělec :-D
Ano máš pravdu, úřady stejným metrem všem neměří. Přečti si třeba některé známé kauzy, jak byli potrestáni viníci tmavé pleti a jak viníci světlé pleti. DSSS udělala pouze to, co Romea a další tyhle parazitující neziskovky dělají stále, čili to dle jejich vzoru pouze oznámila patřičným úřadům, jak si tomu tyhle neziskovky rady říkají :-) Takže i tady existují dva rozdílné výrazy pro stejnou věc ;-)

Tyvoe, fakt nevim. Na jednu stanu - jasny poruseni zakonu o statnich symbolech.
A na druhou(a tak budiz znam jako cikanomilec) me ty cigosi nejak nevadi. Jasne,je to tim ze ziju ve meste kde problemu je malo a na nase lokalni, vesnicky nedam sahnout, pac to jsou veskrze slusny lidi.
Hele podme se k sobe chovat pro zmenu vo trosku lip, bude se nam tu zit dobre. Tim nerikam tolerujme vsechno, ale vo trochu a pujde to. Jsou na to i simulace - jednou odpoustej, po druhy uz tezce trestej.(a ted koncim, pac sem pil.ale zejtra si zadebatuju pac to za to stoji)

Hezký přístup, takový osvícený, ale má jednu podstatnou vadu na kráse. To by totiž musela chtít i ta druhá nepřizpůsobivá strana, která pouze ráda bere, ale nerada cokoliv dává ;-) Asi to bude tím, že jsem vyrůstal ve městě, kde byla i cigánská geta. Později jsem měl co do činění s nima i profesně, co by dřívější zaměstnanec energetické společnosti, neboť ještě jako mladej a blbej kluk jsem občas jezdíval vypínat elektřinu pro dluh i do těchto jejich get, což bylo fakt něco, jo kde se na to hrabou adrenalínové sporty ;-) Takovou osobní návštěvu geta bych doporučil opravdu každému, aby byl aspoň trochu v obraze o čem to vlastně je. Představ si poměrně běžnou situaci. Přijdeš do domu bez vstupních dveří, dům spíše před demolicí, všude smrad, do toho štěkot psů a řev cigošů, protože se mezi sebou tak normálně baví. Nevšímáš si jich a jdeš k rozvaděči, ten otevřeš a chceš vypnout hl. jistič. V tom je okolo tebe horda cigošů a co tam chceš. V tom na tebe začne ječet nějaká silně vykrmená cigoška, nebo cigoš (oni tak mluví normálně), že má malé děti a že to hned uhradí. Když zjistí, že tě to neoblomí, tak přitvrdí a to se již přidají další. Máš tady pouze dvě možnosti a to buď zbaběle prchnout, ale příště už tě poženou jenom tě uvidí před barákem, nebo přistoupit na jejich pravidla a začít po nich řvát stejně a nekompromisně dělat to, co máš. Pak po svých určitě odejdeš, protože pochopí, že se jich nebojíš. Za celou dobu co jsem tam pracoval si nepamatuji jediný případ, že by někoho z kolegů napadli. To je prostě jejich hra na zastrašování. Znal jsem paní, která byla v důchodu a ke všemu menší postavy a na tu si opravdu nedovolil žádný, jak z ní měli všichni respekt, protože se do nich neváhala obout. To je totiž jediné co na ně platí. Takže za těch x let o nich již dosti vím, stejně tak o jejich mentalitě a i to, že po dobrotě s nima člověk prostě nehne. Tohle na ně neplatí. Pravda, pokud se ti za zády objeví x krát soudně trestaný za vraždu a potetovaný cigoš s nožem v ruce, jenom blázen by si tu kudlu nechal vrazit do zad kvůli svému zaměstnavateli. Věřím ale, že dnes díky očkování různých rasistických keců a podpoře neziskovek typu Romea na jejich podporu si dovolí mnohem více a nikomu to už nezávidím. Tihle si dovolí i vyhrožovat na úřadech, pokud jim úřednice nedá potřebné razítko. Dnes s odstupem času musím říct, že k něčemu to bylo dobré, protože jsem se aspoň s nima naučil komunikovat po jejich a byla to pro mě onehdá rutina a dnes se již pouze směji naivním názorům různých Kocábů apod. exotů, kteří absolutně neví o čem mluví a tuhle sortu lidí znají leda tak z větších měst, jako nevinné kolemjdoucí za bílého dne v rušné ulici :-)

Tak ja mam manzelku ze severnich cech - takze vim ze "cikanska ctvrt" v Plzni je asi jako lepsi adresa v Teplicich a v Biline sem taky nejakej cas stravil. Takze napr. demonstracim v Duchcove se nedivim a s tema lidma citim. Ale u nas to vicemene funguje a odmitam se ucastnit honu na cikany, kvuli tomu ze byli pri zapijeni potomka jednoho z nich v hospode ponekud hlucnejsi - pac je tam normalne vidim jednou tejdne usinat po druhym pivu, protoze jsou po tejdnu v praci uplne hotovi, je videt jak makaj.
A vo Romee se bavit nehodlam, jeste bych se rozcilil.

mám je v pr..., výhoda frenštátu je, že se tu téměř nevyskytují.
ostatně vždycky mě v životě okradla bílá lůza, nikoli etnikum s 90% kriminalitou.

jasny poruseni zakonu o statnich symbolech

jestli je to můj stát a mám jeho symboly přijmout za svoje, pak si s tou svou vlajkou můžu dělat co uznám za vhodné, pražský zákon o symbolech ať si mele co chce.
zrovna tak když se někdo rozhodne si na vlajku přimalovat kolo nebo tykadla, je mi to fuk.

Ta ironie, cikáni jsou vlastně mor (rom), a jako s morem ani s cikány se nedá domluvit, jako mor zabíjejí a ubližují lidem, jako na mor se dávají milióny korun na jeho léčbu (sociální dávky) a tak jako mor i cikáni by měly být odstraněni....
Je to možná trochu rasistické, ale za to pravdivé ;-)

edit: já jakožto vlastenec beru jakékoliv hanobení státního znaku za důvod přetáhnout dotyčného židlí...

Na co jsi v nasi zemi hrdy?

Na to se sám sebe taky často ptám. Když se nedávno v Anglii narodil následník trůnu, tak ač jsou angláni v lecčems divní, tak je na nich vidět, že jsou na svoji královskou dynastii hrdí. Co máme na hradě my? A nejen na hradě.
Miluju takový ty příležitostný vlastence, kteří jsou hrdí jen ve chvíli olympiády a mistrovství světa v hokeju. V té chvíli bych je pomiloval pytlem svrabu.
Když si uvědomím, že to zvěrstvo, co se tu dělo oněch 40 let po válce, nám z velké části nedělali cizáci, ale lidi z našeho národa, tedy ti, co jsou všude mezi námi, v té chvíli můj plamen vlastenectví je jak svíčička vedle vatry.

A kvůli tomu máme být na něj hrdí? Na vulgárního, sebechvalnýho alkoholika? Postav ho vedle Alžběty a zkus se pak nepozvracet (a ne z Alžběty).

Sport mě nechává chladným. Na co jsem hrdý? Na sebe - za celou svou strašlivou existenci jsem nikomu nevlezl do prdele, nikoho se nedoprošoval, nikomu neslíbil nic, co bych následně nesplnil. Hrozný život, když máš (a dodržuješ) sebou definovaná pravidla "rytířské etiky".

Jsem hrdý na to co jsme zde vybudovali, tedy architektura, nejchutnější jídlo (pokud je opravdu z Českých surovin, tak i velice kvalitní), kultura, Český jazyk atd....
Národ sice není tak hrdý a jednotný jak kdysi býval, ale to je způsobeno jednotlivci ve vládě, kteří Český národ rozdělili na chudé a bohaté. Lidé už více hledí na materiální potřeby aby se více vyrovnali těm bohatým. Pokud by se měly všichni dobře a nebyl nikdo vyloženě chudý nebo bohatý, potom by nemuseli hledět jen na sebe a na peníze, ale i na druhé lidi okolo sebe. A já (možná naivně) věřím, že v budoucnu nebudu hrdý jen na architekturu, jídlo nebo kulturu, ale i na národ jako takový.

Nejkrásnější hudba o Českém vlastenectví: Má vlast

Nejen architektura a jídlo :-), ale spousta vědců světového významu, umělců, lékařů... je pěkné, že i v tak malé zemi se dá najít nemálo světových jmen.

Nejsem vlastencem ve smyslu, že bych nekriticky obdivoval všechno, co se děje, ani na státní svátky nevyvěšuju vlajku. Jsem jen rád, že jsem se narodil právě tady a neměnil bych.

Tak si říkám, kdyby všichni ti, co lamentují nad tím, jak stojí ČR za hovno, dostali možnost vybrat si jinou zemi, kde by se mohli narodit do střední vrstvy, žít v ní a považovat ji za svou domovinu... co by si asi vybrali? Uvažovali by jen ve světle přízemních ekonomických jistot? Každý krajíc má kůrky a nejsem si jist, zda existuje země, kdy ty kůrky byly již odkrojeny.

To je dobra otazka.
ZOber si amikov, su tu tupci vacsinou s minimalnym vzdelanim lebo tam sa nosi expertizmus, cize ovladam jednu vec a som uplne blby zo vsetkeho ostatneho. Ale...co amikom nemozem zobrat je ich hrdost, ich zvyk chytat sa za srdce pri hrani hymny, ich uctievanie ustavy (co znamena ustava pre teba hm?) a to, ze to nehraju. Oni su naozaj taki. A ked sme pritom maju byt aj naco hrdi.
Naco ma byt hrdy cesky narod? Ked na nieco tak asi na minulost. Na rozdiel od nas mate aspon historiu a nieco ste v minulosti v Europe znamenali. Dnes ste po rozpade Ceskoslovenska len krpata, nepodstatna krajina, ktoru vo svete takmer nepoznaju a v Europe znamena tiez prd.
Inak hrdy asi moc nemas byt naco, ano podarilo sa vam zopar veci v sporte, ale to aj nam a to sme o polovicu mensia krajina. Navyse tie uspechy boli jednorazove a tazili zo socialistickej sportovej zakladne. Alebo mas pocit, ze este nieco mozete v buducnosti dosiahnut v hokeji, co vo futbale? Samozrejme sem tam niekto zaziari v individualnych sportoch, ale bude toho coraz menej a menej.
Takze si to zhrnme, ekonomicky znamenate prd aj ked mate este vlastnu menu, vojensky akoby ste ani neexistovali, kulturne vas pozname my a tym to konci a bordel v politike a medzi ludmi mate rovnaky ako my a ten je stale bohuzial vacsi ako na zapade, ktoremu sa tak chceme podobat.
Keby som Cech som asi hrdy na Cimrmana lebo je jedinecny a neopakovatelny a navyse ho malokto chape, ale to je udel nepochopenych geniusov.

Ano, máme slavnou minulost, ale ta skončila s Mnichovem. Od té doby jsme periferií někoho jinýho, buď Německa, nebo Ruska. A nejsem si jist, do čí řiti se cpeme teď. Kdyby nebylo několika hlučných zastánců rozdělení, bylo by nás ve světě vidět mnohem víc.

On ten směr má každej hejhula u kormidla jinej. Jeden se cpal do Ameriky, jiní se prokopávají do útrob EU a ten aktuální nejvyšší žužlá udici z Ruska. Alespoň Klaus měl snahu poukazovat na udržení naší suverenity.

Nedokážeme si sami vládnout. Poslední borci tu byli asi Přemyslovci, protože i ten Karel IV byl v podstatě taky cizák.

Karel IV. byl především bigotní magor ]:). Přemyslovci skončili Václavem prvním (opravdu osvícený panovník), jeho potomci to tu akorát tak pojebali (železozlatý Přemysl II. Otakar byl skutečně "ve formě"). O Habsburcích nebudu raději vůbec psát.

Mnoho malých suverénních států tu už bylo. Skončilo to světovou válkou.
Hluboká integrace zemí přináší nevýhody, ale také výhody v podobě prakticky nemožného válečného konfliktu v rámci celku.
Suverenita, neutralita a podobná slova byla velice populární třeba v Belgii během obou světových válek, akorát na to jaksi rozpínaví darebové nedbali.

To bezesporu ano, ale nemůžeme tím zadupat jednotlivý národy do země, viz ditát EU v tom, co a jak se má jmenovat (potraviny). Některý věci jsou opravdu absurdní.

Jestli myslíš věci typu "Pomazánkové máslo", "Tuzemský rum" atp... tak to spíš než zadupávání EU vidím na neschopnost našich vyslanců vysvětlit v europarlamentu nebo kde, že přívlastky v českém jazyce hrají zásadní roli v označování věcí a je to součást načeho jazykového specifika. Stejně jako na granátové jablko nepotřebujem zbrojní pas.
Souhlasím s tím, že EU se občas věnuje kokotinám místo podstatnějších problémů, z dlouhodobého hlediska se ale cítím lépe, když tam jsme, než kdybychom byli hrdý státeček pozicovaný mezi EU a Ruskem.

Dovolím si citát: "Optimista tvrdí, že žijeme v tom nejlepším možném světě. Pesimista se obává, že je tomu skutečně tak."
Či tak nějak to bylo.

flegu mohl bys mi jen zopakovat na že to mají být ti amíci hrdí?
Ať se na to koukám jakkoli nemůžu přijít na nic co oni můžou a já ne. Jejich historie je ubohá, jejich nafoukanost, arogance a domnění, že jsou v právu vládnout světu je vskutku ohromující. A jako jejich arogance tak i jejich inteligence (popř. školský systém) je ohromující. Nedávno jsem slyšel v televizi o jistém průzkumu, který ukázal, že cca 60% amíků je přesvědčeno o tom, že stále existuje Československo a že Rusko je stále Sovětský svaz. K tomu snad není co dodat.... snad jen, že v jejich postavení bych se nechytal za srdce, ale spíše za hlavu, kterou mají zřejmě jen k tomu, aby jim nepršelo do krku.....

Jsou hrdí třebas jen na ten hloupej fakt, že jsou vedoucí světvou velmocí. Vcelku nepopiratelně.

Jo, když slyším takový ty remcaly, co nadávají na američany, že ani neví, kde je náš státeček, tak se jich zeptám, zdalipak oni ví, kde je takovej Azerbajdžán? A jsou nahraní, protože je taková nějaká prdel někde v Asii nezajímá. Tak se zeptám, kde je alespoň stát Washington, nebo v jakým státě leží město Washington. A opět jsou v prdeli, protože pro většinu lidí jsou USA prostě Amerika. Ale stejně tak pro Američany jsme Evropa a jednotlivý státy už je moc nezajímají. Berou nás jako celek, stejně tak, jako my Ameriku, tedy USA.
Však se stačí podívat na americký filmy, tam ti lidi obvykle cestují do Evropy, jen málokdy je zmíněn konkrétní stát, nanejvýš tak Francie, nebo Anglie, ty mají Američani v podvědomí, ale ten zbytek už je trochu zastřenej, alespoň co se týká polohy.

A ty je nějak nenávidíš. Co ti udělali? Mě nasralo v životě mnohonásobně víc čechů, než američanů, přesto je nenazývám paušálně kretény. Oni jsou tam taky jen obyčejní lidi, kteří se prostě snaží žít a víc, než 99% z nich se tam narodili, takže jsou američani. A za to jsou kreténi? Byl bys jeden z nich, kdyby se tvůj fotr rozhodnul zapustit sémě tam.

Mimochodem - bez těch kreténů bys šprechtil něměcky, nebo rusky.

Ano byl bych taky jeden z kreténů, protože oni jsou už k aroganci a pocitu nadřazenosti vychováni. Tebe nasralo víc Čechů protože se s nimi setkáváš každý den a amíka potkáš řekl bych jen málokdy (pokud mi ovšem nebudeš teď tvrdit,že každou chvíly jezdíš do USA kvůli práci). Možná kdyby se nechovali tak povýšeně nebyl bych proti nim tak zaujatý......

Jak jsme si kvit? Však ti neupírám tvoje právo si sem psát co chceš.

A nesváděj to na Android, snad si umíš přečíst, co jsi napsal. To mi nevykládej, že ten slovník dělá chyby v tak zásadních slovech, kde záměna být nemůže. Leda by ten slovník:
- buď psal trotl
- nebo se ti slovník vytváří už z toho, co jsi někdy sám napsal

http://pc.poradna.net/q/view/1158186-ntb-na-pracu-s-photoshopom?page=r1158225#r1158225

... a to především kvůly procesoru nové ...

Tvůj projev je tvým duševním obrazem. Pokud ti nevadí, že podle toho vypadáš jak debil, tak budiž, tvoje volba.

Párkrát se člověk splete a ty se z toho můžeš poto....
Pokud by si byl neomylný (o čemž pochybuji) dá se to pochopit, ale do puntíku kontrolovat gramatiku (y/i, čárky, háčky, tečky) v obyčejným komentáři je poněkud ujetý. Ano jsem vlastenec, ale to neznamená, že se nemohu splést v gramatice Českého jazyka.
Nicméně hezká provokace, umíš využít každou slabost, ale za svůj projev se nestydím, protože nemám důvod.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru