Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem 101. Tour de France

Konečně :)

Nakrkly mě události kolem Romana Kreuzingera, snad to není konec kariéry. Jestlipak dneska půjde Cav do žlutého? ;-) Přál bych to spíše Saganovi, ale poslední 2km jsou čistá rovina.

Předmět Autor Datum
Sakra, neviděl jsem (nějak mi to uteklo).
mif 06.07.2014 10:21
mif
- Tusím ze 16tého pojedou prez mē (Besançon) pri 11 etapē, tak udelám malou vlaječku PC poradna a za…
CoCoChanel 06.07.2014 10:40
CoCoChanel
Lepší by bylo vběhnout tam nahatej a mít připevněnou vlaječku, nemusí to nutně být na zádech.
karel 06.07.2014 10:45
karel
- Myslís penis? Tak nevím no, jestli mají na kamerách funkcí makro, ale ten nápis PC.poradna udēlám.…
CoCoChanel 06.07.2014 10:51
CoCoChanel
Já bych uvítal kdyby sis narval vlaječku do rekta a tím celé tour de france degradoval na ještě větš…
Redsnake 06.07.2014 10:53
Redsnake
Každý má rád něco. Někdo preferuje TdF, někdo fotbal, někdo lukostřelbu. Ano, průšvihů kolem nepovol…
L-Core 06.07.2014 19:14
L-Core
No tak hodnotit tu bandu zfetlych "sportovcu" tak, ze si to musi vlastne i s dopingem odslapat sami,…
Radek 09.07.2014 08:15
Radek
Ty jsi moc přísný, s těmi "feťáky". Mně se ten án_blok odsudek všech cyklistů nelíbí. Takovej Amstro…
L-Core 09.07.2014 13:00
L-Core
Lcore, ty me neznas. Ja tak proste mluvim. Nemyslim to ale uplne doslova, ale smysl toho myho vyrcen…
Radek 10.07.2014 13:12
Radek
Ad Sagan na pavé: „Som rád, že som túto etapu bezpečne dokončil. Snažil som sa vyhnúť pádu, aby som…
L-Core 10.07.2014 14:58
L-Core
Jasne, Nemci jsou dobri, ale mne prijde, ze Sagan jel vsechny letosni spurty spatne takticky - takze…
Radek 11.07.2014 07:29
Radek
Sagan -2cm na vítězství v etapě, to po 230km asi naštve ::)
L-Core 11.07.2014 17:41
L-Core
Mozna to ani 2 nebyly. Bylo to hrozny a byl jsem presvedcenej, ze ho bez problemu porazi. Neco je u…
Radek 14.07.2014 08:49
Radek
16., start v besançon cca ve 14h, znamenám si. budu ti mávat do telky.
lední brtník 06.07.2014 20:30
lední brtník
záběry ze startu v tv prakticky nebyly, šel jsem schválně z práce dřív dom. pokud tam byl nějaký pol…
lední brtník 16.07.2014 14:30
lední brtník
Sportem ku zdraví.
Yarda 09.07.2014 14:00
Yarda
A trvalé invaliditě.
Chocholoušek 09.07.2014 15:51
Chocholoušek
No tak vida, že to jde i po nekvalitních cyklostezkách. Pak že je na těch 160km potřeba jen kvalitní…
Zarniwúp 09.07.2014 16:12
Zarniwúp
To se jen u nás kdejaká pěšina musí vyasfaltovat, aby se to mohlo jmenovat "cyklostezka" a šla na to…
Kurt 09.07.2014 16:28
Kurt
Dneska to byla opravdu jatka.
L-Core 09.07.2014 17:26
L-Core
Keby sa malo konať tour de slovakia po našich cestách tak by znich ostalo viz zde : nehoda-bicykel-c…
kingdomcome1 10.07.2014 12:53
kingdomcome1
Obrázek takto: Nakopíruješ si sem požadovaný link: http://img3.wikia.nocookie.net/__cb2008051411395…
L-Core 10.07.2014 15:02
L-Core
Podle barvy rámu soudím, že se jedná o jezdce z týmu Bianchi.
karel 10.07.2014 15:09
karel
A podle stavu vozovky to vypadá na foto ze včerejší etapy. ;-)
Kurt 10.07.2014 15:44
Kurt
Ďakujem
kingdomcome1 10.07.2014 15:12
kingdomcome1
Zatim jsem koukal jen na "peklo severu", Nibali uzasnej, Contador zklamal. Ale ono se vedelo, ze mu…
RedMaX 13.07.2014 00:20
RedMaX
Já koukám na všechno, STV vysílá v HD, ale tam mi trochu vadí hlavní komentátor, občas by se IMHOj h…
L-Core 13.07.2014 20:23
L-Core
A co se dneska delo? Ja zase nekoukal, ani vcera (bylo to vcera pry docela zajimavy rikal otec), dn…
RedMaX 13.07.2014 20:45
RedMaX
Komentátoři na STV opět perlí. Pochopitelně bych Saganovi přál vítězství v jakékoliv etapě, ale že b…
L-Core 14.07.2014 14:30
L-Core
Koukal jsem na online vysilani na netu na CT, vcelku v pohode. Prijde mi, ze je pomalu rozhodnuto, l…
RedMaX 14.07.2014 20:58
RedMaX
Dobře. Jako cyklistický analfabet sázím na Van Garderena. :-)
Zarniwúp 14.07.2014 23:23
Zarniwúp
Tak teoreticky mozne to je, ale ja spis myslim, ze v patek to Nibali trhne a treti tejden bude o nic…
RedMaX 15.07.2014 19:18
RedMaX
Co tam Talansky vyráběl? Dvaatřicet minut... ::)
Zarniwúp 16.07.2014 18:04
Zarniwúp
Zada, slez z kola a nemoh se narovnat, pak tam sedel na zabradli, dokud neprijel manazer a nedomluvi…
RedMaX 16.07.2014 19:24
RedMaX
Bolo to presne naopak, veduci timu ho chcel stiahnut, on si nechal pichnut injekciu proti bolesti a…
fleg 16.07.2014 21:14
fleg
Urcite? Protoze vypadalo to naopak, ze se mu nechtelo a domlouvali mu, ale kazdopadne dobry, ze to d…
RedMaX 16.07.2014 23:14
RedMaX
Dnes už nenastoupil.
L-Core 17.07.2014 14:41
L-Core
Pocas etapy pustiili anglicky komentar, neviem, ci to bol hlas, ci to bol zaznam rozhovoru alebo nej…
fleg 19.07.2014 12:39
fleg
Talansky.. ale Sagan! :-/ Tohle jako laik nikdy nepochopím, když se znova podívám na poslední 3 kilo…
L-Core 16.07.2014 20:34
L-Core
Nerad to hovorim, ale tohoto roku nie je Sagan vo forme. Sice vyhra bodovacku, ale akym sposobom? Na…
fleg 16.07.2014 21:08
fleg
Ale aspon som mal par km pred cielom zvyseny tep;o)). To on zcela jistě taky.
Potkan007 16.07.2014 21:14
Potkan007
A toto mi pride strasne alibisticke od neho. “It's a strange situation because I was in a good situ…
fleg 16.07.2014 21:15
fleg
Podle meho to protaktizoval, nastup frantika nezachytil ani jeden z te trojice a nejak si myslel, ze…
RedMaX 16.07.2014 23:22
RedMaX
Mně to připadalo, že Gallopina snad chtějí nechat vyhrát. On 50 metrů před nima, ti tři se furt otáč…
L-Core 17.07.2014 07:37
L-Core
Ja som jazdil aj zavodne a myslim, ze hlavne cestnej cyklistike celkom rozumiem. Sagan ma nevyhodu,…
fleg 17.07.2014 10:09
fleg
Neosuhlasim, ze je z formy. Je v prdeli s nervama, psychikou, nedari se mu - se na neho podivej jak…
Radek 17.07.2014 12:26
Radek
Jestli on nepřemýšlí až moc. Když jim Gallopin podruhé poodjel, čekal jsem, že ho zkusí znovu stáhno…
Zarniwúp 17.07.2014 12:48
Zarniwúp
Drzme sa toho, co bolo napisane. Ja som nenapisal, ze je z formy. Pred TDF hlasili, ze je vo forme a…
fleg 17.07.2014 22:55
fleg
No ja se toho drzim:) preto hovorim, ze Sagan tento rok nema taku formu ako ohlasovali na zaciatku…
Radek 22.07.2014 10:46
Radek
Ne ne, cyklistice nerozumi ten, kdo to od Sagana neocekava. Staci se podivat na to, kolik ma vitezst…
Radek 17.07.2014 12:20
Radek
Sagan je málo nadopovaný ;-)
kingdomcome1 17.07.2014 21:51
kingdomcome1
O tom, že je potom závod nefér nediskutuju, ale i nadopovaný cyklista musí šlapat. Doporučuju se něk…
Potkan007 17.07.2014 22:20
Potkan007
Jo musi, jen se mu trosku lip jede. http://youtu.be/rRSU9cp1yVo?t=7m40s
Radek 22.07.2014 10:49
Radek
Ach jo... :-( Prostě mu to letos není dáno.
L-Core 17.07.2014 17:36
L-Core
König paráda! :-) Škoda těch pádů (causa Talansky).
L-Core 18.07.2014 17:59
L-Core
Ale jo, zase jsem si na posledních dvacet kilometrů udělal čas. Hezky se na to koukalo. Schválně, co…
Zarniwúp 18.07.2014 19:55
Zarniwúp
Jo, dneska super, skoda ze neudrzel Nibaliho a neodjel Majce, ale zase pokud jeste posetril sily na…
RedMaX 18.07.2014 21:22
RedMaX
Tak koukali jste dneska? Ja prijel ze svy "etapy" ve dve, takze jsem koukal od pul treti, teda jsem…
RedMaX 19.07.2014 18:02
RedMaX
Tak dneska jsem to přál Džekovi Bauerovi a tomu druhému z úniku. 220km a být dojetý 50 nebo 100 metr…
L-Core 20.07.2014 19:05
L-Core
Mel jsem vlastni "etapu", teda dneska na horaku, vratil jsem se az v pul sety, takze jsem nic nevide…
RedMaX 20.07.2014 21:59
RedMaX
Moc pěkně se na to dneska dívalo! Že bude König až tak dobrý, to jsem před TdF opravdu nečekal. Když…
L-Core 22.07.2014 18:00
L-Core
Ztratu pri srazce bych neodecital, cykliste obcas padaji a padali letos i jina jmena, to k tomu pros…
RedMaX 22.07.2014 21:28
RedMaX
Tak vypada to slibne, snad nebude zadny technicky problem a zitra se nestane nic a v sobotu to 9. mi…
RedMaX 24.07.2014 17:34
RedMaX
A žralok, to je jiná liga ::)
L-Core 24.07.2014 18:50
L-Core
Nemam Nibaliho nijak obzvlast rad, ale zase vyhrava mnohem hezcim stylem nez Froome nebo Wiggins, ta…
RedMaX 24.07.2014 20:37
RedMaX
Dnes taky, žádné šetření se a hlídání (prakticky nedostižitelného) náskoku.
L-Core 26.07.2014 19:15
L-Core
zitra se nestane nic Hm. Mrkni se na video z onboard kamer Oricy. Leo jede vpravo a mám dojem, že h…
L-Core 26.07.2014 11:05
L-Core
jo, opravdu asi spadnul uplne zbytecne. jinak ale dneska se na to koukalo, to bylo paradni, jak Bar…
RedMaX 26.07.2014 18:37
RedMaX
Jestli neměli nějaké ztyřelé galusky, AG2R ]:) Bardet díky tomu spadl na 6. místo. Ti belkiňáci, ne…
L-Core 26.07.2014 19:12
L-Core
Ja je chapu, obcas to proste nejde, ale je divny ze oba, u Mollemy bych to cekal, u Ten Dama nevim j…
RedMaX 26.07.2014 19:40
RedMaX
Gramazou sa uz tak nesetri, bicykel aj tak nemoze mat menej ako 6.5kg, takze znizovanie hmotnosti ni… poslední
fleg 27.07.2014 21:48
fleg
Tak je dobojovano, Konig uzasny 7. misto. Sagan zklamal. :-) Dneska tam zase nemel zadnyho partaka a…
RedMaX 27.07.2014 20:07
RedMaX

- Myslís penis? Tak nevím no, jestli mají na kamerách funkcí makro, ale ten nápis PC.poradna udēlám.
- Asi na nákē dvē tyčky abych ten nápis mohl dát vysoko aby to slo vidēt, poprípadē plán č.2, snad mē uvidíte nez mē policie zbije.

Každý má rád něco. Někdo preferuje TdF, někdo fotbal, někdo lukostřelbu. Ano, průšvihů kolem nepovolených látek/postupů je tam hodně. Na druhé straně, odšlapat si to musí každý sám. Metody té jejich federace a antidopingové komise jsou podle mého čistě laického pohledu někdy dost za hranicí rozumu. Bolí tě v krku, nakapeš si Ipecarin... a za šest let ti seberou titul (přeháním).

No tak hodnotit tu bandu zfetlych "sportovcu" tak, ze si to musi vlastne i s dopingem odslapat sami, mne prijde trosku zcestny, protoze napriklad sjetej nebo ozralej ridic si tu cestu autem z hospody domu taky musi odridit. U zfetlyho ridice si ale nasledky nese sam, kdezto zfetlej cyklista vyvola jeste vetsi odpor k tomuto sportu v radach fanousku. Ono ti to totiz s tim dopingem trochu jinak slape, mam par znamejch, co jezdili profesionalne na narodni urovni a zobali, jako Mladkovi vrabci. Podivej se, jak se za poslednich par let zvedly prumery a rychlosti na rovinach. Takova skoda 120 by s nima mela celkem casto problem.

Jediny reseni je tem fetakum doping povolit, protoze to stejne "zerou" vsichni. Na kole jezdim a na TDF se divam, fandim Saganovi a s "Ipecarinem" to neni tak horky - jezdci maji kolem sebe profi tymy, ktery jim bez problemu pohlidaji, aby prave ten Ipecarin neuzivali, takze kazdej takto "nevinne nacapanej treba s Ipecarinem nebo bonbonama proti chripce", jede na 99% v necem silnejsim. Ja treba nemam rad naseho Kreuzigera a su rad, ze se to na nej konecne provalilo i verejne, protoze to neni cyklista, to je chudacek, co to ani neumi zrat.

Ty jsi moc přísný, s těmi "feťáky". Mně se ten án_blok odsudek všech cyklistů nelíbí. Takovej Amstrong pro mě vždy bude panem cyklistou, i kdyby ho UCI nechala popravit. Kdoví, jak by dnes dopadli Merx, Indurain, Viranque (negooglil jsem, možná jména komolím). Výkony ve spoustě sportů šly během desetiletí nahoru, podívej se na cokoliv, co se dá změřit. A taky mají k dispozici lepší techniku; kolo špičkových jezdců dneska nejde ani náhodou srovnat s Favoritkami, na kterých jezdili na Závodě Míru před 40 lety..

Ale pravda, asi by to měli povolit. Občas se mi zdá, že se to s bojem s dopingem ve sportu všeobecně už poněkud přehání (třeba Sáblíková by mohla vyprávět).

S hodnocením Kreuzigera nesouhlasím. I když to asi není typ na velitele týmu, jedoucí na GC (víme, jak to dopadlo předloni za Astanu na Giru), své úkoly plnit dokáže (viz TdF 2013). Kdyby nemusel jednu etapu táhnout Contadora, byl celkově přinejhorším čtvrtý. K tomu jeho bio pasu: jeho hodnoty snad ani nedosahovaly přípustného rozmezí, tak nevím (viz http://romankreuziger.com/).

Moc se těším na dnešek, to bude maso na kostkách Pekla severu :x:
Sagan by mohl do žlutého, moc bych mu to přál, jsem stejně jako ty jeho fanda.

Lcore, ty me neznas. Ja tak proste mluvim. Nemyslim to ale uplne doslova, ale smysl toho myho vyrcenyho "fetaka", tam bohuzel porad zustava, at to nazves jakkoli.

Presne tak, ja Armstronga taky budu mit rad, i kdyz - reknu to po mym - fetoval, protoze je to borec, co si to vymakal sam. Nikdo za nej ty kopce neslapal - krom toho fetu, ale ten maji stejne skoro vsichni:).

Ja bych to asi fakt povolil, protoze to bere strasna spousta sportovcu, nejen cyklisti. Zbytecne se tak utraci prachy za protiakce, ktery stejne k nicemu nevedou, protoze ten spickovej doping je porad o krok napred. Pred par stama rokama, taky samani a ruzny primitivni kmeny "fetovali" kdovi co a nic se nedelo. Bohuzel dnes si banda blbcu usmysli, ze zrovna latky A, B, H, K atd. budou zakazany a je to.

Kreuziger - ja ho nemam rad, takze su mozna trosku vic subjektivni, nez normalne, ale pro me to neni to cyklista. Podivej se na Stybara, Kulhavyho a treba Sagana, to jsou cyklisti, co tam na trati vypusti zivot. Romanek je jen takovej jejich rozpustenej, vyprdenej duch. Jestli ho mas rad, tak sorry, ze jsem ti ho urazil, ale lhat ti nebudu. Taky bych nemel rad, kdyby nekdo hanil mojeho oblibenca:)

Vcerejsek -nasral me Sagan, nechapu, jak mu na kostkach mohl Nibali ujet. Navic me serou ty jeho druhy mista. Mam ho rad a chcu videt, jak porazi i toho nemeckyho Ramba. Na zlutej trikot asi Sagan zatim nema (celkove), ale je to borec. Mame slovakum co zavidet.

Ad Sagan na pavé:

„Som rád, že som túto etapu bezpečne dokončil. Snažil som sa vyhnúť pádu, aby som mohol pokračovať na Tour de France. Získal som nejaké body v šprintérskej súťaži na ostatných. Ale som tiež trochu sklamaný, pretože som bol vpredu, no vlastnou chybou som stratil šancu na víťazstvo. Išiel som za Cancellarom a jazdcami OPQS, no vzniknutú medzeru sa mi už nepodarilo zmazať. Myslím si, že je to súčasťou procesu učenia a táto chyba je pre mňa ďalšou skúsenosťou.“

Na toho Kittela asi dneska nemá ve spurtu nikdo. Samozřejmě bych byl taky radši, kdyby Sagan vyhrával. Třeba časem.. ne etapy, ale GC ;-) Zatím je pro něj hlavním cílem zelený trikot v Paříži, takto je postaven i celý Cannondale.

Ad Kreuziger: "rád" - "nerad", takto to nevnímám. Ale fandím mu. Jenže nevidíme do toho, jaké úkoly před něj jeho zaměstnavatel staví. Kdyby jel TdF letos, už má asi taky 3 minuty na Nibaliho, kdyby musel tahat Contíka (ale možná by nemusel..) Jak je na tom na mokrých kostkách, nevím.

Ad Štybar: rozhovor s Bakalou Možná chyba, stavět tým jen na podporu Cavendishe.

Jen laicky teoretizuji. Moje průběžné nevalné výsledky na Velogames to jen potvrzují :-*]:)

Jasne, Nemci jsou dobri, ale mne prijde, ze Sagan jel vsechny letosni spurty spatne takticky - takze nesu presvedcenej, ze by Sagana pokazdy porazili (ja verim 6:4). Vsimni si, ze je tam porad kdesi zavrenej. Bylo to snad v kazdym letosnim dojezdu. Nemuze pak vyuzit svoji rychlost. Bylo to videt hodne vcera i par dni pred, kdy rambovi jel tesne za zadkem, nemel na predjeti, ale rambo neujizdel, takze Sagan mel +- stejnou rychlost jako on. Su presvedcenej, ze kdyby to letos jel vic hlavou, ze uz nejaky to vitezstvi mel. Navic je fakt blby, ze on tu podporu tymu v dojezdech proste nema a to je taky videt. On proste letos dela sileny chyby, ostatne to sam uz nekolikrat rekl.

Kreuziger -k nemu ja se uz nevyjadruju. Pro me je to proste uplakana nula. Sagan je proste proti nemu neskutecnej borec, co furt jede a drti to vsechno, protoze sbira body po premiich, musi byt porad vepredu. Vetsinou to celou TDF vydrzi. To je pro me zavodnik. Jen doufam, ze mu to aspon 2x letos vyjde a su na neho zvedavej v kopcich.
Laicky teoretizujeme vsichni, vcetne tech hvezd v TV (co jim je dnes pres 50/60), co to tam komentuji, protoze dnes je cyklistika uplne jinde. Bez teoretizovani nam to vsechno muze rict jen ucastnik TDF a to by nesmeli lhat.

Ad Bakala - rozumi cyklistice asi min nez amatersti hobici takze na to ma poskoky, ale asi spatny. Ja mu hlavne neverim, ze to dela srdcem, tim padem je pro me odvarenej, i kdyby mu patrila pulka republiky. Samozrejme, ze je blbost stavet tym na 1 hvezdu, ale v tymu cyklistu neni moc mista na dalsiho spurtera/vrchare. Neni to jako ve fotbale, ze mas na vyber z nekolika utocniku. V tomto me to v cyklistice stve, ze je to takto nespravedlive rozdeleny. Ti poskoci "hvezdy" jsou jak otroci a po vypadnuti hvezdy jsou rozhozeni a tym muze jet dom, pokud neobsahuje spickovyho vrchare nebo casovkare, aby mohli zautocit na nejaky vitezstvi v jednotlivych etapach. Je to stejny, jak kdyz se ve fotbale hraje na jednoho bukare. To je taky na dve veci.

Zatim jsem koukal jen na "peklo severu", Nibali uzasnej, Contador zklamal. Ale ono se vedelo, ze mu to nebude vyhovovat.
Kreuziger nedopoval, jedna se o akci proti Contadorovi, ktery ve spanelskych mediich tvrde kritizoval WADA i UCI za sve dopingove vylouceni. Contadora nejsledovanejsiho cyklistu s odberama snad obden nedostali, tak si vztek vybili na Kreuzigrovi, aby Contadora oslabili. Bio pas je nesmysl, soucast byznysu WADA.
WADA by vetsina sportu poslala do prdele, ale drzi nad nima ochranou ruku MOV a protoze vsechny sporty chteji byt na olympiade, ma to velmi pozitivni financni vysledky pro jednotliva sportovni odvetvi, tak drzej hubu a poslouchaji.
Kdyz se podivali v nejakem sportovnim casopise (cetl jsem to teda nekde na netu) na statistiky dopingovych pripadu, tak cyklistika nijak nevybocovala z rady oproti jinym sportum, akorat se o tom hodne mluvi, protoze je to pro media vdecne tema. Uplne to nechapu, vzdyt atletika je taky popularni, ale mozna tam, kdyz vidis ty neprirozene svalnata tela hlavne u sprinteru, tak se s tim asi nejak tak pocita, ze budou zfetly. :-D

Já koukám na všechno, STV vysílá v HD, ale tam mi trochu vadí hlavní komentátor, občas by se IMHOj hodilo více soudnosti. Na druhé straně, nepřerušují to tenisem a dalšími věcmi. Kdyby v iVysílání nebyla asi 200-250 metrová prodleva, pustil bych si slovenský obraz na TV a zvuk z PC. S tím zpožděním to ale nejde ;-)

Dnešní výkon Panzerwagena, palec hore ::) Konečně mi přidal nějaké body ve Velogames.

A co se dneska delo?

Ja zase nekoukal, ani vcera (bylo to vcera pry docela zajimavy rikal otec), dneska teda podle tveho komentare asi taky, jenze ja byl oba dva dny sam jezdit, vcera 165km na horskym (vetsi cast ale po silnici, nicmene nektere useky opravdu tak na to horske kolo) a dneska 105km na silnicnim.

Koukal jsem na online vysilani na netu na CT, vcelku v pohode. Prijde mi, ze je pomalu rozhodnuto, ledaze by Nibalimu dosly sily, do konce je jeste daleko, ale nejak nevim moc, kdo ho muze ohrozit kdyz je venku Froome i Contador, snad Richie Porte, ale nevim, jestli je na to,ze by mohl i vyhrat pripravenej. Jezdit jako domestik je o necem jinym.

Pocas etapy pustiili anglicky komentar, neviem, ci to bol hlas, ci to bol zaznam rozhovoru alebo nejaky dodatocny komentar, ale vyplivalo z toho to, co som povedal.
Btw veduci timu ho odpisal uz davno, pretoze nanho nikto necakal z timu, pritom bol ich lider, proste vedeli, ze je to zbytocne a nechali ho v tom sameho.

Nerad to hovorim, ale tohoto roku nie je Sagan vo forme. Sice vyhra bodovacku, ale akym sposobom?
Navye ho kazdy ospravedlnuje, ked prehra dojazdy nie je sprinterom, ked mu to nejde v kopcoch zrazu sprinterom je, a preto v kopcoch straca. Sakra tak, co je?
Dnes to opat posral, frantik v uniku, ale v zjazde ho dobehli, navyse je v zjazdoch silny mal tam viacej riskovat a vyuzit svoje skusenosti z inych cyklistickych idvetvi (ma vyhodu, ze jazdil asi vsetko v mladosti), ok cakal, ze doju vsetci a on ich prespurtuje, ale kde bol ked frantik znovu unikol? Proste nanho nemal a pritom ten chlapik mal par minut predtym solovy unik a musel byt viacej vystaveny ako Sagan, co sa viezol v pelotone a spicu mu strazili kolegovia.
Sagan ma proste smolu, nasadil latku moc vysoko a ludom sa moc nechce akceptovat, ze "len obhaji" bodovacie dres. Chcu ho vidiet ako vyhrava.
Ale aspon som mal par km pred cielom zvyseny tep;o)).

A toto mi pride strasne alibisticke od neho.

“It's a strange situation because I was in a good situation for winning. But when I was at the front with Kwiatkowski, Gallopin and Rogers, nobody wanted to work with me. They know it's hard to beat me in a sprint. Rogers attacked, then Kwiatkowski… I can't look after everyone. I was hoping to win for my girlfriend's birthday but I got the flowers with the green jersey so I've got something to offer her. I'm confident. I'll try my best. I'm sick of coming second. But it's difficult every day. Everybody knows me."

Podle meho to protaktizoval, nastup frantika nezachytil ani jeden z te trojice a nejak si myslel, ze to frantik nedotahne do konce a odpadne, pak mu doslo ze se myli a bylo videt, ze snahu mel, ale bez toho, ze by mu vystridali, uz na dojeti frantika nemel a nezbylo mu nez to zabalit.

Jinak kdo ocekava od Sagana nejake pravidelne vitezstvi v etapach, tak to je videt, ze cyklistice nerozumi, protoze Sagan je sice skvelej, ale nemyslim si, ze by patril uplne k ty uzsi spicce cyklistu a vicemene tam jsou vsichni vyrovnany a spatnej cyklista tam neni, takze neni duvod proc by mel zrovna Sagan etapy vyhravat, uz to, ze ma zelenej dres je super skvelej vysledek, co chtit vic.

Ja som jazdil aj zavodne a myslim, ze hlavne cestnej cyklistike celkom rozumiem.
Sagan ma nevyhodu, ze je univerzal, naozaj nie je ani cisty spurter, ani cisty vrchar (skor je spurter ako vrchar postavou), takze to, ze dokaze vyhrat bodovacku je super, ale...ako som povedal nastavil si sam latku moc vysoko v minulych rokoch, ludia neradi znizuju svoke naroky;o).
Ano pretaktizoval to, cakal, ze frantika dobehne peloton a on to skusi v hromadnom spurte, co bola chyba. Ano nikto s nim nechcel spolupracovat a tahat skupinu, ale frantik mu to pekne ukazal, ze to ide aj samotnemu jazdcovi, ze sa nemusi spoliehat na spolupracu.
Frantik bol proste lepsi, preto hovorim, ze Sagan tento rok nema taku formu ako ohlasovali na zaciatku (ze je pripraveny najlepsie v historii).

Neosuhlasim, ze je z formy. Je v prdeli s nervama, psychikou, nedari se mu - se na neho podivej jak jede a jak prohrava takticky ty souboje jeste tesne pred cilem, nez se zacne vlastne poradne spurtovat. Je otravenej, ale z velke casti si za to muze sam. Jeste kdyz to ze zacatku nevzdaval a porad byl nekde zatlacenej do kouta, v pohode stacil i tem zfetovanej rambum z nemecka. Na predjeti nemel, ale to proto, protoze to prokaucoval. Prokaucoval a prosral si tak letos ason 5 etap. Neco mu posral tym, protoze rambum ty tymy jedou ke konci etapy lip. Saganovi jeli dobre tusim jen 1x a on to stejne prosral. Mozna by mu pomohlo etapu vyhrat a pak by se videlo, jak na tom skutecne je.
Vcera uz bylo videt, ze je na nervy, ze se porad ohlizi, kdo s nim pojede a ono nikdo, protoze se ho boji, takze se boji jeho spurterskych sxhopnosti, i kdyz tvrdis, ze neni spurter. Je otravenej, Kdyby jel v pohode, tak si toho frantika dojel sam. Tady je videt, ze jen ceka, jestli s nim nikdo pojede, sam jet evidentne nechtel.

Jestli on nepřemýšlí až moc. Když jim Gallopin podruhé poodjel, čekal jsem, že ho zkusí znovu stáhnout bez ohledu na ty dva, co s ním jeli. O co sakra šlo - buď to vyjde, nebo je peloton v cíli smázne a stejně z toho bude ztráta 0,0. Místo toho s nimi čeká na peloton. Snad si myslel, že v pelotonu Gallopina před cílem stáhnou snáz a ještě se prosadí ve spurtu....
Nebo na Gallopina prostě opravdu v tom posledním kilometru neměl, ale to se mi moc nezdá.
Ale já cyklistice nerozumím, jen jsem koukal na těch posledních ₊/- 20km.

Drzme sa toho, co bolo napisane. Ja som nenapisal, ze je z formy. Pred TDF hlasili, ze je vo forme ako nikdy predtym, je logicke, ze sa od neho cakali vitazstva, vela vitazstiev, urcite viac ako minuly rok.
Nie je pravda, ze nevyhrava lebo mu nepomaha tim. Minuly rok mu nepomohli snad ani raz a predsa vyhraval, bolo uzasne pozerat sa ako sa sam dokaze presadit v hromadnych spurtoch, kde ostatnym jazdcom robili vlaciky kolegovia z timu a on tam chudak nikoho nikdy nemal a predsa sa vedel vzdy niekam zavesit a vyhrat.
Teraz tim robi ocividne ovela viac na neho a predsa sa mu tak nedari. Cim to je?
K tej etape su su len dve mozne vysvetlenia, bud to pretaktizoval a cakal, ze peloton dobehne frantika pred cielom alebo naozaj nevladal a nemal na neho (ale nebolo vidiet ani, zeby to skusil), co je vsak divne, kedze frantik bol v sole uz predtym a Sagan sa vacsinu zavodu viezol v pelotone, cize mal mat teoreticky viacej sil ako on.
Z mojho pohladu taktizoval a posral si to sam.

No ja se toho drzim:)

preto hovorim, ze Sagan tento rok nema taku formu ako ohlasovali na zaciatku

Takze minimalne rikas, ze forma neni OK. Tak jen pro zajimavost sem hodim fotku s vysledky cloveka, co je podle tebe v ne moc OK forme. Jak by asi jel, kdyby formu mel. Ja osobne si myslim, ze formu ma, ale hlava je v prdeli.

http://www.imagehosting.cz/?v=sag.gif

Fakta:
1. sagan neni spurter - 4x ma 2. misto, co by za to jini "kovani" spurteri dali
2. sagan nema formu - jako prvni v historii TDF byl v prvnich 7 zavodech do 5. mista, co na to maji rict lidi jako Hinault, Indurain, Anquetil, Merckx, Lemond a dalsi, kteri TDF drtive vyhravali a tohle nikdy nedosahli. Minimalne to ukazuje na to, ze Sagan chce vitezit a ze mu nevadi merit se se spurtery a asi se za nej i povazuje, at si ostatni rikaji co chteji

Cim je to, ze se mu nedari? Nikdo nevi. Mozna ani on sam, ja myslim, ze je to v jeho hlave. Tak moc chce a tak moc se snazi, ze mu to proste nejde. Navic je na 100% uz frustrovanej, to je na nem videt, na pohybech, na mimice atd. No a za dalsi mu fakt celkem chybi stesti. Posledni etapu mohl dat, ale zase byl kdesi zavrenej bokem a musel se protahovat kdesi, ze uz na finalni spurt sral.

Se zbytkem souhlasim. Taktizoval, posral si to sam. Mozna se dokonce moc spoliha na ostatni a jejich pomoc. Kdyby jel sam, frantika si dal ke snidani.

Ne ne, cyklistice nerozumi ten, kdo to od Sagana neocekava. Staci se podivat na to, kolik ma vitezstvi ze zavodu, kterych se letos, loni a predloni Sagan ucastnil a pak se staci podivat na ostatni jezdce a zacit pocitat. Clovek zjisti, ze takovych, co tolikrat v roce vyhrali takovy pocet etap jako on, by napocital asi na jedne ruce. Proto je zcela v poradku od Sagana cekat vitezstvi v etape na Tour, uz i vhledem k milulym TDF. Tak nejak se taky predpoklada, ze se zlepsuje, prece jen nejde do cyklistickyho duchodu, ale ma vsechno pred sebou.

Zkus se zeptat nekde soukrome Sagana, jak je spokojenej se zelenym... Poslal by te do prdele aji se zelenym. Zadnej sportovec, nebude spokojenej s bramborama, kdyz muze mit zlato. Sagan chce vyhravat, je na nem videt, jak uz je zklamanej a nasranej. Dela chyby jak prase.

Jo, dneska super, skoda ze neudrzel Nibaliho a neodjel Majce, ale zase pokud jeste posetril sily na dalsi dny, tak neva. :-) Bylo by skvely, kdyby to dal do desitky az do Parize.
No zitra mam vlastni "etapu", pojedu se projet na Slapy, tak snad se nejak aspon do dvou vratim, abych zas mohl koukat.

Jinak jak jsem si myslel Porte evidentne roli jednicky dneska nezvladnul, no mohl by takhle jet dal (vzhledem k potrebe, aby ho nas borec mel az za sebou).

Tak koukali jste dneska?

Ja prijel ze svy "etapy" ve dve, takze jsem koukal od pul treti, teda jsem vse podstatne videl. Trochu jsem mel strach, ze se dneska Leo Konig propadne pritom sjezdu, ale nastesti za to BMC zabrali a v pohode je dojeli. Zaver zase peknej, Majka se predvedl, pristi rok by mohli na TdF nasadit cele trio Contador, Kreuziger, Majka a nemuzou prohrat. Tak ted je, aby Konigovi jste zbyly sily na Tourmalet a ta top desitka bude jista.

Jeste zpatky k Saganovi, je mi jasny, ze on neni se zelenym dresem spokojenej a chce vyhravat, to by taky bylo spatny, kdyby mu to stacilo, ale slovensky divaci by meli bejt nadseny, ze tam maji nekoho, kdo aspiruje na zelenej dres, ikdyz zrovna treba nevyhrava, to je stejne jako u nas, protoze ikdyz jsme meli driv dobre cyklisty, tak takove jako Kreuziger nebo jak se ukazuje i Konig, proste ne, takze super nadseni at uz z ceskych nebo slovenskych soucasnych cyklistu.

Mel jsem vlastni "etapu", teda dneska na horaku, vratil jsem se az v pul sety, takze jsem nic nevidel. Jenom koukam na vysledky, ze Porte dneska nabral 16 vterin. Asi by meli bookmakeri vyhlasit kurs, jestli vubec na Tourmalet vyjede. :-D

Ztratu pri srazce bych neodecital, cykliste obcas padaji a padali letos i jina jmena, to k tomu proste patri, ikdyz je samozrejme skoda ze spadnul zrovna Konig.

No dneska zase uzasny, jak se 600m pred cilem zase objevil za Nibalim, to jsem taky koukal, ze to dokazal sjet. Uvidime, jestli to jeste dalsi dva dny pujde stejne dobre, protoze 6. misto by uz bylo opravdu z rise vsech snu.

jo, opravdu asi spadnul uplne zbytecne.

jinak ale dneska se na to koukalo, to bylo paradni, jak Barta tak Konig, oba uzasny. Jsem hodne rad, ze jsem to dneska stihnul. Dobre vytuhli jezdci Belkinu a hodne velka sranda byl ten potlesk pro mechanika AG2R, myslim za mel hodne velky stesti, ze to nakonec dobre dopadlo. :-D

Jestli neměli nějaké ztyřelé galusky, AG2R ]:)
Bardet díky tomu spadl na 6. místo.

Ti belkiňáci, nechápu. Jestli se včera nenachladili a nepřehnali to s léčením slivovicí či tak nějak. V 7. místo Königa jsem po včerejšku nevěřil. Jeho akcie mezi manažery/lanaři jednotlivých týmů budou po TdF hodně vysoké, jsem zvědav, zda zůstane či půjde jinam.

Ja je chapu, obcas to proste nejde, ale je divny ze oba, u Mollemy bych to cekal, u Ten Dama nevim jakej casovkar je normalne, Andy Schleck taky kdysi hodne ztracel a jak tenkrat jezdil v kopcich.

Asi by Konig mel jit, pokud mu nekoupi nejake domestiky, tak tim bude jeho vykon trpet, vem si jenom nejakou technickou zavadu a uz dlouhy kilometry pred cilem nikdo kdo by mu rychle dal svy kolo. Samozrejme zalezi jake nabidky dostane, zase do nejakeho SAXO apod. by to moc cenu nemelo, tam je chrtu uz hodne. :-) Osobne bych nechtel, aby sel do Quick-Stepu, podle me spatnej tym.

AG2R: Tak ztyrele asi ne, ale spatne byt mohly, dneska magori setrej gramy i na dusich do plastovych kol, tak mozna setril vyrobce materialem i na tech galuskach a trochu to prepisknul.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru