Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > Vitajte na www.debaty.net

[Důležité] Vitajte na www.debaty.net

[Moderátor] fleg, 04.08.2013 18:40, Debata, 110 příspěvků (1785 zobrazení) [Upraveno]

Portal www.debaty.net vznikol ako odpoved na poziadavku uzivatelov na priestor, kde by mohli vyjadrovat svoje nazory a postoje na internete, respektive o tychto nazoroch a postojoch debatovat s inymi uzivatelmi. Debaty budu iba velmi mierne moderovane, a preto prosim dbajte o dodrziavanie pravidiel slusnosti a netikety.
Projekt je stale vo faze beta verzie, preto pripadne male chybicky, ktore nam unikli pri testovani akceptujte, pripadne nam in nahlaste.
V pripade nejasnosti odporucam precitat si FAQ.

Přispět do debaty

Reklama
Předmět Autor Datum
tož, našel jsem a otestuji. testy testy testy kmochna 05.08.2013 18:21
No vida :) První vlašťovka. L-Core 05.08.2013 18:24
Test: text dlouhý jako kráva. jak to bude vypadat ve vlákně: avsdr vgj… kmochna 05.08.2013 18:32
do večeře snad někdo přibude.:)) kmochna 05.08.2013 18:33
s ohledem na tvůj nedovolený doping si nejsem tak úplně jist.. :-) touchwood 05.08.2013 18:56
špatně se mi zobrazuje nový příspěvek...Aspoň doufám, že to je chyba..… Redsnake 05.08.2013 19:27
Kromě jiného, snažili jsme se přizpůsobit ovládání běžným zvykům, nicm… touchwood 05.08.2013 19:29
Tak to už mě poradna.net totálně zprznila, hrozně jsem si na to rozlož… Redsnake 05.08.2013 19:33
Ta příloha co je u tohoto příspěvku vůbec nemá být. Má být k předchozí… Redsnake 05.08.2013 19:40
víme oč jde. touchwood 05.08.2013 19:42
+1 za notifikaci +1! Redsnake 05.08.2013 19:43
to mi povídej, mám někdy při přechodu docela šoky. :-) touchwood 05.08.2013 19:41
gratuluji, jsi první Šerlok, který to našel! :-) touchwood 05.08.2013 18:51
no nebýt l-corea a mm.., tak jsem Reverse IP Lookup Results minul bez… kmochna 05.08.2013 18:55
zradá!!!!! touchwood 05.08.2013 18:55
Máličko sa strácam... :-) Chce to trochu zvyku. Ten nový engine okrem… pme 05.08.2013 19:23
není to tajemství! Novinek je nepočítaně! :-D touchwood 05.08.2013 19:24
:-D Ja na to prídem ! pme 05.08.2013 19:26
nepochybuju! touchwood 05.08.2013 19:30
Napadlo mě, mají admini možnost aktivně přesouvat témata mezi poradnam… Redsnake 05.08.2013 21:45
resp myšleno po propojení stávajících enginů, etc.. Redsnake 05.08.2013 21:45
Tož vitaj též. mif 05.08.2013 19:33
Ha! Vtírá se otázka, co bude s poradna.net... dostane "jen" nový engin… Moas 05.08.2013 21:24
Vida, mimo téma... a +1 notifikace - super! edit: ještě by to chtělo… Moas 05.08.2013 21:32
Dobrý den. Prosím, proč je kolem tolik volného prostoru? Každý si může… Ficka 06.08.2013 14:08
Stranka je zatial optimalizovana na najcastejsie pouzivane rozlisenie… fleg 06.08.2013 17:21
A to je taký problém použiť percentuálne rozdelenie? Osobne mi je to j… msx. 10.08.2013 23:32
Přispívám do debaty. :-D Cat 06.08.2013 18:01
Hups... a už jsem tu taky :-D mia 06.08.2013 23:54
Chybí mi tlačítko "vyřešeno" Redsnake 08.08.2013 12:04
A co chceš v debatě vyřešit? :-D albru123 08.08.2013 13:49
tak třeba http://debaty.net/debates/454-vi-nekdo-co-je-na-obrazku Vyře… Redsnake 08.08.2013 18:10
Pro všechny to takhle neplatí, navíc tohle vlákno se hodí spíše na por… albru123 08.08.2013 18:50
Zaujímalo by ma ako môžem vytvoriť novú debatu a načo je vpravo možnos… msx. 10.08.2013 23:25
Tak v poriadku. Akosi mi blbli odkazy a nedokázal som sa dostať na naj… msx. 10.08.2013 23:30
Jako dlouholetý uživatel poradny si dovolím vstoupit do debaty se svým… Boeing 18.08.2013 12:29
V profilu mám tuším schéma "Igork" ... Nemáš, môžeš si to zmeniť v pr… los 18.08.2013 12:53
nj, pro každou sekci nastavení. Změnil jsem to a ano, je to ochlup lep… Boeing 18.08.2013 13:05
Z tvého textu usuzuji, že jsi další, kdo vůbec nepochopil rozdíl mezi… Kurt 18.08.2013 12:57
pokud ti jedno slovo opravdu brání v pochopení příspěvku, využiji svoj… Boeing 18.08.2013 13:03
No ono mi v pochopení brání více věcí - z textu chápu, že pravým důvod… Kurt 18.08.2013 13:07
Opět se krutě pleteš, ale vysvětlovat to nebudu, protože na to nemám č… Boeing 18.08.2013 13:28
OK, díky za názor a jiný úhel pohledu. Kurt 18.08.2013 13:31
jen doplním k Odp. a zobr.: na poardně je prostor pro to číslo optimál… Boeing 18.08.2013 13:39
tady je nudle, do které by se vešlo celý "odpovědi" a "zobrazení" a po… Kurt 18.08.2013 18:52
Používa nejaký starší prehliadač, možno IE8. Budeme to riešiť. los 18.08.2013 18:56
:-D bože AZOR 18.08.2013 14:00
Jasně, můžeš mě tak oslovovat - i když by bohatě stačilo oslovovat mě… Kurt 18.08.2013 18:56
Nerozumiem psyche ludi, ktori sa takto vyjadruju. Skus mi vysvetlit ti… fleg 18.08.2013 18:45
Neřekl jsem, že sem vůbec nechodím, viz závorka. Nicméně už se nepřihl… Boeing 18.08.2013 19:53
Nerozumiem, co si chcel povedat tym, ze nerespektujem vystizny predmet… fleg 18.08.2013 21:38
Taky musím dodat, že je tu hodně naprosto nekonfliktních lidí, kteří t… Ficka 18.08.2013 22:23
Na poradnách je stále možné se ptát bez registrace. Obdivuju tým, že t… Potkan007 18.08.2013 22:44
Nikdo je tu nedržel, nikdo je nevyháněl. Nikdo je nedržel, to je jasn… Ficka 18.08.2013 23:19
Po rozkliknutí profilu uživatele je tlačítko Nahoru, které nic nevykon… Redsnake 20.08.2013 16:46
Při mobilním zobrazení zasahuje pravý sloupec zpráviček a článků do vý… Redsnake 22.08.2013 10:37
Nezasahuje. Android 2.2 Opera mobile. fleg 22.08.2013 11:00
Mystifkuju, dělá mi to Opera Mini. Můžu klidně doma vyfotit, protože t… Redsnake 22.08.2013 11:09
Prepol som si user agenta na desktop a bez problemov, to iste zobrazen… fleg 22.08.2013 11:14
Nerozumím tomu jak to s tím souvisí, ale ok. Symbian a Opera Mini je a… Redsnake 22.08.2013 11:18
Mimochodem, proč nemůžu poslat zprávu sám sobě? Používám to jako pozná… Redsnake 23.08.2013 15:09
Pochvala provozovateli a tvůrci DEBATY. Alfons 06.09.2013 16:03
Takovej napad. Nebylo by mozne (je mi jasne ze to nebude trivialni, a… Redmarx 20.09.2013 11:01
Uz som to napisal inde, ale zopakujem to. Riesenie nie je dalsi filter… fleg 20.09.2013 13:19
Jo uz mu neodpovidam, ale ten muj napad je spis obecny a umoznil by si… Redmarx 20.09.2013 14:05
[Remember-Don-t-Feed-the-Trolls-fanpop-22675482-324-324.jpg] Prasak 20.09.2013 20:28
dobrý nápad. adresa obrázku, než si někdo udělá čas a budeme mět vlast… kmochna 21.09.2013 08:35
proč tu není filtrace pod tlačítkem "historie" abych si mohl zobrazit… Redsnake 25.01.2014 19:15
Skus kliknut na Moje a uvidis vlakna, kde si prispieval. fleg 26.01.2014 09:04
Jojo, funguje to jako historie. Škoda že jste nezanechali alespoň náze… Redsnake 26.01.2014 11:01
snejk má pravdu, ten název je zavádějící. kmochna 28.01.2014 05:15
Ale kdeže, práve že pôvodné názvy záložiek sú na poradni pomenované ne… los 28.01.2014 22:30
právě že zvykli- jsou dvoje tlačítka moje s různýma funkcema. pokud ap… kmochna 29.01.2014 00:41
Ta tlačítka jsem neštudoval, vlastně zpět na předchozí stránky jsem ne… L-Core 29.01.2014 16:24
Zajímalo by mě, jak probíhá testování a ladění? Chystá se už nasazení… Niko Bellic 03.04.2014 19:46
Hlavně prosimvas dejte dopryc tu bublinu upozorňující na psaní velkýma… Redsnake 04.04.2014 00:26
Chápu že poradna musí nějak profitovat, chvíli jsem tu dokonce fungova… Redsnake 30.05.2014 19:47
Hele, ale tohle nevypadá, že by bylo "vodsaď"... Zarniwúp 12.06.2014 21:59
není. z prohlížeče už není poznat, co to má za zaspywarovaný/zaadwarov… lední brtník 15.06.2014 15:26
Nemyslím si, nikdy jindy to nevyskočilo. Redsnake 15.06.2014 15:36
Ta reklama naozaj nie je nasa, nikdy sme nemali vyskakovacie okna a ba… fleg 16.06.2014 11:00
Možné to samozřejmě je, ale nikdy jindy se mi tahle reklama neukázala,… Redsnake 16.06.2014 12:23
Neni to spyware, vyskakuje mi to obcas na vsech PC i s Linuxem. Dela t… MaSo 18.06.2014 22:26
Musi to byt fakt unikatne, kedze me sa to este nikdy nestalo a ani to… fleg 19.06.2014 21:22
Dela to jenom nekdy a musis nechat kurzor na tom psycho baneru. Otravn… MaSo 24.06.2014 16:25
Tak tam ten kursor nenechávej. :)) Zarniwúp 24.06.2014 17:24
To radeji ten banner skryju...:-P MaSo 24.06.2014 18:02
Děkuji ti, náčelníku, že ses mě zastal. EDIT: Jméno mého PC bylo očiš… Redsnake 24.06.2014 18:06
Nezvažujete nějakou funkci ignore určitého uživatele? Docela by mi to… Redsnake 30.09.2014 13:30
Kontrolní chroust. EDIT: Tak tady mohu posílat příspěvky. V kutilské p… Yarda 29.11.2014 13:48
Asi budeš muset nějakou chvilku počkat. Já tohle řešit nemůžu (resp. n… Zarniwúp 29.11.2014 15:01
Odblokované. los 29.11.2014 19:18
Děkuji:-) Ještě kdyby mi mohl někdo sdělit (nebo aspoň naznačit), co j… Yarda 30.11.2014 10:57
Tvoja súčasná IP adresa bola zablokovaná pred vyše mesiacom na tera po… los 30.11.2014 11:25
Nešlo by po kliknutí na "nový" třeba anchorem odkazovat přímo na první… Redsnake 13.12.2014 19:36
Máš to zdarma a furt se ti něco nelíbí! Když seš tak chytrej, tak si t… Chocholoušek 13.12.2014 22:07
Zadarmo je to drahé, pokud jsou tu tobě podobní. Všimni si, že se deba… Redsnake 13.12.2014 22:55
To jsou jen žvásty, které mají za cíl vyloučit názorově odlišné lidi!… Chocholoušek 14.12.2014 02:26
Ne, mě jde jen o vyloučení tebe, protože ty tvoje hamzy se nedají číst… Redsnake 14.12.2014 10:41
Když se podívám do historie, nikdy si ničím hodnotným nepřispěl. Píšeš… Prasak 14.12.2014 12:30
Chocho, uber prosím plyn. Kolektivu vlastníků projektu Poraden se tvůj… mif 14.12.2014 16:49
A jak mám ubrat, abych ti vyhověl? Sám moc dobře víš, že nenávist míst… Chocholoušek 14.12.2014 18:04
Jasně, ale takový post sis vypěstoval sám. Jsi schopen sebereflexe? Pa… mif 14.12.2014 18:16
Chceš příklad, kdy jsi s urážkami začal ty? Stran mého působení u HS,… Dale Cooper 14.12.2014 20:18
A co? Bylo to snad neadekvátní na tvoje narážky na jídlo a přípitek? C… Chocholoušek 14.12.2014 21:00
Okena a podsouvání porna někomu je snad trochu něco jiného? A že nechá… Dale Cooper 14.12.2014 21:02
Ano, to byla reakce na tvoje nadávky do nacistů a fašistů. Redsnake 14.12.2014 20:30
A kde ti nadávám do fašistů a nacistů, troubo? Chocholoušek 14.12.2014 21:04
Tak končíme, pánové. poslední Zarniwúp 14.12.2014 21:05
Neplantaj :-). Ten kolektiv, kterému podsouváš nenávist vůči "jinému",… mif 14.12.2014 20:47

Re: Vitajte na www.debaty.net

[Registrovaný] kmochna, 05.08.2013 18:21

tož, našel jsem a otestuji.

testy testy testy

^ Odpovědět

Re: No vida :) První vlašťovka.

[Registrovaný] kmochna, 05.08.2013 18:32

Test: text dlouhý jako kráva. jak to bude vypadat ve vlákně: avsdr vgjhjvgffj nj hggfvhjikzfed nbjjhzfdfhmmjjghuiz vgtrdghfgdjkhj gfjgh

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 05.08.2013 18:56

s ohledem na tvůj nedovolený doping si nejsem tak úplně jist.. :-)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Redsnake, 05.08.2013 19:27

špatně se mi zobrazuje nový příspěvek...Aspoň doufám, že to je chyba..

Edit: ten kdo navrhoval rozložení ovládacích prvků, nevzal v potaz původní rozložení v potaz z nějakého konkrétního důvodu?
Může se zdát, že se ptám jízlivě, ale nikoliv, fakt mě to zajímá.

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 05.08.2013 19:29

Kromě jiného, snažili jsme se přizpůsobit ovládání běžným zvykům, nicméně debaty.net je zatím třeba brát z hlediska vývoje jako jakousi vývojovou laboratoř.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Redsnake, 05.08.2013 19:33

Tak to už mě poradna.net totálně zprznila, hrozně jsem si na to rozložení zvyknul :)

< Odpovědět

Re: Tak to už mě poradna.net totálně zprznila, hrozně jsem si na to rozlož…

[Registrovaný] Redsnake, 05.08.2013 19:40

Ta příloha co je u tohoto příspěvku vůbec nemá být. Má být k předchozímu příspěvku, který jsem se snažil zeditovat a nahrát k ní ten obrázek. Nicméně po odeslání zeditovaného příspěvku vyskočila chyba:
[15015-chyba-png]

Zkusil jsem to dvakrát vrátit zpět a odeslat znovu ale vždy tahle chyba. Odešel jsem tedy na úvodní stránku debat, s tím, že jsem zareagoval na nový příspěvek a najednou tam je i příloha - viz ten příspěvek 19:33.

Doufám, že to popisuju srozumitelně, nicméně i když si editnete ten 19:33, tak tam v editovaném nikde není kod pro obrázek s linkem :)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Redsnake, 05.08.2013 19:43

+1 za notifikaci +1!

< Odpovědět

#

[Registrovaný] kmochna, 05.08.2013 18:55

no nebýt l-corea a mm.., tak jsem Reverse IP Lookup Results minul bez povšimnutí.:-)

< Odpovědět

Re: Vitajte na www.debaty.net

[Registrovaný] pme, 05.08.2013 19:23

Máličko sa strácam... :-) Chce to trochu zvyku. Ten nový engine okrem "iného" GUI obsahuje čo?

^ Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 05.08.2013 19:24

není to tajemství! Novinek je nepočítaně! :-D

< Odpovědět

#

[Registrovaný] pme, 05.08.2013 19:26

:-D Ja na to prídem !

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Redsnake, 05.08.2013 21:45

Napadlo mě, mají admini možnost aktivně přesouvat témata mezi poradnami?

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Redsnake, 05.08.2013 21:45

resp myšleno po propojení stávajících enginů, etc..

< Odpovědět

Re: Vitajte na www.debaty.net

[Moderátor] mif, 05.08.2013 19:33

Tož vitaj též.

^ Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

Re: Vitajte na www.debaty.net

[Registrovaný] Moas, 05.08.2013 21:24

Ha!
Vtírá se otázka, co bude s poradna.net... dostane "jen" nový engine (bude to paralelní projekt s debaty.net) a nebo se přesune pod debaty.net a místo poradění se tazatel dočká debaty, jako je tomu ostatně mnohdy už teď? :-)

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] Moas, 05.08.2013 21:32 [Upraveno]

Vida, mimo téma...
a +1 notifikace - super!

edit: ještě by to chtělo možnost označit "mimo téma" i ostatní příspěvky.

< Odpovědět

Re: Vitajte na www.debaty.net

[Registrovaný] Ficka, 06.08.2013 14:08

Dobrý den.
Prosím, proč je kolem tolik volného prostoru? Každý si může udělat okno jaké chce a nenutťe lidem aby to museli rozšířit na celou obrazovku a měli tam bílé plochy. Když to zmenším napůl, tak je to ještě užší a bílé plochy zůstávají. Nelze to prohlížet tedy v nějakém menším oknu a musím tím zaplácnout celou obrazovku a nemůžu dělat další věci, aby na mně nepřilítl vedoucí, že se flákám.

Děkuji za brzské vyřízení a jsem s pozdravem Míru zdar.

^ Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 06.08.2013 17:21

Stranka je zatial optimalizovana na najcastejsie pouzivane rozlisenie na poradnach, cize klasicke 15" nb. Na vacsich monitoroch stranka moze vyzerat horsie.
Bohuzial je velmi tazke prisposobit layout a najst ideal od mobilnych zariadeni po HDeckova monitory.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] msx., 10.08.2013 23:32

A to je taký problém použiť percentuálne rozdelenie? Osobne mi je to jedno. Ja mám FF na šírku cca 1100 pixelov vždy a nikdy viac, ale skôr sa pýtam zo zvedavosti.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] albru123, 08.08.2013 13:49

A co chceš v debatě vyřešit? :-D

< Odpovědět

#

[Registrovaný] albru123, 08.08.2013 18:50

Pro všechny to takhle neplatí, navíc tohle vlákno se hodí spíše na poradnu, než tady. Myslím si, že jenom přetrvávají staré zvyky. Jinak mimo téma, nechtěl by poradna tým založit na Poradně kategorii doslova "co se nevešlo jinam"?

< Odpovědět

Re: Vitajte na www.debaty.net

[Registrovaný] msx., 10.08.2013 23:25

Zaujímalo by ma ako môžem vytvoriť novú debatu a načo je vpravo možnosť vybrať kategóriu, keď aj tak sa vždy zobrazí všetko.

^ Odpovědět

Re: Vitajte na www.debaty.net

[Registrovaný] msx., 10.08.2013 23:30

Tak v poriadku. Akosi mi blbli odkazy a nedokázal som sa dostať na najvyššiu úroveň. Ale už to neviem zreprodukovať, takže neviem, kde bola chyba.

^ Odpovědět

Re: Vitajte na www.debaty.net

[Registrovaný] Boeing, 18.08.2013 12:29

Jako dlouholetý uživatel poradny si dovolím vstoupit do debaty se svým názorem. Na poradnu už nechodím (every day) a ani sem chodit nebudu, protože chování adminů je pro mě nepřijatelné, ale výjimečně se tady k tomu vyjádřím.

Když si vzpomenu, jak tady ti všemocní odborníci kritizovali různé weby, které někdo na poradnu dal k posouzení, fakt se musím smát tomu, co vypadlo z jejich projektu debaty.net.

Základní myšlenka: Uznávám, že množství OT na poradně mohlo být důsledkem vzniku tohoto projektu, nicméně celá myšlenka mi přijde tak na rok 95, bohužel tomu odpovídá i vzhled. Všichni známe anonymní debaty, všichni víme, že dřív nebo později se každá debata stane "nečitelnou" právě díky anonymům. Chápu, že to poraďnáci vnímají jinak, protože mnohdy se znají, ale předpokládám, že debaty.net není jako debatní kroužek pro poradňáky. Jednoduše řečeno, vytvořit anonymní dizkusi je naprostá kravina a vymstí se Vám to, zejména na času administrace a blokování/mazání. Né náhodou idnes zavedlo kontrolu přes scan občanky, aktuálně.cz páruje s FB, všechno to jsou více či méně učinná opatření, aby se internetovým diskuzím vrátila nějaká úroveň. Vy se vracíte zpět, budiž, Vaše věc..

Vzhled: to je fakt strašný a zcela jej vystihuje přislový "kovářovic kobyla..". Nechápu, jak jste mohli vypustit tak odpornou stránku. Snad průměrný středoškolák by to udělal lépe.
* Fakt je vtipné, že máte zkratkou vyjádřeno "odp" a "zobr." a pod tím v dlouhé nudli číslo.
* Reklamu chápu, ale myslím si, že by se našlo i lepší řešení, zúžit levý blok, narvat další do prava, kde není nic. Stejně se každý dotaz roluje.
*V profilu mám tuším schéma "Igork", na debatách je to vyjádřeno jen bočním panelem. Chápu, že na tom makáte, ale na to, abyste vypustili bílou stránku do světa jste potřebovali asi vyšší moc, protože to celkově vypadá jak moje dvojbarevný excel zadání portálu, na kterým pracuju (však víte), kde je popsán základní rozložení stránky a funkcionality, nikoliv design. To jste mi tady vesele kritizovali, ačkoliv jste to nikdo neviděl, nicméně po jednání s několika společnosti jsem zklidil pochvalu za takové zadání. Ale to je jedno, ale zajímalo by mě zadání pro debaty.net, pokud vůbec nějaký bylo.
Jediný, co se dá pochválit je zachování "stromové" struktury dotazů, či jak se to nazývá, ale jinak si myslím, že je to naprosto zbytečný projekt, strašně provedený a s narůstem financí za reklamu na chod poradny Vám neúměrně naroste práce na poradně. Měli jste se zaměřit na placenou IT poradnu. V tom vidím daleko větší potenciál.

Přesto přeji mnoho zdaru a brzké přepracování k lepšímu.

^ Odpovědět

Re: Jako dlouholetý uživatel poradny si dovolím vstoupit do debaty se svým…

[Moderátor] los, 18.08.2013 12:53

V profilu mám tuším schéma "Igork" ...

Nemáš, môžeš si to zmeniť v profile.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Boeing, 18.08.2013 13:05

nj, pro každou sekci nastavení. Změnil jsem to a ano, je to ochlup lepší, nicméně default děsem zůstává.

< Odpovědět

Re: Jako dlouholetý uživatel poradny si dovolím vstoupit do debaty se svým…

[Moderátor] Kurt, 18.08.2013 12:57

Z tvého textu usuzuji, že jsi další, kdo vůbec nepochopil rozdíl mezi projektem Poradna a Debaty.net - viz. "Vám neúměrně naroste práce na poradně". Těžko pak brát takový názor vážně.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Boeing, 18.08.2013 13:03

pokud ti jedno slovo opravdu brání v pochopení příspěvku, využiji svoje speciálně pedagogické schopnosti:

Vám neúměrně naroste práce.

< Odpovědět

#

[Moderátor] Kurt, 18.08.2013 13:07

No ono mi v pochopení brání více věcí - z textu chápu, že pravým důvodem pro kritiku je to, že ti na poradně někdo kritizoval nějaký tvůj design webu. Navíc si neumíš zvolit téma vzhledu, vadí ti vzhled hlavní strany, konkrétně sloupců "Odp." a "Zobr.", který se ale na Debatách liší jen tím, že chybí svislá čára, jsi absolutně přesvědčen o tom, že jediná správná cesta je skenování občanek uživatelů internetu, atd.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Boeing, 18.08.2013 13:28 [Upraveno]

Opět se krutě pleteš, ale vysvětlovat to nebudu, protože na to nemám čas, náladu ani chuť. Jen ve zkratce. Nikdo z poradny mi žádný web nekritizoval, žádnej web sem na poradnu nedával, kritizovali mi zadání, které nikdo neviděl. Už vnímáš ten vtip?
Zvolení tématu je otázka vteřiny a bohužel jsem si opět neuvědomil, že nastavení je pro každou sekci zvlášť, zda je to má demence nebo nedostatek poradny nechám bez záběru.
Odp. a Zobr vypadá prostě hrozně, je mi jedno jak je to poradně, tam to web tak nekurví. můj subjektivní názor, nemusíš souhlasit.
Nejsem a VÍM, že sken občanky není jediná správná cesta, ale na poradně, kde se každej zná plní OT svůj účel, pokec se "známými". Tady to bude za rok vypadat jak na zpovědnici, kor se sklonem adminů, zatahovat do cizích příspěvku osobní zájmy a pocity.
Loajálnost chápu, ale to co vídím, prostě vidím a netřeba o tom dlouze polemizovat.

< Odpovědět

#

[Moderátor] Kurt, 18.08.2013 13:31

OK, díky za názor a jiný úhel pohledu.

< Odpovědět

Re: OK, díky za názor a jiný úhel pohledu.

[Registrovaný] Boeing, 18.08.2013 13:39

jen doplním k Odp. a zobr.: na poardně je prostor pro to číslo optimálně ohraničen, tady je nudle, do které by se vešlo celý "odpovědi" a "zobrazení" a pod to by se dala zaznamenat desítkymilionová návštěvnost a desítky miliónů odpovědí. Proto to vypadá, tak jak to vypadá - blbě.

< Odpovědět

#

[Moderátor] Kurt, 18.08.2013 18:52

tady je nudle, do které by se vešlo celý "odpovědi" a "zobrazení" a pod to by se dala zaznamenat desítkymilionová návštěvnost a desítky miliónů odpovědí.

Asi si stále nerozumíme - můžeš mi ukázat, kam bys to chtěl nacpat?

< Odpovědět

#

[Moderátor] los, 18.08.2013 18:56

Používa nejaký starší prehliadač, možno IE8. Budeme to riešiť.

< Odpovědět

#

[Moderátor] Kurt, 18.08.2013 18:56

Jasně, můžeš mě tak oslovovat - i když by bohatě stačilo oslovovat mě přezdívkou.

< Odpovědět

Re: Jako dlouholetý uživatel poradny si dovolím vstoupit do debaty se svým…

[Moderátor] fleg, 18.08.2013 18:45

Nerozumiem psyche ludi, ktori sa takto vyjadruju.
Skus mi vysvetlit tie nelogicke rozpory.
Na poradnu nechodis, ako si sa dozvedel o debaty.net?
Na poradni ti ublizili a chodit tam nebudes, tu su ti isti ludia a sem chodit tiez nebudes, preco si mal sakra to nutkanie napisat tu sem svoj nazor? Mna keby niekde na nejakom webe nastvali tak ho ignorujem a uz tam naozaj nikdy nepachnem. Co vas (nie si prvy) laka furt sa vracat a nielen sa vracat, ale neustale aj prispievat?
Nevyryvam, ale mne to nedava logiku, do pufe sak ked ma raz niekto nastve tak serem nanho a zacnem ho ignorovat.
Zeby nejaky abstak, alebo nutkanie im to este "naposledy" nandat?

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Boeing, 18.08.2013 19:53

Neřekl jsem, že sem vůbec nechodím, viz závorka. Nicméně už se nepřihlašuju, což tady musím (aspoň jsem odpověděl na vzkaz po dvou měsících) a dotazy už raději ani nepokládám, protože zejména ty běžně porušuješ vlastní pravidla, např. jeden z největších fetišů na poradně, tj. že nerespektuješ "výstižný předmět" v cizích dotazech. Nicméně chápu, že bys potřeboval všechny kritiky odsud vykopat, ale nemusíš mít obavy, snažím se většinu věcí ignorovat a budu tak činit dál. Rozhodně se nebudu chovat jako uraženej fakan, či jak by sis to představoval.

Na ten "nový" projekt, co tu byl avizován, jsem čekal a jednou za čas jsem sem mrkl. Názor jsem sdělil, protože né všichni se "vezou" na tvé vlně. bo to co jsem viděl po prvním kliku na debaty.net, tak mě fakt rozesmálo, několika měsíční projekt a u mě to vypadalo jako excel tabulka od osmáka zvláštní školy, viz pic.
A že používám IE8? ano, protože tady nebyl nikdo schopen vyřešit problém, proč mi IE9 sekala pc až k tvrdýmu restartu a pomohla jen rada od mm.. dát IE9 pryč, ale to je v poho, já si narozdíl od Vás nemyslím, že víte vše.

[2ou6.png]

Budeš se muset smířit s tím, že i tebe může někdo zkritizovat (narozdíl od tebe, ale konstruktivně a na základě faktu), pokud ti to vadí, máš nástroje, jak se mě zbavit, obcházet je nebudu, nemám tu potřebu.
Taky musím dodat, že je tu hodně naprosto nekonfliktních lidí, kteří tu roky radí (kmochna, los, mm.., m-pol, a další), kteří si zaslouží víc přispěvěk, než poradna samotná a nad tím se zkus zamyslet.

Zdar

< Odpovědět

Re: Neřekl jsem, že sem vůbec nechodím, viz závorka. Nicméně už se nepřihl…

[Moderátor] fleg, 18.08.2013 21:38

Nerozumiem, co si chcel povedat tym, ze nerespektujem vystizny predmet v cudzich otazkach, nicmenej som udiveny lebo toto je prva kritika, ktoru na seba pocujem po tolkych rokoch, co prevadzkujeme poradnu. Divne, nejako si nespominam, zeby sme mali nejaky konflikt, ale ak to tak vnimas budiz.
Moja otazka, ale nebola zodpovedana. Co ta vediet chodit na miesta, ktore podla teba vedu blbci, je to tam zle, nepaci sa ti ani dizajn novej veci, vyzera to tam ako u dementov a este mas aj nutkanie sa k tomu vyjadrovat?
Si masochista ci co? Ja, ked sa mi niekde nepacim nechodim, nekritizujem to tam, nekomentujem, proste to ignorujem. Pride mi to nelogicke a ujete chovat sa opacne. To je nejaka forma masochozimu?

< Odpovědět

Re: Neřekl jsem, že sem vůbec nechodím, viz závorka. Nicméně už se nepřihl…

[Registrovaný] Ficka, 18.08.2013 22:23

Taky musím dodat, že je tu hodně naprosto nekonfliktních lidí, kteří tu roky radí

Já musím dodat, že tu také bylo spousty lidí, co museli kvůli svému názoru poradnu opustit. Nebudu je jmenovat, všichni vědí kteří to jsou. Registrovaný jsem teprva teď co se to musí, léta jsem sem chodil rád bez registrace.

< Odpovědět

Re: Taky musím dodat, že je tu hodně naprosto nekonfliktních lidí, kteří t…

[Registrovaný] Potkan007, 18.08.2013 22:44 [Upraveno]

Na poradnách je stále možné se ptát bez registrace. Obdivuju tým, že to ještě nezarazili, má to i poměrně dost nevýhod, které mi došly až když jsem se stal moderátorem na jednom fóru o mobilech. Tohle je pískoviště, pokusný prostor a místo k diskutování pro registrované. Takový "dárek za registraci". Můžeš si klidně zablokovat přístup na tuhle stránku a dál chodit na poradnu jako do teď.

edit:

bylo spousty lidí, co museli kvůli svému názoru poradnu opustit

A držel je tu někdo? Nikdo je tu nedržel, nikdo je nevyháněl. Jednali zcela svobodně podle své vůle. Když se jim tu nelíbilo, tak sem přestali chodit, tak se chová většina lidí.
Dělal jsem několik stránek na objednávku, skládal jsem počítače, ale třeba i pár dní zpátky sekal zahradu. To je úplně jedno, vždycky se najde někdo, komu se výsledek nebude líbit. Že se ale sousedovi nelíbí, jak jsem dneska posekal trávník neznamená, že bude chodit desetkrát za den kolem plotu, pokaždý zvonit a potom mi nadávat, že ten trávník se mu vůbec nelíbí. (Tvoje chování.) Nebude si ho všímat, bude chodit kolem a nekoukat na něj. Když to nedokáže, může chodit libovolnou jinou cestou, kde můj trávník neuvidí. Pokud se mu posekaná zahrada líbí, může mi ji cestou kolem plotu pochválit a prohodíme pár slov. A přesně tak je to i tady!
Když se mi nelíbilo na jediném českém fóru o Nokii N900 (minimálně v té době), tak jsem jim tam nepsal, jak to maj všechno blbý, pravidla jsou na hlavu a nechovaj se tam moc dobře. Prostě jsem tam NECHODIL, vrazil jsem hodiny denně do budování "konkurence". Takové, kde se to líbilo mně. Stovky hodin, v průměru 2 hodiny denně jenom tvorba obsahu skoro rok a půl. Hledání, překlady, zkoušení a testování, instalace a odinstalace, upload, rady. To všechno sežere hodně času a když to odflákneš, je to vidět. Taky na moje návody odkazovali z nejedné stránky. Tak do toho. ;-)

< Odpovědět

Re: Taky musím dodat, že je tu hodně naprosto nekonfliktních lidí, kteří t…

[Registrovaný] Ficka, 18.08.2013 23:19

Nikdo je tu nedržel, nikdo je nevyháněl.

Nikdo je nedržel, to je jasné. O tom, že nevyháněl si dovoluji pochybovat. Sleduji to zde od počátků poradny, takže mám svůj názor na různé lidi. Ale to není vhodné téma této poradny.

< Odpovědět

Re: Vitajte na www.debaty.net

[Registrovaný] Redsnake, 20.08.2013 16:46 [Upraveno]

Po rozkliknutí profilu uživatele je tlačítko Nahoru, které nic nevykonává a je nelogické. Narhuji nahradit tlačítkem zpět do debat.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] Redsnake, 22.08.2013 10:37

Při mobilním zobrazení zasahuje pravý sloupec zpráviček a článků do výpisu debat, resp to částečně překrývá autora a datum posledního příspěvku. Nokia E5, Opera Mobile.

Screen asi neudělám, ale můžu to kdyžtak případně zkusit nakreslit, pokud by to nebylo srozumitelné.

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 22.08.2013 11:00

Nezasahuje. Android 2.2 Opera mobile.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Redsnake, 22.08.2013 11:09

Mystifkuju, dělá mi to Opera Mini. Můžu klidně doma vyfotit, protože to asi neumí screen.

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 22.08.2013 11:14

Prepol som si user agenta na desktop a bez problemov, to iste zobrazenie.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Redsnake, 22.08.2013 11:18

Nerozumím tomu jak to s tím souvisí, ale ok.
Symbian a Opera Mini je asi v minoritním zastoupení, nicméně pokud by byl zájem můžu to pak vyfotit.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Redsnake, 23.08.2013 15:09

Mimochodem, proč nemůžu poslat zprávu sám sobě? Používám to jako poznámkový blok a na poradně to fungovalo dobře:(

< Odpovědět

Re: Vitajte na www.debaty.net

[Registrovaný] Alfons, 06.09.2013 16:03

Pochvala provozovateli a tvůrci DEBATY.

^ Odpovědět

Re: Vitajte na www.debaty.net

[Registrovaný] Redmarx, 20.09.2013 11:01

Takovej napad.

Nebylo by mozne (je mi jasne ze to nebude trivialni, ale presto), jak je Predmet, Autor, Kategorie, ... udelat u toho Autora nejake rozklikavatko a tam by se zobrazili vsichni autori, kteri jsou momentalne na prvni strane a meli by vedle sebe zatrzitko, ktere by bylo defaultne zatrhnute, kdybych ho odtrhnul, tak by se prispevky, ktere zalozil dany autor prestaly zobrazovat.

Asi je jasne o co mi jde, treba ja uz sem ani moc nechodim, protoze nez bych se probral prispevky jednoho autora, ktery me prudi, tak sem radeji vubec nejdu. Takhle bych si ho mohl odfiltrovat a nemusel se tim probirat. Ten clovek by si mohl dal psat co se mu zlibi, ale me by to neotravovalo.

Prosim zauvazujte nad tim, zda by neco takoveho neslo vytvorit. (dik)

^ Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 20.09.2013 13:19

Uz som to napisal inde, ale zopakujem to. Riesenie nie je dalsi filter, riesenie je na takehoto cloveka nereagovat, pretoze jeho bavi prave to, ze sa do jeho nezmyselnych debat zapajaju ludia. Debata, kde sa debatuje vlastne tym padom nezmyselna nie je, takze nie je dovod ju nejako penalizovat.
Ignorujte ho a on bud prestane, alebo ked nie a bude spamovat nezmyslami, na ktore nikto nebude reagovat dostane ban.
Chce to trosku trpezlivosti a hlavne si buchnut po prstoch, ked bude mat zase niekto z vas chut mu odpovedat a nasledne na to sa stazovat, ze vam to vadi.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Redmarx, 20.09.2013 14:05

Jo uz mu neodpovidam, ale ten muj napad je spis obecny a umoznil by si personalizovat debaty. Nejde preci o to mu neodpovedet, ale o to, ze na prvni pohled nevidim kdo co napsal a musim mezi tema jeho blabolama hledat ty ostatni debaty. Ani bych nerekl, ze je zraly na BAN a presne jak pises, dokud mu budou lide odpovidat, tak jim zalozena debata dava smysl a asi toho nenecha, nema duvod. Kdyby sel nejaky filtr jaky me napadl, umoznilo by to vetsi prizpusobeni debat tem ostatnim, pritom by nebyl nikdo nijak postihovan za debatovani, pravidla neporusuje.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 20.09.2013 20:28 [Upraveno]

[Remember-Don-t-Feed-the-Trolls-fanpop-22675482-324-324.jpg]

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] kmochna, 21.09.2013 08:35 [Upraveno]

dobrý nápad. adresa obrázku, než si někdo udělá čas a budeme mět vlastní je:
http://debaty.net/files/75-troll-jpg

místo ignorace, ignorace+obrázek.

< Odpovědět

Re: Vitajte na www.debaty.net

[Registrovaný] Redsnake, 25.01.2014 19:15

proč tu není filtrace pod tlačítkem "historie" abych si mohl zobrazit vlákna, kde jsem přispíval? Tak jako to funguje na poradně. Místo toho tu je "Navštívené", což je imho úplně zbytečná fce, protože vlákno, které jsem navštívil a nepřispěl mě většinou nezajímá.

^ Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 26.01.2014 09:04

Skus kliknut na Moje a uvidis vlakna, kde si prispieval.

< Odpovědět

Re: Skus kliknut na Moje a uvidis vlakna, kde si prispieval.

[Registrovaný] Redsnake, 26.01.2014 11:01

Jojo, funguje to jako historie. Škoda že jste nezanechali alespoň název tlačítka, ale jinak díkec

< Odpovědět

#

[Moderátor] los, 28.01.2014 22:30

Ale kdeže, práve že pôvodné názvy záložiek sú na poradni pomenované nelogicky a padali voči tomu výhrady už od toho dňa, kedy vznikli. Prakticky o nič nejde, takže ste si na to zvykli, to ale nie je dôvod na to, aby to tak nelogicky zostalo navždy.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] kmochna, 29.01.2014 00:41

právě že zvykli- jsou dvoje tlačítka moje s různýma funkcema. pokud apeluješ logikou, tak proč má "moje" rozdílnou funkci na debatách i na poradnách?

--když už tě mám na drátě: debaty mají krasný vzdušný styl, moc se mi líbí, ale ALE proč musí mět tlačítko ve stylu retro?
[170-graficka-rozmarnost-jpg] to je pěst na oko.

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 29.01.2014 16:24

Ta tlačítka jsem neštudoval, vlastně zpět na předchozí stránky jsem nelezl. To "Přejít" je jakési zbytečné. Možná nazvat "Nahoru", protože stránku hodí na začátek.

To "Moje" mě taky trochu mate (i když přísně logicky je to v pořádku), vlastně jsem to nevyužil. Po rozkliknutí je tam "Včetně příspěvků" a "Pouze debaty" - lepší a názornější by bylo něco jako "Kde jsem přispěl" ("S mými příspěvky") a "Co jsem založil" ("Mnou založené"). Místa na liště je dost.

< Odpovědět

Re: Vitajte na www.debaty.net

[Registrovaný] Niko Bellic, 03.04.2014 19:46

Zajímalo by mě, jak probíhá testování a ladění? Chystá se už nasazení tohoto prostředí na poradnách?

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] Redsnake, 04.04.2014 00:26

Hlavně prosimvas dejte dopryc tu bublinu upozorňující na psaní velkýma vykricnikama a smajlikama. Pro samy upozorneni se nedá kliknout na odeslat...

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Redsnake, 30.05.2014 19:47

Chápu že poradna musí nějak profitovat, chvíli jsem tu dokonce fungoval bez adblocku. Omlouvám se, ale co je moc, to je příliš.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Zarniwúp, 12.06.2014 21:59

Hele, ale tohle nevypadá, že by bylo "vodsaď"...

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Registrovaný] lední brtník, 15.06.2014 15:26

není. z prohlížeče už není poznat, co to má za zaspywarovaný/zaadwarovaný bordel. univerzální čistidlo adwcleaner by mělo zabrat.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Redsnake, 15.06.2014 15:36

Nemyslím si, nikdy jindy to nevyskočilo.

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 16.06.2014 11:00

Ta reklama naozaj nie je nasa, nikdy sme nemali vyskakovacie okna a banery, pouzivame len klasicke Adsense a Seznam velkosti banerov typu text/image.
Vyzera to naozaj na spyware.

< Odpovědět

Re: Ta reklama naozaj nie je nasa, nikdy sme nemali vyskakovacie okna a ba…

[Registrovaný] Redsnake, 16.06.2014 12:23

Možné to samozřejmě je, ale nikdy jindy se mi tahle reklama neukázala, v prohlížeči žádné rozšíření nemám. Projedu to na spyware, možné to samozřejmě je.

< Odpovědět

Re: Ta reklama naozaj nie je nasa, nikdy sme nemali vyskakovacie okna a ba…

[Registrovaný] MaSo, 18.06.2014 22:26 [Upraveno]

Neni to spyware, vyskakuje mi to obcas na vsech PC i s Linuxem. Dela to AdSense. Jsem nucen zapnout si na pnet i debaty Adblock, ackoli jsem to na techto serverech do ted nepouzival...

< Odpovědět

Sick of trolls here? go to: http://debaty.net/debates/19726-detrollizer-na-debaty-net

#

[Moderátor] fleg, 19.06.2014 21:22

Musi to byt fakt unikatne, kedze me sa to este nikdy nestalo a ani to nikto zatial nehlasil.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] MaSo, 24.06.2014 16:25

Dela to jenom nekdy a musis nechat kurzor na tom psycho baneru. Otravne je to maximalne...

https://www.youtube.com/watch?v=9fYXP2x85Js&feature=youtu.be

< Odpovědět

Sick of trolls here? go to: http://debaty.net/debates/19726-detrollizer-na-debaty-net

#

[Registrovaný] Zarniwúp, 24.06.2014 17:24

Tak tam ten kursor nenechávej. :))

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Registrovaný] MaSo, 24.06.2014 18:02

To radeji ten banner skryju...:-P

< Odpovědět

Sick of trolls here? go to: http://debaty.net/debates/19726-detrollizer-na-debaty-net

#

[Registrovaný] Redsnake, 24.06.2014 18:06 [Upraveno]

Děkuji ti, náčelníku, že ses mě zastal.

EDIT: Jméno mého PC bylo očištěno, takže je vše v pořádku.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Redsnake, 30.09.2014 13:30

Nezvažujete nějakou funkci ignore určitého uživatele? Docela by mi to ušetřilo pumpu, takhle se dají celé debaty leda ignorovat.

< Odpovědět

Re: Vitajte na www.debaty.net

[Registrovaný] Yarda, 29.11.2014 13:48 [Upraveno]

Kontrolní chroust.
EDIT: Tak tady mohu posílat příspěvky. V kutilské poradně někdo exhumoval můj starší příspěvek,
http://kutilska.poradna.net/q/reply/47122-tohle-mne-zaujalo-elektrostavebnice
chtěl jsem ještě něco dodat, ale tam mne to nepustilo a napsalo mi to:
Váš přístup byl omezen pravděpodobně z důvodu porušení pravidel. Abyste mohli vkládat příspěvky, kontaktujte nás na adrese info@poradna.net.
což jsem učinil, ale zatím ňyc

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Re: Kontrolní chroust. EDIT: Tak tady mohu posílat příspěvky. V kutilské p…

[Registrovaný] Zarniwúp, 29.11.2014 15:01 [Upraveno]

Asi budeš muset nějakou chvilku počkat. Já tohle řešit nemůžu (resp. nemát to jak najít). Psal jsem ještě adminům, i když ten tvůj mail by měli mít.

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Registrovaný] Yarda, 30.11.2014 10:57 [Upraveno]

Děkuji:-)
Ještě kdyby mi mohl někdo sdělit (nebo aspoň naznačit), co jsem tam provedl, abych se toho pro příště vyvaroval. Tady na debatách jsem napsal pár (jak je teď módní termín "kontroverzních") příspěvků co by mi mohly ten BAN vysloužit, ale tam si nejsem ničeho vědom.

< Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

#

[Moderátor] los, 30.11.2014 11:25

Tvoja súčasná IP adresa bola zablokovaná pred vyše mesiacom na tera poradni kvôli príspevkom iného používateľa.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Redsnake, 13.12.2014 19:36

Nešlo by po kliknutí na "nový" třeba anchorem odkazovat přímo na první nový příspěvek ve výpisu? Pořád rolovat přes to okno příspěvků z prvního příspěvku je hroznej oser.

Né že by se by se debaty daly číst díky určitým výlupkům...

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Chocholoušek, 13.12.2014 22:07

Máš to zdarma a furt se ti něco nelíbí! Když seš tak chytrej, tak si to programuj sám!

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Redsnake, 13.12.2014 22:55

Zadarmo je to drahé, pokud jsou tu tobě podobní. Všimni si, že se debatám obloukem vyhýbám a snažím se nepřispívat, v podstatě každé vlákno kam přispěješ se stane nečitelným, zvrhne se v šílený šitstorm. Kdyby s tebou měl problém jeden, dva lidi, ale stejný názor tu na tebe má řada lidí a pořád se považuješ za letadlo.
Upřímně řečeno, vůbec nerozumím tomu proč jsi tu tehdy nedostal ban, degraduješ úroveň debat hluboko pod úroveň i té nejblbější diskuze na novinkách.

Kdybys aspoň trollil vtipně, tobě už jde snad jen o to, něco někam blít.

Ostatním sorry za OT.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Chocholoušek, 14.12.2014 02:26

To jsou jen žvásty, které mají za cíl vyloučit názorově odlišné lidi! Ostatně používáš stejné metody jako fašisté a nacisté. Když se podívám do historie, nikdy si ničím hodnotným nepřispěl. Píšeš jen, když chceš někoho urazit, zesměšnit a pohádat se. Asi ti to pomáhá.

< Odpovědět

Re: To jsou jen žvásty, které mají za cíl vyloučit názorově odlišné lidi!…

[Registrovaný] Redsnake, 14.12.2014 10:41

Ne, mě jde jen o vyloučení tebe, protože ty tvoje hamzy se nedají číst. Neustále tady někoho napadáš, přirovnáváš k fašistům a nacistům, to je opravdu ubohé. Nechceš na dovolenou na ukrajinu? Kamarádi z rusi tam používají podobný slovník.

Od toho tu jsou naštěstí naprosto jiní, kteří soudí jestli někdo jen prudí nebo i dokáže poradit.

Vím, že i ty dokážeš poradit, jak se prokázalo v PC poradně, bohužel jsi neskutečně hádavý člověk, což se zase projevuje tady na debatách.

< Odpovědět

Re: To jsou jen žvásty, které mají za cíl vyloučit názorově odlišné lidi!…

[Registrovaný] Prasak, 14.12.2014 12:30

Když se podívám do historie, nikdy si ničím hodnotným nepřispěl. Píšeš jen, když chceš někoho urazit, zesměšnit a pohádat se. Asi ti to pomáhá.

Právě jsi vydefinoval sám sebe.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: To jsou jen žvásty, které mají za cíl vyloučit názorově odlišné lidi!…

[Moderátor] mif, 14.12.2014 16:49

Chocho, uber prosím plyn. Kolektivu vlastníků projektu Poraden se tvůj přístup (urážky a napadání) přestává líbit. Ber to jako přátelskou radu, nikoliv jako výhružku. (mif)

< Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

#

[Registrovaný] Chocholoušek, 14.12.2014 18:04 [Upraveno]

A jak mám ubrat, abych ti vyhověl? Sám moc dobře víš, že nenávist místního osazenstva ke mně pramení z ideologie. Jak jinak si vysvětlit, že když někdo uráží mě, je to v pořádku, když se však ohradím, je to bráno jako urážka a napadání? Zamyslel ses někdy nad tím, proč na debatách diskutují pořád jedni a ti samí a nikdo nový? A když už někdo nový přijde a má jiný názor než "kolektiv vlastníků", je mu systematicky dáváno najevo, že ho tu nikdo nechce, nebo, že o jeho názor nikdo nestojí? Chceš důkaz? Mrkni se výš, kde ten "had" zase žvaní něco o Ukrajině.

< Odpovědět

Re: A jak mám ubrat, abych ti vyhověl? Sám moc dobře víš, že nenávist míst…

[Moderátor] mif, 14.12.2014 18:16

Jasně, ale takový post sis vypěstoval sám. Jsi schopen sebereflexe? Pak někdy zkus obrátit negativní emoce ve srandu (třeba i udělat si prdel sám ze sebe). Chápu, že je to těžké, ale stavit se "imrvére" do ranku ublížeňátka mi nepřipadá příliš důstojné "člověka dvakrát moudrého". Mně nevadíš, vždy jsem se snažil vystupovat spíš v roli peacemakera, ale pamatuj, že už nic nenadělám.

< Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

Re: A jak mám ubrat, abych ti vyhověl? Sám moc dobře víš, že nenávist míst…

[Registrovaný] Dale Cooper, 14.12.2014 20:18

Chceš příklad, kdy jsi s urážkami začal ty? Stran mého působení u HS, toho, že nemám zbrojní průkaz, kulomet na pošťáky a podobně?
V názorech to není. Je to v tvém chování. Kdyby bylo na mě, tak už banána máš.

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

#

[Registrovaný] Chocholoušek, 14.12.2014 21:00

A co? Bylo to snad neadekvátní na tvoje narážky na jídlo a přípitek? Co okena? Krátká paměť?

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Dale Cooper, 14.12.2014 21:02

Okena a podsouvání porna někomu je snad trochu něco jiného? A že nechápeš nadsázku? Co jiného jsem ti měl napsat na to, žes mě pomalu nazval kapitalistickou sviní debužírující si někde na hradě?
A co? A nic. Všeho do času.

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

#

[Registrovaný] Chocholoušek, 14.12.2014 21:04

A kde ti nadávám do fašistů a nacistů, troubo?

< Odpovědět

# poslední

[Registrovaný] Zarniwúp, 14.12.2014 21:05

Tak končíme, pánové.

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: A jak mám ubrat, abych ti vyhověl? Sám moc dobře víš, že nenávist míst…

[Moderátor] mif, 14.12.2014 20:47

Neplantaj :-). Ten kolektiv, kterému podsouváš nenávist vůči "jinému", tě nechal koexistovat s Poradnami tak dlouho jen proto, že je silně benevolentní a srandyschopný. Jsou ale jisté meze. A nemysli si - kdyby kdokoliv jiný začal prudit, zmrdám ho taky.

< Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

Reklama

Přispět do debaty Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2017 Poradna.net – info@poradna.net, Google+