Tak mě dneska v Tesku okradli
Zdar,
to jsem dopadnul. Šel jsem do Teska kupovat prací prášek a hned mě v tomhle obchodě okradou. Představte si to, bavíme se dneska v práci o praní a řikám, že mi dochází Persil a kolegyně, že ho snad mají mít v Tesku zlevněný. Tak říkám super, zrovna jdu ke kámošovi, který má Tesco kousek od baráku. No tak jsem tam pak vyrazil, koupil jsem Persil 6,5kg balení a když už jsem tam byl, tak si říkám, že si koupim ke sváče jogurt a mléko.
Teď že jo, v těhlech obchodech pro lůzu mají furt narváno, já z toho byl na nervy a u pokladny jsem si nezkontroloval účtenku, což normálně jinak vždycky dělám, ale tady ne a samozřejmě pokladní měla zrovna před sváčou, tak mi namarkovala jogurty dva.
Kdybych aspoň tu účtenku vyhodil, jenže to nejde, já si vedu účetnictví, takže jsme si to hned šel doma namačkat do mobilu a koukám, že mě natáhli, hajzli.
Jako můžete se mi i smát, že jsem tam neměl lézt, ale stalo se, příště až budou mít v Tesku zase něco zlevněného tak si to dvakrát rozmyslim.
Co vy, taky se vám už takováhle věc stala a kde? (Já to ještě nikdy nezažil, snad jednou co si pamatuju tak v Lidlu mi namarkovala o jednu housku víc, ale taky to byla taková situace, že jsem byl nějak roztěkanej a neřekl jsem jí kolik toho mám a mohla se splést při počítání, to se může stát, z toho jsem vědu nedělal, ale tady to bylo jasný.)
Omyly se stávají. Buď rád, že ti naúčtovala dvakrát jen jogurt a ne ten prášek.
Já měl taky zkušenost s nákupem pracího prášku. V regálu byl ve slevě, tak jsme ho vzali. Ale u kasy za plnou cenu. Takže na informace obchoďáku, účtenu a cenovku (já si ji pro jistotu i vyfotil) a rozdíl v ceně mi vrátili. Tu cenovku tam měli nějak omylem (asi to prodavačka zapomněla sundat), ale holt bylo na regále, tak platila cena na regále.
Jo, s těma "slevama" to je klasika. Onehdy měli v Albertovi Tullamorku za /téměř/ o dvě kila nižší cenu. Tož, co milec této kapaliny, zakoupil jsem tři . Jsem v těchhle hyperkrámech zvyklý platit vždy kartou (i třeba za půlku chleba), tak jsem si toho na displeji čtečky hned všim a upozornil babu u pokladny. Odvětila: "to ale máte říct, že je to ve slevě". Kurva noha, to u těch kas nemají slevy navedené? Odpovím si sám: mají, ale zkúšajú, zda si zákoš všímá. Banda zmrdů to je.
Tak v tom mým případě to šli hnedkaj potom opravit. V Kauflandu jsem takovýto podrazy ještě nijak nezaznamenal, ale do Alberda pro jistotu moc nechodím, tam je to divný.
No jo, no... Alberta mám deset minut pěšky od baráku. Pět minut mám Coop /jednota/, ale tam je to nesrovnatelně tragičtější (hrůza, děs, zhnilotiny, prokopliny, cigáni). Tam zajdu jen v případě nejvyšší nouze. Ostatní hypery mám přes dva kiláky, a auta nemaje, chodíme tam s mojú jen na velké nákupy - zpátky tágem s metrákovýma taškama. Na drobnosti do večerky.
Já mám taky samošku u baráku a též jen z nouze, když něco zapomenem. Největší trága jsou tam prodavačky - mám pocit, že je tam obtěžuji při chytání lelků. Takže auta maje, raději zajedu dva kiláky do toho Lidlu, kde mají ty prodavačky nejen usměvavý, ale i mimořádně pěkný.
Jo, Lidl je fajn (počtem artiklů i cenami). Když tam nemusím. Moja je vždy ve svém živlu, já /pouze výkonná jednotka - nosič a platič/ trpím jak zvíře. Už ani nemám sílu skenovat prodavačky.
Já tam jezdím často bez ní, takže prohlídnu a poberu žrádlo, pití a k pokladně. Zato když ju vezmu s sebou, tak to taky trpím, protože jako každá baba tam sjíždí tu hrabárnu, hlavně hadry. Nakupování hader je pro mě tortura.
Jo a beru tam rum. Třtinovej. Nejsu nijakej fajšmekr, s Colou je to dobrý. A ta jejich Cola je taky dobrá, ještě furt z cukru, ne z glukózovýho sajrajtu. Minerálky taky, aj sirupy. Kurňa, je to levnější, než zavedený značky a nemaj to odrbaný náhražkama. Kde je chyba?
Pred XY rokmi som siel na splav na Vltavu a zastavili sme sa v Budejoviciach v Lidli (alebo v Bille neviem presne). Za pokladnou robila veeelmi pekna predavacka.
Ked mi vydavala drobne pochopil som preco...hovorila po slovensky;o).
"to ale máte říct, že je to ve slevě" ... to zní jak historka z natáčení. Kolik těch lahviček jsi tehdy pozřel ??
Měl si bábě odpověděd, že ČOIka by byla jiného názoru, že ji můžete zavolat a zeptat se společně.
Poprvé?
Když u nás v okresním městě tenhle obchod začínal, musel jsem reklamovat 3 nákupy ze 4. Opravdu, 75% šance, že budu okraden
Dnes jsem vyučen a automaticky po nákupu v jakémkoliv obchodě kontroluji účtenku. A často, opravdu často, reklamuji rozdíl v ceně na účtence a na regálu.
----------
Hint: udělej na informacích v podobném případě vyrvál (ČOI a tak) a nechej se "podplatit" za držení huby poukázkou na nákup. Jednou (ale opravdu jen jednou) jsem dostal 500 korunový.
Ja s tim nic delat nebudu, hodilo se mi tam jit, ze jsem byl u kamose, jinak to mam z ruky. Takze na to kaslu, beru to jako ponauceni, ze se priste mam Tesco marketu vyhnout obloukem.
Jinak teda nestava se mi to:
Iceland nikdy
Penny jsem uz dvakrat opravoval pokladni, ze mi vratila moc
Lidl jsem tu prihodu psal, jinak taky nikdy, ale uz tam moc nelezu, kvalita potravin se mi zda spis pochybna
Globus moc nedokazu rict, protoze spis vyjimecne tam zajedu, ale problem nebyl
Kaufland to same, ja tam chodim vyjimecne, protoze ty potraviny jak Lidl nebo spis jeste pochybnejsi polsky
Terno COOP take nikdy problem, ale taky tam nechodim bezne, jenom kdyz jsem na chalupe
Dalsi pofiderni obchod je Billa, tam chodim kdyz specham, protoze kousek od baraku. Ale neokradaji na pokladne to ne, oni maji proste jine cenovky v kase a jine u zbozi, takze tam jenom zaskocim pro nejakou beznou vec, kde vim cenu. Jinak zbozi proste hned vratim, prave od Billy jsem vycepovanej si kontrolovat uctenku hned u pokladny, coz jsem ted uplne selhal.
Jo a Albert tam absolutne nesedi ceny u zbozi a na pokladne a navic jsem tam pokazdy snad narazil na chlazeny potraviny, ktery byly plesnivy, takze tam taky nelezu.
O tom, ze Tesco je pofiderni obchod a nemam tam lezt jsem vedel, dobre mi tak no.
Tak kde teda nakupuješ?
Pokud jde o Billu, tak tam to mají s cenama opravdu na levačku - oni uvádějí ceny pro držitele té jejich Blilla karty, takže ti zaplatí uvedenou cenu. Pokud nejseš v jejich klubíku, platí druhá cena, která je na cenovce uvedena pidipísmem, čehož si spousta lidí nevšimne.
Pokud jde o kvalitu potravin v Lidlu, tak jsou o pár koňských délek před před ostatníma. Zvláště u uzenin a sýrů, ty se tam nebojím koupit.
Nejvic chodim do Icelandu a Penny.
Vybornej je prej i Mark a Spencer, aspon teda rika segra, mam to na ceste z prace, takze to tam nekdy chci taky zkusit, ale zatim jsem se k tomu nedostal. Ty dva Iceland a Penny prakticky pokryvaji moje nakupni potreby.
Blizko domova mam Billu, tudiz sem tam nakupuju i u nich, ale vim, ze si tam musim davat pozor.
Do Lidlu chodim obcas nakupovat tete, ma to kousek a ona tam chce hlavne caje a par dalsich veci z jejich nabidky, protoze je na ne zvykla. Mne osobne se tam to zbozi moc nezda, ale jasny, ze kdyz uz tam jdu, tak si tam zaroven nakoupim i pro sebe.
U nas na chalupe, kde byvam hodne o vikendech, mame Penny a Terno COOP, do kterych chodim.
Terno COOP by melo byt to o cem pise mif, ale asi tam zalezi hodne na tom danem krame, neni to proste klasicka sit. U nas je to nejlepsi kram, maji i zdravou vyzivu, hodne nemeckych kvalitnejsich veci a maji hodne sortimentu od Madety, kterou povazuju za nejlepsiho ceskeho vyrobce v mlecnych vyrobcich. (Reknu to takhle, moc nesnesu mlecne vyrobky, ale po vecech od Madety jsem se jeste nikdy neposral.)
Tesco - nejhorší pokladny ze všech obchoďáků. Všichni jsou to brigádníci, pomalí a lemraví a ze čtyřiceti pokladen otevřený čtyři. Samoobslužný pokladny nepoužívám - jednak to musím obsluhovat já a pokaždý se mi to nějak posere a za druhé dělám Tescu větší zisk tím, že si dělám sám sobě pokladního. Jako by nestačilo, že tam vůbec nakoupím.
K tem samoobsluznejm kasam - presne takhle lidi argumentovali, kdyz prisly samoobsluhy - ja mam delat praci prodavacky a podavat si to sam z regalu?
Ja uz se vyhejbam kramum, kde samoobsluzny pokladny nemaj, je to pro me rychlejsi i pohodlnejsi nez koukat na zpruzelou babu za kasou.
Ako záleží,... ono ak majú debilne riešené tie samoobsluhy tak je ti to k ničomu a ešte ťa to vie viac zdržať než tá stará pomalá bába... inak ale pravda... často je to o dosť rýchlejšie, pretože skutočne niektorý tam jak leňochody 30 minút blokujú jedno maslo.
Mi to pripomína: https://www.youtube.com/watch?v=JFguyDIq3gM
Nedávno jsem něco nakupoval v našem superhyper, pár rohlíků a whisky v akci. Dívenka v kase ty rohlíky spočítala a asi i namarkovala, ale ten počítač to asi nevzal, tak jsem platil jen tu whisky, zjistil jsem to až za kasou, té divence v kase to asi nechybělo, když to nebylo namarkované, tak jsem tam nechtěl opruzovat. Možná by z toho bylo víc škody než užitku, že by jí to šéfíci připočítali jako mínus.
Jedno jsem byl svědkem jak se dvě pokladní bavily o nějaké kolegyni, že měla kontrolní nákup a přehlédla nějaké zboží co bylo překryté něčím jiným.
Učtenky si občas kontroluji, hlavně když mi namarkovaná suma nesouhlasí s tím co si myslím, že jsem za ten nákup platit měl a nepamatuji se, že bych na nějakou chybu přišel.
Asi bych za tou kasou sedět (nebo dokonce stát) nechtěl.
U těchto témat si často kladu otázku, jestli je to pokus o trolling, nebo už jsme na tom opravdu tak špatně...
Jeden skoro dostává žlučníkovou koliku z toho, že ženské 2x pípne kasa u jogurtu za 10kč (troufnu si tvrdit, že dražší by sis nekoupil), ona to přehlédne a on se cítí jako by mu vybílili barák, druhý v tom vidí div ne židozednářské spiknutí, kdy z lidské chyby (víte kolikrát a jakým způsobem se v kvelbech přeceňuje zboží?) dělá sofistikovaný systém, kde zavilé prodavačky, pod nátlakem nenažraných manažerů zkouší zákazníkům namarkovat dražší zboží (mně se stala, světe div se, opačná situace. Kupoval jsem proscuitto v celku a u pokladny mi namarkovali míň, než bylo v regálu. Po upozornění byla reakce "Máňo, tys tam ještě nedala tu zlevněnou cenovku"? Toš a včil mudrujte), no a třetí se týden raduje jak malé děcko, když předvede divadelní představení a dostane za něj poukázečku...
Na závěr bych to snad jen okořenil vlastní zkušeností s podobnou sortou lidí. Stál jsem u pokladny a až na mě přišla řada, přivalila se korpulentní bachyňka, že jí prodavačka namarkovala víc za mlíko, než má být. Po zkoumání se zjistilo, že nějaký dobrák si zřejmě vzal "neakční" mlíko a když narazil na to "superhypervýhodné" (prostě Český sen, no...), tak si jej vzal a toto dal mezi ty "akční". Načež se prasnice začala rozčilovat, "že ona to nechce, že ona chce to v akci" atd. To už jsem psychicky nevydržel, vytáhl z peněženky dvacku a se slovy "stačí to, abyste se sebrala, nechala si to co máte a nepřipravovala nás tady o čas" ji podal oné "madam". Co se stalo? Dvacku si vzala, cosi zamumlala (to jsem nerozuměl) a otočila se na podpatku. Chcete třešničku? Při východu z kvelbhausu vidím tu 3,14ču, jak stojí na informacích a máchá ručičkama, v jedné třímá účtenku a v druhé inkriminované mlíko... Že by chtěla poukázečku?
To samozřejmě není nic proti těm chuderám na pokladnách, ale proti systému v těch super-hyper krámech.
Asi se mi nestalo, že by mi něco namarkovali někde vícekrát, stává se mi zpravidla to, že nesedí ceny na účtence/regále (kromě skoro běžné reality Tesca se nám to snad jinde nestalo). No a tak to reklamuji na informacích a vypěním až, pokud je tamní perzonál vyloženě nepřívětivý (cenovku na regále si předtím vyfotím, protože se mi už stalo, že ji po mé reklamaci vyměnili a cenu nedorovnali).
A na rozdíl od tebe by mě ani nenapadlo, pokud by mi v Tescu účtovali míň a já to věděl, abych se ozval. Dobře jim tak (tomu obchodu), za ty jejich čachry s cenami. Ta chudera na kase to stejně ze svého nezaplatí; vždyť ani nemají šanci zjistit, která místo dvou jogurtů nablokovala jeden. Zjistí to při inventuře na přelomu roku - a jejich plánovaný odpis (co se rozkrade) je dostatečný (mám jedno insiderské info z celkem velkého super-hyper - většího než Lidl/Penny - a je to sedmimístná cifra, která jedničkou nebo dvojkou nezačíná).
V podnikání by mě nenapadlo kohokoliv ošidit o halíř a pokud by se mi tak stalo, okamžitě a s náležitou omluvou, případně nějakým bonusem/slevou, bych to hned řešil. Nevidím tedy důvod nechat se okrádat jinými (a je mi jedno, zda je to stovka či koruna, jde o princip) podnikateli.
Pokud se ale někdo v obchodě dobrovolně a okázale okrádat nechat chce, je to samozřejmě jeho věc
Kdybys cetl diskuzi.
PISU VYSE: Iceland, Penny, Lidl, Kaufland, Terno, Billa - delam z ruznou frekvenci pravidelne nakupy, zajimave, ze jim kasa DVAKRAT NEPIPA! Paj jednou prijdu do Tesca a kasa si to hned dela pip pip pip. Probud se Rokere.
Ty věříš dost na konspirační teorie viď?
To je normální jogurtové spiknutí!
Jsou konspirace a konspirace. Netřeba hanit.
To rozhodně, nicméně konspirace, že v tescu jsou pokladní tak zavilé (nebo instruované), že účtují 2x za jogurt při koupi svačiny a důkaz je to, že jinde se mu to nestalo a tady hned napoprvé mi přijde poněkud úsměvná. Notabene, když tam bejvalka dělala, jak jsem už psal...
Ja nakupujem minimalne, takze mam prihody len od manzelky viacmenej, ale trosku podozrievavy som uz aj ja.
Nespravny pocet zauctovaneho tovaru by som este ako ludsku chybu bral.
Ale rozdielne ceny na regale a v pokladni (akciovy tovar o ktorom pokladna nema ani paru) sa stava prilis casto, aby to bola nahoda. Toto pokladam ze spinavy trik obchodu co sa spolieha na nevsimavost ludi pri nakupe.
Ja osobne si uctenku nekontrolujem, takze ktovie kolkokrat som uz bol okradnuty. Pravupovediac mne je to jedno, nakupujem to na co mam chut a co vidim a nie podla toho kolko to stoji. Vlastne vynimky mam, ked kupujem rybicky v konzerve asu rozni vyrobcovia snazim sa prepocitat kolko stoji asi 100g, lebo nechcem kupit rybicky za super cenu kde je obsahom konzervy vacsinou voda.
A mimochodom najradsej mam Tesco, nemaju spravene bludisko z regalov, nemenia skoro vobec rozlozenie tovaru, takze nakup tam mam spraveny najrychlejsie (kupujem len to, co som chcel, nie to co uvidim).
Zajímavý (jiný) způsob u pokladen mají zaveden v některých řetězcích v USA (co vím, tak v Aldi, Giant Eagle). Všechno zboží zákazník vyloží na pás, pokladní má před sebou na dvou "háčcích" balík igelitových tašek, vždy jednu na háku jakoby roztáhne/otevře a namarkované zboží dává přímo do ní. Jakmile je plná - případně dle zboží "logicky" plná, podá ji zákazníkovi (ten si ji dá do vozíku) a "otevře" si další. Někdy u pokladen participují pomocníci, kteří (u těch větších nákupů) s tímhle pokladním a zákazníkům pomáhají.
Nic podobného jsem v ČR nikde neviděl. Samozřejmě, tohle je další ekologická zátěž, pokud tedy člověk poctivě neseparuje domovní odpad.
Zcela tak odpadne možnost, že zákazník něco schová nebo pokladní přehlédne. Líbí se mi na tom to, že při větším nákupu, je-li člověk sám, nemá problém s hromadícím se namarkovaným zbožím za pokladnou. Někde je ten odkládací pult tak malý (Penny), že ještě nestačím vyložit vše z koše a už je to za pokladnou plné.
Do penáče moc nechodím. Ale teď nedávno rekonstruovali u nás Kaufland a ty pokladny tam jsou némlich stejné. Dřív tam byl pás i od kasy a na konci pásu velký plac kam se středně velký nákup vešel. Nevím co s tím soudruzi magoři ...eee manageři sledují.
Co se týká igelitek zadarmo: Dřív je dávali i v TESCu, já jsem si u kasy vzal jednu a tu jsem si dal do KPZ, kdybych ji někdy potřeboval, jinak nosím látkovou tašku co jsem dostal na nějakých výstavách. Má velká ucha a dá se přehodit přes rameno, tak do té dávám větší nákup, když pro něj jdu pěšky a běžně jsem si igelitky u kasy nebral. A jednou v TESCU někdo myslel ekologicky a ty igelitky se časem rozpadaly. A já jsem otevřel KPZ a místo igelitové tašky se na mne vysypala umělohmotná drť.
Já jsem zakoupil v Ikei několik tašek, takový ty velký, modrý. Jsou extra pevný a dá se v nich odnést hodně nákupu. Mám je nacpaný v autě, pod dvojitou podlahou kufru. Ušetřil jsem už mraky igelitek.
To je tezky, nikdy nevyhovis vsem lidem.
Napriklad jednim z duvodu, proc jsem prestal az na vyjimky chodit do Lidlu, ze Lidl uz hromadu prodejen prebudoval na jak oni rikaji Lidl 2.0 a prave pokladny, kde odkladaci pult v podstate chybel, predelali na obrovske odkladaci pulty, ktere mi nakup ztezuji.
Takze za me jednoznacne ocenuji Penny, kde je pultik miniaturni.
Nakup u takove pokladny probiha tak, ze zbozi vylozis na dostatecne dlouhy pas pred pokladnou, nasledne vyjedes s vozikem za pokladnu a namarkovane zbozi prebiras primo od pokladni a vracis do voziku, az preberes zpet vsechno zbozi, tak nakup zaplatis a s vozikem odjizdis bude ven, kde zbozi preskladas do auta nebo v mem pripade nekde bokem, kde zbozi preskladam idealnim zpusobem do tasek a nemusim na to spechat, ale paradne si to do tasek narovnam.
Za me jednoznacne +1 minipultikum.
Ty minipulty jsou vhodné pro menší nákupy. Pro velké, "měsíční", moc ne - protože ještě nestačíš vyložit vozík (občas nevykládám všechno, nebudu na pás dávat tři bedny piva třeba..), pokladní už blokuje a nemá to kam dát. Je pravda, že velké nákupy děláme ve dvojici, nakonec to nějak zvládneme. Sám si to nedokážu představit. Asi máme odlišné představy o "dostatečně dlouhý" pult před pokladnami, podle mě ty existují pouze v Makru.
Včera jsem po dlouhé době byli v jiném okresním městě, kde je velký Kaufland (u nás není žádný). Prodejna celkem dobře průchozí (ne to debilní bludiště jako Billa či Penny), pokladny OK. Ale nezklamali s cenami. Veliký regál s kávou Nescafé Gold a tam nápis, že sleva na 129Kč za 180g balení (pod tím miniaturní nápis, o který jeden druh jde). V regále je těch Goldek samozřejmě více, naprosto stejné obaly, malinko jiné potisky, někde 200g. Nikde skener čárkových kódů jako v Tescu, aby si člověk cenu sám ověřil. Žádná jiná cena kávy nad regálem, v regále nebyla neuvedena, všude jen ta super angebot 129. Poprosil jsem ověřením ceny blízkého zaměstnance a samozřejmě, kromě jednoho druhu vše stojí 279.
Klasická výmluva, asi to tam někdo blbě vyskládal, bla, bla, bla, to mohou vykládat kozi, která baguje. Skutečnost: chceme (řetězec) zákoše odrbat, jak se dá, třeba si toho ti pitomci u kasy nevšimnou, obzvláště ti hrdí, co si ostentativně neberou účtenky.
150 kaček za kus (obvykle beru celý karton, 6ks, aby to "vydrželo" do další slevy), rád bych viděl ve frontě za sebou rokera, jak mi cpe do ruky 900 Kč, abych u kasy nezdržoval
My u nás Kaufland máme, takže na důkladný prostudování cenovky jsem si už zvyknul. Je běžný, že mají ve slevě sirupy, ale jen dva druhy od jednoho výrobce. Kdo se nepodívá a nakoupí od každýho druhu jeden, tak se pak může hodně divit. Je to hnusnej trik, ale když při smlouvání o cenu telefonního tarifu fungují praktiky arabské tržnice, tak v obchodě nelze čekat něco růžovějšího. Je to boj o peníze, z obou stran.
On to neni jen Kauf, u nas takhle funguje Penis. Prijdes, jedny rajcata za 20,- a pod tim 8 ruznych druhu a ty to prohrabavas podle nazvu, pak podle gramaze a nakonec jeste podle zeme puvodu, protoze ostatnich 7 rajcat je za 50,-.
Obdobne mas figl na spatne vidici duchodce kdy daji "slevu" z 29,90 (male, preskrtnute pismo) na uzasnych 29,80 (psano velkym aby duchodce precetl jen "akce 29,80").
Nekdy prozmenu nechavaji "slevove" cenovky i po vyprseni slevy (samozrejma je vymluva ze to nekdo zapomnel sundat a na te cenovce je jasne (pidipismenkama) vypsana platnost od-do).
Kdyz pujdu do Alberta, tak zase prozmenu casto narazim na vyslovene shnile kousky, a to nemyslim jen ovoce/zeleninu. A to maji leckdy ceny i dvojnasobne oproti Penisu.
Ono je to nakonec vsude stejny, ikdyz na tom ma velky podil hlavne manazer te dane prodejny. Kdyz se tu vymeni manager v Penisu (za poslednich cca 10 let jsme jich tu meli 5), tak se casto zmeni i "oblbovaky" na lidi.
Souhlas. Cpeš na pás zboží a za tebou už vykrámovávají další sokolíci. Jsem pro dlouhý pult.
Řekl bych, že rudý kája měl na mysli spíš pult za pokladnou, ergo prostor, kam ti pokladní dá zboží po "pípnutí". Tady s ním souhlasím v tom smyslu, že když narazím na opruzenou 3,14ču za pokladnou, co je aktuálně nasraná na celý svět, nezabrala jí "zaručená" dieta a do toho má zrovna menzes, tak ti to zboží háže dál, jako pomeje prasatům... To se i ozvu. Jednou mi odsekla "ať si to jdu zkusit tady sedět", tak jsem jí odvětil, že kdyby nemalovala ve škole 3,14če po lavicách, tak by mohla dneska dělat práci, která jí baví. Ale že když už dělá to, co dělá, tak mě její vnitřní rozpoložení nezajímá a ať se k tomu zboží laskavě chová slušně, protože přesně to ji živí... U krátkého odkládacího prostoru zkrátka tuto možnost moc nemá...
Podívej, to co jsem udělal s tím mlíkem byla trošku jiná situace, nemyslíš? Baba se nepodívá, co bere do pracek a pak zdržuje dalších pět lidí, co čekají u pokladny. Za to mi ta dvacka stála...
Tomu, že se ti to stává běžně a bereš to jako "sofistikovaný podvod", na který je personál školen se prostě směju z důvodu, že bývalka dělala brigádně u studia jak v Lidlu, tak v Kaufu i Tescu a žádné "konspirační spiknutí" se prostě nekoná... Nemohu vyloučit, že v některých kvelbech ano, že to místní ředitel, nebo vedoucí nedělá na vlastní triko, ale pes je zakopán v tom, že je prostě překvelbováno a boj o zákazníky vyžaduje neustálé přeceňování, doplňování, velké množství položek a druhů zboží, které se musí nějak narvat do regálů. Pak hraje roli i lidský faktor.
Jinak jak tě u těchto témat pozoruju, tak nemyslíš, že frekvence s jakou se s tímto problémem setkáváš je u tebe způsobena něčím jiným? A sice, že žiješ klasický "český sen" a slevičky jsou tvoje hobby? Nakupuješ tak, abys vydržel od slevy ke slevě, neekluje se ti vyřvat si poukázek atd. OK, já to respektuju, ale pak se nediv, že statisticky se ti to stane častěji, než někomu jinému...
Jinak já si účtenky v kvelbech taky beru, a zboží na kterém mí záleží si kontroluju hned u kasy (vidíš jaká částka tam naskočí) a jsem sto si u 5-10 položek zapamatovat kolik mají stát...
Věřím, že by se ti těch 900 líbilo a po tom, co jsem si přečet bych si vsadil, že bys je neodmítl. Stejně tak, pokud by ti někde omylem namarkovali méně než by měli, ale to už jsi koneckonců sám přiznal...
Akademická debata, těch 900 bys mi stejně nedal
A ano, nakupujeme věci, které vydrží, opravdu do zásoby. Ale hobby, to určitě ne, sám nakupuju cokoliv velmi nerad.
S tou "tvou" babou a tou mou kávou.. možná tam opravdu to mlíko dal nějaký zákazník. Ale u té kávy to jednoznačně vypadalo jako nachystaná past na nepozorné kupující. Opravdu si nemyslím, že je to (obecně) náhoda, setkávám se s tím docela často, že do regálu se zbožím ve slevě je namixováno drahé. Připouštím, je to i tím, že nakupujeme spoustu věcí výhradně ve slevách.
Do Kaufu nejezdíme, snad 1x ročně (18km daleko se mi nechce ), tak nedokážu tamní "programové" "oblbování" zákazníku posoudit. Ale v "našem" Tescu se tak děje běžně, a tam bych, kdyby se sekli ve svůj neprospěch, určitě neozval.
Ono to nemuselo být schválně. Představ si, jak pracuješ v takovým obchoďáku a je vás (pracovníků) tak akorát, ne-li podstav. Takže do skladu dorazí paleta s akčním zbožím, ty paletu vyvezeš na prodejnu, vrazíš akční kafe do regálu, prdneš tam tu cedulku a jdeš vybalovat další. Děláš to za provozu ve středu večer, protože od čtvrtka to začne platit. Okolo tebe se motají nakupující. V deset večer, když se Kauf zavře, je potřeba přehodit cenovky na akci na další den, takže to oběhnout a prdnout tam novou cenovku. Máš toho plný brejle a seš rád, že o půlnoci jdeš domů. Takže jestli to kafe leží vedle jinýho neakčního kafe, je ti fakt jedno.
To se tady právě snažím vysvětlit všem "supermarketovým konspirátorům". Já netvrdím, že není někde vedoucí, nebo klidně i záškodnický zaměstnanec (ať jim dá ČOI pokutu, když mě tady vykořisťujou), který to udělá schválně, ale vzhledem k tomu, že trochu znám to pozadí, které tady celkem pregnantně popisuješ, tak se směju tomu, že to nějaký řetězec dělá záměrně a prvoplánově na to školí zaměstnance... Narozdíl třeba od "škatulata hejbejte se" (přemisťování zboží), které mě sere se čvercem nahoru víc, než nějaké opakované pípnutí jogurtu za pětku. Sice na mě ten účel, za kterým to dělají nezabírá, ale musím kurva zase hledat to, co chci a to mi žere čas... Proto chodím nejvíc do Lidlu a potom do malých krámů (masna, sýrový obchod, obchod s regionálním zbožím atd.)
Pánové, ono je to nakonec jedno, jestli úmyslně nebo ne. Výsledkem je, že nepozorný zákazník zaplatí mnohem víc, než chtěl. A jim to samozřejmě nevadí.
Nikdy jsem v obchodě nevystoupil proti zaměstnancům (kteří toho mají plné brejle), ale proti jejich systému. A kdokoliv se budu cítit ze strany obchodu jako celku ošizen, hubu si otvírat budu, dožúvat se regálové ceny taky a když z nich vydusím nějakou poukázku, budu jen rád. Není můj problém, že mají málo zaměstnanců (aby měli větší zisk) a ti to nestíhají. Když si (já) naberu zakázky, které v termínu nestihnu, mám se vymlouvat zákazníkům, že se mi už chtělo spát? Merde.
https://www.zpovednice.cz/detail.php?statusik=1070159&orderby=ide
Mě dnes okradli na benzín.Meli tam chaos a chtěli mi zauctovat platbu z jiného stojanu.Tak jsem upřesnila číslo stojanu u kterého jsem tankovala.Mela jsem počkat a pak přejít na jinou pokladnu.A tam mi nauctovali částku vyšší.Kdyz jsem rekla ze to neni moje útrata tak se na mě hned obe prodavačky obořil ze to je moje platba,ze jsem tolik brala ze se terminál neleze.kdyz jsem slušně rekla ze toto proste moje platba neni a nezaplatim Ji,tak mi ta jedna oznámila at ji dam občanku a ze zavolá policajty.Tohle mě dostalo. Zaplatila jsem za něco co jsem ja nenatankovala.jak dokážu kolik jsem opravdu natankovala já???Na benzínu uz nikdy nevkrocim. Jak se tam k zákazníkovi chovají!!!v životě jsem nikoho neosidila a dnes na mě chtela nějaká prodavačka volat policii jak na nejakou zlodejku!!!!fakt hnus
Velká chyba. Snad po tankování někde auto stojí u stojanu, tím bych operoval. A klidně si nechal zavolat policajty.
Občanku ukazovat prodavačce benzínky? To určitě.
Predavacka ti nemoze nauctovat inu ciastku ako jej ukaze terminal, takze jedine co sa mohlo stat mohlo byt, ze ti uctovali iny terminal.
Btw ty vies tak rychlo prepocitat kolko presne platis, ze si vynasobis cenu benziu objemom co si tankovala?
Ja viem cenu vzdy len priblizne.
Nemáš náhodou počítadlo ceny na stojane zároveň s natankovanymi litrami?
Má. Pokud to nebylo někde za Uralem, kde baba/děžurnaja čepuje z jednoho fekálu naturál, speciál , supr i naftu nějak ručně
No nie si až tak ďaleko, na Ukrajine musíš zaplatiť za natankovaný benzín/naftu predom, nedôvera voči zákazníkom je tam príliš veľká, keďže si tam borci bežne natankovali a zdrhli s natankovaným vágenom bez platenia. No ale že ťa neobabrú na pokladni samozrejme zaručené nemáš, respektíve môžeš aj ty natankovať viac, ako si zaplatil. Hold Ukrajina .... to bola sranda, keď som s kamarátmi Ukrajincami na Slovensku tankoval, nechápali, že ako mi môžu dovoliť najprv natankovať a že prečo po natankovaní nezdrhnem.
Co to? Na Slovensku máte nějaké speciální stojany, které neukazují cenu? )
No práve že nie. Ale fleg je matematik, čísla si počíta sám jak keby sa mal spoliehať na nejaký stojan. Preto si tam to počítadlo doteraz ani nevšimol.
Este vcera tam boli.
A dnes som si ho predstavil opat a zrazu ti tam bola aj cena si predstav.
Já to nemyslel nijak špatně, jen ten tvůj text nedával smysl. Psal jsi, že víš vždycky cenu za natankování přibližně. Tak jsem se divil, že by u vás na stojanech nebyla celková cena uvedená. Však přeci většina tankuje podle toho. :) Nebo jak jsi to myslel?
Ano nedava a nepytaj sa ma preco som to tak napisal;o).
Male vysvetlenie je mozno, ze ja tankujem vzdy na litre..beriem 50l a kedze platim kartou ani sa nepozeram kolko to stoji.
Takze asi sa mi v hlave vcera skrizili synapsie kapanek.
Slaby trolling.