To samozřejmě není nic proti těm chuderám na pokladnách, ale proti systému v těch super-hyper krámech.
Asi se mi nestalo, že by mi něco namarkovali někde vícekrát, stává se mi zpravidla to, že nesedí ceny na účtence/regále (kromě skoro běžné reality Tesca se nám to snad jinde nestalo). No a tak to reklamuji na informacích a vypěním až, pokud je tamní perzonál vyloženě nepřívětivý (cenovku na regále si předtím vyfotím, protože se mi už stalo, že ji po mé reklamaci vyměnili a cenu nedorovnali).
A na rozdíl od tebe by mě ani nenapadlo, pokud by mi v Tescu účtovali míň a já to věděl, abych se ozval. Dobře jim tak (tomu obchodu), za ty jejich čachry s cenami. Ta chudera na kase to stejně ze svého nezaplatí; vždyť ani nemají šanci zjistit, která místo dvou jogurtů nablokovala jeden. Zjistí to při inventuře na přelomu roku - a jejich plánovaný odpis (co se rozkrade) je dostatečný (mám jedno insiderské info z celkem velkého super-hyper - většího než Lidl/Penny - a je to sedmimístná cifra, která jedničkou nebo dvojkou nezačíná).
V podnikání by mě nenapadlo kohokoliv ošidit o halíř a pokud by se mi tak stalo, okamžitě a s náležitou omluvou, případně nějakým bonusem/slevou, bych to hned řešil. Nevidím tedy důvod nechat se okrádat jinými (a je mi jedno, zda je to stovka či koruna, jde o princip) podnikateli.
Pokud se ale někdo v obchodě dobrovolně a okázale okrádat nechat chce, je to samozřejmě jeho věc