Škola - Průměr známek?
Čau, jsem na střední škole ve druhém ročníku. Na ČJ máme takovou ostřejší učitelku, která si myslí, že je něco jako "všemohoucí" a všichni ostatní jsou...
Na stránkách školy máme známky + automaticky počítačem vytvořený průměr známek. (Rozlišuje to i váhu známek..)
No, tak já jsem měl průměr 3,5 a řekl jsem si, že u téhle učitelky tu trojku nedám (nikdo nemá ze třídy trojku btw)
Dostal jsem super nápad! Když jsem věděl, že trojku nemůžu nikdy dostat, začal jsem si zní dělat srandu. Prostě jí trochu potrápit stejně jako ona trápí nás.
Např. Když se nás ptala na spisovatele Jaroslava Haška. Otázkou "No a kdo tam ještě byl s Haškem?" Nemohl jsem odpovědět jinak než Jarda Jágr a Jirka Šlégr.
No a teď je konec roku a já koukám jak tele. Mám průměr přesně 4.
Myslíte, že mi tu 4ku dá? Jak vy jste to měli s průměrem známek?
Ty nejsi tele, ty jsi hloupý pitomec. Běž raději házet lopatou, stejně tě nemine.
Na internetu je každý drsňák. Určitě máš nějaké problémy ve svém životě následně to přerůstá ve vztek, který si léčíš tady na debatách, protože nemáš jiné možnosti.
"hloupý pitomec" to soudíš podle čeho? Ty jsi ve škole neudělal nějakou pitomost? Nejspíš si byl ten co seděl v lavici a jen mlčel. Učitelé ani nevěděli jak se jmenuješ.
Rád bych věděl jak to měli ostatní se svými učiteli...
Já jsem ve škole dělal spoustu pitomostí. Ale vždy, když se to provalilo, tak jsem svědomitě nesl následky. A kromě toho, studoval jsem proto, abych se něco naučil a abych mohl dělat to co mě baví. Díky tomu mám už skoro 20 let svou práci, která mě baví, a která mě velmi dobře živí.
Hloupý pitomec jsi proto, že máš čtverku z češtiny, a ještě z toho děláš hrdinství a podzemní odboj kombinovaný s údivem že jsi dostal špatnou známku. Až dospěješ, pochopíš, jak trapný a hloupý jsi byl.
edit: a víš co je nejhorší? Že z mých daní se platí tvé "studium."
Hehe, nějak mi uniká "děláš hrdinství". Já z toho žádné hrdinství nedělám. Jen píšu jak jsem to dopracoval. Jsi už dlouho ze školy. Ono se tam dost věcí změnila, myslím hlavně přístup učitelů. Vás vzali po hlavě rákoskou, na nás se místo toho povyšují. V téhle době de každému jen o to, aby dostal dobře zaplaceno. Všem dám za čtverec nebo pětku, zaplaceno dostanu tak i tak. Určitě bych neměl problém s naší učitelkou kdyby měl někdo lepší známku než 4.
1. Bůh
2. Učitel
3. Ředitel
4. Ti lepší z Vás.
5. Ostatní
Jo, problém je, že tohle není vtip, ale realita.(až na toho ředitele to by bylo za 5)
Nás nikdo rákoskou nebil, to máš nějaké zkreslené představy. Na ZŠ jsem chodil do třídy, ve které byli dva propadlíci (mj. věřím, že by dnes byli max. trojkaři a neměli by problém jít na maturitní obor). Ale ani tihle "protřelí" žáci si nikdy nedovolili zesměšňovat učitele v hodině. My jsme samozřejmě rozbíjeli okna, čmárali po lavicích, chodili na cizí zahrady lozit po stromech a ujídat/krást ovoce, atd. atd., ale nikoho ani ve snu nenapadlo veřejně zesměšňovat učitele (nebo kohokoli dospělého). To jsme si řešili mezi sebou, ale dospělí byli autoritami a do školy se chodilo za vzděláním - ve třídě nás bylo 35-38 žáků a všichni věděli, že kdo nebude zvládat, půjde do učení a naopak jen ti chytří na maturitní obory. (v té době existovalo něco jako směrná čísla, tj. bylo předem dáno, kolik lidí z ročníku může jít studovat např. na gymnázium).
Mimochodem: moje manželka je učitelka a mé děti chodí do školy, tak mi tady nevěš bulíky na nos že jsem už dlouho ze školy.
Rozhodně učitelku nezesměšňuji to určitě ne. Spíš jsem drzí to ovšem poslední měsíc při snaze se jí vrátit tu "nafrněnost".
Nechápu jak si můžeš myslel, že škola je v roce 2017 takové leháro. Řekl bych, že je to pořád tak nějak stejné, když se tak dívám do sešitů rodičů.
... drzí ... právem propadáš,neumíš ani pravopis.
Sorry, ale napsal jsem tu přes 750 slov, tak je logické, že můžu udělat chybu. Ve snaze se odpovědět všem co nejrychleji, si to po sobě nečtu. Přeci jenom tohle je internet, né diktát. Chybu může udělat každý, i ty.
Sorry, ale na 750 slov bys neměl udělat ani jednu hrubku (malé chyby bych toleroval). Když děláš chyby, nediv se, že máš špatné známky. A mimochodem, slovo "né" ve spisovné češtině neexistuje.
Dnešní škola je naprostý veget, to ti garantuju. Objem látky v jednotlivých předmětech je na 60-70%, v matematice dokonce na 50%. Chápat to nemusíš, ale mám dvě děti školou povinné, učitelku v domácnosti a sám sedím ve školské radě.
Ten Pasažér je nějaké chabrus na nervy. Měl by si podle spisku páně Batisty omévat přirození vlažnou vodó
Počkej já jsem chabrus na nervy? Podle čeho soudíš? Nevím o tom, že bych tu nějak vybouchl.
Takže ti bylo jasné, že trojku nedostaneš a teď se strašně divíš, že dostaneš čtyřku? To mi hlava nebere.
Nene, já se bojím, že dostanu za 5, protože když jsem se zeptal co dostanu za známku na konci roku, když mám průměr 4. Tak se začala smát a odpověděla, že ona na průměr nekouká...
Pochybuju, že by na klasifikační poradě obhájila známku o stupeň horší, než je průměr.
Mě poslala němčinářka s průměrem 2.6 na reparát a ředitelka to odsouhlasila.. Inu byl jsem oblíbenej
jinak
Celkem pobavilo
Nechapem coho sa teraz bojis....to si sa cely rok, ked si bol radoby vtipny nebal?
V podstate si tu napsial, ze si cely rok sral na predmet, robil si si z ucitelky srandu a teraz ti stiska rit zatoze sa bojis ako ta ohodnoti?
Bohuzial musim uznat, ze tw mal pravdu...robit chujoviny vies, ale niest nasledky uz evidetne nie.
Já vůbec nechápu proč píšeš, že jsem ji "trápil" (byl radoby vtipny dle tvého názoru) celý rok? Já jsem ji začal trochu pošťuchovat až teď v červnu. Vůbec nevím jak si na to přišel.
Rozhodně jsem na předmět nekašlal. Dokonce ani v době, kdy jsem jí "trápil", jsem se učil. Já mám češtinu rád a ani mi tolik nevadí se učit literaturu.
Chtěl jsem vést nějakou rozumnou debatu na dřívější problémy Vás ostatních ve škole, ale jak vidím ten svůj "problém" jsem sem psát rozhodně neměl.
jo, "jí trápil" - ty fakt česky neumíš. Rozumná debata probíhá tak, že si vezmeš ponaučení. Ty vidíš chyby všude jinde, jen ne u sebe.
Já to vidím spíš tak, že máte učitelku, co si z vás nesedne na zadek a hned si myslíte, že se považuje za všemohoucí. Mohl bys sem taky uvést, čím vás "trápí". IMHO se snaží o svou práci a nahustit do vás znalosti, které vy považujete za zbytečné. Používá metody, které vám vadí? No asi právě proto je používá, bych řekl...snaží se vás silou nasměrovat tam, kam se po dobrém nasměrovat nechcete, protože vám ještě nedocvakla hlavní role školy.
Když s ní přestanete bojovat a začnete se snažit, myslím že změní přístup. U nás to fungovalo a teď na tyhle kantory "tvrďáky" vzpomínám v nejlepším, protože díky nim nebyla škola ztracenou částí mého života (kterou bych si promhral sám svým (ne)přičiněním)...
y
Hehe, musím přiznat, že u téhle věty jsem se dost pousmál. Nechci Tě zklamat, jde o to jak se chová i mimo třídu. Na klasický pozdrav:
,,dobré ráno" ,,dobrý den" paní učitelka odpovídá NAZDAR, ale tak strašně to vyštěkne, že si z toho sedám na zadek. Ne ne ne rozhodně si nemyslete, že tenhle krásný pozdrav je věnován pouze mě. Nikoli tenhle pozdrav věnuje každému, kdo se jen opováží zpříjemnit den pozdravem. Občas neodpovídá vůbec, ale to je možné, že jenom mně.
Nebudu psát vše, protože mám upřímný strach, že by si to paní učitelka mohla přečíst a pak mě popravit na nádvoří, ale jen pro příklad se směje když někdo řekne něco jen trochu špatně. Dále, když říká látku a my si ji zapisujeme, poprosím ji o zopakování nějaké části, a okamžitě jsem za blba co neposlouchá a látku nezopakuje. (Ano, dával jsem pozor jen se občas stane, že paní učitelce není rozumět, ale to ona ovšem nepřizná)
Určitě to není špatný nápad, ale za slušňáka jsem byl 9 měsíců a nic se nezměnilo.
To mi chces povedat, ze cela trieda ma 3-4 na vysvedceni? Lebo podla opisu ucitelky sa ina znamka ani dostat neda. Pokial nie tak preco maju ostatni lepsie znamky ako ty, ked sa ucis a cestina ta bavi?
Pozri ja som na gympli narazil na rustinarku, ktora mala psychicku poruchu...nenavidela chlapov a v kazdej triede si niekoho vybrala...vacsinou hladala ako som sa neskor dozvedel take tvrdohlave bojovne typy, co sa jej postavia. V nasej triede som to bol ja. 3 roky sme spolu bojovali, vo finale mi dala v 4.rocniku 4 na koncorocnom vysvedceni (mal som jednotky, tri dvojky a stvorku). Riesili sme to v skole viackrat, rustinarok bolo malo, vyhodit ju nechceli, tak som si uzil...sedavanie v poloprazdnej triede v poslednej lavici sam (bolo nas 16 na predmete), ignorovanie na hodinach, patky som schytaval za nic...a vies co je na tom najlepsie? Dodnes sa dohovorim po rusky, ked sme sa boli lyzovat na Ukrajina schoval som do vacku aj zensku, co zila 10 rokov v Rusku a bola s nami a uplne v pohode som sa po 20 rokoch dohovoril. Dodnes jej dakujem, ze tak na mne sedela a ze ten jazyk z hlavy asi nedostanem aj ked taku svinu som predtym ani potom nestretol.
A mimochodm na Slovencine sme mali ucitela, kvoli ktoremu som chcel po par tyzdnoch zmenit triedu, pretoze bol...bol iny. Po par mesiacoch som sa na jeho hodiny vyslovene tesil a do konca gympla sme si uzili cela trieda na jeho hodinach kopec srandy. Tolko k ucitelom.
Pokud je s ní opravdu k nevydržení a bez ohledu na to, jestli se snažíte nebo ne, vám stejně solí trojky a čtyřky, protože vás prostě CHCE topit, tak to stojí za řešení.
Máte v třídě nějaké "premianty", kteří mají všude v pohodě jedničky/dvojky a jen u této učitelky plavou? Někteří, kteří mohli mít v pohodě vyznamenání, kdyby nedostali "neprávem" trojku od ní? Jsi to ty? Čistě podle jazyka, jak se vyjadřuješ, patří k té lepší části studentstva, co umí zformulovat myšlenku a nečiní jí problém gramatika. Takže pokud tam jste takoví "normální", pak by bylo ideální, aby se dva, tři tihle jedinci vydali za ředitelem a situaci s ním probrali.
Ale jak říkám, musí to být takoví, kteří jsou ve škole už zanesení ve škatulce "slušňáků". Názor trojkařů nebude mít váhu.
Máte tam pro stejný předmět i jiné kantory? Zkuste řediteli navrhnout, ať vám pro příští rok dá jiného kantora, ať se ukáže, jestli jste opravdu tak hloupí nebo jestli je problém "jinde".
Operujte i s dalšími argumenty - ztráta motivace se cokoliv učit, když to stejně líp než na trojku nebude... Ztráta chuti učit se co nejlíp v ostatních předmětech a dosáhnout na vyznamenání - k čemu se učit jinde, když tenhle jeden předmět vás stejně potopí... atd. Už jste na střední škole, určitě vás napadne spousta argumentů. To, co je v hlavě, se dá vždy přetavit do diskutovatelného názoru očištěného od emocí. Klidně se bavte i o jejím projevu, zdravení/nezdravení mimo školu a jak vám nedává dobrý příklad toho, jak se chovat....
Pokud je ředitel kamarád s tou učitelkou a nebude chtít situaci řešit, nezbývá, než se obrátit na zřizovatele školy - to je většinou obec.
A jestli to chcete řešit, tak teď - v září už bude pozdě.
Konečná známka 4. Půlka třídy půjde v Srpnu ke zkouškám, tady je něco špatně. Jestli máte pocit, že jsem negramotné hovado, tak mám v matematice za 1. Tahle stránka by se neměla jmenovat debaty.net, ale delejblbcezkazdehokdosepokusizacitdebatu.net
Pokud jde ke zkouškám půlka třídy, je něco na pováženou - buď jste opravdu banda blbů (ale půlka třídy je trochu moc na jeden předmět), nebo vás učitelka nedokázala připravit. Možná by stálo za to se na toto téma sejít s ředitelem a ještě lépe požádat, aby vás přezkušoval někdo jiný, než vaše učitelka.
Ani učitelka si nemůže dělat, co ji napadne...
Poslyš, buď tě čeština baví (normálně bys z ní měl nejhůř dvojku) a učitelka tvé znalosti hodnotí nespravedlivě - v tom případě je namístě si stěžovat. Anebo toho zase tak moc neumíš a navíc jsi drzý - potom se není čemu divit. Ale propadnout tě s výslednou čtyřkou nemůže nechat, to zase ne.
Jinak i já jsem se během studií (středoškolských i vysokoškolských) setkala s různými typy učitelů + sama jsem též vzděláním učitelka, takže vím, že někteří moji kolegové by toto povolání jednoduše dělat neměli. Podle toho, co popisuješ, má paní učitelka zjevně "nějaké problémy"; viz to podivné zdravení. Ovšem neumím si představit, jak žák/student, který dobře ovládá určitý předmět, může mít průměr 3,5. Jestliže vím, že víceméně splňuji požadavky, které jsou kladeny na znalosti pro daný ročník (rozumím probírané látce), a vyučující mě hodnotí nespravedlivě, nemeškám a řeším to u ředitele. Objektivní pravda se prokáže při nezávislém přezkoušení. Tak v čem je problém?
Neviem ako v CR, ale u nas skoly medzi sebou dost sutazia a keby mala hocijaka skola u seba ucitela, ktory takto sikanuje a podhodnocuje ziakov uz by to davno riesila, pretoze by im tahal vedomostny priemer dole.
Navyse dnes okrem riaditela existuje uz kopec pak na riesienie problemov, nadriadene organy, rada skoly, mestske zastupitelstvo a pod.
Okrem toho ucitel, ktory by ziakom daval taketo znamky a pripadne by ich nechal prepadat a tito ziaci by zazracne prechadzali reparatmi by dlho neucil.
Nehovoriac o tom, ze problemove triedy/ziaci sa riesia verejne na poradach a vyjadruje sa k tomu viacero ucitelov, takze ak by to bolo taketo huste ako je to tu popisovane uz by doslo davno k zasahu zo strany riaditela. V opacnom pripade by si riaditel zbytocne ohrozoval svoje miesto a to by musel byt kamikadze.
Bolo by zaujimave vidiet napriklad znamky v inych triedach, kde uci tato ucitelka, takto mame informacie len z jednej strany co byva casto skreslujuci pohlad.
Btw ja byt Pasazerom dam si zavazok, ze chcem mat z CJ za 1. Ked som spominal moje problemu s psychopatickou rustinarkou reagoval som totizto tak, ze som sa tu Rustinu ucil a nechal este doucovat najlepsou rustinarkou z triedy a tu Rustinu som naozaj dost dobre ovladal/ovladam. U inej ucitelky by som mal velmi pravdepodobne za 1. Ja som to sice nedal lebo to by nedal ani rodeny Rus u nej, ale aspon som to skusil;o).
No, vzhledem k tomu, že tazatel píše název měsíce (Srpen) s velkým počátečním písmenem, si myslím, že nějaké problémy minimálně s pravopisem tam budou.
Já jsem na střední škole také měla potíž s češtinářkou. Z češtiny jsem vždycky měla jedničky, ovšem když jsem nastoupila na střední, dostali jsme z tohoto předmětu učitelku, která nejraději zkoušela drzé a vyrušující studenty - a ty ostatní jednoduše přehlížela, i když se hlásili. Tedy např. v prvním pololetí prváku jsem měla jedničku z diktátu a dvojku z literatury, tj. pouhé dvě známky. Na vysvědčení z toho byla dvojka (takové ponížení ). Ti, již vyrušovali, měli klidně deset-patnáct známek. Krátce po pololetním vysvědčení jsme psali slohovou práci a moje sousedka v lavici dostala čtyřku, přičemž objektivně nezaslouženě. Hrubky tam neměla, ale zvolené téma prý (podle učitelky) bylo málo zajímavé. Ani moje téma však nebylo z tohoto hlediska ideální, dostala jsem dvojku. Byla jsem naštvaná ještě kvůli vysvědčení, takže když si sousedka postěžovala na nespravedlivé ohodnocení, polohlasně jsem utrousila dost kritickou poznámku o paní učitelce. Nebylo to nic vulgárního, ale do očí bych jí to takto zcela jistě neřekla. Ovšem nevšimla jsem si, že vyučující právě stála nad naší lavicí a všechno si to vyslechla. Ten pohled! Očividně nevěřila vlastním uším. Já jsem hrůzou málem omdlela.
Učitelka si mě okamžitě zařadila mezi obzvlášť drzé studenty a začala mě zkoušet každou hodinu. To ale přivedlo k žádanému výsledku, jelikož jsem záhy měla hromadu jedniček (zkoušela přece jen spravedlivě) - a následně i jedničku na vysvědčení. Tak už to vydrželo do konce studia.