Sbírejte nejdebilnější reklamy.
Zase budou Vánoce a mimo "klasického" cocacolového rudého úchyla chtě nechtě asi každý zaslechne tu a tam nějakou reklamu. Zatím jako nejdebilnější považuji na slovenských TV stanicích se objevující reklamu T-Debile, pardon, T-Mobile. Tohle mohl "vymyslet" opravdový blb z ekonomky, nebo jiný tzv. "kreativec".
Reklamu ignoruju (resp. když jednou za týden sleduju televizi, ihned při její znělce přepínám jinam). Někdy se ale "zadaří" utrpět. Nejvíc odporný je zelený zmrd, hned v závěsu následuje "tatatata" (to bylo loni).
Zelený úchyl byl dokonce i nahatý, tedy zezadu.
Opravdu bych rád věděl, kteří debilové tohle "vymýšlejí" a kde (školy) tohle "vyrábí".
To nemohou vymýšlet soudní lidé... Jestli třeba zobou nějaké bobule? Nebo nevím.
Ale jsou to soudní lidé. Takoví, co za peníze udělají všechno. Kurvičky.
Proč to deminutivum? Jsou to prostě kurvy nemyté, obolem podporované, fastfoodem plněné.
Viděl bych to na frikulíny.
Naprosto přesné a bez chyby.
Já jsem si krumpáčem prorazil hlavu systémem "jedním uchem tam, druhým uchem ven" a funguje to!
Těch reklam je tolik, že je nevnímám a vytěsňuji je. Na světě je mnoho krásných věcí, tak proč si plevelit mysl něčím takovým.
Tak některý reklamy jsou i celkem vtipný. Bohužel převažujou hovadiny. Osobně považuju za nejhorší ty, který za každou cenu obsahujou nějakou nablblou písničku, s primitivním textem, zpívaný pokud možno co nejvíc falešně. Typicky jsou to vložky a veškerý výrobky pro děti.
A televizní stanice jakbysmet. Reklam jak nasraných a ještě k tomu ty kurvy úmyslně zvyšují zvuk. Ani bych se nedivil, kdyby výrobci TV přišli s nějakým zvukovým "normalizérem" eliminující zkurvené praktiky nenažraných kapitalistických sviní
Tak automatickou regulaci hlasitosti už měly obyč CRT krámy před 10+ lety. To už je standart, kterej má každá TV.
Edit: Výrobci TV podle tebe nejsou kapitalistický nenažraný svině?
Jsou to nekalé praktiky, které se ty svině snaží maximálně obcházet kvůli maximalizaci zisku. Naprosto pohradají lidmi. Přišli i na to, jak tu tvoji zmiňovanou autoregulaci zvuku ojebat.
Souhlas, ne vždy, ale dost často je reklama hlasitější, než film. (je jedno na jaké televizi, dělá to i na telce staré cca rok)
Jedno to není. Záleží jak dobře to je v tom krámu udělaný + na tom, jak uživatel ten svůj krám umí ovládat a nastavit.
Oni už vymysleli i "adblock" na televizory, ale nemají odvahu to namontovat.
Svině kapitalistické!
Nepochybuji, že něco podobného v budoucnu bude. Navolíš si snímek těsně před reklamou, který ji uvádí a televize se jednoduše přepne na radio. Mnohem jednodušší řešení by ale bylo něco jako RDS pro TV reklamní signál.
To ale není budoucnost. Ono je to reálné už dnes. Jenže nějaká "lobby" tohle nepovolila, protože by zkurvená "mediální žumpa" po celém světě přišla o obrovské zisky. Četl jsem to už před několika lety. Fungovalo to na principu nějakých elektronických značek (nějaký signál, který ve vysílání umožňuje například automatické nahrávání pořadů). Podle tohohle ten software pozná, kdy je konec filmu a kdy začíná reklama a automaticky přepne televizor na jinou stanici (nebo předvolenou). Už si to podrobně nepamatuju.
Když naplech /se slinou zvolna z koutku stékající/ usnu u kysně, jsou mi reklamy šumafuk. Pokud ovšem sleduju film, napjatě čekám po vzoru pistolníka s ovladačem proklatě nízko. Každý záchvěv reklamy pak eliminuju přesným výstřelem do oka nepřítele. Netřeba automatů - ošéfovat osobně. Manželky a přítulkyně by beztak nadávaly, že jim umělá inteligence krade jejich oblíbené pořady .
Sto tabletů týdně, sto tabletů týdně, rozdáváme rozdáváme sto tabletů týdně....
Není sice Vánoční, ale troufám si říct, že je rozhodně nejdebilnější.
Dneska jsme měli ve škole angličtinu (s rodilým amíkem) a na otázku co mu tady v ČR nejvíce vadí odpověděl, že "Alza commercial". Takže asi tak.
Obecně mi přijde většina reklam debilní, ale splní to to, co podle mě plnit má - lidi o té firmě/značce vědí...
Akorát v Alze už od té doby nenakupuju. Zaprvé kvůli tomu zeleným sr... a za druhé kvůli 25Kč poplatku za vyzvednutí u nich na pobočce. + Jsou obvykle dražší, než konkurence.
U reklamy na Celaskon jsem si všimnul, jak tu hlášku "Dnes už je všeho dost" nenápadně odstranili
Debilní jsou všechny, který pustí ve filmu, co chci vidět. Jelikož se k TV moc nedostanu (potěr furt chce čučet na pohádky, pokud už na něco čučí), tak vidím nějakej film jednou za půl roku. Zrovna minulej víkend jsem se díval na Tajemství hradu v Karpatech a každou čtvrthodinu do toho nasrali zasraných pět minut reklam. Čort mi našeptával hnusný slova v mysli.
Tady, poblíž pc.poradny je ještě někdo, kdo je ochotný snášet TV+film+"reklamy" ?
Filmy v tv zásadně nesleduji!
Na to jsem rezignoval a příliš si vážím sebe a svého času.
Když mě film zajímá, tak jedině stahnout, nejlépe v původním znění.
Jinak reklamy, když už mě přímo nerozčílí, tak zničí kompletně film.
Tvůrci reklam si toho jsou vědomi a proto taky vytvářejí pocitové, "soft-skillové"
díla, která jsou v lepším případě určena pro děti (např. Marťánci).
V horším případě pro emocionální, rozuměj pocitově převládající lidi.
Proto není náhoda, když jsem dnes v Kauflandu viděl velkou reklamu na cigára u
pokladny, kde byla hesla jako "důvěra v sebe" či "když musíš, tak musíš" a podobně.
Tyto reklamy jednoduše zneužívají logické nedostatky u nevyvinutých nebo zaostalých lidí.
Těch je bohužel hodně a asi dokonce větší polovina, než těch v pořádku.
A že to nejde? Když se podívám na sebe:
- Cigarety jsou nezdravé, tak je nekouřím a nikdy jsem nekouřil
- Alkohol mám zakázaný od lékaře, protože beru léky - nepiju a nepil jsem
- Výherní automaty taky nehraju a nikdy jsem nehrál (znám pojem "řízená pravděpodobnost")
Nikdo nikde nemusí dávat žádné zákazy ani limity.
Mě stačí fakta.
A skutečnost, že nějakou činnost nebo věc dělá "hodně lidí" pro mě není žádný argument.
Nebýt těch pár schopných lidí, kteří nešli s davem, ale vynalezli převratné vynálezy,
byli bychom stále v jeskyních nebo bychom chovali doma dobytek.
Neznali bysme žárovky, mobily, auta atd.
Takže když mě chce někdo nasrat, tak řekne něco jako:
- My to tak děláme vždycky
- Většina to chce
a podobně.
Telekom musel zmenit reklamku podla vsetkeho, pretoze pred par rokmi vyhraval na Orange prave v originalite a vtipnosti, ale co dokazal tento rok...tie reklamy sa snad nemohli pacit ani autorovi.
Inak je mi divne, co mate proti alzakovi stale, mne osobne to pride mile a neotravuje ma to...asi preto, ze na bednu moc necucim.
Celkom vtipna mi pride reklama czc.cz na Prima Cool, kde jej pracovnici propaguju obchod.
ad Olza: nejvíc vadí ten hlas nachlazeného kleštěnce.
CZC je taky naprosto retardovaná. A ještě to dávají 3x za reklamní pauzu.
Oni si fakt myslí, že lidi jsou úplní retardi.
Už aby tady byl Amazon.
Televizi nesleduju, takže tohle mě vůbec netrápí..
Maximálně si shlédnu několik s reklamy na YouTube před nějakým videem.
ČEZ má skvělou reklamu odpovídající myšlení českého kapitalisty.
Prý, že vlastně ještě můžeme být rádi, když nám vypnou elektřinu
Tohle může opravdu vymyslet jen české hovado...
Prý bude elektrika v příštím roce levnější o 2,5%. No neber to.
nahodou mne se libi reklama tusim na GE s kockou "to jsou teda panoramata..." to se vzdycky tesim az vymysli nejakou novou a na "Bobika" vzpominam dodnes jinak vetsina je des...
"já chtěl čevabčií" je taky dobrý. Jo, prej sem tomu kocourovi podobnej, říkala přítulka.
To že tady o těch reklamách debatujete, jenom dokazuje to, že jsou dobré a správně propagující...
Bejvavalo, bejvavalo, bejvavalo dobre... (Kostelecke uzeniny) nejzkurvenejsi, trapnej, falesnej, bezduchej text.. Za tyhle reklamy by mely tv stanice dostavat tucny pokuty.. Jeste jak rvou vic nez pustenej film.. To cloveka dokaze pekne nakrknout...
hlavne vzbudit
Se už tady snad ví, že vymejšlím a točím reklamy (tady jen některé). Sice jste to tady zdrbli, ale též z reakcí vidím, že to dělám dobře .
Pokud točíš Trojana, klobouk dolů.
Není lepší reklama čehokoliv, než zákaz reklamy a mezinárodní konflikt I když nevím, jestli lidí až tak registrují konkrétně ten T-Mobile. U "Bóbika" si také málokdo uvědomoval, na co to bylo.
a
Takova reklama je pro zadavatele s prominutim uplne k hovnu. Mu jde o to, prodat, nema zajem neprodat a nema zajem aby si lidi nepamatovali ani firmu/znacku - to, ze si lidi pamatuji bobika apod. je k nicemu. Pokud si reklamu pamatujes treba 10 let, ale nemas ani paru, co ti v ni nabizeli. Je uplne k hovnu, nevis totiz produkt, ani znacku, ktera v ni mela byt to zakladni, co si mel divak odnest. Takze v podstate nekdo chtel napriklad prodat miliony pemprsek, udelal reklamu a lidi absolutne nevi kdo a co jim nabizel, ale budou si ji pamatovat... Tomu rikam "genialni reklama" a vyhozeny prachy.
Reklamy vubec nesleduju, ale obcas, nez to nekdy stihnu prepnout, neco vidim. Pamatuju si 2 - naprosto otresne - trojan a pak ten polofetackej cigan, kterej leze vsude - jmeno si nevybavim a hledat to nebudu.
Já to beru tak, že i negativní reklamu (či takto branou diváky) si zadavatel chválí, že se o tom mluví, viz například ta "XXXLutz ta ta ta ta".
Bóbika, jasně. Však to také píšu, že nikdo neví, o čem byla (Seznam? Centrum?). Posuzoval jsem to ne z hlediska účinnosti u zadavatele, ale z hlediska "koukatelnosti" u diváka.
Já si vždycky vzpomenu na Top gear, kde měli v nějakém díle točit reklamu, pak to ukazovali profíkům v oboru, kteří jim vynadali, že je to děsná kravina... No, jsem zvědavý, co by ti profíci z Británie řekli, kdyby viděli naše reklamy
Daleko nejlepší reklama z poslední doby se mi zdá Trojanova výměna mobilů u polského stánkaře
Vlastně obecně, na ty "trojanoviny" se dá dívat (třeba "kruhy"). Že je to na T-Mobile, nějak ani neregistruji.
Snesu i toho bankéře "levnější benzín".
Nejotravnější reklama je alzácký skřet; kvůli ní tento obchod při nákupech programově zcela ignoruji.
jj, "vymněňámy" - u toho jsem se řezal. Kdo zná naše severní sousedy, byl okamžitě doma
Jde o to, že ta reklama má děj a vtipnou pointu, která je zároveň sdělením reklamy, takže to není jen o čekání, až ta trapná scénka na mast na klouby/vložky/pojištěníc/mejdlo/prací prášek/jar skončí. A taky toho točí víc, takže to nezevšední, jak neustálé opakování 1-2 shotů.
edit: jo, airbank má taky podobné schéma a dobré herce...
Taky jsem se zasmál, ale nic jiného bych v tom nehledal. Ostatně jak by se ti líbila Rakouská reklama s nápisem "Češi, nekraďte nám tady!" ?
Asi bych se zamyslel co je na tom pravdy...
Ty Trojanoviny jsou moc pěkný...
Tady prostě mysleli i na to, aby diváka pobavili.
Jak která. S tím bazénem to bylo trapně chujské.
Reklama na SFR (telefoni a internetovy operator):
- https://www.youtube.com/watch?v=99n-RB8imx4
- https://www.youtube.com/watch?v=e8OYcFcGfiE
- https://www.youtube.com/watch?v=9vgF6UCYKm0
Až jednou manželce po ránu řeknu: "Díky prostamolu uno se cítím lépe", začnou mluvit kameny, slunce bude vycházet na západě a já si vezmu provaz a půjdu se zastřelit do rybníka.