Není lepší reklama čehokoliv, než zákaz reklamy a mezinárodní konflikt
a
U "Bóbika" si také málokdo uvědomoval, na co to bylo.
Takova reklama je pro zadavatele s prominutim uplne k hovnu. Mu jde o to, prodat, nema zajem neprodat a nema zajem aby si lidi nepamatovali ani firmu/znacku - to, ze si lidi pamatuji bobika apod. je k nicemu. Pokud si reklamu pamatujes treba 10 let, ale nemas ani paru, co ti v ni nabizeli. Je uplne k hovnu, nevis totiz produkt, ani znacku, ktera v ni mela byt to zakladni, co si mel divak odnest. Takze v podstate nekdo chtel napriklad prodat miliony pemprsek, udelal reklamu a lidi absolutne nevi kdo a co jim nabizel, ale budou si ji pamatovat... Tomu rikam "genialni reklama" a vyhozeny prachy.
Reklamy vubec nesleduju, ale obcas, nez to nekdy stihnu prepnout, neco vidim. Pamatuju si 2 - naprosto otresne - trojan a pak ten polofetackej cigan, kterej leze vsude - jmeno si nevybavim a hledat to nebudu.