Česká pošta doručuje 50 km už 43 hodin
Na autech maji napsano: "Dnes podate, zitra dorucime. Balik byl podan v pondeli. Od stredy 03 hod je u sledovani baliku, ze s nim jede auto z Prahy (50 km). Asi se jim neco stalo, jelikoz dosud (43 hodin jede) nedorazili. Na mou prosbu na poste, aby zatelefonovali na podporu (tel. c. na webu), kdyz ja to neumim, mi po prosbe o napsani sdeleni "ochotne" oznamili, ze je balik na doprave a nemaji na ne telefon.
No jo, no. Zásilka "cenný balík", čili bez priority. Je pravděpodobné, že v Malešicích (SPU Praha 022) mají nějaký trabl, poněvadž dneska se na nás obrátilo více lidí se stejným problémem.
Na poště by ti velice rádi pomohli, ale věz, že zavolat fakt není kam. Malešický uzel je fabrika jak kráva, kudy projde veškerá hmota (dopisy, balíky) z celého Středočeského kraje a Prahy. Takže čistě hypoteticky, není v ničích silách se třeba zvednout a jít někam kilometr do druhé haly hledat balíky...
Zásilka může být třeba na depu (provozovna, co balíky doručuje), ale ještě tam její pohyb nebyl zaznamenán do systému. Může jim to tam ležet někde na haldě. No a nebo v těch Malešicích. Třeba proběhla personální optimalizace a nemá to kdo do Rakovníka do depa odvézt.
Uvedený pohyb "Přeprava zásilky k dodací poště" tam naskakuje automaticky, jakmile to počítačově opustí SPU. Což nemusí znamenat jeho fyzické opuštění, že.
edit: Nejsi v tom sám, paní mi posílala v pondělí encyklopedii... Asi fakt mají nějaký problém, tohle běžné není.
Já po nich chtěl, aby zatelefonovali na tu podporu. Dyk je to číslo na webu
Kdybych si pro to šel do těch Malešic pěšky z New Bubu, tak už jsem zpět.
Na té podpoře by jim ale nikdo s ničím neporadil/nepomohl. Jediné, co může běžný pošťák je, podívat se na podrobnější sledování. Tam jsou třeba místo jednoho pohybu "podání zásilky" pohyby čtyři a detaily, kdy to kdo měl v prackách. Nebo kde to nasnímal scanner na balíkovém třídiči. S přesnými časy. Víc s tím fakt nikdo nezmůže...
Není to jejich neochota; oni ti s tímhle fakt nemají jak pomoci.
S pěším dodáním ano, nyní lituji, že jsem si pro tu encyklopedii někam na Prahu 9 nedojel. Lenost, no...
Krásný slovní obrat pro snižování stavu zaměstnanců.
Dale, prosímtě...Předpokládám, že snad ČP má trasování zásilek, pokud naskládá někdo do dodávky balíky, předpokládám že jsou polepené čárovým kodém, do dodávky jdou načtené. To samé při vykládce někde ve skladišti. Jestliže jede balík několik dní někam a nikdo není schopen říct, kde aktuálně je a proč, tak to skutečně není neochota, ale neschopnost.
ČP už dávno neměla existovat, je to černá díra na peníze a poskytuje služby, které většina lidí používá jen z musu a donucení.
Trasování zásilek skutečně pošta má. Trasuje se tak, že se to nasnímá při podání (to je logické), při nakládce do auta skutečně ne, to by zaměstnanci nedělali nic jiného. Pak se kód sejme při vstupu na uzel, stejně tak při výstupu. Faktem je, že nasnímání na výstupu nemusí znamenat fyzické naložení balíku do jiného auta. Pohyb "přeprava" naskakuje automaticky. Pak se to nasnímá před dodáním, po příchodu na depo, dále při pořízení na pochůzku, při případném uložením a při dodání. Nic nepochopitelného.
Možná, ale ne na tvoje peníze z daní. Věz, že pošta není příjemcem dotací nebo něčeho takového. Musíme si na sebe zkrátka vydělat.
Případ konkrétního balíku je anomálie, normálně to takhle nechodí. Ještě tak před Vánoci, kdy jsou uzly napěchované balíky po střechu. Běžně chodí cenné a doporučené balíky do dvou pracovních dnů a EMS, DR a NP do druhého dne.
Dobrý den,
to jsou výmluvy, proč by někdo měl jít 1km do nějaké další haly, když je napsáno a cituji vás: Přeprava zásilky k dodací poště....,
Je několik možností:
Buď balík nebyl vůbec do auta přidán a byl ukraden
Nebo bylo zadáno nepravdivě
Nebo nevíte co děláte.
mám úplně ten samý problém a nadšená opravdu nejsem.
1.12.2016 již od rána byl popisek : Přeprava zásilky k dodací poště a dnes je 3.12. a nic. To i když český obchody posílají balíček, tak je třeba hned do druhý na adrese adresáta.
Takže prosím vysvětlete.
Kámoš Mirek Vostrý to měl lepší.
"...Naše pošta nám 10 dní doručuje balík, až ho nakonec poškodí.
9.11. jsme si objednali
11.11. to pošta dostala k doručení
15.11. se pošta ÚDAJNĚ pokusila poprvé doručit balík. Prý nás nezastihli. LEŽ! Celý den jsem na ně čekal. Pracuji z domova, takže to pro mě nebyl žádný problém. Nikdo nepřišel a večer jsme našli ve schránce oznámení, že nás nezastihli a ať si balík vyzvedneme. Pošťák se na to vykašlal a jen vhodil toto oznámení, aniž by se pokusil balík doručit.
16.11. Jsme byli na poště pro balík. Bylo ho ale potřeba zaplatit. Jenže na naší poště nelze platit kartou a já u sebe nenosím hotovost. Tak jsem paní za přepážkou řekl, že nehodlám na poštu furt lítat, tak ať mi to laskavě doručí znovu. A tentokrát ať se laskavě uráčí ten balík opravdu vzít s sebou a zazvonit.
Bohužel, toto se stalo osudným.
Následující den byl státní svátek a tak se pošta ozvala až
18.11. poslali nám SMS a mail, že balík nedoručí z technických důvodů a že nás budou informovat o dalším postupu.
21.11. další pokus pošty doručit náš balík, ale údajně ho prý doručili na jinou adresu (zaměstnávají negramoty, co neumí přečíst adresu?) a tak se balík opět vrátil zpět na poštu
22.11. pošta informuje, že je balík uložen na naší hlavní poště a že je POŠKOZEN!
Takže takto pracuje Pošta Cheb a jejich doručovatel balíků Radek Holota.
Zítra jdu zjišťovat jak je balík poškozen, ale pravděpodobně ho odmítnu přijmout. Jsem zvědav jak bude pošta vyrovnávat škodu firmě, od které jsme si balík objednali.
Z pana Holoty udělám asi nezaměstnaného, protože tohle je opravdu na stížnost.
Máte taky takové pitomce na vaší poště?..."
mám jí doma. přítulka pracuje na počtě. to s tím nedoručením, i když jsem doma bych přisuzoval azbuce a šílené poštovní politice.
mne tedka teda prijde, ze tenhle problem maji aktualne v PPL. Pred 9 dny jsem objednavala na amazon.de - jedna zasilka primo od Amazonu (se slibenym datem doruceni tusim mezi 29. 11. az 1. 12. nebo tak nejak), druha od jineho prodejce, ktery sliboval doruceni mezi 3. a 22. prosincem. Jiny prodejce poslal zasilku postou (resp. nevim, cim to posilal z Nemecka, ale u nas to prevzala posta), mela jsem ji 6 dni po objednani. Amazon to poslal pres DHL, ktere to u nas predalo PPL, a PPL se mi ted snazi namluvit tohle:
29.11.2016 20:12 Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení adresáta - nemožnost zanechat oznámení
30.11.2016 16:39 Zásilka nebyla doručena z důvodu neúplných či neplatných údajů potřebných pro doručení.
Udaje byly stejne pro obe zasilky, a posta to dorucit zvladla. Hlavne teda nechapu, ze jeden den me nezastihli (a ne, neprisel mi ani mail nebo sms o tom, ze mi ten den budou neco dorucovat, coz normalne chodi, pokud vim, ani me ten den neprozvanelo zadny neznamy cislo) a druhej den uz nemeli ani spravny udaje pro doruceni :D
Kráťa je z Chebu?
Ne. Kráťa je z New Bubu a psal
No jo! Jenže ty nevíš, jak dlouhý mají vlastně pošťáci ty dny.
Ani ten dnešní, natož ten zítřejší.
Týká se ale expresních zásilek (EMS, například), ne běžných balíků... U těch doba dodání není nikterak garantována.
už jedou 50 km 51 a půl hodiny "snail mail"
Zrejme se SPU zauzlil :)
Ja tento tyden 2 baliky - 1 SPU Pce, druhy SPU Liberec, oba druhy den doma (oba byly DR).
Dnes podáte, zítra hledáte.
Ne vážně, posledních pár let jsem s poštou spokojen, příjemně překvapují rychlostí dodání i u obyčejných zásilek. Totok je asi fakt nějaký dočasný problém.
Ja jsem take spokojen, dokonce jsem ji tuhle hajil, kdyz se zet rozciloval, ze mu jde balik tyden a ted mne potkalo totez.
A stve me, ze ani neodpovi na e-maily.
Odpoví, ale nikdo neví, kdy - mně odpovídali až po týdnu a to jsem se ptal na obchodní informaci, která s doručováním souvisí jen okrajově. Na druhou stranu, je to nic proti ČT, kde na můj "Divácký podnět" přišla odpověď až po 2 měsících! (vpodstatě jsem o nějakou odpověď nestál, psal jsem jim, že ten trouba co komentuje biatlon by mohl dát aspoň jedno souvětí bez chyb a vykašlat se na tu jeho "Skardýnyjovou")
OT (a vím, že jde o 3 roky staré téma):
Jak jsi nakousl tu Skardýnyjovou, tak mě ještě více nadzdvihuje "Semenov". Pan komentátor by snad mohl vědět, že v angličtině není písmenko "ë", že tedy nemůže být zobrazeno na obrazovce. Když si dokáže zjistit, že Fourcard se čte furkárd, snad by mohl dokázat zařídit o tohle. Třeba poprosit někoho z českého týmu, ať oběhne kolegy z ruského, ukrajinského a běloruského a na papírek napíše ČT, jak se co čte.
Já jsem také celkem spokojen. Akorát při poslední zásilce mě nakrkli, když mi přišla SMS, že balík se nepodařilo doručit a že si ho mám vyzvednout na poště (balík do ruky). Přítelkyně celý den doma, lísteček ve schránce žádný. Tak jsem si pro něj došel a dostal číslo na šéfa doručovací pošty, že si mám stěžovat tam. Sice v doručení mi to nepomohlo, ale z principu jsem tam zavolal. Neměl bych problém, když by mi napsali, že to nestihli a že mi ho doručí druhý den, jak tu bylo psáno, garance do druhého dne je jen u některých typů zásilek. Ale na co jsem fakt alergickej, když mi někdo lže. To opravdu nepřekousnu.
To dělá pošta velmi často. z tohoto důvodu se jí snažím nevyužívat. protože ve 3 z 5 případů se mi stalo, že se balík ani nepokusili doručit a to jsem si ho objednal do práce kde jsem pořád. Nevím jestli mají řidiči mobil, aby mohli zavolat a doručit, ale řidič pošty mi nikdy nevolal. U PPL a DPD s tím problém nemám, vždy volají.
Udělat tam bugr je jediné řešení. On z toho má pak ten doručovatel problém. Je mi jasný, že to kolikrát schytá i za věci, které nijak neovlivní, ale to není důvod si nechat všechno líbit.
Mel jsem to BoRo udelat o den driv. Dnes mi napsali dva emily a pry vecer v 19 hod to k nam někdo osobne nesl - kdyz od rana neni nikdo doma. Doufam, ze to poslou zpet do Prahy a nepockaji do pondeli, az si to osobne vyzvednu.
Proč by to vraceli hned? Podle čísla ze sledování jde o cenný balík, který se ukládá 15 dní.
Dcera byla večer doma, tak uz to mam.
Koukám, co je tu spokojených lidí, před pár lety se na Českou poštu jenom nadávalo. Osobně mám pocit, že to platí jenom pro dopisy, ty chodí do druhého dne spolehlivě. Nedávno jsem si objednal balíček z Brna do Prahy a šel ke mně týden.
Ono to chce objednat jako "balik do ruky" nebo "balik na postu", pak to opravdu byva maximalne za dva dny. Jinak ja teda objednavam jenom pres postu a zatim (musim to zaklepat) neselhali ani jednou. Naopak jsem za postu rad, protoze nechat si to dovezt do prace u me moc nejde (PPL, DPD, atd.), takze jsem rad, ze si pro balik muzu vecer dojit na postu, kterou mam 100m od domova. Treba ted za posledniho ctvrt roku 5 baliku a jen jednou to nebylo do druheho dne, ale az za dny dva.
jo, mě už ta spokojenost stála za půl roku pár tisíc.
u mezinárodních zásilek si způsob doručení nevyberu, tam se poště nemám jak vyhnout.
To bych si radeji nic posilat nenechal, zasilky ze zahranici jedine DHL, posta je dobra na vnitrostatni prepravu baliku, ale z venku bych do toho urcite nesel.
Tak 5 dnů u mě běžná věc a nejvíc času zabrala přeprava k dodací poště. I když zase poslední tři cenné balíky dorazili za dva dny, poslední podán 19.3 v nějaké díře u Pardubic a 21.3 depo Plzeň mě to doručilo.
Došlo mi cenný psaní. Vlastně nepřišlo, je na poště. Ale papírek do schránky hodili, v 13:30. A jak na sviňu byla ten den manželka doma, zvonek ani nepíp. Kde je vina - línej pošťák, nebo prostě nestíhající, papírovým spamem a uzavíráním pojistek přetížený pošťák?
Hraji si ze psem na dvoře, pošťačka projde, pozdraví, rychle hodí výzvu do schránky a peláší pryč.
Tak ono i to těch pár letech u ČP spíš platí heslo:Dnes podáte,zítra hledáte.
Když už je tu tohle téma - kam se dá napsat, aby člověk zjistil, kde se ta zatracená zásilka fláká už přes měsíc? "Origin country" už opustila 20.1., poslední záznam na tracking webu cainiao.com i na 17tracks je z 3.2., na postaonline visí, že zásilka byla odeslána do ČR a od té doby ticho po pěšině. Ostatní objednávky už jsou dávno doma...
S největší pravděpodobností na stodvacítce, ale pochybuju, že by měli nějaký přehled o dosud neodbavených zásilkách.