Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Názor na řešení reklamace na CZC.cz

Zdravím, chtěl bych vás poprosit o názor na tuto věc :

13.9.2017 jsem vyzvednul objednaný PC na pobočce CZC, nechal jsem si rozbalit krabici a pohledem jsem zkontroloval, zda není nějak poškozený case.. Po příchodu domů o instalaci PC jsem zjistil, že na zadní straně case není instalován regulátor otáček ventilátoru, který měl být standardním vybavení case : https://www.czc.cz/corsair-carbide-100r-silent-edition/213916/produkt .

Vyplnil jsem tedy formulář na tech. dotaz na czc a začala 3 týdenní výměna emailů z technické podpory, postupně jsem jim zasílal fota štítků na krabici, fota case a otvoru, kde měl regulátor být atd...nakonec mi sdělili, že regulátor nemohou samostatně dodat a že musím celou case poslat na reklamaci .

A teď se ptám, nehodlám pc nikam posílat, nedůvěřuji těm matlákům, kteří mi tam regulátor nedali a nechali si ho ( měl být a je součástí case od výrobce, to jsem si ověřoval ), nebo doufali, že si toho nevšimnu, nebo nevím co... další věcí je strach z přepravních firem, kteří se k balíkům všeobecně chovají jako hovada . Když tedy nemají regulátor jak sehnat, jak věc řeší že mé pc bude ležet týdny na CZC ?
PC stálo pro mne nemalé peníze, jinak je naprosto funkční, jen větráky v case běží naplno po celou dobu.

Jak byste se zachovali vy, poslat PC a čekat jak se to vyřeší ...?
Díky za názor

Předmět Autor Datum
Pokud jsi koupil PC jako celek, musíš jej taky jako celek reklamovat. A ano, CZC jej může 30 dní drž…
Moas 04.10.2017 13:42
Moas
Díky za názor, přesně takto bych to chtěl vyřešit a to i s Heurékou atd...;-) Ideální řešení je sehn…
Schizo 04.10.2017 14:19
Schizo
Ono je to o ludoch, ked chytis debila mas smolu. Skus ist o stupienok vyssie, kazde RMA ma nejakeho…
fleg 04.10.2017 14:27
fleg
Hmm, věc řeší technická podpora Příbram, nějaká paní Horníková . Má smysl urgovat jejího vedoucího p…
Schizo 04.10.2017 15:32
Schizo
Mozes to riesit s centralou, pretoze vzdy stoji niekto nad niekym a je len otazka trpezlivosti, kedy…
fleg 04.10.2017 15:41
fleg
V Příbrami CZC sídlí, myslím. Možná proto.
L-Core 04.10.2017 16:19
L-Core
Já se v podobných situacích snažím o "mimosoudní vypořádání". Prostě, pokud jsem přesvědčen, že je…
L-Core 04.10.2017 16:16
L-Core
L-Core : Na kvalitu sestaveného PC si nijak stěžovat nemohu, čistá a kvalitní práce, jen tam prostě…
Schizo 05.10.2017 09:24
Schizo
Ten regulátor je součástí bedny, museli by kontaktovat výrobce, aby jim ho poslal. Už vidím to nadše…
Prasak 05.10.2017 09:50
Prasak
Z mojho pohladu sa mi zda toto ako idealne riesenie, cize navhnur CZC nech ti poslu alternativny reg…
fleg 05.10.2017 09:55
fleg
A prave toto sa snaz vysvetlit niekomu kompetentnemu. Navrhni svoje riesenie, pripadne skus spravit…
fleg 05.10.2017 09:51
fleg
To zní jako dokonalé řešení ;-) Navrhnu toto řešení vedení té pobočky. Díky za názor, radu.
Schizo 05.10.2017 10:46
Schizo
Na posílání celého PC bych nepřistoupil, třeba argumentem, že musíš pracovat, že tam máš data. Pokud…
L-Core 05.10.2017 16:15
L-Core
Naprostej souhlas, na to nepřistoupím, jen si myslím, že tím to taky skončí, budou argumentovat, že…
Schizo 06.10.2017 10:05
Schizo
Tak píšu pokračování kauzy REGULÁTOR .. Vedoucí mi přislíbil v pátek, že vše se v pondělí vyřeší a…
Schizo 10.10.2017 09:05
Schizo
Takže vyřešeno :puff: V sobotu dorazil balíček od CZC s novým, úplně stejným regulátorem zdarma, př… poslední
Schizo 16.10.2017 11:53
Schizo

Pokud jsi koupil PC jako celek, musíš jej taky jako celek reklamovat.
A ano, CZC jej může 30 dní držet.
Osobně bych si koupil nějaký regulátor bokem, namontoval a CZC trochu osolil na heuréce, recenzích, facebooku... nic si tím sice nepomůžeš, ale uleví se ti, o PC nepřijdeš a regulátor bude beztak levnější, než se drbat s poštovným.

Mozes to riesit s centralou, pretoze vzdy stoji niekto nad niekym a je len otazka trpezlivosti, kedy natrafis na niekoho kto je ochotny si ta vypocut a nieco pre teba spravit.
Ono sa to oplati. Par mesiacov dozadu mi prisla pokuta z leasingovky zatoze neodisla jedna splatka za auto. Neviem preco, nekontroloval som to, mal som trvaly prikaz a nikto ma na nic neupozornil.
"Odvolal" som sa, ale leasingovka mi medzitym naparila dalsiu pokutu za meskanie prvej pokuty a uz to zrazu bolo 50 eur.
Nasral som sa, dal si zavolat vyssiu sarzu k telefonu a svet sa div po par dnoch mi prisiel ospravedlnujuci dopis, ze obe pokuty odvolavaju.
Mna hlavne nasralo, ze mi nikto nedal nic vediet, ze neodisla platba (ani banka, ani leasingovka) a toto som pouzil ako argument, trosku, ze ich povozim po svojom okoli a nikomu ich uz neodporucim, trosku som poukazal na svoju bezchybnu platobnu minulost a lady sa pohli.
Auto uz je splatene a mozno zoberiem aj druhe cez nich, ked mi takto vysli v ustrety, takze vo finale budu aj oni spokojni.
Btw pred par rokmi mi takto dodavatel, od ktoreho som bral za 20-30k rocne tovar nechcel uznat prasknuty novy disk...vraj ak sa skladnici nepriznaju, ze im padol tak mi to neuznaju a hoci som poukazoval na minulost, na svoj obrat, na to, ze som tam takmer nic nereklamoval nikdy tak sa obchodnik na mna vysral.
Odvtedy som u nich uz nic nekupil, takze kto vyhral bitku o prasknuty disk?

Já se v podobných situacích snažím o "mimosoudní vypořádání".

Prostě, pokud jsem přesvědčen, že je pravda na mé straně a jsem schopen unést i důkazní břemeno a ze strany výrobce, dodavatele není odpovídající reakce, se zkontaktuji s "nadřízeným orgánem", "ředitelem", prostě s člověkem, který má páky se vším pohnout.

Obvykle se stačí zmínit se o negativní recenzi na internetu, o kontaktování obchodní inspekce, ÚOOÚ, N@vy etc., kde popíšu svou neblahou zkušenost s firmou XY při vyřizování OBJEKTIVNĚ OPRÁVNĚNÉ reklamace a je hotovo. Jako dodatečnou "omluvenku" pak obvykle vyfasuji nějaký bonus, poukázku, kupón na slevu či jednou, kdyz hrozila doslova katastrofa, škoda velkého rozsahu… podepsal jsem NDA, nemohu zveřejnit.

Ad CZC: kupoval jsem u nich několik skládaných PC, celkem určitě vysoko nad 100kKč a problém jsem nikdy neměl, ani s kvalitou, ani s dopravou. U jednoho (s tehdy hodně atraktivní grafikou nV8800/640MB) problém tedy byl, GK se kazila, byla 3x na reklamaci, potřetí jsem odstoupil od kupní smlouvy, dostal peníze do koruny zpět a za polovic jsem si pořídil za ty 2 roky kartu výkonnější.

L-Core :

Na kvalitu sestaveného PC si nijak stěžovat nemohu, čistá a kvalitní práce, jen tam prostě není všechno co tam mělo být a aby to tam bylo, nutí mne zaslat celé PC k reklamaci, ale přitom tvrdí, že onen regulátor NELZE sehnat samostatně ?
K čemu jim tedy bude PC ležet až 30 dní ve firmě, když onen regulátor stejně nemají ? Jedině mne napadá, že by celé PC přestavěli do nové, již kompletní stejné case, které mají stále skladem, ale to mi přijde jako hard core řešení, které snad ani nepřipadá v úvahu.

Zkrátka mám obavu o zbytečnou manipulaci s PC, to je celé, přijde mi to praštěný, kvůli instalaci regulátoru, kterou zvládne cvičená opice posílat celou case .

Ten regulátor je součástí bedny, museli by kontaktovat výrobce, aby jim ho poslal. Už vidím to nadšení, jak přes půl planety budou posílat malou součástku, jestli vůbec se s tím bude u výrobce někdo zabývat. Takže ano, řešením je přeskládání do jiné bedny, resp. vykuchají to z jiné, pokud ji mají skladem, ale tím jen přesunou problém na jinou bednu/zákazníka.
Na tvým místě bych si dokoupil nějakej jinej regulátor, třeba do 5,25" šachty a vysral se na 30 denní reklamačku.

Z mojho pohladu sa mi zda toto ako idealne riesenie, cize navhnur CZC nech ti poslu alternativny regulator, ktory si tam sam napojis. Podla mna takto budu spokojni aj oni aj ty. Navyse keby mali moresy pribalia ti ako ospravedlnenie nejaky darcek (napriklad najekau najlacnejsiu mys) a uz budete uplne vsetci spokojni.

Naprostej souhlas, na to nepřistoupím, jen si myslím, že tím to taky skončí, budou argumentovat, že bez zaslání nelze nic vyřešit.
Včera jsem napsal přímo vedoucímu pobočky, uvidíme, když tak to pošlu vejš ;-)

Já se nevzdám, před dvěma roky jsem vyreklamoval prasklou žárovku do auta od Philips, prodejce se mi vysmál, že co bych chtěl, že je to žárovka a že prostě praskla. Ale byla na ní 2 roky záruka a nebyla tam víc jak 3 měsíce. Byla to sada Blue vision za 420 kč, to mě nasralo a po pár mailech přímo se zastoupením Philips v Holandsku, jsem zdarma obdržel novou sadu 8-) Pro mě vítězství...
Na ty šmejdy jsem si ulevil na Heuréce...

Tak píšu pokračování kauzy REGULÁTOR ..

Vedoucí mi přislíbil v pátek, že vše se v pondělí vyřeší a rozhodně nebudu muset PC nikam posílat...

V pondělí další mail od Technické podpory, zase jiná paní, která píše, že jinak, než odesláním celého PC se reklamace nedá vyřídit 3-[...a hodinu na to píše vedoucí, že pro mne má regulátor a kam ho má zaslat :-D

Tak jsem ještě odepsal těm z technické podpory, je fajn, že i v dnešní hektické době mají smysl pro humor :-D

Uvidíme zda opravdu a hlavně jaký regulátor dorazí, navrhnul jsem tomu vedoucímu, že tedy netrvám na shodném přímo od výrobce, když ho nelze sehnat samostatně, ale že třeba podobný do 5,25" pozice...
Dám zase vědět .

Takže vyřešeno :puff:

V sobotu dorazil balíček od CZC s novým, úplně stejným regulátorem zdarma, přesně tak, jak by to mělo být.
Takže se opravdu vyplatilo věc řešit přímo s nadřízeným . Sice to trvalo přesně 31 dní, ale je to v pořádku a vedoucí zaslouží veliký dík . Nemusel a přesto to takto vyřešil :-)

Prosím označit za vyřízené, díky

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru