Já se v podobných situacích snažím o "mimosoudní vypořádání".
Prostě, pokud jsem přesvědčen, že je pravda na mé straně a jsem schopen unést i důkazní břemeno a ze strany výrobce, dodavatele není odpovídající reakce, se zkontaktuji s "nadřízeným orgánem", "ředitelem", prostě s člověkem, který má páky se vším pohnout.
Obvykle se stačí zmínit se o negativní recenzi na internetu, o kontaktování obchodní inspekce, ÚOOÚ, N@vy etc., kde popíšu svou neblahou zkušenost s firmou XY při vyřizování OBJEKTIVNĚ OPRÁVNĚNÉ reklamace a je hotovo. Jako dodatečnou "omluvenku" pak obvykle vyfasuji nějaký bonus, poukázku, kupón na slevu či jednou, kdyz hrozila doslova katastrofa, škoda velkého rozsahu… podepsal jsem NDA, nemohu zveřejnit.
Ad CZC: kupoval jsem u nich několik skládaných PC, celkem určitě vysoko nad 100kKč a problém jsem nikdy neměl, ani s kvalitou, ani s dopravou. U jednoho (s tehdy hodně atraktivní grafikou nV8800/640MB) problém tedy byl, GK se kazila, byla 3x na reklamaci, potřetí jsem odstoupil od kupní smlouvy, dostal peníze do koruny zpět a za polovic jsem si pořídil za ty 2 roky kartu výkonnější.