Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Názor na řešení reklamace na CZC.cz

Zdravím, chtěl bych vás poprosit o názor na tuto věc :

13.9.2017 jsem vyzvednul objednaný PC na pobočce CZC, nechal jsem si rozbalit krabici a pohledem jsem zkontroloval, zda není nějak poškozený case.. Po příchodu domů o instalaci PC jsem zjistil, že na zadní straně case není instalován regulátor otáček ventilátoru, který měl být standardním vybavení case : https://www.czc.cz/corsair-carbide-100r-silent-edition/213916/produkt .

Vyplnil jsem tedy formulář na tech. dotaz na czc a začala 3 týdenní výměna emailů z technické podpory, postupně jsem jim zasílal fota štítků na krabici, fota case a otvoru, kde měl regulátor být atd...nakonec mi sdělili, že regulátor nemohou samostatně dodat a že musím celou case poslat na reklamaci .

A teď se ptám, nehodlám pc nikam posílat, nedůvěřuji těm matlákům, kteří mi tam regulátor nedali a nechali si ho ( měl být a je součástí case od výrobce, to jsem si ověřoval ), nebo doufali, že si toho nevšimnu, nebo nevím co... další věcí je strach z přepravních firem, kteří se k balíkům všeobecně chovají jako hovada . Když tedy nemají regulátor jak sehnat, jak věc řeší že mé pc bude ležet týdny na CZC ?
PC stálo pro mne nemalé peníze, jinak je naprosto funkční, jen větráky v case běží naplno po celou dobu.

Jak byste se zachovali vy, poslat PC a čekat jak se to vyřeší ...?
Díky za názor

Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Tak píšu pokračování kauzy REGULÁTOR .. Vedoucí mi přislíbil v pátek, že vše se v pondělí vyřeší a… nový
Schizo 10.10.2017 09:05
Schizo
Takže vyřešeno :puff: V sobotu dorazil balíček od CZC s novým, úplně stejným regulátorem zdarma, př… poslední
Schizo 16.10.2017 11:53
Schizo

Tak píšu pokračování kauzy REGULÁTOR ..

Vedoucí mi přislíbil v pátek, že vše se v pondělí vyřeší a rozhodně nebudu muset PC nikam posílat...

V pondělí další mail od Technické podpory, zase jiná paní, která píše, že jinak, než odesláním celého PC se reklamace nedá vyřídit 3-[...a hodinu na to píše vedoucí, že pro mne má regulátor a kam ho má zaslat :-D

Tak jsem ještě odepsal těm z technické podpory, je fajn, že i v dnešní hektické době mají smysl pro humor :-D

Uvidíme zda opravdu a hlavně jaký regulátor dorazí, navrhnul jsem tomu vedoucímu, že tedy netrvám na shodném přímo od výrobce, když ho nelze sehnat samostatně, ale že třeba podobný do 5,25" pozice...
Dám zase vědět .

Takže vyřešeno :puff:

V sobotu dorazil balíček od CZC s novým, úplně stejným regulátorem zdarma, přesně tak, jak by to mělo být.
Takže se opravdu vyplatilo věc řešit přímo s nadřízeným . Sice to trvalo přesně 31 dní, ale je to v pořádku a vedoucí zaslouží veliký dík . Nemusel a přesto to takto vyřešil :-)

Prosím označit za vyřízené, díky

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru