Názor na řešení reklamace na CZC.cz
Zdravím, chtěl bych vás poprosit o názor na tuto věc :
13.9.2017 jsem vyzvednul objednaný PC na pobočce CZC, nechal jsem si rozbalit krabici a pohledem jsem zkontroloval, zda není nějak poškozený case.. Po příchodu domů o instalaci PC jsem zjistil, že na zadní straně case není instalován regulátor otáček ventilátoru, který měl být standardním vybavení case : https://www.czc.cz/corsair-carbide-100r-silent-edition/213916/produkt .
Vyplnil jsem tedy formulář na tech. dotaz na czc a začala 3 týdenní výměna emailů z technické podpory, postupně jsem jim zasílal fota štítků na krabici, fota case a otvoru, kde měl regulátor být atd...nakonec mi sdělili, že regulátor nemohou samostatně dodat a že musím celou case poslat na reklamaci .
A teď se ptám, nehodlám pc nikam posílat, nedůvěřuji těm matlákům, kteří mi tam regulátor nedali a nechali si ho ( měl být a je součástí case od výrobce, to jsem si ověřoval ), nebo doufali, že si toho nevšimnu, nebo nevím co... další věcí je strach z přepravních firem, kteří se k balíkům všeobecně chovají jako hovada . Když tedy nemají regulátor jak sehnat, jak věc řeší že mé pc bude ležet týdny na CZC ?
PC stálo pro mne nemalé peníze, jinak je naprosto funkční, jen větráky v case běží naplno po celou dobu.
Jak byste se zachovali vy, poslat PC a čekat jak se to vyřeší ...?
Díky za názor