Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > Účtenkovka

Účtenkovka

[Registrovaný] Moas, 02.10.2017 08:47, Debata, 82 příspěvků (534 zobrazení)

Tak co, už jste si vyplnili účtenku?
Já musel nakonec potupně přes web.
Mobilní aplikace (Android) naprosto tragická, OCR skoro nefunguje, po lopotném vyplnění všech údajů to prostě odmítlo odeslat účtenku. Nevím kdo to dělal ale sorry jako, toto se nepovedlo.

Nejsem volič ANO, ale EET mi přijde jako dobrý nápad a účtenkovka taky. Minimálně celý ten koncept zní docela logicky a "mohl by fungovat".

Přispět do debaty

Reklama
Předmět Autor Datum
Podíval jsem se na instruktážní video. Zadání jediné účtenky je neskut… Prasak 02.10.2017 09:59
Jo no, taky jsem si říkal, že byl bylo lepší mít na každé účtence QR k… Moas 02.10.2017 11:02
IMHO je to zase šitý horkou jehlou ve stylu nažranýho vlka a celé kozy… Prasak 02.10.2017 11:56
Já jsem tu appku zkoušel dneska kolem poledne a to skenování fungovalo… IQ37 02.10.2017 19:34
Cituji : V roce 1992 bylo ukončeno vydávání Československé státní lot… hynajs 02.10.2017 10:19
Tahle účtenkovka ale s loterii nemá fakticky moc společného. Že tomu "… L-Core 02.10.2017 11:01
Někdo? ministerstvo financí Přebral jsem terminologii neohrožených b… hynajs 02.10.2017 14:11
Já vím, že tomu takto hovoří :) Ale i kdyby to tvrdila celá EU, hlavní… L-Core 02.10.2017 18:06
Proč by ne? Vsadíš si v každým obchodě, při každým nákupu, ať chceš, n… Prasak 02.10.2017 19:36
Zato má všechny znaky státního podniku, neboť se jedná o státní podnik… hynajs 03.10.2017 09:36
Ono kdyby to bylo opravdu jednoduchý, tak se možná budou lidi účastnit… Prasak 03.10.2017 10:35
Bože můj! Takže když půjdu se svojí milou po ulici a budu jí chtít kou… hynajs 03.10.2017 13:02
Tohle nijak nerozporuji. Jen poukazuji, že až si bude někdo stěžovat,… Prasak 03.10.2017 13:10
Co se čílíš? Kup zmrzlinu, nasyp drobáky, užívej života. Jako zákazník… Moas 04.10.2017 07:07
Ten článek z odkazu je mimořádně tendenční, jakoby/protože psán na obj… L-Core 03.10.2017 15:49
Podle všeho to zatím moc nefunguje. U mobilní apky mě překvapil požada… L-Core 02.10.2017 10:57
Funguje normálně na PC od 1.10. Registrace uživatele i účtenek v pohod… kozakl 04.10.2017 17:15
uctenkovku-si-do-mobilu-nepoustejte-chce-prava-ktera-rozhodne-nema-mit jirka44 02.10.2017 11:37
Jojo, bonzácká aplikace, která bude (nebo už zřejmě je) nabonzována. E… Zarniwúp 02.10.2017 14:31
Už prej to opravili... jirka44 02.10.2017 15:15
No mě když chce dát nějakej obchodník eet účtenku, vrhnu na něj takove… MadMike 02.10.2017 12:09
Nikdy mě to nenapadlo, účtenky si neberu. Udávat nevydávače účtenky js… karel 02.10.2017 12:16
Účtenky si beru ve velkým kvelbu (občas se stane, že něco mají blbě, n… Prasak 02.10.2017 12:26
Taky tak. Abych hystericky vyžadoval EET účtenku při koupi zmrzliny, t… Moas 03.10.2017 07:14
Prakticky všude platíme jen kreditkami, účtenky si beru vždy kvůli nás… L-Core 03.10.2017 09:09
Tady můžou "udávat" jen toho,co účtenku vydal. Nevydá-li obchodník účt… kozakl 04.10.2017 17:16
Funguje mi to normálně. Jak apka v Androidu (včetně skenu), tak webovk… IQ37 02.10.2017 19:26
Je pro mě nepochopitelné, proč se někomu Účtenkovka nelíbí. Účet jste… IQ37 03.10.2017 10:08
Je pro mě nepochopitelné, proč se někomu Účtenkovka nelíbí. Pro mne j… MadMike 03.10.2017 14:36
Možná jsem citované špatně formuloval, ale smysl snad většina lidí poc… IQ37 03.10.2017 20:17
Nesmíš mě brát moc vážně... já jen poslední dobou mě ty STBácké prakti… MadMike 04.10.2017 07:20
Já to zas tak moc vážně nebral. (jsou to jen naši úředníci, vláda jsm… IQ37 04.10.2017 14:01
Ano,jednoznačně,ale někteří prostě chtějí mít svou pravdu. Nechtějí po… kozakl 04.10.2017 17:18
Tomu doufám ani sám nevěřiš, tolik zákazů nebylo ani během minulé norm… karel 04.10.2017 17:24
Ale no tak, na světě jsou i optimisté! :-) IQ37 04.10.2017 17:27
Vynimocne s tebou suhlasim;o). fleg 03.10.2017 23:27
Selským rozumem. Když někdo vybere peníze od deseti milionů lidí, aby… Araneus84 04.10.2017 16:39
Já jsem psal o Účtenkovce... Jak s tím souvisí tvoje reakce? aby je n… IQ37 04.10.2017 16:52
Máš za to, že peníze na vytvoření aplikace účtenkovka a následné výhry… Araneus84 04.10.2017 16:59
Co s tím teď, pokud se JUST NOW chce okradený bránit? Těch deset mega… L-Core 04.10.2017 17:22
Tady jsou lidi strašní pesimisti. To já si dám prášek, počkám až zaber… IQ37 04.10.2017 17:33
Pozeram, ze par rozumnych nazorov sa tu este najde, takze to s vami ne… fleg 04.10.2017 08:41
Největší vliv na zlepšení výběru daní v ČR mělo jednoznačně zavedení "… L-Core 04.10.2017 09:00
Největší vliv na zlepšení výběru daní v ČR mělo jednoznačně zavedení "… MadMike 04.10.2017 11:50
Ludia predsa radi hraju a vyhravaju To je pravda, ale mohou se účastn… hynajs 04.10.2017 10:12
ale mohou se účastnit řady loterií, slosování a sázení, která neorgani… IQ37 04.10.2017 14:47
Sazeničky papriček se nekupují, ty se pěkně od února ze semínek předpě… L-Core 04.10.2017 16:36
Však už letos jsem to tak udělal s rajčaty. Semínka od paprik už si ta… hynajs 04.10.2017 18:47
Pozeram, ze par rozumnych nazorov sa tu este najde, takze to s vami ne… MadMike 04.10.2017 11:40
Klud, toto vlakno nie je o mne, skus sa vyjadrovat k teme. Ked mas nej… fleg 04.10.2017 14:29
Appka pro mobil používá OCR čtečku. Pokud je účtenka špatně vytisknutá… IQ37 04.10.2017 14:33
Z profesních důvodů jsem si udělal plnohodnotnou registraci na webu Úč… L-Core 04.10.2017 17:28
Tak mi potvrzení účtenky přišlo e-mailem někdy po půlnoci. Oni to fakt… L-Core 05.10.2017 07:25
Narazil jsem na článek o Účtenkovce na Lupě. Hodně mě ovšem zarazilo t… Zdenál 04.10.2017 19:40
Na uctenkovka.cz stojí toto: Jak dostanu svou výhru? Pokud vyhrajete… IQ37 04.10.2017 21:50
Nevidím rozpor - zarazila mě právě ta nutnost zapojit do toho službu m… Zdenál 05.10.2017 08:11
Účtenkovka má povzbudit občanstvo k aktivitám (požadování EET účtenky)… L-Core 05.10.2017 07:40
Aspoň vidí, že ten "tiket" zadarmo není. Zarniwúp 05.10.2017 08:33
Protože většina si pod tím pojmem výběru daní představí velký firmy a… Prasak 05.10.2017 09:00
Bez "papírů" znamená bez záruky na dílo. Tak hloupý snad nikdo není. kozakl 05.10.2017 09:04
Ne nutně musí jít o věci, vyžadující nějakou extra záruku. Mezi lidmi,… L-Core 05.10.2017 09:28
Každého štve, když musí platit daně, ale ti "někteří" ne. Z toho asi v… IQ37 05.10.2017 10:37
Storno účtenky je naprosto běžné a finanční správa se nad tím nijak ne… L-Core 05.10.2017 16:57
Já jsem to asi nedovedl až do konce. Šlo mi v podstatě o to, že "obcho… IQ37 05.10.2017 18:21
Ano, může ji stornovat v obou tvých případech. Pak už záleží na práci… L-Core 05.10.2017 19:30
To je ovšem tragické! Okamžite idem písať Andrejovi. Možná přece jenom… IQ37 05.10.2017 19:54
Účtenkovka má povzbudit občanstvo k aktivitám (požadování EET účtenky)… hynajs 05.10.2017 10:50
Proč by to sem někdo dopisoval, když jsi to sem napsal sám. :-D IQ37 05.10.2017 11:11
Takže třeba já, který se snaží protestovat proti státnímu slosování a… L-Core 05.10.2017 12:32
Jenom ve vedlejší obci tento rok zavřely tři malé obchůdky s potravina… hynajs 05.10.2017 14:13
K tomu ještě státní slosování, kterého se stejně ani polovina lidí nez… L-Core 05.10.2017 16:07
No tak jedno vyhazování peněz přece nemůže dávat žádný základ pro dalš… Zarniwúp 05.10.2017 22:15
U účtenkovky se z hlediska státu (čistě materialisticky!) o vyhazování… L-Core 06.10.2017 06:18
Vsak to jsou novinky, tam je zvlastni sorta nadlidi. Z tech jejich ank… Dwane Dibbley 05.10.2017 11:54
Vyplývá to z průzkumu ppm factum research L-Core 05.10.2017 11:59
Nutno poznamenat, ze po zavedeni registraciek sa (pravdepodobne) vdaka… fleg 05.10.2017 11:41
Jsme neskutečně hravý národ. :-) [599-prezidenti-fortuna-png] IQ37 06.10.2017 23:03
A co to má společné s účtenkovkou, co? ;-) ----- Jinak k účtenkovce,… L-Core 07.10.2017 04:50
Klasika, u vas by som sa citil ako doma;o). fleg 07.10.2017 10:13
Co technologicky nezvládli, nebo hrubě podcenili.... stačí vzpomenout… Zarniwúp 07.10.2017 13:13
My sme dali 60mil do schranok pre firmy (www.slovensko.sk) a aj po 2 r… fleg 07.10.2017 13:21
Verifikace účtenek probíhá vždy následně po půlnoci. poslední kozakl 10.10.2017 14:09

Re: Účtenkovka

[Registrovaný] Prasak, 02.10.2017 09:59 [Upraveno]

Podíval jsem se na instruktážní video. Zadání jediné účtenky je neskutečnej opruz - nespolehlivý OCR, manuální zadávání údajů, čekání, než to laskavě odešle a potvrdí. Kdyby každá účtenka měla dole čárový kód, bylo by to snadnější. Zadat deset lístků bych nedal.
Tohle budou hrát jen masochisti. Na druhou stranu, šance na výhru se pak těm masochistům drasticky zvyšuje.

O ne/přínosu EET se bavit nebudu, jen hodnotím účtenkovku.

^ Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Podíval jsem se na instruktážní video. Zadání jediné účtenky je neskut…

[Registrovaný] Moas, 02.10.2017 11:02

Jo no, taky jsem si říkal, že byl bylo lepší mít na každé účtence QR kód s interpretací všech údajů. Ale tak třeba se dočkáme.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 02.10.2017 11:56

IMHO je to zase šitý horkou jehlou ve stylu nažranýho vlka a celé kozy. Je to sice nepoužitelnej paskvil, ale dělá to, co jste chtěli. Máme v práci takovou databázi, zadávání komplikovaný, zdlouhavý, každej se vyhýbá, aby to musel použít. Hlavně levně.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Podíval jsem se na instruktážní video. Zadání jediné účtenky je neskut…

[Registrovaný] IQ37, 02.10.2017 19:34

Já jsem tu appku zkoušel dneska kolem poledne a to skenování fungovalo dobře. Rozpoznání kódu cca 2 vteřiny.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Účtenkovka

[Registrovaný] hynajs, 02.10.2017 10:19 [Upraveno]

Cituji :

V roce 1992 bylo ukončeno vydávání Československé státní loterie.

Zdroj: Loterie Wiki

Takže po 25 letech. Gratuluji!

^ Odpovědět

https://www.determinant.cz

#

[Moderátor] L-Core, 02.10.2017 11:01 [Upraveno]

Tahle účtenkovka ale s loterii nemá fakticky moc společného. Že tomu "loterie" někdo říká, je nepřesnost.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] hynajs, 02.10.2017 14:11

Někdo?

ministerstvo financí

Přebral jsem terminologii neohrožených bojovníků proti korupci a všetcim, ktorí kradnú.

< Odpovědět

https://www.determinant.cz

#

[Moderátor] L-Core, 02.10.2017 18:06

Já vím, že tomu takto hovoří :)
Ale i kdyby to tvrdila celá EU, hlavní znak loterie (vsadím peníze) to prostě nemá.

< Odpovědět

Re: Já vím, že tomu takto hovoří :) Ale i kdyby to tvrdila celá EU, hlavní…

[Registrovaný] Prasak, 02.10.2017 19:36

Proč by ne? Vsadíš si v každým obchodě, při každým nákupu, ať chceš, nebo nechceš.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Já vím, že tomu takto hovoří :) Ale i kdyby to tvrdila celá EU, hlavní…

[Registrovaný] hynajs, 03.10.2017 09:36

Zato má všechny znaky státního podniku, neboť se jedná o státní podnik.
Nikdy se nedozvíme výnosy a propady.
U soukromé loterie si zlý kapitalista vždy vyhodnotí, zda pokračovat nebo ne. Tahleta komedie pokračovat bude bez ohledu na čísla.

Cituji:

Slovensko je dokladem, že obdobné projekty v několika zemích východní Evropy skončily fiaskem. Premiér Robert Fico ji zavedl v roce 2013 a prvního kola se účastnilo 253 tisíc lidí, kteří si zaregistrovali víc než sedm milionů účtenek. Rekordu dosáhl superudavač, který si pojišťoval výhru 2672 lístky. Po počátečním boomu však následoval prudký pokles. Dnes se slosování účastní místo milionů stovky tisíc účetních dokladů.

Zdroj:
Účtenkovka na slovensku

< Odpovědět

https://www.determinant.cz

Re: Zato má všechny znaky státního podniku, neboť se jedná o státní podnik…

[Registrovaný] Prasak, 03.10.2017 10:35

Ono kdyby to bylo opravdu jednoduchý, tak se možná budou lidi účastnit více. Kdyby na každé účtence byl čárový/QR kód, stálo by možná i za to pořídit si ruční čtečku, případně software k telefonu a pak jednou za týden nabouchat všechny účtenky a poslat je tam. Jo a ještě jedna podstatná věc - aby se to dalo odeslat jako seznam všech naskenovaných účtenek najednou, ne aby se odesílala každá zvlášť. To čekání na odezvu je opruz.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] hynajs, 03.10.2017 13:02 [Upraveno]

Bože můj!
Takže když půjdu se svojí milou po ulici a budu jí chtít koupit zmrzlinu nebo jablko, dostanu účtenku s QR kódem (asi budu nejdřív muset sdělit své rodné číslo).
Já se nechci ničeho zúčastňovat (nezúčastňuji se žádných loterií, natož státních) , já nechci žádnou účtenku, já nechci žádný QR kód, po paní zmrzlinářce chci pouze zmrzlinu a k tomu jí vysypu do půvadné ručičky pár drobáků. Život je krásný.

< Odpovědět

https://www.determinant.cz

Re: Bože můj! Takže když půjdu se svojí milou po ulici a budu jí chtít kou…

[Registrovaný] Prasak, 03.10.2017 13:10 [Upraveno]

Tohle nijak nerozporuji. Jen poukazuji, že až si bude někdo stěžovat, proč je účast v té loterii tak nízká, tak ať se podívá, jaký jsou losy a jestli to za to stojí se s tím pravidelně někomu drbat.
Celá ta účtenkovka má nějakej účel, tj. aby lidi požadovali po odbchodnících účtenky a ti nemohli odrbávat EET. Pokud však udělají soutěž krkolomnou, tak se na to skoro všichni vyserou. Aj na loterii, aj na účtenky.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Bože můj! Takže když půjdu se svojí milou po ulici a budu jí chtít kou…

[Registrovaný] Moas, 04.10.2017 07:07

Co se čílíš? Kup zmrzlinu, nasyp drobáky, užívej života. Jako zákazník můžeš celé EET klidně ignorovat.

< Odpovědět

Re: Zato má všechny znaky státního podniku, neboť se jedná o státní podnik…

[Moderátor] L-Core, 03.10.2017 15:49

Ten článek z odkazu je mimořádně tendenční, jakoby/protože psán na objednávku zavilého odpůrce EET. Jeho účelem objektivita nepochybně není.

Nikdy se nedozvíme výnosy a propady.

Náklady jsou kolem 90mega ročně. Zjistit přesný přínos - a ještě dopředu - není možné. Něco z historie zjistit jde, viz třeba https://en.wikipedia.org/wiki/Uniform_Invoice_lottery (poněkud jiný příklad než nepodařená implementace "loterie" na Slovensku)
Nakonec, je to na rok. Když se to nebude vyplácet, mohou to vždycky zrušit. A kdoví, co bude po volbách… pořád si myslím, že 3. a 4. vlna EET nakonec nebude.

-----
Ta pravá legrace ještě zdaleka nezačala - a já se jí už asi nedožiju. Až bude zrušena hotovost. A nemám nejmenší pochyby v tom, zda k tomu dojde; pod záminkou boje proti financování terorismu či podobném bohulibém zdůvodnění to jednou stejně (ČR) dostaneme befehlem. Nenáviděné EET skončí na smetišti dějin, všichni ti, kteří se dnes cítí ztížením možností tahat své tržby z břucha poškozeni, si jistě oddychnou…

< Odpovědět

Re: Účtenkovka

[Moderátor] L-Core, 02.10.2017 10:57 [Upraveno]

Podle všeho to zatím moc nefunguje.
U mobilní apky mě překvapil požadavek na přístup k telefonnímu hovoru, viz https://zpravy.aktualne.cz/finance/nakupovani/ostuda-pri-startu-uctenkovky-lide-se-nemohli-prihlasit/r~ce8b1f26a6e411e7ad190025900fea04/

Nezkoušel jsem, říjnovou účtenku zatím žádnou nemám. Na telefon si to určitě dávat nebudu, stačí mi to případně naklovat na www.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] kozakl, 04.10.2017 17:15

Funguje normálně na PC od 1.10. Registrace uživatele i účtenek v pohodě. Popravdě mne zaráží,že s tím mají problémy odborníci z poradny. Asi na to jdete nějak vědecky,jak říkám funguje normálně. Mám asi 30 účtenek a jen jedna je stále v módu "ověřuje se". Benzinka Unikorn.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Zarniwúp, 02.10.2017 14:31 [Upraveno]

Jojo, bonzácká aplikace, která bude (nebo už zřejmě je) nabonzována. Elektronická Karma.

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Registrovaný] jirka44, 02.10.2017 15:15

Už prej to opravili...

< Odpovědět

Re: Účtenkovka

[Registrovaný] MadMike, 02.10.2017 12:09

No mě když chce dát nějakej obchodník eet účtenku, vrhnu na něj takovej pohled, že si ji mlčky narve do mordy a předemnou jí začně žvýkat... takže tuhle "loterii" fakt jako ne.

^ Odpovědět

Re: Účtenkovka

[Registrovaný] karel, 02.10.2017 12:16

Nikdy mě to nenapadlo, účtenky si neberu. Udávat nevydávače účtenky jsem taky nezkoušel.

^ Odpovědět

Re: Nikdy mě to nenapadlo, účtenky si neberu. Udávat nevydávače účtenky js…

[Registrovaný] Prasak, 02.10.2017 12:26

Účtenky si beru ve velkým kvelbu (občas se stane, že něco mají blbě, např. sleva je deklarovaná jen na regálu) a u hmotných věcí, pro případ reklamace. Za chleba ve stánku, nebo za párek v rohlíku ji fakt nepotřebuju.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] Moas, 03.10.2017 07:14

Taky tak.
Abych hystericky vyžadoval EET účtenku při koupi zmrzliny, to opravdu ne.

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 03.10.2017 09:09 [Upraveno]

Prakticky všude platíme jen kreditkami, účtenky si beru vždy kvůli následné kontrole, EET neEET, když hradím celoměsíční "fakturu" od kreditní firmy.

Také si raději kontroluji namarkované ceny s tím, co bylo na regále. V jednom nejmenovaném okresním super-hyper reklamuji následně tak každý druhý nákup kvůli rozdílným cenám…

< Odpovědět

Re: Nikdy mě to nenapadlo, účtenky si neberu. Udávat nevydávače účtenky js…

[Registrovaný] kozakl, 04.10.2017 17:16

Tady můžou "udávat" jen toho,co účtenku vydal. Nevydá-li obchodník účtenku,tak tady v této "loterii" ho nikdo udat nemůže.

< Odpovědět

Re: Účtenkovka

[Registrovaný] IQ37, 02.10.2017 19:26

Funguje mi to normálně. Jak apka v Androidu (včetně skenu), tak webovky.
Taky jsem zastánce EET.

^ Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Účtenkovka

[Registrovaný] IQ37, 03.10.2017 10:08 [Upraveno]

Je pro mě nepochopitelné, proč se někomu Účtenkovka nelíbí. Účet jste přece zaplatili, to znamená, že daň byla nahlášena. Normálně třeba účet zahodíte, tady máte možnost zúčastnit se slosování. Je to možnost - ne povinnost. Tady se to navíc z nějakého důvodu prezentuje jako "udavačství" - viz. příspěvek výše. Tady nejde o nic jiného, než o antibabišiádu.

^ Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Je pro mě nepochopitelné, proč se někomu Účtenkovka nelíbí. Účet jste…

[Registrovaný] MadMike, 03.10.2017 14:36

Je pro mě nepochopitelné, proč se někomu Účtenkovka nelíbí.

Pro mne je zase nepochopitelné, proč se někomu nelíbí death metal :D.
Jak ostudné zjištění, že se různým lidem líbí různé věci... s tím by se mělo něco udělat - něco bych zase zakázal nebo přikázal. Přece si nebudeme žít podle svýho, dobytci.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 03.10.2017 20:17

Možná jsem citované špatně formuloval, ale smysl snad většina lidí pochopí. :-)

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Možná jsem citované špatně formuloval, ale smysl snad většina lidí poc…

[Registrovaný] MadMike, 04.10.2017 07:20

Nesmíš mě brát moc vážně... já jen poslední dobou mě ty STBácké praktiky, příkazy, zákazy opravdu velice, slušně řečeno, serou. Nejde o Babiše, ten to jen dotahuje do absurdna. Ti, co sami sebe pompézně nazývají vládou (jsou to jen naši úředníci, vláda jsme my) si s námi jen hrají, plebs to snese... přitom jsou to lidé, kteří nám mají sloužit.
Spokojenost, bohatství (nejen mater.) a svobodu pro své občany nechtějí, naopak. Vyhovuje, když jsme nasraní, chudí a na řetězu - to se pak stádečko mnohem lépe ovládá. Všechny tyhle restrikce, nejen v podnikání k tomu vedou. Čas od času přihodí nějakej nehoráznej drobák (např. účtenková loterie), aby se držela huba. Vždyť je to VÝSMĚCH.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 04.10.2017 14:01

Já to zas tak moc vážně nebral.

(jsou to jen naši úředníci, vláda jsme my)

Tohle - bohužel - plně neplatilo snad nikdy. To je jenom heslo, kterým se zaplácla lidem huba. Dříve to mohlo platit o něco víc, protože ti volení 'páni' přece jenom měli strach z něčeho, jako byla defenestrace. Ti dnešní na lidi v podstatě kálí, vytvořili si zákony, které je chrání. Navíc si pěkně podplácejí armádu, policajty, doktory, záchranáře a státní úředníky, aby jim šli na ruku. Tady nehrozí nějaké povstání, natož "Majdan". A kdyby ano, mají to slušně pojištěno výše zmíněnými "spoluobčany".

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Možná jsem citované špatně formuloval, ale smysl snad většina lidí poc…

[Registrovaný] kozakl, 04.10.2017 17:18

Ano,jednoznačně,ale někteří prostě chtějí mít svou pravdu. Nechtějí pochopit,že už 30 let se nic nemusí,ale může.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] karel, 04.10.2017 17:24

Tomu doufám ani sám nevěřiš, tolik zákazů nebylo ani během minulé normalizace..

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 04.10.2017 17:27

Ale no tak, na světě jsou i optimisté! :-)

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Je pro mě nepochopitelné, proč se někomu Účtenkovka nelíbí. Účet jste…

[Registrovaný] Araneus84, 04.10.2017 16:39 [Upraveno]

Selským rozumem.

Když někdo vybere peníze od deseti milionů lidí, aby je následně dal několika vyvoleným, připadá ti to normální ? Pominu to, že část takto vybraných peněz se úplně ztratí na "provozní náklady". Nebylo by lepší, aby namísto toho tyto peníze zůstaly u těch, kdo si je vydělal ?

A jako třešnička na dortu mi přijde to, když Babiš zjevně této zlodějiny=dotací využije, tj. stanoví sám sebe jako příjemce části výdělků celé populace a všichni ho za to označují za zloděje. Zřejmě kdyby šly Paroubkovu hoteliérovi, Nečasově ku*vě nebo někomu jinému obdobnému, tak by uchcávali blahem nebo co.

Zlodějina je brát peníze lidem, abys je poté nesmyslně "jentak zbůhdarma" narval pár jednolivcům bez ohledu na to, kdo těmi jednotlivci jsou.

Kdo si myslíš, že celou nesmyslnou aplikaci účtenkovka a výhry v ní asi tak platí ?

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 04.10.2017 16:52 [Upraveno]

Já jsem psal o Účtenkovce... Jak s tím souvisí tvoje reakce?

aby je následně dal několika vyvoleným

Takže a) Babiš už není ministrem b) nikomu přece nic v Účtenkovce "nedává", je to hra, či loterie c) Když se to parlamentu nebo vládě nelíbí, proč to spustili?

Nevím, kdo to platí. Třeba to jde z Evropských dotací... :-D

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Araneus84, 04.10.2017 16:59

Máš za to, že peníze na vytvoření aplikace účtenkovka a následné výhry desublimují ze vzduchu ? Pokud ne, tak to znamená, že 10 miliónů lidí na to povinně dalo peníze, aby tyto peníze následně "vyhrálo" pár vyvolených.

Ano, je to loterie, jenže s povinnou účastí na straně "přispěvatelů". Pro to mi přijde slovo zlodějina jako oprávněné synonymum.

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 04.10.2017 17:22 [Upraveno]

Co s tím teď, pokud se JUST NOW chce okradený bránit?

Těch deset mega lidí na to už své peníze dalo. Nebo dá. Přes to nejede vlak, nedá se to vrátit, peníze jsou u símensnixdorfu, u budoucích výherců nebo kde… "My" je zpět už NIKDY nedostaneme.

Takže když to vezmu do důsledků podle tebe (a klidně i podle sebe), "zlodějna" už byla "dokonána", spáchána. "Okradení" už mají jen jedinou možnost "zahojení se", zkusit vyhrát. Protestem, neúčastí, si nic, žádnou "náhradu škody" nevybojují.

Vím, zní to hodně divně s touhle terminologií :-)
Jinak na to bude hledět člověk s naditou prkenicí, jinak někdo na hranici životního minima, kdo má před sebou vidinu výhry zadarmo, bez toho, aby musel kupovat los, tiket.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 04.10.2017 17:33

Tady jsou lidi strašní pesimisti. To já si dám prášek, počkám až zabere, dám si i druhej a hned je svět růžovej. Teda dneska, protože včera byl trochu do fialova. Pak sednu a napíšu sem něco optimistického. Žádná VĚDA.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Účtenkovka

[Moderátor] fleg, 04.10.2017 08:41

Pozeram, ze par rozumnych nazorov sa tu este najde, takze to s vami nebude az tak zle;o).
Nazyvat ludi, ktore sa cez bloky zucastnuju statnej loterie bonzakmi je myslim rana pod pas. Jednym z dovodov preco v poslednych rokoch dobiehame CR je prave lepsi vyber DPH a dani z prijmu, co priamo suvisi okrem ineho aj s registracnymi pokladnami.
Bohuzial musim uznat, ze CR sa asi nepoucila z toho, ze sme boli niekolko rokov pred nimi a spravila tie iste chyby a to je mala propagacia zo strany statu a nepohodlna manipulacia s prihlasovanim ucteniek do systemu. Keby to slo napriklad cez spominany QR kod tak sa loterie zucastnim aj ja kludne. Ludia predsa radi hraju a vyhravaju a sance na vyhru su vyssie ako v sportke napriklad.

^ Odpovědět

Re: Pozeram, ze par rozumnych nazorov sa tu este najde, takze to s vami ne…

[Moderátor] L-Core, 04.10.2017 09:00

Největší vliv na zlepšení výběru daní v ČR mělo jednoznačně zavedení "kontrolního hlášení" (týká se plátců DPH). EET je relativně snadno podveditelné, účtenkovka také nebude mít tak dalekosáhlý vliv.

Odhaduji, že přínos kontrolních hlášení na lepším výběru daní je až 90%. EET a účtenkovka bude mít tak 10%. Lepší (z hlediska finanční správy tedy účinnější, možná - ale ne nutně - "agresivnější") implementací by se dal "přínos" EET určitě zdvojnásobit.

Hlavně se na mě, odpůrci EET, hned nesesypte :-) Nepíšu to jako jeho fanatický milovník, jen čistě pragmaticky odhaduji výsledky. Mě se EET také bude týkat; nemám s tím ale sebemenší problém, ještě na tom, že to budu muset uplatnit, nakonec vydělám.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] MadMike, 04.10.2017 11:50

Největší vliv na zlepšení výběru daní v ČR mělo jednoznačně zavedení "kontrolního hlášení" týká se plátců DPH)

Největší vliv to mělo především na podnikající občany v tom smyslu, že účetnictví zabere +50% času (a peněz) a nasranost (poctivých i nepoctivých) vzrostla na level + 300%

BTW: pro svou obživu pracuji jako zaměstnanec, ne jako podnikatel

< Odpovědět

Re: Pozeram, ze par rozumnych nazorov sa tu este najde, takze to s vami ne…

[Registrovaný] hynajs, 04.10.2017 10:12

Ludia predsa radi hraju a vyhravaju

To je pravda, ale mohou se účastnit řady loterií, slosování a sázení, která neorganizuje stát z daní.
O roli státních institucí a úředníků můžeme diskutovat (bezpečnost, armáda, zdravotnictví), ale připadá mi jako zrůdnost, pokud stát organizuje slosování. Mimochodem se jedná o konkurenci ostatním slosováním, jejichž majitelé také odvádějí daně.

Keby to slo napriklad cez spominany QR kod tak sa loterie zucastnim aj ja kludne.

Takže když si půjdu zjara koupit sazeničky papriček, nejenomže bude trhovec (jestli ještě nějaký zbude) muset tisknout účtenku (:-D ), ale ještě bude zdobena QR kódem, aby si hraví občané mohli snadněji zadovádět.
Normální, přirozené, poetické, jarní vzduch bude prosycen QR kódy, papričky porostou jak zběsilé ...

< Odpovědět

https://www.determinant.cz

Re: Ludia predsa radi hraju a vyhravaju To je pravda, ale mohou se účastn…

[Registrovaný] IQ37, 04.10.2017 14:47

ale mohou se účastnit řady loterií, slosování a sázení, která neorganizuje stát z daní

Například Sazka? Sice už není státním podnikem, ale počtení na Wikipedii stojí celkem za to: KKCG
To si tedy raději zahraju s "Babišovými" účtenkami. :-)

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Ludia predsa radi hraju a vyhravaju To je pravda, ale mohou se účastn…

[Moderátor] L-Core, 04.10.2017 16:36

Sazeničky papriček se nekupují, ty se pěkně od února ze semínek předpěstují za okny, poté "otužují" ve skleníku, aby následně byly v druhé polovině května přesazeny na latifundie. Takto se EET i QR snadno vyhneš :-D

(jasně, TOHLE není pro každého…)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] hynajs, 04.10.2017 18:47

Však už letos jsem to tak udělal s rajčaty. Semínka od paprik už si také suším :-).

Ale nejde o mě, spíš o ty chudáky trhovce.

Sedmdesátiletý příbuzný si přivydělává s kytičkami. Tak jsem se mu nabídnul, že mu v případě nouze s tou pojebanou EET pomůžu. Říkal mi, že se na to může vysrat.

Celkem přirozená reakce normálního člověka.

< Odpovědět

https://www.determinant.cz

Re: Pozeram, ze par rozumnych nazorov sa tu este najde, takze to s vami ne…

[Registrovaný] MadMike, 04.10.2017 11:40

Pozeram, ze par rozumnych nazorov sa tu este najde, takze to s vami nebude az tak zle;o).

Zato ty jsi nenávratně ve svým narcisismu ztracen. I narcis Vašek Klausů by k tobě měl docházet na doučování.

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 04.10.2017 14:29

Klud, toto vlakno nie je o mne, skus sa vyjadrovat k teme. Ked mas nejaku animozitu ku mne mozeme to riesit privatne. Ci mas potrebu navazat sa do mna verejne? Sukromne by ta to tolko neuspokojovalo?

< Odpovědět

Re: Pozeram, ze par rozumnych nazorov sa tu este najde, takze to s vami ne…

[Registrovaný] IQ37, 04.10.2017 14:33

Appka pro mobil používá OCR čtečku. Pokud je účtenka špatně vytisknutá, tak stejně nic nepomůže (samozřejmě ani v případě QR kódu). Jak jsem tady už někde psal, mi trvalo to načtení přes OCR cca 2 vteřiny.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Účtenkovka

[Moderátor] L-Core, 04.10.2017 17:28

Z profesních důvodů jsem si udělal plnohodnotnou registraci na webu Účtenkovky.
A moc jim to nefunguje.

- na ověřovací kód k dokončení registrace jsem čekal snad 20 minut
- po zadání účtenky mi u ní už půl hodiny svítí "Ověřuje se"

Support, asi ze SD, co to mají na starost, mi akorát sdělil, že "je to strašně přetížené". Kde asi udělali soudruzi z endéer chybu?

Porovnám-li to se slovenskou mutací téhle lutrie, hrůza děs…

^ Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 05.10.2017 07:25

Tak mi potvrzení účtenky přišlo e-mailem někdy po půlnoci. Oni to fakt předem párují s tím, co je odesláno do EET.

< Odpovědět

Re: Účtenkovka

[Registrovaný] Zdenál, 04.10.2017 19:40

Narazil jsem na článek o Účtenkovce na Lupě.
Hodně mě ovšem zarazilo tohle:

... V článku 11 se dále dočtete, že výhry šestého až osmého pořadí (do 20 tisíc Kč) může výherce dostat na účet nebo převzít osobně (a to na jediném místě, v pražském sídle Sazky). Vyšší výhry (první až šesté pořadí) ovšem hráč dostane jen v případě, že ověří svůj věk, a to jedinou možnou cestou: prostřednictvím služby MojeID.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 04.10.2017 21:50

Na uctenkovka.cz stojí toto:

Jak dostanu svou výhru?

Pokud vyhrajete automobil, budeme Vás kontaktovat a osobně Vám jej předáme.

U peněžitých výher do 20 000 Kč (včetně) máte možnost volby – buď Vám je pošleme na účet, nebo si je vyzvednete osobně v sídle společnosti Sazka.

U peněžitých výher v hodnotě 100 000 Kč, 200 000 Kč, 300 000 Kč a 1 000 000 Kč je možný pouze bezhotovostní převod na účet. Podmínkou pro jejich výplatu je ověření totožnosti, a to jednoduše prostřednictvím služby mojeID.

Ať si tedy každý věří, čemu chce.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Zdenál, 05.10.2017 08:11

Nevidím rozpor - zarazila mě právě ta nutnost zapojit do toho službu mojeID.

< Odpovědět

Re: Účtenkovka

[Moderátor] L-Core, 05.10.2017 07:40

Účtenkovka má povzbudit občanstvo k aktivitám (požadování EET účtenky), jejichž důsledkem je lepší výběr daní. V souvislosti s tím vyšly zajímavé výsledky průzkumu: https://www.novinky.cz/ekonomika/450995-vetsina-cechu-je-pro-prisnejsi-vyber-dani.html

Naprostá většina (89 procent) Čechů se domnívá, že poctivě odvádět daně je nezbytné. Ještě více lidí (92 procent), je přesvědčeno, že stát musí výběr daní důsledně kontrolovat.

Ještě by mě zajímalo, jestli všichni ti odpovídající stejnou razantnost projevují u sebe. Zda nekývnou řemeslníkovi na nabídku: "…na fakturu/EET to máte za 6 tisíc, bez papíru za pětku". :-p

^ Odpovědět

Re: Účtenkovka má povzbudit občanstvo k aktivitám (požadování EET účtenky)…

[Registrovaný] Zarniwúp, 05.10.2017 08:33

Aspoň vidí, že ten "tiket" zadarmo není.

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: Účtenkovka má povzbudit občanstvo k aktivitám (požadování EET účtenky)…

[Registrovaný] Prasak, 05.10.2017 09:00

Protože většina si pod tím pojmem výběru daní představí velký firmy a ulitý miliony (korunový dluhopisy a takový ty fígle). Na možnost bez papíru u živnostníka zapomínají, protože obvykle řemeslníky nepotřebují nijak často a IMHO jim to ani nedochází, když ušetří litr, ten hřejivý pocit úspory to všechno přebije.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Účtenkovka má povzbudit občanstvo k aktivitám (požadování EET účtenky)…

[Registrovaný] kozakl, 05.10.2017 09:04

Bez "papírů" znamená bez záruky na dílo. Tak hloupý snad nikdo není.

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 05.10.2017 09:28

Ne nutně musí jít o věci, vyžadující nějakou extra záruku. Mezi lidmi, co se znají, naprosto běžné.

Vymalování, různé zednické práce, formanky, orání, instalace Windows, kadeřnice, švadlena, pedikůra, svatební video...

< Odpovědět

Re: Účtenkovka má povzbudit občanstvo k aktivitám (požadování EET účtenky)…

[Registrovaný] IQ37, 05.10.2017 10:37 [Upraveno]

Každého štve, když musí platit daně, ale ti "někteří" ne. Z toho asi vycházel ten "průzkum".
A slovo "průzkum" má už dost mizernou pověst... Tolik k důvěryhodnosti. :-)

PS: Ještě mě napadlo, jak se to dělá, když např. prodejce vytiskne účtenku, ale zákazník zjistí, že nemá na zaplacení. Patrně lze účtenku stornovat, ale jak si finančák ověří, že je to skutečné storno a že zákazník opravdu nezaplatil?

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Moderátor] L-Core, 05.10.2017 16:57

Storno účtenky je naprosto běžné a finanční správa se nad tím nijak nepozastavuje. Kdybys věděl, co všechno dokáží lidi do EET naklovat, hned bys viděl, že by nedělali nic jiného :)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 05.10.2017 18:21 [Upraveno]

Já jsem to asi nedovedl až do konce. Šlo mi v podstatě o to, že "obchodník" může stornovat účtenku i přesto, že mu zákazník normálně zboží zaplatí. Když si však tu účtenku nevezme, tak ten "obchodník" ji může stornovat a tím se obohatit. Že by zrovna tohle finančák nezajímalo?

A vlastně on tu účtenku asi může stornovat i v případě, že si zákazník tu účtenku odnese. Ke stornu pravděpodobně zákazníkova účtenka není potřeba a dohledat zákazníka je v podstatě nemožné. Jediný zádrhel by byl, kdyby zákazník tu účtenku někde dokládal - třeba k proplacení.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Moderátor] L-Core, 05.10.2017 19:30

Ano, může ji stornovat v obou tvých případech. Pak už záleží na práci toho jejich analytického centra, zda a jak si to vyhodnotí. Moc šancí jim nedávám.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 05.10.2017 19:54

To je ovšem tragické! Okamžite idem písať Andrejovi.
Možná přece jenom něco v Účtenkovce vyhraju... ]:)

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Účtenkovka má povzbudit občanstvo k aktivitám (požadování EET účtenky)…

[Registrovaný] hynajs, 05.10.2017 10:50

Účtenkovka má povzbudit občanstvo k aktivitám (požadování EET účtenky), jejichž důsledkem je lepší výběr daní.

Dokonáno jest. Takže třeba já, který se snaží protestovat proti státnímu slosování a nakupování výher z našich daní (!!!), jsem proti lepšímu výběru těchto daní.
Ostatně soudím, že zavřené obchůdky, pizzerie a chybějící trhovci už žádné daně neodvedou.

Zbývá sem jen připsat, že su skorumpovaný a kradnu.

< Odpovědět

https://www.determinant.cz

Re: Účtenkovka má povzbudit občanstvo k aktivitám (požadování EET účtenky)…

[Registrovaný] IQ37, 05.10.2017 11:11

Proč by to sem někdo dopisoval, když jsi to sem napsal sám. :-D

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Účtenkovka má povzbudit občanstvo k aktivitám (požadování EET účtenky)…

[Moderátor] L-Core, 05.10.2017 12:32

Takže třeba já, který se snaží protestovat proti státnímu slosování a nakupování výher z našich daní (!!!), jsem proti lepšímu výběru těchto daní.

Tahle konstrukce vyplývá z čeho?

Že je tu účtenkovka proto, že když budou lidi vyžadovat EET doklady, nebudou si moci prodejci tak snadno své tržby vymýšlet, je prostě suchý fakt, bez nějakých emocí.

Pokud v ČR činí rozsah šedé ekonomiky 11% (https://newsroom.mastercard.com/eu/cs/press-releases/pruzkum-mastercard-bezhotovostni-platby-patri-k-nejdulezitejsim-nastrojum-na-omezeni-sede-ekonomiky/) a roční HDP se pomalu bude blížit 5 biliónům (http://www.kurzy.cz/makroekonomika/hdp/), prostým násobením se dobereme údaje, že státu utíkají daně z 500mld Kč ročně. Že státu utíkají peníze i jinde, je druhá věc.

zavřené obchůdky, pizzerie a chybějící trhovci

Kvůli EET? Nebo kvůli nemožnosti vymýšlet si tržby? Nebo jako protest, póza?
Nějak si nedovedu představit návštěvu obchodu či hospody někde na západě, aniž bych naprosto automaticky účet dostal. V Česku je kolem toho hysterie, živená některými stranami (hlasy hospodských ve volbách se budou hodit). Tobě nepřipadá normální, že bys měl účtenku automaticky dostat (samozřejmě že chtít si ji vzít nemusíš)? A ano, dovedu si představit, že někde to může být hloupost/nesmysl (kamelot, jízda na kolotoči, "občanský" trh apod.).

< Odpovědět

#

[Registrovaný] hynajs, 05.10.2017 14:13

Jenom ve vedlejší obci tento rok zavřely tři malé obchůdky s potravinami.
Mamka kamarádky radši šla do důchodu. Na těch rohlících pro důchodce mocně přispívala k oněm 500 mld.
Sakramentské zlodějské strany!
Dokonce ruší i takové košty slibovice, které tady byly léta.

Nikde jsem nepsal, že nechci v potravinách účtenku. Vždyť tam účtenky vždy vydávali. Na jedné straně je účtenka a daňové přiznání. Na druhé redundantní evidence online, kde ani na přesných číslech nezáleží
( 2648050-eet-e-shop-platba-kartou )
K tomu ještě státní slosování, kterého se stejně ani polovina lidí nezúčastní (a stejně na ni doplatí).

< Odpovědět

https://www.determinant.cz

#

[Moderátor] L-Core, 05.10.2017 16:07

K tomu ještě státní slosování, kterého se stejně ani polovina lidí nezúčastní (a stejně na ni doplatí).

No jo, tohle ale mohu říci o miliónech aktivitách státu. Nikdo "nevyužívá" všechno. Jeden za "státní" peníze vyhraje v loterii, druhý dostane nějakou dotaci, třetí… atd. Stát rozděluje peníze náš všech "nerovnoměrně", jinak to nejde. A vyhazuje mnohem více, než těch 80mio za účtenkovku. Třeba podařené MS v lyžování tam, kde sice není sníh, ale zato pozemky hochů, kteří spolu mluví, nás stálo 10x více. Vždy najdeš lidi, kterým se konkrétní penězotok líbí, kterým je ukradený a které přímo séře.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Zarniwúp, 05.10.2017 22:15

No tak jedno vyhazování peněz přece nemůže dávat žádný základ pro další vyhazování peněz, kam bysme došli, že jo...

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Moderátor] L-Core, 06.10.2017 06:18

U účtenkovky se z hlediska státu (čistě materialisticky!) o vyhazování peněz nejedná, když výsledkem má být větší příjem na daních. Zda tomu tak bude, není podle mě dobře zjistitelné. To se uvidí možná porovnáním obratů u malých provozoven před a po jejím zavedení, ale i to je zavádějící (sezónní vlivy např.). U řetězců bude vliv nulový, tam ke krácení tržeb nedochází (všem, vždy a všude vydávají EET účtenky automaticky).

< Odpovědět

Re: Účtenkovka má povzbudit občanstvo k aktivitám (požadování EET účtenky)…

[Registrovaný] Dwane Dibbley, 05.10.2017 11:54

Vsak to jsou novinky, tam je zvlastni sorta nadlidi. Z tech jejich anket tam je 45% volicu komunistu, pres 60% veri ze kruhy v obili vydupavaji ufouni nebo pres 70% veri na chemtrails.

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 05.10.2017 11:59

Vyplývá to z průzkumu ppm factum research

< Odpovědět

Re: Účtenkovka

[Moderátor] fleg, 05.10.2017 11:41

Nutno poznamenat, ze po zavedeni registraciek sa (pravdepodobne) vdaka tomu zlepsil vyber dani na SK. To je nespochybnitelny fakt, ze od istej doby nam vyrazne narastli danove prijmy.
Na druhej strane zavedenie blockovej loterie bolo fiasko, dnes uz sa o nej vobec nehovori, nepoznam nikoho kto by sa jej zucastnoval prave preto, ze stat prdi na jej marketing a navyse registracia blockov je zbytocne komplikovana (opisovanie udajov) a appka ma na GPS (google play store) strasne vela negativnych hodnoteni (nehovoriac o tom, ze ju stiahlo len 50k ludi).
Uvidime ako ste z tychto 2 faktov poucili v CR.

^ Odpovědět

Re: Účtenkovka

[Registrovaný] IQ37, 06.10.2017 23:03

Jsme neskutečně hravý národ. :-)

[599-prezidenti-fortuna-png]

^ Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Moderátor] L-Core, 07.10.2017 04:50

A co to má společné s účtenkovkou, co? ;-)

-----
Jinak k účtenkovce, podle všeho se to posílá o 106, protože reakční doby se prodlužují. Účet, odesílaný včera kolem 10 dopoledne se stále "prověřuje". Začínám mít dojem, že to technologicky nezvládli či hrubě podcenili.

< Odpovědět

Re: A co to má společné s účtenkovkou, co? ;-) ----- Jinak k účtenkovce,…

[Registrovaný] Zarniwúp, 07.10.2017 13:13

Co technologicky nezvládli, nebo hrubě podcenili.... stačí vzpomenout na registr vozidel...

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Moderátor] fleg, 07.10.2017 13:21

My sme dali 60mil do schranok pre firmy (www.slovensko.sk) a aj po 2 rokoch to viac nejde ako ide. A jedine co sa stalo, ze teraz bol odvolany rieaditel NASES (ti to maju na starosti).

< Odpovědět

Re: A co to má společné s účtenkovkou, co? ;-) ----- Jinak k účtenkovce,… poslední

[Registrovaný] kozakl, 10.10.2017 14:09

Verifikace účtenek probíhá vždy následně po půlnoci.

< Odpovědět

Reklama

Přispět do debaty Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2017 Poradna.net – info@poradna.net, Google+