Přidat aktualitu mezi oblíbenéZasílat nové komentáře e-mailem Hotel Refugium

TW tu v jednom vlákně zmiňoval výstavbu měst pro uprchlíky v severské Africe. Tady je nejaký konkrétnější návrh, i když samozřejmě nevím, jestli až takhle to TW myslel: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015070301
Linkuju tedy D-Fense, ale autor článku Cover72 imho není fanatik v žádném směru. Vzhledem k podstatě (link) dávám do Zpráviček.

Předmět Autor Datum
Ano, takto nějak to bylo myšleno - samozřejmě nuance se mohou lišit, ale kostra a záměr celkem vysti…
touchwood 03.07.2015 21:12
touchwood
Asi autor té domobraně zase tak moc nevěří. Také tam má mezi městem a zdí 6km země nikoho. Chce to p…
Zarniwúp 04.07.2015 00:53
Zarniwúp
Ano, právě ta pasivní "činnost" mně děsí ze všeho nejvíc, protože to by znamenalo mít tisíce množící…
touchwood 04.07.2015 08:15
touchwood
To připomíná takový lepší koncentrák. Ještě nad vchod umístit nápis "Práce osvobozuje" a hotovo. Vši…
karel 04.07.2015 09:29
karel
co tedy navrhuješ?
touchwood 04.07.2015 19:49
touchwood
Hájit svoje území a přestat jim vnucovat ty naše tzv. hodnoty. http://eurabia.parlamentnilisty.cz/A…
karel 04.07.2015 20:35
karel
jestli už není pozdě, když tzv. hodnoty jim po staletí vštěpovali křesťané na jejich půdě. třeba tak…
kmochna 04.07.2015 21:08
kmochna
je ti jasné, že to skončí Siónem a nevraživými hordami před bránami?
touchwood 06.07.2015 10:14
touchwood
Umístění města řešili v diskuzi. Byl tam i návrh pronajmout nějaký Řecký ostrov na 99 let (prostě na…
Zarniwúp 04.07.2015 12:11
Zarniwúp
Ty ses uz jako fleg. Ty si odporujes v tolika vecech, ze se az clovek zarazi, jestli nejsi schizofre… poslední
Radek 28.08.2015 13:32
Radek
Tady je porad vic a vic legrace. Tak jsem si sel precist ten uzasny clanek. ubráněná rodinná políč…
Radek 28.08.2015 13:27
Radek

Ano, takto nějak to bylo myšleno - samozřejmě nuance se mohou lišit, ale kostra a záměr celkem vystihují i mou představu.

Čeho se bojím, je to, že stavět zeď okolo je nesmysl. To je spíše o práci pro samotné obyvatele, tady se rozcházím s pojetím autora návrhu, osobně bych nechal jistou míru "domobrany" jako první vrstvu. Země, kterou si totiž dotyční nebudou bránit sami, nebudou mít ani v lásce, bude to nakonec fešácký lágr.

Jde o to, že pokud to bude fungovat, tak toto "město/hotel" bude úspěšné a bude se rozšiřovat. Navíc právě sebeobrana udělá z těch lidí občany - samozřejmě za určité omezené pomoci vyspělých států, tj. např. letectvo a těžká technika. Jim bych dal jen poloautomatické zbraně, a to až poté, co se vybuduje "odspoda" nějaká společenská hierarchie (což může taky trvat).

Asi autor té domobraně zase tak moc nevěří. Také tam má mezi městem a zdí 6km země nikoho. Chce to prostě úplně odizolovat od napadení - pár zásahů z minometu a elektrárna a tedy vše v pytli. Mně to upřímně (i když to má - aspoň to tvrdí - spočítáné tak, že to nepřijde dráž, než přijímání uprchlíků) přijde docela megalomanské.
Předpoklad je, že tam bude mít skutečně výběr (a to nemyslím pejorativně) a v tom případě (a myslím, že to bylo i v diskuzi pod článkem) mu tam chybí, jak je zaměstnat. Prostě tam nemůžou jen tak sedět před tím bivakem a dostávat najíst za to, že jsou ti lepší muslimové. I když by chtěli. Tím se nezmění vůbec nic.
Tohle bude muset dořešit, ale to pak imho smrdí kolonizací, a bude kravál.

Je to prostě trochu hraní na boha...

Ano, právě ta pasivní "činnost" mně děsí ze všeho nejvíc, protože to by znamenalo mít tisíce množících se a radikalizujících se jedinců.

Práce je katalyzátor, který je nutný, donutí je ustavit sociální pravidla (jakákoli, která nebudou v přímém konfliktu s evropským vnímáním svobody) a zároveň celý projekt zlevní.

Proto jsem navrhoval i tu "domobranu" - na minomety apod. by právě posloužily v prvním sledu "technické" jednotky EU (stíhačky, vrtulníky, drony, tanky), vyčištění by už bylo úkol pro "domobranu". Plot mi nepřipadne jako dobrý nápad (opět se vrátím k Zardoz). Ta komunita si musí být schopna to své "lepší postavení" ubránit, jinak se jich nikdy nezbavíme. Ideální by samozřejmě bylo, kdyby se taková "města" dala stavět kdekoli v Africe, to je ale naprostá chiméra, musíme začít v blízkosti EU, kde dojde k prvotní podpoře, cílem je, aby se budoucí "Kartágo" stalo soběstačným a do jisté míry expanzivním (ve smyslu expanze výše životního standardu a alespoň části evropských hodnot).

Jinými slovy: v dohledném časovém horizontu MUSÍ z takového města vzejít určitá elita, se kterou bude moci Evropa jednat, alespoň tak, jak jedná např. s kmenovými vůdci. To bych považoval za dobré vykročení správným směrem.

Byl by to běh na velmi dlouhou trať - minimálně desítky let. Ale věřím tomu, že by to Africe prospělo, že by ji to vytrhlo z postkoloniálního chaosu.

edit: ano, je to do značné míry "hraní na boha", stejně jako když rodič vychovává děcko (princip stejný). Podstatné je nezneužívat svého postavení a co nejvíce akcentovat vývoj, samostatnost a učení se "dítěte"

Umístění města řešili v diskuzi. Byl tam i návrh pronajmout nějaký Řecký ostrov na 99 let (prostě na dlouho, ale s časovým omezením) za odpuštění dluhu. :-) Co se na tom nelíbilo byl problematický volný odchod z města - někdo by je musel odvážet - kam? On i ten volný odchod z města na pevnině byl problém, protože město stojí, i když na "odkoupeném" pozemku, tak na území některého afrického státu. Tedy všichni z města, kterým by se tam později z nějakého důvodu nelíbilo, ať přicházející dobrovolně, nebo "internovaní" z těch, co se snažili dosta do Evropy, by byli "vypouštěni" do jednoho afrického státu. I když by se asi snažili v procentech, které nedokážu ani odhadnout, dostat zpět odkud přišli, hodně by jich zůstalo v tom státu.

Ty ses uz jako fleg. Ty si odporujes v tolika vecech, ze se az clovek zarazi, jestli nejsi schizofrenni.

Ano, právě ta pasivní "činnost" mně děsí ze všeho nejvíc, protože to by znamenalo mít tisíce množících se a radikalizujících se jedinců.

Pasivni jste jen vy, slunyckari. A snazite se umrtvit celou spolecnost kecy o xenofóbyy, rasyzmu a eztremyzmu, ale sami jste ti nejvetsi extremisti, protoze vase nazory jsou ty okrajove.

O jakym behu na dlouhou trat to mluvis? Uz sis vsiml, kolik toho povlu se sem za posledni roky pritahlo? Kolik ho pritahlo letos? Pak se podivej na to, jak se ty krysky mnozi a pocitej. Pokud nekdo bude cekat par let, tak uz se pak nemusis o nic snazit. Ty chces cekat desitky... Tak pak uz rovnou uc svoje decka cist v koranu.

Nekteri dementi nevidi a neciti ani kdyz prsi, i kdyz stoji primo v desti.

Tady je porad vic a vic legrace. Tak jsem si sel precist ten uzasny clanek.

ubráněná rodinná políčka se ale v každé generaci dělí na menší a menší kousíčky, mezi stále více dědiců, a synovec tak vraždí strýce, aby získal půdu, na které by mohl postavit dům a oženit se. Mají tam totiž poměrně rozumný systém, že si chlap první musí postavit dům a živobytí a až pak může shánět nevěstu.

Hned v prvnich odstavcich je jeden z nejvetsich problemu, ktery si ale ti pricmoudli chasnici a dobraci uz pritahli a pritahnou s sebou k nam, do Evropy. Sukaji jako krysy a taky se tak mnozi (jak doma, tak uz i v Evrope, ti desitky let "integrovani"). Takze to je zasadni nedostatek celeho clanku, dal ten pamflet ani nectu. Opet skocim do rise zvirat. Staci videt, jak se mnozi nepuvodni druhy v mistech, kam byly clovekem zatazeny umele. Par prikladu USA -prasata, hadi > Australie - prasata, zaby, kralici atd. Nikde nevi co s tim.

Na to okamzite navazuje dalsi problem. Kde ty pricmoudle krysy, ktery se sem ted zenou bez bab, budou brat zensky? S kym se budou mnozit? Odpoved je jasna, budou znasilnovat nase baby, ostatne to uz v severskych zemich docela vesele provadeji a policajti to jeste tutlaji.

Nikdy a nikde to nebude fungovat. Z principu nemuze, ale multykulty dementni mozecky to ve sve vseobjimajici velikosti a laskypllnosti nemuzou pochopit. Sami ale nepomuzou. Zadny z nich jeste nema sveho uprchlicka doma. A jen zamezim dalsim dotazum. Posledni dobou se objevuji od slunyckaru reakce, ze si mame vzit domu nemocny deti a duchodce. Ne, nevezmu si je. O ty se ma postarat jejich rodina, potazmo stat, na to jsou dane. A to nejdulezitejsi - ja zadnymu slunyckarovi domu ci do sousedstvi nenutim napriklad cigany, tak at on, z nedostatku argumentu nepouziva demagogii o ubohych detech, duchodcich apod. Ti jsou totiz skutecne ubozi, na rozdil od tech pristehovalejch parazitu.

Za dalsi, uz jste se nekdo z tech posranejch slunyckaru zamyslel nad tim, kdyz vsicni ti cmoudi poslechnou "volani rodu" a vzbourii se? Ale myslim poradne a najednou. Co budeme delat? Kdyz nase armada ma pry neco mezi 5-7t. bojeschopnych muzu a cmoudu tady bude treba jen 50t.?

Co udela Nemecko? Kdyz jich tam budou mit i s priblblejma Turkama desitky milionu? A cmoudi si zbrane sezenou...

Zpět na aktuality Přidat komentář k aktualitě Nahoru