Zrovna u té sekačky je to takový typický - poznáš to už podle dotazu. Když někdo neumí ani popsat svůj problém, je to házení perel sviním.
Nebo ten zesilovač napíše příhlášený tazatel dotaz a dva dny žádná odpověd. To já jsem natolik línej, že napsat dotaz a poté na to neodpovídat tak ho raději ani nenapíšu.
Tak neschopnost se zeptat, je s poradnou už od jejího vzniku. A tihle tazatelé často svůj dotaz dají copy/paste na nejmíň 10 různých fór a pak zapomenou, kde všude to dávali. Někdy si po několika dnech vzpomenou, pokud už to jinde někdo nepořešil nebo tu rozbitou věc prostě nevyhodili. Chce to vydržet.
U nových dotazů bych měl tak den trpělivost, někdo napíše dotaz, pak odjede nebo chodí do práce na směny a k PC se hned nedostane. Ovšem častější asi je, že si mezitím už nějak poradil sám nebo to vyřešil v jiné poradně a tady se už na nějaké odpovědi něbo poděkování vykašle, i když se tu mezitím řada lidí snaží najít řešení a stráví s tím plno času. Ne všichni se sem pak vrátí na alespoň prozradí vyřešení problému, prostě už poradnu nepotřebují. Třeba tento, ne že bych to potřeboval, ale zajímal mě výsledek a tazatel už mlčí. https://ekonomicka.poradna.net/questions/3190783-spatne-zadane-cislo-uctu
Ona je to lidská slušnost, dát vědět, že už se to vyřešilo jinde. Bohužel, spousta lidí pod rouškou anonymity internetu se chová jak hovada.
Největší problém je u více jak 80% lidí položit otázku tak aby jí druhý porozuměl. Není to jen tady, ale i v osobním životě. Více jak půlce připomínek a dotazů od manželky nerozumím a nevím co tím míní.Úplně jiné to mám když např. pomáhám instalatérovi či automechanikovi a průběžně mu podávám nářadí, které vím že následně bude potřebovat a on nemusí nic říkat. je to však proto, že tyto činnosti jsem buď vykonával nebo je podrobně znám.
To je snad jasné, neradit.
No já si chtěl jenom zanadávat na dvěma dotazy co majitelé dělají mrtvého brouka nebo co. viz
https://kutilska.poradna.net/questions/3192230-utopeny-zesilovac
https://kutilska.poradna.net/questions/3192404-pojez-sekacky
Zrovna u té sekačky je to takový typický - poznáš to už podle dotazu. Když někdo neumí ani popsat svůj problém, je to házení perel sviním.
Nebo ten zesilovač napíše příhlášený tazatel dotaz a dva dny žádná odpověd. To já jsem natolik línej, že napsat dotaz a poté na to neodpovídat tak ho raději ani nenapíšu.
Tak neschopnost se zeptat, je s poradnou už od jejího vzniku. A tihle tazatelé často svůj dotaz dají copy/paste na nejmíň 10 různých fór a pak zapomenou, kde všude to dávali. Někdy si po několika dnech vzpomenou, pokud už to jinde někdo nepořešil nebo tu rozbitou věc prostě nevyhodili. Chce to vydržet.
U nových dotazů bych měl tak den trpělivost, někdo napíše dotaz, pak odjede nebo chodí do práce na směny a k PC se hned nedostane. Ovšem častější asi je, že si mezitím už nějak poradil sám nebo to vyřešil v jiné poradně a tady se už na nějaké odpovědi něbo poděkování vykašle, i když se tu mezitím řada lidí snaží najít řešení a stráví s tím plno času. Ne všichni se sem pak vrátí na alespoň prozradí vyřešení problému, prostě už poradnu nepotřebují. Třeba tento, ne že bych to potřeboval, ale zajímal mě výsledek a tazatel už mlčí. https://ekonomicka.poradna.net/questions/3190783-spatne-zadane-cislo-uctu
Ona je to lidská slušnost, dát vědět, že už se to vyřešilo jinde. Bohužel, spousta lidí pod rouškou anonymity internetu se chová jak hovada.
Největší problém je u více jak 80% lidí položit otázku tak aby jí druhý porozuměl. Není to jen tady, ale i v osobním životě. Více jak půlce připomínek a dotazů od manželky nerozumím a nevím co tím míní.Úplně jiné to mám když např. pomáhám instalatérovi či automechanikovi a průběžně mu podávám nářadí, které vím že následně bude potřebovat a on nemusí nic říkat. je to však proto, že tyto činnosti jsem buď vykonával nebo je podrobně znám.