Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Slovenska sporiteľňa mám aktivovovane povolené prečerpanie

Pekný deň prajem mam problém a neviem čo s tým ; ( včera som potreboval kúpiť cez internet elektroniku vo výške 600€ avšak platba nemohla byt uskutočnená lebo som mal nastavené maximálne do 400€ platby
Tak som hľadal ako to zmeniť a nechtiac som aktivoval povolené prečerpanie vo výške 650€ ; ( avšak teraz viem že som spravil úplnú blbosť a ono sa to mení úplne inak ( už viem ako )
Viete mi niekto vysvetlit čo to vlastne je to povolené prečerpanie ? Veľmi sa bojím som mladý človek a nech žiadny úrok a nič take .. ďakujem za odpovede

Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Povolene precerpani = kontokorent. Tak to zase vypni, pokud nevis jak nebo to nejde, zajdi na pobock…
Jan Fiala 17.07.2021 12:49
Jan Fiala
Akurát som volal na klientske centrum a tam mi povedali , že pokial nepôjdem do mínusu na svojom úct…
Sjjansn 17.07.2021 13:04
Sjjansn
pokial nepôjdem do mínusu na svojom úcte tak nič neplatím Já bych se jen na slovní tvrzenbí nespo…
ml1 22.07.2021 13:47
ml1
Když jsem ještě byl u Spořitelny, tak jsem se snažil vyjednat vedení účtu zdarma. Jo, šlo by to. Ale…
Prasak 22.07.2021 14:47
Prasak
Ani mě se nijak nepokoušeli zviklat. Docela mě to překvapilo, čekal jsem, že když tam přijdu s výpov… nový
ml1 22.07.2021 16:19
ml1
Oni pořád žijí z dob socialismu a vkladních knížek a sporožir. Nepochopím, kdo u nich zůstává… a zná… nový
L-Core 22.07.2021 18:35
L-Core
Treba ja mam ucet u CS - vedeni zdarma, cizomenovy ucet zdarma, multimenova karta zdarma,... K tomu… nový
Jan Fiala 22.07.2021 20:53
Jan Fiala
Já ho měl taky zdarma. Nebo velmi levně. Ale jen dokud jsem měl u nich hypotéku. Jakmile nemáš půjčk… nový
Prasak 22.07.2021 21:23
Prasak
Nemám půjčku, nemam hypotéku, kreditku ani kontokorent-americky zpusob života nechci. Účet v CS mam… nový
Jan Fiala 22.07.2021 22:02
Jan Fiala
A tohle mi tam nebyli schopni nabídnout. Jen nějakej "holobytnej" účet, kdy platíš odchozí platby a… poslední
Prasak 23.07.2021 01:28
Prasak
A teraz pozerám že tie peniaze sú fakt na úcte ;( nebudem to musieť nejak splácať ? Či ako to je
Sjjansn 17.07.2021 13:35
Sjjansn
A teraz pozerám že tie peniaze sú fakt na úcte ;( nebudem to musieť nejak splácať ? Či ako to je Po… nový
Jan Fiala 22.07.2021 18:25
Jan Fiala
Pokud sis o kontokorent sám nepožádal, tak je to od banky obyčejné sviňstvo. Já bych to šel na poboč…
IQ37 17.07.2021 16:23
IQ37
V úvodním příspěvku je věta: " nechtiac som aktivoval povolené prečerpanie vo výške 650€" A ty svou…
Araneus84 22.07.2021 14:42
Araneus84
Pokud sis o kontokorent sám nepožádal, tak je to od banky obyčejné sviňstvo. Píšeš blbosti. Jsi hol… nový
IQ37 22.07.2021 21:28
IQ37

Akurát som volal na klientske centrum a tam mi povedali , že pokial nepôjdem do mínusu na svojom úcte tak nič neplatím .. čiže mám to chápať tak že ak by som na svojom úcte nemal žiadne peniaze vtedy banka akože pozicia tých 650€ ?

pokial nepôjdem do mínusu na svojom úcte tak nič neplatím

Já bych se jen na slovní tvrzenbí nespoléhal, zvášť ne u rakouské śpořitelny a našel si příslšnou partii v platném ceníku a obchodních podmínkách. Navíc oni to mají nacvičené tak, aby zákazník nepostřehnul to, co je pro něj nevýhodné (předpokládám, že je to úmysl; že mají nějaká rétorická cvičení, aby zákazníkovi vysvětlili, že se mu vyplatí platit si 69 namísto 29 korun s tím že má zadarmo výběry z jejich bankomatů, když výběr na pobočce stojí 65 korun (ale dyť výběr z bankomatu stojí 7 korun, i kdybych vybíral každý týden, je to 28 korun a Vy mi nabízíte připlácet si za to 40 korun... to byla jedna z věcí, kdy jsem pani nachytal na švestkách nebo jak to nazvat)). Už jsem od několika zklamaných (naštvaných) lidí u čs slyšel, jak si nechali vnutit kontokorent s tím, že se za to nic neplatí pokud ho nevyužívají a potom jim śpořitelna nějakou pálku účtovala.
Jinak je to přesně tak, že je možné jít se zůstatkem do mínusu, podle sjednaného limitu například až na těch €650. Ale je žádoucí dorovnat to, co nejdřív, protože úroky na kontokorentu bývají značné. A obvykle je povinnost dorovnat to do roka. Nevím jaké podmínky a sazby má spořitelna, fio má 3 levely a u jednoho má taky nulový paušál ale vysoké úroky (další dva pak mají nějaký paušál a nižší úroky, při využití naplno to snad vyjde zhruba stejně).

Když jsem ještě byl u Spořitelny, tak jsem se snažil vyjednat vedení účtu zdarma. Jo, šlo by to. Ale jen to vedení. Výběry z bankomatu, odchozí platby a právě i ten kontokorent byl za poplatek. "Zdarma" je kontokorent až v rámci nějaké té měsíční platby za vedení účtu.
Odcházel jsem z banky s papírem o zrušení účtu. Nebyli schopni ani vytáhnout podpultovou nabídku. Byl jsem u nich 20 let.

Ani mě se nijak nepokoušeli zviklat. Docela mě to překvapilo, čekal jsem, že když tam přijdu s výpovědí, že se mě pokusí na něco nalákat a že budu muset vymýšlet, proč to nechci (a nebo že zůstanu). Ne, normálně bez snahy mě přesvědčit smlouvu ukončili, za pár dnů mi přišel zbytek, poslední výpis přišel dřív než ten předposlední a s ním i překvapení, že z měsíčního paušálu účtovali pouze poměrnou část za dva dny (považoval jsem ho za ztracený, když jsem to nestihnul předchozí měsíc). Taky jsem u nich byl docela dlouho, teda asi jen 8 let a furt jsem doufal, že se s poplatky trochu zkrotí (když jsem účet zakládal, tak nízkonákladové banky teprve začínaly, ale pak se rozšířily). Ani mi nešlo o to, že se něco platí (snad jen poplatek za příchozí platbu jsem považoval za nesmyslný), spíš mi vadila velikost těch poplatků (dneska bych cokoliv jiného než nulu asi neakceptoval). (Pokud jde o poplatky, tak za absolutní nesmysl považuju 250 korun za česko-slovenskou platbu u ČSOB tedy instituce, která má přímo v názvu slovo československá.)
Vedení účtu "zdarma" snad mělo být za podmínky, že jim člověk platí hypotéku nebo životní pojištění, což mi přišlo jako výsměch a navíc to snad nebylo o moc víc než to vedení účtu.
Když tak vzpomínám, tak to asi opravdu bylo až v rámci nějakého balíčku. Tím spíš je divné, že se podařilo Spořitelně nekoho přesvědčit, že je to zadarmo (a minimálně o jednom člověku vim).
Na pobočce jsem byl celkem 4x jednou se založením účtu, dvakrát pro kartu a jednou s výpovědí. Ale právě z té první návštěvy, kdy jsem tam zakládal účet mám v paměti, jak se mě snažila ta pani oklamat, když to tak ošklivě řeknu. A protože znám lidi, kteří příslušné balíčky používají (i když se jim to nevyplatí), tak z toho usuzuju, že to, co se u mě nepodařilo se u jiných podařilo a že je to politika této instituce, nikoliv nějaký dojem nebo náhoda.
Je otázka nakolik toto platí pro slovenskou spořitelnu, ale vzhledem ke společné minulosti a také příslušnosti pod stejnou společnost (erṡte) to musí být podobné.

Treba ja mam ucet u CS - vedeni zdarma, cizomenovy ucet zdarma, multimenova karta zdarma,...
K tomu byly 2 dalsi obycejne ucty s vedenim zdarma, ktere ted uz jdou poridit normalne zdarma taky.

Samozrejme k tomu na takove to internetovani mam FIO, kde neplatis taky nic, ale jen jsem chtel poukazat, ze s CS se da zdarma vegetovat i s velkym portfoliem sluzeb.

Já ho měl taky zdarma. Nebo velmi levně. Ale jen dokud jsem měl u nich hypotéku. Jakmile nemáš půjčku, kreditku, tak to příliš levně u ČS nejde. Účet používala manželka, chodila jí tam výplata, ona z toho účtu platila kartou, sem tam převod. Nenáročný použití, za to chtěli 69 Kč měsíčně. U FIO tohle má zadarmo.
Možná to už u ČS jde zdarma, ale vloni to ještě nešlo. Po mnoha letech u nich, několika půjčkách, hypotéce. To i telefonní operátoři smlouvají o každou duši, aby alespoň pár korunek kapalo. Spořka nic.

Nemám půjčku, nemam hypotéku, kreditku ani kontokorent-americky zpusob života nechci. Účet v CS mam už desitky let a zdarma to mam už pár let.
Ještě před pár lety byly body za to, že ti tam přišly peníze, že jsi platil kartou. Ty se daly vyměnit za poplatek za vedeni účtu. To pak zrušili a dostáváš "odmenu" za používání účtu. Diky ni máš vedení zdarma.
Teď se to jmenuje "účet plus"
https://www.csas.cz/cs/osobni-finance/ucty-karty/ucet-plus

A teraz pozerám že tie peniaze sú fakt na úcte ;( nebudem to musieť nejak splácať ? Či ako to je

Pokud budeš myslet na to, že na ně nemůžeš sáhnout a čerpat můžeš jen tak, aby ti tam zůstaly, tak si to nech.
Jaký je problém zajít na pobočku nebo zavolat telefonnímu bankéři, aby ti ten kontokorent zrušili? Je to služba, kterou jsi pořídil na dálku tak máš nárok na její zrušení.
Místo toho tu budeš psát desítky příspěvků a ptát se dokola pořád na to samé.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru