pokial nepôjdem do mínusu na svojom úcte tak nič neplatím
Já bych se jen na slovní tvrzenbí nespoléhal, zvášť ne u rakouské śpořitelny a našel si příslšnou partii v platném ceníku a obchodních podmínkách. Navíc oni to mají nacvičené tak, aby zákazník nepostřehnul to, co je pro něj nevýhodné (předpokládám, že je to úmysl; že mají nějaká rétorická cvičení, aby zákazníkovi vysvětlili, že se mu vyplatí platit si 69 namísto 29 korun s tím že má zadarmo výběry z jejich bankomatů, když výběr na pobočce stojí 65 korun (ale dyť výběr z bankomatu stojí 7 korun, i kdybych vybíral každý týden, je to 28 korun a Vy mi nabízíte připlácet si za to 40 korun... to byla jedna z věcí, kdy jsem pani nachytal na švestkách nebo jak to nazvat)). Už jsem od několika zklamaných (naštvaných) lidí u čs slyšel, jak si nechali vnutit kontokorent s tím, že se za to nic neplatí pokud ho nevyužívají a potom jim śpořitelna nějakou pálku účtovala.
Jinak je to přesně tak, že je možné jít se zůstatkem do mínusu, podle sjednaného limitu například až na těch €650. Ale je žádoucí dorovnat to, co nejdřív, protože úroky na kontokorentu bývají značné. A obvykle je povinnost dorovnat to do roka. Nevím jaké podmínky a sazby má spořitelna, fio má 3 levely a u jednoho má taky nulový paušál ale vysoké úroky (další dva pak mají nějaký paušál a nižší úroky, při využití naplno to snad vyjde zhruba stejně).