Co si myslíte o Geis?
Zdravím, dnes jsem objednával z eshopu, který mi nabídl, že dodání (na dobírku) proběhne následující den, když jim umožním vybrat dopravce podle jejich aktuální vytíženosti. Jelikož na dodání spěchám, obchody jsou mimo můj dosah a pošta z neznámého důvodu selhala, souhlasil jsem.
Vybrali Geis a já naprostou náhodou přišel na jejich recenze, jelikož jsem jejich služby zatím nevyužil, docela mi spadla brada (doposud jsem používal PPL, DPD, ČP).
Psalo se tam, že je to naprosto nespolehlivá firma, která mlží, nedodává zásilky atp..
Moc nechápu, jakou to má logiku. Má zásilka je na dobírku a dopravu platím já. Co by z toho měli, kdyby nic nedovezli?
Je Geis opravdu tak špatná firma???
PS: jsem na tomhle odvětví poprvé, doufám, že je vše dle pravidel.
Párkrát už mi něco dovezli a nikdy s tím nebyl problém.
To uvidíš zítra, jestli ti (ne)dovezou zásilku.
Hovada jsou všude. A je jedno, jak se ta firma jmenuje.
Cim mensia prepravka tm vacsia sanca, ze chytis blbeho vodica. Za tie roky som chytil blbcov snad vsade, okrem UPSky, kde vsak tiez badam isty pokles kvality...posledny vodic , co mne chodi je velmi sympaticky chlapcek, ale obcas ked sa mi nedovola proste tovar v ten den nedoruci hoci som mu vyslovene povedal, ze nech skusi zazvonit aj ked nedviham mobil.
GEIS nam zbozi vozi uz pres 3 roky, a jsem spokojeny, nikdy zadny problem. Mame ale stesti na dobreho ochotneho ridice. Je to holt o stesti/smule na koho trefite, na tom jestli DPD, PPL nebo GEIS zas tolik nezalezi.
Geiss nemá problém, stejně jako ostatní dopravci, pokud mají v systému telefonní číslo.
Jakmile nemají telefonní číslo, balík nedoručí.
To je problém třeba dodávek z Anglie, kde podle zákona o ochraně osobních údajů nesmí telefonní číslo předat dopravci. Pak musíš pátrat, kdo ti to veze, zavolat a doplnit tel. číslo.
Jezdi k nam Gejove, PPL, DPD i UPS. Vsechno je to prakticky nastejno.
dtto
Navíc nemám problém ani s dopravou České pošty.
Vlastně si ani nevybavuji, že by mi někdy někdo něco dovezl poškozeného, že by to poškodil dopravce.
Tady u nas se CP vyhybam. Ta tu funguje tak, ze se jim nechce tahat s balikama, tak si napisou jenom papirky "adresat nezastizen" a jen ho hodi do schranky (ani nezazvonej, jen to tam hodej a potichu utecou) a ze si mam prijit az navecer na postu si to sam vyzvednout. Oproti tomu vsichni ostatni prepravci nemaji problem zavolat a domluvit si cas predani a pripadne zmenit adresu dodani.
U nás jezdí dvě doručovatelky poštovní dodávkou, cca od 9 do 11 dopoledne a stihnou vše. Dopisy, balíky i zásilky.
Jsme doma, obě znám, ony znají mě, doručují vše bez jakýchkoliv problémů už mnoho let. Pokud vím, že doma nebude nikdo, zavolám na naši poštu, ať mi balík nechají tam, že se pro to pak stavím.
Jasně, výhoda dědiny, kde se prakticky všichni znají…
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/e-shopy-si-stezuji-na-ceskou-postu-baliky-do-ruky-mnohdy-konci-na-pobocce-40292570
Situace u nás je pořád stejná, viz výše. Nevybavuji si, kdy jsem pro nějaký balík šel na poštu. Ale jsme dopoledne doma a nebydlíme v paneláku, což obecně šanci na "balík do ruky" zvyšuje.
Moje manželka byla taky doma a stejně jsem našel lístek ve schránce a musel jsem na poštu.
Ak vas to upokoji na SK je to rovnake.
Neuspokojí. Co je to sakra za podnik, kterej nabízí služby a není schopen je garantovat a to dlouhodobě? Kdyby to byl exces jednotlivců, ale tohle se jim děje téměř systémově. Jde o princip - doručení do ruky je dražší, než uložení na pobočce pošty, takže inkasují prachy za službu, kterou neposkytnou. Že nemají lidi? Tak proč ty stávající přetěžují nadbytečnými úkoly, jako je prodej losů a pojištění a nesoustředí se na to hlavní, k čemu tady jsou, tedy doručování?
Mne o tom nieco hovor. Neskutocne ma vytaca, ked si najdem listocek v schranke, ze som nebol zastihnuty a mam si ist na postu pre zasielku.
Pre mna to znamena ist do mesta, pokusit sa niekde zaparkovat, modlit sa nech od mestsktych nedostanem papucu a ist si vystat radu na postu....neskutocne zabity cas.
A pritom som samozrejme doma bol, ale postarke sa nechcelo ist hore.
Zase sa im nediv, postarky u nas zarabaju minimalku a moc ludi to ist robit nechce.
Naše město naštěstí udělalo u pošty dostatek parkovacích míst na stání s parkovacím kotoučem, max. 1 hodina, takže autem tam zaparkuju téměř vždy. Na poště je lístkový vyvolávací systém, takže taky malý +. Akorát to u těch přepážek neodsejpá až tak rychle, takže jeden balíček z Číny, co se nevešel do poštovní schránky, znamená obvykle alespoň čtvrthodinu čekání.
Kurýři jsou všichni plus minus nastejno.
Naštěsti pracuju ve velkém městě a po cestě dom mám výdejní místa prakticky všech, takže si to nechávám vychystat tam.
Dovoz do práce je ryze teoretická záležitost - v praxi zůstanou stát s dodávkou cca 200m odtud a zavolají "dojdi si pro to".
Tím velkým městem myslíš tu dědinu s rybníkem na návsi?
Největší maloměsto, resp. nejmenší velkoměsto.
Království kolon.
Nebál bych se. Internet je na tohle prostě na nic. Bolí tě břicho, jdeš na internet a bum, máš rakovinu. Tohle je prakticky stejné. Nebojte se a berte informace z internetu s nadsázkou ;).
Děkuji za příspěvky, balík došel, sice si dal velké časové rozmezí, ale jsem spokojen.
Fungují.
Je to o lidech.
Poslední zásilku měli doručovat v rozsahu dvou hodin od - do a přivezli ji minutu před uvedeným časem.