
Co si myslíte o Geis?
Zdravím, dnes jsem objednával z eshopu, který mi nabídl, že dodání (na dobírku) proběhne následující den, když jim umožním vybrat dopravce podle jejich aktuální vytíženosti. Jelikož na dodání spěchám, obchody jsou mimo můj dosah a pošta z neznámého důvodu selhala, souhlasil jsem.
Vybrali Geis a já naprostou náhodou přišel na jejich recenze, jelikož jsem jejich služby zatím nevyužil, docela mi spadla brada (doposud jsem používal PPL, DPD, ČP).
Psalo se tam, že je to naprosto nespolehlivá firma, která mlží, nedodává zásilky atp..
Moc nechápu, jakou to má logiku. Má zásilka je na dobírku a dopravu platím já. Co by z toho měli, kdyby nic nedovezli?
Je Geis opravdu tak špatná firma???
PS: jsem na tomhle odvětví poprvé, doufám, že je vše dle pravidel.
Jezdi k nam Gejove, PPL, DPD i UPS. Vsechno je to prakticky nastejno.
dtto
Navíc nemám problém ani s dopravou České pošty.
Vlastně si ani nevybavuji, že by mi někdy někdo něco dovezl poškozeného, že by to poškodil dopravce.
Tady u nas se CP vyhybam. Ta tu funguje tak, ze se jim nechce tahat s balikama, tak si napisou jenom papirky "adresat nezastizen" a jen ho hodi do schranky (ani nezazvonej, jen to tam hodej a potichu utecou) a ze si mam prijit az navecer na postu si to sam vyzvednout. Oproti tomu vsichni ostatni prepravci nemaji problem zavolat a domluvit si cas predani a pripadne zmenit adresu dodani.
U nás jezdí dvě doručovatelky poštovní dodávkou, cca od 9 do 11 dopoledne a stihnou vše. Dopisy, balíky i zásilky.
Jsme doma, obě znám, ony znají mě, doručují vše bez jakýchkoliv problémů už mnoho let. Pokud vím, že doma nebude nikdo, zavolám na naši poštu, ať mi balík nechají tam, že se pro to pak stavím.
Jasně, výhoda dědiny, kde se prakticky všichni znají…
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/e-shopy-si-stezuji-na-ceskou-postu-baliky-do-ruky-mnohdy-konci-na-pobocce-40292570
Situace u nás je pořád stejná, viz výše. Nevybavuji si, kdy jsem pro nějaký balík šel na poštu. Ale jsme dopoledne doma a nebydlíme v paneláku, což obecně šanci na "balík do ruky" zvyšuje.
Moje manželka byla taky doma a stejně jsem našel lístek ve schránce a musel jsem na poštu.
Ak vas to upokoji na SK je to rovnake.
Neuspokojí. Co je to sakra za podnik, kterej nabízí služby a není schopen je garantovat a to dlouhodobě? Kdyby to byl exces jednotlivců, ale tohle se jim děje téměř systémově. Jde o princip - doručení do ruky je dražší, než uložení na pobočce pošty, takže inkasují prachy za službu, kterou neposkytnou. Že nemají lidi? Tak proč ty stávající přetěžují nadbytečnými úkoly, jako je prodej losů a pojištění a nesoustředí se na to hlavní, k čemu tady jsou, tedy doručování?
Mne o tom nieco hovor. Neskutocne ma vytaca, ked si najdem listocek v schranke, ze som nebol zastihnuty a mam si ist na postu pre zasielku.
Pre mna to znamena ist do mesta, pokusit sa niekde zaparkovat, modlit sa nech od mestsktych nedostanem papucu a ist si vystat radu na postu....neskutocne zabity cas.
A pritom som samozrejme doma bol, ale postarke sa nechcelo ist hore.
Zase sa im nediv, postarky u nas zarabaju minimalku a moc ludi to ist robit nechce.
Naše město naštěstí udělalo u pošty dostatek parkovacích míst na stání s parkovacím kotoučem, max. 1 hodina, takže autem tam zaparkuju téměř vždy. Na poště je lístkový vyvolávací systém, takže taky malý +. Akorát to u těch přepážek neodsejpá až tak rychle, takže jeden balíček z Číny, co se nevešel do poštovní schránky, znamená obvykle alespoň čtvrthodinu čekání.