Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Průzkumy spokojenosti - banky, eshopy....

Čím dál víc mě vytáčí zpětný průzkumy spokojenosti s čímkoliv.
Zavolám na infolinku (T-blbaj, elektrárny, plynárny) a za týden mi volá nějaká mařka zpět, jak jsem byl spokojenej s jejich infolinkou.
Navštívím banku, za tejden telefonát, jak jsem byl spokojen s bankéřem. Jedno jaká banka, Spořka, Komerčka, jak přes kopírák.
Dneska třešnička na dortu - dva měsíce dozadu jsem koupil v Mironetu mobil. Dneska mi volala nějaká pipka, že jsem u nich něco koupil a prej jestli mám čas na jedenáct otázek. Poslal jsem ji k šípku, že na to nemám náladu ani čas. Eshopy zatím vždycky posílali dotazník emailem, tam jsem odpověděl, pokud jsem chtěl. Ale otravování telefonem už mě fakt sere. Spokojenej su s nima do té doby, než mi zavolají. Musí to být? Nenávidím to. Akorát mi to žere čas a kurví den.

Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Jak pise IQ37, neznama cisla neberu, nasledne se podivam pres Google co to je zac a pokud hrozi neja…
RedMaX 12.03.2015 21:11
RedMaX
To je sice pravda, že systém hodnocení obchodů může být zavádějící, ale já recenze na zboží píšu, pr… nový
pekinez 24.05.2015 11:43
pekinez
Pokud mi volá někdo z firmy, kde jsem byl spokojen, tak se snažím služby té firmy vychválit, abych t… poslední
Yarda 24.05.2015 12:54
Yarda

Jak pise IQ37, neznama cisla neberu, nasledne se podivam pres Google co to je zac a pokud hrozi nejaky pruzkum nebo marketing, tak pridavam do Blacklistu, pokud ode me nekdo neco potreboval koho nemam v adresari a nenasel jsem ho ani pres google, zavola si jeste jednou, pokud ne, nebylo to dulezite.

Ale taky uz mi takhle volali, nemel jsem s tim problem, protoze se mi to zatim stalo jen jednou, pokud se to bude mnozit, budu okamzite pokladat, respektive ted kdyz slysim, ze je to nejaka nova marketingova epidemie, tak uz budu pokladat.

Mozna doplnim tvou debatu, pokud ti to nevadi, jeste o jednu temu:

Vyplnujete dotazniky na heureku, kdyz zakoupite zbozi a poslou vam emailem?

Ja jsem poctive vyplnoval, ale zjistil jsem, ze to nema vubec cenu, protoze i spatne obchody diky idiotskemu systemu heureky (skoro jiste snaha podporit prodej vzhledem k podnikatelskemu zameru heureky) tam maji i zavadne obchody hodnoceni kvality pres 90%, takze uz ty emaily okamzite mazu.

To je sice pravda, že systém hodnocení obchodů může být zavádějící, ale já recenze na zboží píšu, protože se při výběru orientuju i podle názoru a zkušeností ostatních kupujících. Když se hodnocení zboží poníží o nějaké to procento subjektivity, tak je to dobrý pomocník při výběru. Kolikrát mi to pomohlo tím, že uživatelé popisovali detaily, které by mi vadily, ale které v popisu zboží nikde uvedené nejsou.

Pokud mi volá někdo z firmy, kde jsem byl spokojen, tak se snažím služby té firmy vychválit, abych tomu pracovníkovi co mne obsluhoval nějak neškodil. Pokud mi volá nějaký votrava votravný, tak se snažím s ním jednat v mezích slušnosti, ale nějak ho vyvést z naučeného klišé. Třeba jednou mi volal jeden, jestli mi může položit pár otázek, odpověděl jsem: "Když vám to udělá radost", začal koktat, že je to jeho zaměstnání. Nebo když se mne zeptá na věk, odpovím, že jsem čekatel na firmu ..... (zdejší pohřební ústav).
Ty nové ešopy nebo slevotento co vznikají jako houby po dešti v rámci různých startupů, to je vůbec kapitola sama pro sebe. Připadá mi, že zaměstnávají lidi co zjišťují, jak jsou zákazníci spokojeni, ale aby tam pracoval i někdo, kdo by měl na starosti, aby zákazníci spokojeni byli jim už nezbyly peníze. Dobrou zkušenost mám s firmou Kosmas. Ale třeba když mne zaujme něco ve slevotento, tak se mi nepodařilo zjistit, jak se k tomu zboží dostat, kde a za kolik koupit voučr na tu slevu apod. Nebo třeba mne zaujalo něco v nabídce jednoho ešopu, ale cena byla poněkud vyšší než abych riskoval, že zaplatím a přijde mi cihla. Tak jsem tam v tomto smyslu napsal, samozřejmě to nebyli výrobci ale překupníci. Ale dali mi kontakt na výrobce tomu jsem poslal emajl, vrátil se mi jako nedoručený, jeho webová stránka už nefungovala, asi to před delší dobou zabalil a v ešopu to ještě nevzali na vědomí.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru