Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Průzkumy spokojenosti - banky, eshopy....

Čím dál víc mě vytáčí zpětný průzkumy spokojenosti s čímkoliv.
Zavolám na infolinku (T-blbaj, elektrárny, plynárny) a za týden mi volá nějaká mařka zpět, jak jsem byl spokojenej s jejich infolinkou.
Navštívím banku, za tejden telefonát, jak jsem byl spokojen s bankéřem. Jedno jaká banka, Spořka, Komerčka, jak přes kopírák.
Dneska třešnička na dortu - dva měsíce dozadu jsem koupil v Mironetu mobil. Dneska mi volala nějaká pipka, že jsem u nich něco koupil a prej jestli mám čas na jedenáct otázek. Poslal jsem ji k šípku, že na to nemám náladu ani čas. Eshopy zatím vždycky posílali dotazník emailem, tam jsem odpověděl, pokud jsem chtěl. Ale otravování telefonem už mě fakt sere. Spokojenej su s nima do té doby, než mi zavolají. Musí to být? Nenávidím to. Akorát mi to žere čas a kurví den.

Příspěvek do debaty

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat