Pokud mi volá někdo z firmy, kde jsem byl spokojen, tak se snažím služby té firmy vychválit, abych tomu pracovníkovi co mne obsluhoval nějak neškodil. Pokud mi volá nějaký votrava votravný, tak se snažím s ním jednat v mezích slušnosti, ale nějak ho vyvést z naučeného klišé. Třeba jednou mi volal jeden, jestli mi může položit pár otázek, odpověděl jsem: "Když vám to udělá radost", začal koktat, že je to jeho zaměstnání. Nebo když se mne zeptá na věk, odpovím, že jsem čekatel na firmu ..... (zdejší pohřební ústav).
Ty nové ešopy nebo slevotento co vznikají jako houby po dešti v rámci různých startupů, to je vůbec kapitola sama pro sebe. Připadá mi, že zaměstnávají lidi co zjišťují, jak jsou zákazníci spokojeni, ale aby tam pracoval i někdo, kdo by měl na starosti, aby zákazníci spokojeni byli jim už nezbyly peníze. Dobrou zkušenost mám s firmou Kosmas. Ale třeba když mne zaujme něco ve slevotento, tak se mi nepodařilo zjistit, jak se k tomu zboží dostat, kde a za kolik koupit voučr na tu slevu apod. Nebo třeba mne zaujalo něco v nabídce jednoho ešopu, ale cena byla poněkud vyšší než abych riskoval, že zaplatím a přijde mi cihla. Tak jsem tam v tomto smyslu napsal, samozřejmě to nebyli výrobci ale překupníci. Ale dali mi kontakt na výrobce tomu jsem poslal emajl, vrátil se mi jako nedoručený, jeho webová stránka už nefungovala, asi to před delší dobou zabalil a v ešopu to ještě nevzali na vědomí.