Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > banování userů

[Zamčené] banování userů

[Registrovaný] kmochna, 07.03.2016 13:52, Připomínky, 68 příspěvků (590 zobrazení)

dobrá, ku zabanování založím dotaz. to, že zabanuješ losi usera, není důvod k zabanování jeho názoru.

Debata je zamknuta na žádost autora.

Zamykám. (los)

Reklama
Předmět Autor Datum
Priznám sa, že nerozumiem tvojej otázke, ale pokúsim sa odpovedať na v… los 07.03.2016 15:27
stejně jim odpustíte. :)) dobrá, toto beru. kmochna 07.03.2016 19:19
Neznám obsah toho, kvůli čemu byli zabanovaní, ale všichni tři jsou dl… IQ37 07.03.2016 19:27
Jsem sám, kdo neví, která bije? :-D IQ37 07.03.2016 16:01
od víkendu jsou uděleny 3 bany pro Cejnu, Radka a Dalea. A to po zralé… touchwood 07.03.2016 16:03
Kdo teď bude psát scénář k tragikomedii "Slunce, seno, migranti..."? Vondrs 07.03.2016 17:06
Tak to v tom případě debaty můžeme zavřít, protože Dale Cooper, Cejna… icepower32 07.03.2016 20:03
Rozvířili? Akorát v tématech o politice a migrantech a mleli furt to s… Prasak 07.03.2016 20:18
A touchwood s flegom a Texasanom nemelú dokola to isté? Vidím to tak,… Efos 07.03.2016 20:53
Nemyl si demokraciu s anarchiou. Rozhodnutie o banoch bolo kolektívne,… fleg 07.03.2016 21:23
Těch 6 - 8 účastníků mlelo kolem dokola furt to stejný, ne jen ti tři… Prasak 07.03.2016 21:26
Já jen doplním Losy: ban není za názor, ale za způsob komunikace (poku… touchwood 07.03.2016 16:04
nevím, na některé názory bych si musel vzít paralen. pořád to názor je… kmochna 08.03.2016 00:03
Bylo mi jasne, ze to tak drive ci pozdeji skonci. Kamaradi z poradny z… MaSo 07.03.2016 21:22
Proto se těch politických debat skoro vůbec neúčastním a později je an… Prasak 07.03.2016 21:28
Debatu měli admini zamknout, aby do ní nikdo nepsal, ale ostatní si mo… IQ37 07.03.2016 23:37
Diskuse, vedená slušně a věcně, tříbí názory. Všimni si, že nemám prob… touchwood 08.03.2016 06:33
Tohle je směšný... Do debat přispívám minimálně, protože na to nemám… Redsnake 08.03.2016 16:10
Musíš napsat, že jsou 'potrestaní', jinak se přesuneš do jejich katego… IQ37 08.03.2016 17:46
Aspoň "padli" za správnou věc. Jejich jediná chyba byla, že se občas n… lost johnny 08.03.2016 17:56
# Tak ja jsem tady ty prispevky "IMIGRACE" uz prestal cist uplne, uz t… XoXoChanel 08.03.2016 18:02
Kdyby kdokoliv z těch "kdo mají tenhle web pod palcem" byl na druhé, "… icepower32 08.03.2016 18:21
Nikdo "nepadl" kvůli názoru. Několikrát jsem se pokoušel z pozice mod… L-Core 08.03.2016 18:24
Nebylo by v tom případě řešením nasadit software filtr na sprostá slov… lost johnny 08.03.2016 18:59
Taky by se to mohlo udělat jako v poslanecké sněmovně a zakázat přímé… karel 08.03.2016 19:06
Vítejte na www.politcky-korektní-debaty-v-souladu-s-evropským-multikul… icepower32 08.03.2016 19:08
Nikdo "nepadl" kvůli názoru. Ale padl, dokonce všichni tři. Prostě se… IQ37 08.03.2016 19:18
Tak ještě jednou: ban byl udělen za sprosté nadávky, nikoli za názor.… touchwood 08.03.2016 21:08
Názor, byť sprostě vyjádřený, je pořád názor. Tohle se snad nedá nepoc… IQ37 08.03.2016 21:29
To je ale úplně jedno. Že jsi nepochopil ten vtip, to jsem čekal. touchwood 08.03.2016 21:47
Co bys chtel :-) Mi to pripomnelo pribehy fobika Martinka, ty si docel… merlouska 08.03.2016 22:18
Mě prostě tahle věc totálně irituje. Z pozice silnějšího si hrají na n… touchwood 08.03.2016 22:24
Oni ale nemají pozici silnějšího a ani tady tak nevystupovali. Všichni… lost johnny 08.03.2016 22:41
Bacha, nebo tvůj názor bude také patřičně oceněn ;-) icepower32 08.03.2016 22:49
Ty tam nekde vidis vulgarni nadavky? Protoze to oceneni bylo prave za… merlouska 08.03.2016 23:26
proto jsem chtěl, aby mi někdo ukázal, jaký nadávky cejna a dale napsa… icepower32 08.03.2016 23:52
Celou dobu ani vidu, ani slechu.. Ja se ucastnila na zacatku, pak jse… merlouska 09.03.2016 02:17
podívej, vezmi si to takto, že právo provozovatele je výsostné právo.… kmochna 08.03.2016 22:55
Starej se o svůj penis, kmochno. lost johnny 08.03.2016 22:56
To jsou ale hodně pokleslé stránky, těch pár přispívajících se tam zal… karel 08.03.2016 22:46
P.S.: Udivuje mě tvá konverze ke slunýctům, dle vašich výkladů v imivl… IQ37 08.03.2016 23:36
Pointa byla v tomhle: Z pozice silnějšího si hrají na nekompromisní t… merlouska 08.03.2016 23:46
Pokouším se vidět souvislost, ale ona tam žádná není. Vy, když chcete,… lost johnny 09.03.2016 00:28
Když se tady náhodou někdo projeví jako sprosťák, tak ho vyhodíte. Kdy… merlouska 09.03.2016 02:28
Radek ti sprostě nadával? I kdyby ano, chceš svoje ublížené sebevědomí… lost johnny 09.03.2016 02:58
Jo, není nad to přidat slušivou nálepečku... touchwood 09.03.2016 07:13
Ano, je pravda, že ze serveru někoho vyhodit můžeme ("problem solved")… L-Core 09.03.2016 06:57
Souvislost není technická, ale procesní. Falešné argumenty si nech pr… touchwood 09.03.2016 07:10
Samozřejmě, jinými slovy tam žádná souvislost není a jen si cucáš před… lost johnny 09.03.2016 14:13
'Srozumitelné' znamená u každého z nás dvou něco jiného. Proste kdyz j… IQ37 09.03.2016 01:03
A do týmu zabanovaných se přidáááváááá? IQ37, Ice a LastJohnyyy! :x: icepower32 09.03.2016 01:05
A pak ze kdo je tady demagog :-) merlouska 09.03.2016 02:28
:-* icepower32 09.03.2016 10:22
Me se neptej, ja vychazim z toho, co tu psal tw a vysvetluju ti, co ti… merlouska 09.03.2016 02:08
Teď nejde o žádný trolling - regulérní dotaz: neviděl jsem od Dale, Ce… icepower32 08.03.2016 22:06
Přehlédl. Nejspíš. Sice nechápu jak jsi to dokázal, ale to není podsta… touchwood 08.03.2016 22:24
Takže neodpovíš. Dobrá... icepower32 08.03.2016 22:46
Vzdyt odpovedel, ne? Na odkazy na konkretni prispevky ses neptal. merlouska 08.03.2016 23:25
Možná by bylo dobré se dovtípit, že když se celá diskuse točí okolo to… icepower32 08.03.2016 23:55
znáš to přísloví o tom jak 100x nic umořilo vola? touchwood 09.03.2016 07:11
On to už napsal nahoře fleg: Rozhodnutie o banoch bolo kolektívne, dô… IQ37 09.03.2016 11:11
Aspoň "padli" za správnou věc. Hotoví mučedníci za Alláh... oh wait!… touchwood 09.03.2016 07:16
Škoda. Chodil jsem se pravidelně pobavit jak Vás Cejna s Radkem cupujo… vitas 09.03.2016 13:50
Vážně? Mně to připadalo přesně obráceně. ;-) Už jen to, že museli spro… poslední touchwood 09.03.2016 14:15
Pribudlo tu viacero zaujímavých príspevkov, tak aby som sem nepridával… los 08.03.2016 22:10
Kucí vy musíte mít volnýho čááásu (to píšu ze závisti ne jako urážku).… MadMike 09.03.2016 09:45
Tak kvůli tomuhle se osobně určitě nescházíme ]:) L-Core 09.03.2016 10:29
já, ubohý kmochna, autor a vlastník příspěvku si přeji zamknutí vlákna… kmochna 09.03.2016 14:10

Re: banování userů

[Moderátor] los, 07.03.2016 15:27

Priznám sa, že nerozumiem tvojej otázke, ale pokúsim sa odpovedať na veci, ktoré súvisia s banovaním použivateľov na debatách. V prvom rade si treba uvedomiť, že udelenie banu je posledná možnosť, ako je možné presadiť dodržiavanie nejakých pravidiel pri diskutovaní. Keď niekto dostane ban, tak prichádza o možnosť pridávať nové príspevky. Nemá teda už možnosť vyjadriť sa k ničomu, čo by som tu o ňom napísal. Preto ani nevidím zmysel robiť tu nejakú analýzu príspevkov, ktoré viedli k udeleniu banu.

Faktom je, že pravidlá na debatách sú podstatne menej prísne ako na poradni. Moderátori sú tiež dosť tolerantní voči tomu, akým spôsobom sa tu diskutuje. To ale neznamená, že tu je povolené všetko. Našim cieľom je vytvoriť priestor, kde môžu ľudia s rôznymi názormi preberať témy, ktoré ich zaujímajú. A chceme, aby tak robili bez toho, aby sa navzájom hrubo urážali.

Nejde o prvý ban na debatách. Rovnako ako predtým, aj teraz prebehla v zákulisí diskusia o tom, či budú bany vôbec udelené. Ja sledujem debaty len ako pozorovateľ bez toho, aby som sa zapájal do konfliktov, a z môjho pohľadu boli bany udelené oprávnene. Týmto krokom sledujeme zvýšenie kvality diskusií, ktorú chceme na debatách dosiahnuť.

^

Re: Priznám sa, že nerozumiem tvojej otázke, ale pokúsim sa odpovedať na v…

[Registrovaný] IQ37, 07.03.2016 19:27

Neznám obsah toho, kvůli čemu byli zabanovaní, ale všichni tři jsou dlouhodobí účastníci Poradny i Debat.
Nebylo by vhodnější před banem použít varování formou PM? Víme, že zdejší debaty bývají běžně dost vyhrocené.

<

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: banování userů

[Registrovaný] IQ37, 07.03.2016 16:01

Jsem sám, kdo neví, která bije? :-D

^

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Moderátor] touchwood, 07.03.2016 16:03

od víkendu jsou uděleny 3 bany pro Cejnu, Radka a Dalea. A to po zralé úvaze.

<

Re: od víkendu jsou uděleny 3 bany pro Cejnu, Radka a Dalea. A to po zralé…

[Registrovaný] Vondrs, 07.03.2016 17:06 [Upraveno]

Kdo teď bude psát scénář k tragikomedii "Slunce, seno, migranti..."?

<

Re: od víkendu jsou uděleny 3 bany pro Cejnu, Radka a Dalea. A to po zralé…

[Registrovaný] icepower32, 07.03.2016 20:03 [Upraveno]

Tak to v tom případě debaty můžeme zavřít, protože Dale Cooper, Cejna i Radek vždy rozvířili diskusi. Můžu jen vědět důvod? Nadávky jsem tam neviděl, krom slova idiot :-)
ps. ten ban je jen na diskusích, nebo komplet na poradně?

<

#

[Registrovaný] Prasak, 07.03.2016 20:18

Rozvířili? Akorát v tématech o politice a migrantech a mleli furt to samý kolem dokola - s jejich oponenty jich bylo asi 6 - 8 účastníků a vystačili si sami.

Pokud vím, tak debaty a poradna jsou oddělený, Radek měl ban na poradně už dávno, tady až teď.

<

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] Efos, 07.03.2016 20:53 [Upraveno]

A touchwood s flegom a Texasanom nemelú dokola to isté? Vidím to tak, že už im došli argumenty, tak ich bolo treba zabanovať... Okrem toho, téma o migrantoch nezakladali oni, ale druhá strana, takže, provokácia nie je na ich strane, navyše, na ich príspevky netreba reagovať. Gratulujem majiteľovi serveru a jeho týmu, že sa mu podarilo vytvoriť demokratické slobodné virtuálne prostredie.

A ešte, mohol by som vedieť, v čom konkrétne sa tak previnili?

<

Re: A touchwood s flegom a Texasanom nemelú dokola to isté? Vidím to tak,…

[Moderátor] fleg, 07.03.2016 21:23

Nemyl si demokraciu s anarchiou. Rozhodnutie o banoch bolo kolektívne, dôvody vysvetľovať nemusíme a ani nebudeme, pretože nie je dôvod. Určite však nešlo o ban za názory. Ty máš tiež iný názor (ako kopec inych) a ban nemáš.

<

Re: A touchwood s flegom a Texasanom nemelú dokola to isté? Vidím to tak,…

[Registrovaný] Prasak, 07.03.2016 21:26

Těch 6 - 8 účastníků mlelo kolem dokola furt to stejný, ne jen ti tři "popravení".

Za co to bylo, je vysvětleno o pár příspěvků níže:

ban není za názor, ale za způsob komunikace (pokud se komunikací vůbec dá nazvat).

<

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: banování userů

[Moderátor] touchwood, 07.03.2016 16:04

Já jen doplním Losy: ban není za názor, ale za způsob komunikace (pokud se komunikací vůbec dá nazvat).

^

#

[Registrovaný] kmochna, 08.03.2016 00:03

nevím, na některé názory bych si musel vzít paralen. pořád to názor je. hrával jsem kdys hru se jménem tropico. musel jsi udělat jedno políčko s anarchií na miliardy políček s klidem. každý to políčko v sobě má.

<

Re: banování userů

[Registrovaný] MaSo, 07.03.2016 21:22

Bylo mi jasne, ze to tak drive ci pozdeji skonci. Kamaradi z poradny zacali diskutovat o politice a uz nejsou kamaradi. Radeji to tady zruste, nez se tu rozkmotrite vsichni. Stejne je to tady zumpa...

^

Sick of trolls here? go to: http://debaty.net/debates/19726-detrollizer-na-debaty-net

Re: Bylo mi jasne, ze to tak drive ci pozdeji skonci. Kamaradi z poradny z…

[Registrovaný] Prasak, 07.03.2016 21:28

Proto se těch politických debat skoro vůbec neúčastním a později je ani nečtu, protože to vždy sjede na stejnou pěšinu se stejnými účastníky pochodu.

<

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] IQ37, 07.03.2016 23:37 [Upraveno]

Debatu měli admini zamknout, aby do ní nikdo nepsal, ale ostatní si mohli přečíst, co tam stálo. Takhle tady debatujeme a nevíme vlastně o čem. On to vlastně napsal fleg:

dôvody vysvetľovať nemusíme a ani nebudeme

Líp se asi vztah vlastník - uživatel asi popsat nedá...

<

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Bylo mi jasne, ze to tak drive ci pozdeji skonci. Kamaradi z poradny z…

[Moderátor] touchwood, 08.03.2016 06:33

Diskuse, vedená slušně a věcně, tříbí názory. Všimni si, že nemám problém uznat že má někdo jiný pravdu (a třeba s L-Corem nemám problém zastávat zcela odlišná stanoviska). Ale když ti názor někdo zamění za sprostou urážku, a nepřestane ani poté, co je na to adminem upozorněn, většinou nezbude než to vyřešit radikálně a neslunýctářsky.

<

Re: banování userů

[Registrovaný] Redsnake, 08.03.2016 16:10

Tohle je směšný...

Do debat přispívám minimálně, protože na to nemám čas ani náladu, nikdy nikdo tu nedebatoval, jen se tu lidi dokola přesvědčují o svých názorech, ale teď tu zůstal jeden tým a názoroví oponenti jsou naprosto evidentně povražděni :-D

^

Re: Tohle je směšný... Do debat přispívám minimálně, protože na to nemám…

[Registrovaný] IQ37, 08.03.2016 17:46

Musíš napsat, že jsou 'potrestaní', jinak se přesuneš do jejich kategorie. :-D

<

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Tohle je směšný... Do debat přispívám minimálně, protože na to nemám…

[Registrovaný] lost johnny, 08.03.2016 17:56

Aspoň "padli" za správnou věc. Jejich jediná chyba byla, že se občas neovládli a použili vulgarismy, což se dá pochopit, když tu často sami stáli proti tolika lžím. Je to docela škoda, protože argumentačně měli jasně navrch a pomáhali dostat mezi lidi názory oficiální propagandou potlačené. Místní hoši neobstáli svými argumenty, tak se chytli aspoň těch vulgarismů jako vítané záminky svoje odpůrce zablokovat.

<

Re: Aspoň "padli" za správnou věc. Jejich jediná chyba byla, že se občas n…

[Registrovaný] XoXoChanel, 08.03.2016 18:02 [Upraveno]

# Tak ja jsem tady ty prispevky "IMIGRACE" uz prestal cist uplne, uz to bylo paté pres devaté, uroven debaty skoncila uz u druhého radku. :-)
• Kuprikladu u "RADEK", nemuzu rict ze bych snim ve vsem souhlasil, ale v necem pravdu mel urcite, to at si kdo chce co che rika (realita se tezko dokazuje a kazdy ji chape jinak), potom, kdyz uz je misto diskuze spis hadka a lidé uz si prosazuji neco krikem, protoze si asi mysli kdyz to krici vic nahlas ze je to vic pravda, vzdy naké sprosté, nebo nevhodné slovo padne, osobne ja u takovych vlaken vychladnu tak za 5 minut, kde korektnejsi je podle me BAN ANO, ale jen treba na 5 Hodin, BAN na trvalo je trosku moc, je to vas WEB, ale nevim no, kdybych mel ode me z baraku nekoho kdo me navstevje uz nakou dobu vyhodit natrvalo, by musel udelat vic, nez mi jen sproste vynadat.

<

Re: Aspoň "padli" za správnou věc. Jejich jediná chyba byla, že se občas n…

[Registrovaný] icepower32, 08.03.2016 18:21

Kdyby kdokoliv z těch "kdo mají tenhle web pod palcem" byl na druhé, "neslunýctovské" straně barikády, tak ban stopro nepadl.. No co, když to nejde debatou, tak prokážu svoji moc a udělám to násilně - je to škoda, ale dotyční se alespoň ukázali v pravým světle..
Rip. Cejna, Radek, Dale

<

Re: Aspoň "padli" za správnou věc. Jejich jediná chyba byla, že se občas n…

[Moderátor] L-Core, 08.03.2016 18:24

Nikdo "nepadl" kvůli názoru.

Několikrát jsem se pokoušel z pozice moderátora klidnit emoce, např. tady (a násl. posty): http://debaty.net/debates/33290-jsou-uprchlici-tim-ceho-se-mame-bat#r33297 Totéž ve vedlejších threadech. Výsledek? O hrachu na stěně to určitě znáš ;-)

Zkus si to srovnat třeba s pravidly na WF (myslím v těch "kecacich" sekcích). Nedovedu si představit, že by se explicitní napadání tak dlouho tolerovalo.

<

Re: Nikdo "nepadl" kvůli názoru. Několikrát jsem se pokoušel z pozice mod…

[Registrovaný] lost johnny, 08.03.2016 18:59

Nebylo by v tom případě řešením nasadit software filtr na sprostá slova, co by je nahrazoval "*"? Pak by výraz "jsi jen za*ná *" byl maximálně k smíchu a měli bychom nerušenou debatu. Mají to tak jiná fóra a v češtině by ani tolik nehrozilo chybné filtrování jako třeba v angličtině.
Odpadlo by tím i napomínání od moderátora a nemuselo by pak být bráno jako nespravedlivé.

Pokud to má být "Je to náš píseček a vy budete dělat bábovičky, jak my řeknem!", tak asi název Debaty není úplně přesný.

<

Re: Nebylo by v tom případě řešením nasadit software filtr na sprostá slov…

[Registrovaný] karel, 08.03.2016 19:06 [Upraveno]

Taky by se to mohlo udělat jako v poslanecké sněmovně a zakázat přímé oslovení. Příklad:
"Jste tady zkurvený sluníčkářský hovada, prostřednictvím administrátora."
"Chcípni prostřednictvím administrátora, hnusnej smradlavej xenofobe."

<

Re: Nikdo "nepadl" kvůli názoru. Několikrát jsem se pokoušel z pozice mod…

[Registrovaný] IQ37, 08.03.2016 19:18 [Upraveno]

Nikdo "nepadl" kvůli názoru.

Ale padl, dokonce všichni tři.
Prostě se adminovi (nebo kdo to smazal a zabanoval) ty názory (byť patrně sprostě prezentované), nelíbily. Ale i tak "padli" za názory, ne za špionáž nebo podvracení republiky, či terorizmus. Názor, byť sprostě vyjádřený, je pořád názor.

Tu "debatu" by bylo dobré obnovit (pokud lze), ale uzavřít, aby následovníci věděli, čeho se mají vyvarovat. :-D

<

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Moderátor] touchwood, 08.03.2016 21:08

Tak ještě jednou: ban byl udělen za sprosté nadávky, nikoli za názor. Každý si tu může plácat co chce, pokud nebude sprostý a nebude v kolizi s platným právem pro ČR a SR.

Mimochodem, kdyby to bylo "za názor", bylo by zabanovaných daleko víc - třeba ty, Efos, Icepower atd. To je zjevné.

P.S.: Udivuje mě tvá konverze ke slunýctům, dle vašich výkladů v imivláknech je server (viz republika) náš a my máme výsostné právo si určit, kdo tu bude či nikoli. A my tu nechceme nekompatibilní sprosťáky (viz islamisty/imigranty)... Deal with it. ;-)

<

Re: Tak ještě jednou: ban byl udělen za sprosté nadávky, nikoli za názor.…

[Registrovaný] IQ37, 08.03.2016 21:29

Názor, byť sprostě vyjádřený, je pořád názor. Tohle se snad nedá nepochopit.

Ten poslední odstavec nechápu. Jakou to má souvislost s tím, co jsem napsal?

<

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Moderátor] touchwood, 08.03.2016 21:47

To je ale úplně jedno.

Že jsi nepochopil ten vtip, to jsem čekal.

<

Re: To je ale úplně jedno. Že jsi nepochopil ten vtip, to jsem čekal.

[Registrovaný] merlouska, 08.03.2016 22:18

Co bys chtel :-) Mi to pripomnelo pribehy fobika Martinka, ty si docela dobre delaj srandu z tech odpurcu :-)

<

Re: Co bys chtel :-) Mi to pripomnelo pribehy fobika Martinka, ty si docel…

[Moderátor] touchwood, 08.03.2016 22:24 [Upraveno]

Mě prostě tahle věc totálně irituje. Z pozice silnějšího si hrají na nekompromisní tvrďáky co nikdy neuhnou, a když se ocitnou v pozici slabšího, tak najednou je vše jinak a dovolávají se demokracie, svobody a rovnosti. :-/

<

#

[Registrovaný] lost johnny, 08.03.2016 22:41

Oni ale nemají pozici silnějšího a ani tady tak nevystupovali. Všichni jsme v pozici slabšího vůči naší zaprodané vládě, která nehájí zájmy svých občanů a proto je pochopitelná jejich předrážděná reakce na takové sebedestruktivní drony, ke kterým taky patříš. Teď se ti to lehce překrucuje, když se nemůžou proti tvojí lži bránit. Naopak ty teď děláš ramena před svojí pochlebovačkou. Proto sis tohle pískoviště taky stavěl, viď.
Škoda, že neuvidíme, jak migranty "banuješ" z vlastního bytu. Pohled pro bohy. I když, kdo ví? Třeba to nakonec bude ve zprávách.

<

#

[Registrovaný] merlouska, 08.03.2016 23:26

Ty tam nekde vidis vulgarni nadavky? Protoze to oceneni bylo prave za ne.

<

#

[Registrovaný] icepower32, 08.03.2016 23:52 [Upraveno]

proto jsem chtěl, aby mi někdo ukázal, jaký nadávky cejna a dale napsali...

koukám že ty jako sluníčkářka si pěkně ožila až když je po všem co? ;-) Celou dobu ani vidu, ani slechu..

/po bitvě vylezli ze sklepů a začli se plácat po ramenou jací jsou vítězové a jak to nepříteli natřeli... Z takových jako jste vy, se mi chce akorát zvracet.

<

#

[Registrovaný] merlouska, 09.03.2016 02:17

Celou dobu ani vidu, ani slechu..

Ja se ucastnila na zacatku, pak jsem to vzdala z nekolika duvodu:
1. placat si jatra porad dokola nad tim samym me prestalo bavit
2. cist vyrazy typu kozom*di, slunycta a dalsi urazky me nebavilo uz tuplem

Tohle neni debata o imigraci, vyse zminene se tu nevyskytuje. A osobne je mi ten jejich ban celkem sumak, protoze ja jsem to proste resila ignoraci temat o migrantech. Nicmene ten postoj admin teamu chapu.

(a koukam ze jako spravnej fobik jsi pekne ozil, kdyz se tu objevilo dalsi slunicko, na ktere by sis mohl plivnout, ze moc sviti ;-))

<

Re: Oni ale nemají pozici silnějšího a ani tady tak nevystupovali. Všichni…

[Registrovaný] kmochna, 08.03.2016 22:55

podívej, vezmi si to takto, že právo provozovatele je výsostné právo. pokud tady nechce něco, tak sklop penis. na jednu stranu s tím souhlasím, na druhou ne. vysvětlení losů je víc než férové.

<

#

[Registrovaný] lost johnny, 08.03.2016 22:56

Starej se o svůj penis, kmochno.

<

Re: Co bys chtel :-) Mi to pripomnelo pribehy fobika Martinka, ty si docel…

[Registrovaný] karel, 08.03.2016 22:46

To jsou ale hodně pokleslé stránky, těch pár přispívajících se tam zalyká vlastní ušlechtilostí. Abych jenom nekritizoval, líbilo se mi to kreslené o Šabatové.

<

Re: To je ale úplně jedno. Že jsi nepochopil ten vtip, to jsem čekal.

[Registrovaný] IQ37, 08.03.2016 23:36

P.S.: Udivuje mě tvá konverze ke slunýctům, dle vašich výkladů v imivláknech je server (viz republika) náš a my máme výsostné právo si určit, kdo tu bude či nikoli. A my tu nechceme nekompatibilní sprosťáky (viz islamisty/imigranty)...

Jaká byla pointa tohoto 'vtipu'?
Jak jsi přišel na nějakou moji konverzi k čemukoliv? Vždyť ty si tady bohapustě vymýšlíš.

<

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] merlouska, 08.03.2016 23:46

Pointa byla v tomhle:

Z pozice silnějšího si hrají na nekompromisní tvrďáky co nikdy neuhnou, a když se ocitnou v pozici slabšího, tak najednou je vše jinak a dovolávají se demokracie, svobody a rovnosti. :-/

Proste kdyz jde o nasi republiku, tak tady zadny imigranty nechces.
No a spravci poradny debat se rozhodli stejne, jde o nas server, tak tady zadny sprostaky nechcem.

A najednou jste (obrazne) v pozici tech migrantu a nedokazete pochopit, ze vas taky nekdo nekde nemusi chtit. Proste se vam dostalo stejnyho chovani, jake vy prosazujete proti jinym.

Je to uz srozumitelnejsi?

<

Re: Pointa byla v tomhle: Z pozice silnějšího si hrají na nekompromisní t…

[Registrovaný] lost johnny, 09.03.2016 00:28

Pokouším se vidět souvislost, ale ona tam žádná není. Vy, když chcete, tak z poradny vyhodíte kohokoliv. My, i kdybychom chtěli, tak nikoho vyhodit z republiky nemůžeme. Když se tady náhodou někdo projeví jako sprosťák, tak ho vyhodíte. Když se někdo z migrantů projeví jako sexuální násilník nebo jako vrah, tak jeho potrestání už nikomu život nebo tělesnou a duševní integritu nevrátí. Tohle může stavět do jedné roviny jen kompletní demagog. To přirovnání je falešné jako všechny ostatní touchwoodovy argumenty.

Vy sami chcete projevit solidaritu s migranty, ale nutíte tím všechny ostatní spoluobčany, aby s vámi nesli vámi prosazované a tím způsobené riziko. To je vrchol sobectví. Pokud tolik chcete pomáhat migrantům, tak nejdřív technicky a legislativně zajistěte, aby ostatní spoluobčané nemuseli nést stejné riziko jako chcete nést vy. Sami si riskujte, jak chcete, ale nenuťte k tomu ostatní.

Je naše stanovisko už srozumitelnější?

<

Re: Pokouším se vidět souvislost, ale ona tam žádná není. Vy, když chcete,…

[Registrovaný] merlouska, 09.03.2016 02:28

Když se tady náhodou někdo projeví jako sprosťák, tak ho vyhodíte. Když se někdo z migrantů projeví jako sexuální násilník nebo jako vrah, tak jeho potrestání už nikomu život nebo tělesnou a duševní integritu nevrátí.

A kdo vrati mne moji dusevni integritu po precteni Radkovych vyjadrovacich prostredku?
(Ano, tohle je cilena demagogie, ale obecne demagogii (dle toho, jak je definovana) pouzivaji predevsim ty antiuprchlicke proudy. A na zbytek radsi reagovat nebudu, protoze nestojim o rozpoutani dalsiho uprchlickeho flamewaru, sorry.)

<

#

[Registrovaný] lost johnny, 09.03.2016 02:58 [Upraveno]

Radek ti sprostě nadával? I kdyby ano, chceš svoje ublížené sebevědomí srovnávat se stavem člověka po znásilnění? Sama jsi důkazem, že demagogii používáte pouze vy, pokrytečtí pseudohumanisté. Aby vám to samotným nebylo trapné, tváříte se, že je to "vtip".

Ze spasitelky migrantů ještě spasitelka vláken.

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/13944-vpust-si-mezi-stehna-zluteho-i-cerneho-zpivala-znama-zastankyne-imigrace-pak-ji-brutalne-znasilnil-a-zavrazdil-cerny-pristehovalec-zde-drsne-necenzurovane-foto-i-video-obeti-z-mista-cinu.aspx

Teď si představ, že se to stane holce, která je ani nevítala.

<

#

[Moderátor] touchwood, 09.03.2016 07:13

Jo, není nad to přidat slušivou nálepečku...

<

Re: Pokouším se vidět souvislost, ale ona tam žádná není. Vy, když chcete,…

[Moderátor] L-Core, 09.03.2016 06:57

Ano, je pravda, že ze serveru někoho vyhodit můžeme ("problem solved") a když tady zaúřaduje sexuální násilník a vrah, zvrátit to nelze. To ale naopak neznamená, že tady musíme za každou cenu tiše trpět jakékoliv vulgární napadání. Na řadě serverů, které navštěvuji, jsou pravidla výrazně přísnější. Uživatel končí při prvním napadení admina.

Ale o tom ban opravdu nebyl. A už vůbec ne o tom, že by "majitelé" debat byli "sluníčkáři". Někteří třeba jo, jiní ne. Nakonec, vždyť ve státě je těch příznivců imigrace také výrazně méně než jejich odpůrců (i když se média snaží ukazovat opak), proč by tomu mělo být zcela jinak tady na serveru? Ban je jen a jen o dlouhodobě nepřijatelné formě komunikace.

Jak tu párkrát fleg uváděl, třeba my dva máme často zcela odlišné názory na různé reálie (ekonomie, eu atd.). Ale můžeme se spolu přít, argumentovat, přesvědčovat jeden druhého i bez toho, abychom se častovali zkurvenámi čuráky. Když do podobné roviny sklouzne debata na PC větvi mezi ATI/AMD a nVIDIA, dopadnou účastníci stejně. A mnohem dříve.

Myslím, že je zbytečné ban tady dále rozebírat.

Nakonec, imigrantská témata tady přece nikdo nezakázal, zamčeno bylo jen to jedno, spíše z technického důvodu, kdy se celé vlákno (i kvůli načítání odkazů odjinud) načítalo pomalu. Takže požádám o přesun tam.

<

Re: Pokouším se vidět souvislost, ale ona tam žádná není. Vy, když chcete,…

[Moderátor] touchwood, 09.03.2016 07:10

Souvislost není technická, ale procesní.

Falešné argumenty si nech pro sebe, české vrahy a násilníky také neexpedujeme do Arktidy a riziko podstupuješ třeba i při každém vstupu do vozovky. Nadto ses dopustil (jako obvykle) předsudku, a opět mě to naprosto nepřekvapuje.

<

#

[Registrovaný] lost johnny, 09.03.2016 14:13

Samozřejmě, jinými slovy tam žádná souvislost není a jen si cucáš předstírané argumenty až z palce u nohy.

Imigranti jsou kriminálně vysoce riziková skupina. Všude, kam přišli, vyletěl počet znásilnění několikanásobně.

"Brutálních znásilnění ve Švédsku přibývá a aktuálně je na druhém místě na světovém seznamu zemí ve znásilněních. Oproti roku 1975, kdy bylo policii hlášeno 421 znásilnění, vzrostl tento počet v roce 2014 na 6620. Tento nárůst o 1472% časově sice odpovídá nárůstu imigrantů, ale je švédskou vládou oficiálně zdůvodňován jinými faktory"

Navíc to vlády před občany skrývají, viz případ v Británii:

"Rotherham - Nejméně 1 400 dětí bylo v anglickém městě Rotherham vystaveno mezi lety 1997 až 2013 otřesnému sexuálnímu zneužívání. Zprávu si nechala vypracovat městská rada. Unášeny, bity, prodávány a znásilňovány měly být i děti ve věku kolem 11 let. Vychází najevo, že úřady rozsah problému tušily, ale vyšetřování se vyhýbaly - obávaly se, že by byly nařčeny z rasismu. Většina pachatelů totiž pocházela z Pákistánu."
Zdroj:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/1020212-zneuzivani-deti-ve-velkem-anglicky-rotherham-je-v-soku

Takže kromě běžných denních rizik doporučuješ ještě přidat imigranty. Máš pocit, že nás další přidané riziko obohatí. Máme to zkusit ve vlastní zemi, protože všude jinde to zatím dopadlo katastrofálně. To je ukázkové myšlení asociální zrůdy.

<

Re: Pointa byla v tomhle: Z pozice silnějšího si hrají na nekompromisní t…

[Registrovaný] IQ37, 09.03.2016 01:03

'Srozumitelné' znamená u každého z nás dvou něco jiného.
Proste kdyz jde o nasi republiku, tak tady zadny imigranty nechces.
Mohla bys mi dát odkaz na to, kde jsem něco takového psal? Si připadám jak v Jiříkově vidění.

<

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: 'Srozumitelné' znamená u každého z nás dvou něco jiného. Proste kdyz j…

[Registrovaný] icepower32, 09.03.2016 01:05

A do týmu zabanovaných se přidáááváááá? IQ37, Ice a LastJohnyyy! :x:

<

#

[Registrovaný] merlouska, 09.03.2016 02:28

A pak ze kdo je tady demagog :-)

<

Re: 'Srozumitelné' znamená u každého z nás dvou něco jiného. Proste kdyz j…

[Registrovaný] merlouska, 09.03.2016 02:08

Me se neptej, ja vychazim z toho, co tu psal tw a vysvetluju ti, co tim myslel, aby ses uz zorientoval.

<

Re: Tak ještě jednou: ban byl udělen za sprosté nadávky, nikoli za názor.…

[Registrovaný] icepower32, 08.03.2016 22:06

Teď nejde o žádný trolling - regulérní dotaz: neviděl jsem od Dale, Cejny nadávky, byly smazány, nebo jsem je v tý změti příspěvků přehlédl..?

<

#

[Moderátor] touchwood, 08.03.2016 22:24

Přehlédl. Nejspíš. Sice nechápu jak jsi to dokázal, ale to není podstatné.

<

#

[Registrovaný] icepower32, 08.03.2016 22:46 [Upraveno]

Takže neodpovíš. Dobrá...

<

#

[Registrovaný] merlouska, 08.03.2016 23:25

Vzdyt odpovedel, ne? Na odkazy na konkretni prispevky ses neptal.

<

#

[Registrovaný] icepower32, 08.03.2016 23:55 [Upraveno]

Možná by bylo dobré se dovtípit, že když se celá diskuse točí okolo toho, za co byli uživatelé zabanováni, furt se tady řeší že byli vulgární, sprostí atd. ale nikdo sem nehodil citaci či link, že bych byl rád, kdybych dostal přímou odpověď, za co konkrétně.. - odpověď typu - byl sprostý mi nestačí.

<

Re: Možná by bylo dobré se dovtípit, že když se celá diskuse točí okolo to…

[Registrovaný] IQ37, 09.03.2016 11:11

On to už napsal nahoře fleg:

Rozhodnutie o banoch bolo kolektívne, dôvody vysvetľovať nemusíme a ani nebudeme, pretože nie je dôvod.

Je to jejich právo.

<

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Aspoň "padli" za správnou věc. Jejich jediná chyba byla, že se občas n…

[Moderátor] touchwood, 09.03.2016 07:16

Aspoň "padli" za správnou věc.

Hotoví mučedníci za Alláh... oh wait! ]:)

<

#

[Registrovaný] vitas, 09.03.2016 13:50

Škoda. Chodil jsem se pravidelně pobavit jak Vás Cejna s Radkem cupujou na kousky.

<

# poslední

[Moderátor] touchwood, 09.03.2016 14:15

Vážně? Mně to připadalo přesně obráceně. ;-) Už jen to, že museli sprostě nadávat, aby si dodali váhu o něčem vypovídá.

<

Re: banování userů

[Moderátor] los, 08.03.2016 22:10

Pribudlo tu viacero zaujímavých príspevkov, tak aby som sem nepridával veľa krátkych odpovedí, zhrniem to do jednej. Hoci to tu už bolo niekoľkokrát napísané, tak to zopakujem ešte raz: Bany neboli udelené kvôli odlišnému názoru. Boli udelené kvôli urážajúcim príspevkom smerovaných na ľudí, ktorí na našich stránkach viedli diskusiu. V našom záujme je, aby sa ľudia pri diskutovaní navzájom nenapádali.

Neexistuje žiadna jedna konkrétna debata (ani vymazaná), ktorá bola dôvodom pre udelenie banu. Problém bol, že útočné príspevky, ktoré sa niesli v osobnej rovine, pribúdali aj do iných debát na úplne inú tému. To prakticky bránilo tomu, aby sa tu normálne diskutovalo k akejkoľvek téme. Je dosť možné, že keby urážky padali len v jednej debate, tak by k žiadnemu banu nedošlo, pretože ten, kto by nechcel, by sa do tej debaty jednoducho nezapojil. Keďže sa to ale týkalo takmer každej debaty a upozornenia nezabrali, tak sme pristúpili ku zablokovaniu prístupu.

Vieme, že udelenie banov je dosť veľký zásah do chodu debát. Rozhodovania sa zúčastnil prakticky celý tím ľudí, ktorí sa o debaty starajú. A to vrátane ľudí, ktorí debaty len sledujú, takže nie sú zatiahnutí do nejakých konfliktov. Výsledok dopadol tak, ako dopadol. Síce sme sa tiež zhodli, že nemusí ísť o trvalý ban, ale určite to nie je ban na pár dní.

Čo sa týka rôznorodosti názorov, tak v tomto sú pravidlá na debatách voľné a nemáme tu takmer žiadne obmedzenia. Určite sa tu nájde aj kopec názorov, ktoré sú vyjadrené vulgárne, a napriek tomu neboli ani vymazané, ani nijak moderované. S čím máme problém, sú osobné útoky voči našim používateľom. Chceme, aby existovala určitá miera vzájomného rešpektu na to, aby sa tu dalo debatovať na akúkoľvek tému.

^

Re: banování userů

[Registrovaný] MadMike, 09.03.2016 09:45

Kucí vy musíte mít volnýho čááásu (to píšu ze závisti ne jako urážku)... ještě se kvůli tomu i scházíte osobně jo. Vy to tu fakt berete vážně? To ovšem zcela mění můj pohled na věc, asice - jste pěkný suchaři! :-D v podstatě Vás lituju. Takhle scipnete v padesáti na nervy - bacha na to.

^

#

[Moderátor] L-Core, 09.03.2016 10:29

Tak kvůli tomuhle se osobně určitě nescházíme ]:)

<

Re: banování userů

[Registrovaný] kmochna, 09.03.2016 14:10

já, ubohý kmochna, autor a vlastník příspěvku si přeji zamknutí vlákna. takto se nevyřeší nic. uplatňuji své pravo.

^

Reklama

Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2017 Poradna.net – info@poradna.net, Google+