Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Green deal a jeho dopady

Demontáž průmyslu v EU v přímém přenosu, automobilový průmysl.

Pozice šéfa Stellantisu se hroutí, Italové po 20 letech vyhlásili národní stávku: „Pracujeme 1 až 2 dny v týdnu, když to jde dobře,” říkají

Další rána pro elektrická auta. 34 procent jejich majitelů v Německu se vrací ke spalovacím vozům, opačným směrem nemíří skoro nikdo

Evropské automobilky čelí krizi, v ohrožení je mnoho pracovních míst

Důvodů je víc, jedním z nich je plánovaná pokuty pro automobilky od EU, např.
Spalováky jedou a vydělávají, ale budeme za ně platit pokuty, říká Jahn

„Nové limity CO2 bychom mohli splnit tím, že drasticky omezíme prodej vozů se spalovacími motory. Nemůžeme ale prodávat jen elektromobily se ztrátou nebo minimálním ziskem,“ říká člen vedení Škoda Auto Martin Jahn.

My bychom tyto limity mohli splnit tím, že bychom drasticky omezili prodej vozů se spalovacími motory. To samozřejmě nechceme. Nechceme zákazníky ošidit o vozy, které jsou moderní a které určitě mají nižší emise než starší vozy na silnicích. Mimo to nám spalovací motory stále přináší profitabilitu, kterou potřebujeme pro investice do nových vozů, přestavby závodů a vůbec do budoucnosti firmy a vývoje. Nemůžeme prodávat pouze elektromobily se ztrátou nebo minimálním ziskem.

A tyhle problémy jsou po celé Evropě. Když padne - a už strmě padá - autoprůmysl, bude to celoevropská katastrofa. Jak to tady bude vypadat za půl roku, za rok? Co na to mluvící hlavy z Brusele?

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat