Předmět Autor Datum
Videa som nepozeral, ale je to trosku smutne, ze dnes skoly bojuju o studenta, pretoze za nasich cia…
fleg 21.05.2024 09:53
fleg
Kdyz vidim, jak to ma dcera, tak v klidu chodi do skoly 3 dny v tydnu a to si jeste nabrala dvojnaso…
Jan Fiala 21.05.2024 11:52
Jan Fiala
Záleží na škole :) Na medině, jaderné fyzice či FELu si to nějak nedokážu (obecně) představit.
L-Core 21.05.2024 16:27
L-Core
Vystudoval jsem FEL ČVUT. Nevím, jak je to tam teď, když jsem studoval, spolužáci z SVVŠ co šli na p…
Yarda 22.05.2024 13:02
Yarda
Ještě teď se mi občas zdává, že ještě studuji a probouzím se zpocený s rukou v nočníku. A oddechnu s…
L-Core 22.05.2024 14:40
L-Core
Videa som nepozeral, ale je to trosku smutne, ze dnes skoly bojuju o studenta, pretoze za nasich cia… poslední
Pavel 23.05.2024 09:26
Pavel

Vystudoval jsem FEL ČVUT.
Nevím, jak je to tam teď, když jsem studoval, spolužáci z SVVŠ co šli na práva povídali, že jsou v komparsním rejstříku, zrovna se natáčel nějaký film z války, vyfasovali německé uniformy, prošli Nerudovkou, cestou si dali pivo, na konci Nerudovky dostali peníze. Shodli jsme se, že my bychom si to dovolit nemohli.
A to tehdy nebyly kredity, bakalářská studia a jiné dnešní míčoviny.

Ještě teď se mi občas zdává, že ještě studuji a probouzím se zpocený s rukou v nočníku. A oddechnu si že už to mám hodně dlouho za sebou.
:-D:beer:

Ještě teď se mi občas zdává, že ještě studuji a probouzím se zpocený s rukou v nočníku. A oddechnu si že už to mám hodně dlouho za sebou.

:!: Mám to úplně stejně, říkám tomu "školní sny". Děj obvykle probíhá tak, že je březen nebo duben posledního ročníku VŠ a já náhle zjišťuji, že pořád nemám téma na diplomku či že státní zkoušku z něčeho nevím jak zvládnu, když na přednášky jsem nechodil, poznámky ani učebnice nemám a vlastně nic o tom ani nevím. A že to asi nedoženu, naučit se třeba za 14 dní francouzsky, to asi nezvládnu, vyletím a pomažu na 2 roky na vojnu. Probuzení je opravdové vysvobození ]:)