Operátor Orange - zaplatte nám za neposkytnuté služby a ešte zaplatte aby ste nahlásili chybu.
Ani neviem čo k tomuto povedať..
Po spojení s operátorom infolinky od 25. augusta zaplatíte veľmi vysoký poplatok 1,5 eura za hovor. Doteraz išlo iba o 0,05 eura za minútu.
Viete mi vysvetliť ako toto vôbec môže byť? Je to vôbec legálne? Nie len zo dňa na deň 33 násobné zvýšenie ceny, Ale ešte za zákaznícku linku, kde je jediné miesto kde sa dá nahlásiť porucha Internetu? Resp. "dá sa" aj cez ich aplikáciu, chat či soc. sieť, ale ako keď k tomu potrebujete Internet, práve ten ktorý nejde?
Ja nemám na toto slov, len to že Orange je nenažraná zlodejská banda šmejdov...
Nehovoriac o ich iných praktikách, ako keď Vám sami bez Vášho súhlasu aktivujú (alebo aj neaktivujú) a zaúčtujú za služby (ktoré ste nechceli, alebo ani nedostali), či úmyselné zavádzanie zákazníkov a pod.
Dnes som už vypenil a napísal som na obchodnú inšpekciu aj na úrad pre reguláciu elektronických komunikácií. Som zvedavý aký bude výsledok.
Aj jaj, jsem zvědav, kdy to dorazí i k nám.
Nerozumiem tej panike a rozculovaniu.
Platit budes az po prevolani sovjho pausalu, takze ak mi nieco nepojde normalne to budem mat zadarmo ako doteraz.
Mozes ist predsa k inemu operatorovi, Telekom ma lepsie pokrytie a porovnatelne pausaly.
A svoje linky zadarmo;o).
Asi si si necital tie male pismenka v zmluve s Orange, pretoze tento krok bol uplne zbytocny.
Platiť budeš ,keď im zavoláš,nie až po prevolaní paušálu,neplatíš len z predplatenej karty,pokial máš už príliš nízky kredit,alebo keď zavoláš z cudzej siete,inak budeš po novom platiť vždy 1,50 EUR za minútu hovoru…
Nie je to za minutu, ale za cely hovor.
Ale je to dost aj tak.
Neviem koľko,ale včera sa vyjadril zástupca Orange,že je tam počítané za minútu hovoru,nechcem byť múdrejší ako Orange,ale aj tak z 5centov na 1,50eur aj tak je to zdraženie ako hovado a zvlášť,keď sa vyskytne problém,nenájdeš nikoho kompetentného,kto by vedel problem riešiť ,začne to obvyklé prehadzovanie si horúceho zemiaku-my s tým nič nemáme,musíte ísť na ústredie ,z ústredia to hodia na pobočku,ktorá uzavrela zmluvu etc….
V conniku na ich stranke je uvedene stale, ze je to za hovotr a nie za min.
Orange na to zakaznikov pripravoval uz dlho. Uz minimalne rok mam pridanu sluzbu z 1euro, ktora ma opravnuje volat na infolinky zdarma, dostanem sa k puku, ci k inym benefitom, ktore boli predtym (taky puk odjakziva) spoplatnene.
Povodne som to chcel zrusit, nechal som to tam a myslim, ze tu je dosledok.....Orange bude "nutit" dat si taky eurovy pausal vsetkym, aby sa im neoplatilo si to neplatit.
Spoplatenie infoliniek je len zaciatok.
Orange extra spoplatňuje aj 5G sieť... no čo, možno už budeme platiť aj za kyslík, ktorý nadýchame na ich pobočke.
Neznám situaci, ale pokud mají dostatečně dobře a přehledně udělaný web nebo appku, kde se dá všechno nastavit raz dva, případně jsou responzivní někde na chatu, tak by mi to nevadilo.
Já už ani nevím, kdy jsem naposledy volal na nějakou infolinku. Všechno online... i ten nefunkční internet byl vyřešen za pár minut, stačil k tomu WhatsApp na mobilu.
no tak si tú appku vyskúšaj, je to len zoznam odkazov na web, polovica odkazov samozrejme 404 alebo 500. Orange má najhoršiu aplikáciu akú môže mať.