Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Evropská unie rozhodla. Od roku 2035 nekoupíme žádné auto se spalovacím motorem

Nový typ spalovacího motoru: Dieselové a benzínové motory mají revolučního nástupce. Elektroauta se mohou jít zahrabat

Technické řešení totiž počítá s rozdělením čtyřtaktního cyklu mezi dvě nezávislé a propojené komory. Tím pádem nemá problémy s těsněním a jako rotační je také zcela lineární. Motor má čtyři rotory uspořádané v dvou párech na dvou hlavních hřídelích. Ty jsou spojené ozubenými koly a otáčí se opačným směrem. Přední rotor zajišťuje vstupní a kompresní fázi, zadní spalovací a výfukovou. Dokáže si poradit s různými druhy paliva, a vyniká velmi malými emisemi.

Kdo by to řekl, že se na spalovacím motoru dá něco podstatnýho vylepšit?

A výsledek jejich řešení je opravdu skvostný: dvoukomorový rotační motor nazvaný Omega 1 má při 15,9 kg hmotnosti výkon 160 koní a kroutící moment 231 Nm. To jsou hodně působivé parametry. Navíc se dá modulárně rozšiřovat na 320 koní, případně více.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat