Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Automatické spropitné - článek v Lidovkách.

Ať si zvednou ceny o těch 10% a bude vymalováno. Už teď je všude předraženo a zákazníka se snaží ošulit. Číšníci se snaží obrat hosta i majitele a ještě bych jim měl dávat spropitné? Živě si pamatuji jak v 80 letech provozní jedné restaurace, který nebyl 20 let na dovolené, dostal za odměnu zájezd o Jugoslávie. Nechtěl jet, ale manželka ho přesvědčila a tak jel. Po návratu dával rok dohromady manko, které mu tam číšníci udělali během jeho 14 denní dovolené.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat