Pan komunista se zapomněl zmínit, kdy se s ničením remízků a tvorbou nekonečných lánů začalo.
Navíc ve školách se výuka biologie „smrskla“ na poznání člověka a funkcí jeho těla, molekulární biologii, třídění odpadu a záchranu tropických pralesů a takzvaného udržitelného rozvoje a „ekologickou“ výrobu energií. A někde ještě na EIA. A tak zatímco se ve školách děti učí cizí jazyky, počítače a do hloubky probírají nedávnou historii – pochopitelně pokřiveně – a multikulturalismus, skutečné učení o vlasti a přírodě zůstává stranou.
Co si pamatuji, v biologii jsme řešili rostliny, ptactvo, přírodní rezervace v okolí a co v nich najít. Naopak si nevybavuji, že by nás někdo učil ochranu pralesů, multikulturalismus, nebo pochopitelně pokřivenou historii. Za těch pár let se hádám osnovy tak nezměnily.
Opěvování zemědělských brigád, úchvatný nadpis i shrnutí, takový zlatý standard parlamentních listů.