Předmět Autor Datum
Psali někde, že prý byl v kabině dým. Tak bych to tipoval na technickou závadu. nový
L-Core 19.05.2016 12:17
L-Core
Relevantní informace najdete pouze tady: nový
jirka44 19.05.2016 17:19
jirka44
Tipuju to na bombu, posádka neměla čas ani odeslat nouzový signál. nový
IQ37 19.05.2016 19:16
IQ37
Všade dobre doma najlepšie nový
kingdomcome1 19.05.2016 19:27
kingdomcome1
Není mi jasné, jak může letadlo co padá, ale je ještě ve vzduchu, zmizet z radaru. Jako laik co si o… nový
Yarda 20.05.2016 08:27
Yarda
Jak jsi přišel na to, že zmizelo, když bylo ve vzduchu? To je jenom mediální šum. Pokud vím, tak se… nový
IQ37 20.05.2016 09:36
IQ37
OT Na flajtradaru jsou někdy pěkné nesmysly (nakonec, to není nic oficiálního, data jdou od "dobrov… nový
L-Core 20.05.2016 14:19
L-Core
křivka dráhy letu čas od času vypadá jak seizmografický záznam lehkého zemětřesení To asi jak uhýba… poslední
IQ37 22.05.2016 11:52
IQ37
Zatím vše nasvědčuje technickým problémům. Poslední přijatá ghlášení ACARS: UTC 00:26: ANTI ICE R W… nový
jirka44 22.05.2016 08:10
jirka44
Jak jsem psal nahoře (dým), později během dne to vypadalo, že je to jen nepotvrzené info. Teď se zdá… nový
L-Core 22.05.2016 11:16
L-Core
Stále je to ovšem divné v tom, že to spadlo tak rychle, že nestihli vyslat ani nouzový signál. nový
IQ37 22.05.2016 11:49
IQ37

Není mi jasné, jak může letadlo co padá, ale je ještě ve vzduchu, zmizet z radaru. Jako laik co si o tom občas něco přečte mám představu, že dopravní letadla se už obyčejným radarem nesledují (nebo jen výjimečně, pokud je k tomu zvláštní důvod). Ale že v dopravních letadlech je zařízení co vysílá polohu, výšku, rychlost a další data, na letišti, resp. tam, kde se poloha dopravních letadel sleduje je přijímač a zařízení co ta data vyhodnocuje a zobrazuje. A pak bych chápal, že pokud v letadle to zařízení přestane fungovat, tak z displeje co se na něm sledují letadla údaj o takovém letadle zmizí i když letadlo ještě pořád letí a obyčejný radar by ho viděl.
[image.php]

Jak jsi přišel na to, že zmizelo, když bylo ve vzduchu? To je jenom mediální šum. Pokud vím, tak se ta letadla sledují neustále (až na malé výjimky, kdy není přesah radarů) - jenom si je předávají letoví dispečeři jednotlivých zemí či letišť. Nikdy jsem nevěřil, kolik je současně na nebi letadel. Tady je hezky online vidět "cvrkot v luftě": https://www.flightradar24.com/60,15/6

OT

Na flajtradaru jsou někdy pěkné nesmysly (nakonec, to není nic oficiálního, data jdou od "dobrovolníků" "amatérů"). Dcera jednou letěla z Osla do Budapešti, letadlo hodiny popojíždělo na stojánku v Oslu, "prý"online oslovská tabule odletů také mlčela… a pak dcera poslala SMS "BUDAPEST, LANDED" ;-)
Ne všechna letadla jsou flajtradarem identifikována a sledována.

Občas nějaké lety sleduji (letí-li mé zájmové osoby) a křivka dráhy letu čas od času vypadá jak seizmografický záznam lehkého zemětřesení.

Zatím vše nasvědčuje technickým problémům. Poslední přijatá ghlášení ACARS:

UTC 00:26: ANTI ICE R WINDOW – triggered by the Window Heat Computer #2 - associated with 2 maintenance messages corresponding to the temperature sensors of the 2 right cockpit windows:
UTC 00:26: R SLIDING WINDOW SENSOR
UTC 00:28: R FIXED WINDOW SENSOR
UTC 00:26: SMOKE LAVATORY & UTC 00:27: AVIONICS SMOKE : triggered by their respective optical detector;
UTC 00:29: AUTO FLIGHT FCU 2 FAULT: second channel of the FCU detected fault.
UTC 00:29: F/CTL SEC3 FAULT: third SEC computer detected fault.

The computers associated with these warning/caution messages, apart from the FCU 2 are all accessed through door 811 - if we're looking for common denominators.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru