Předmět Autor Datum
Psali někde, že prý byl v kabině dým. Tak bych to tipoval na technickou závadu.
L-Core 19.05.2016 12:17
L-Core
Relevantní informace najdete pouze tady:
jirka44 19.05.2016 17:19
jirka44
Tipuju to na bombu, posádka neměla čas ani odeslat nouzový signál.
IQ37 19.05.2016 19:16
IQ37
Všade dobre doma najlepšie
kingdomcome1 19.05.2016 19:27
kingdomcome1
Není mi jasné, jak může letadlo co padá, ale je ještě ve vzduchu, zmizet z radaru. Jako laik co si o…
Yarda 20.05.2016 08:27
Yarda
Jak jsi přišel na to, že zmizelo, když bylo ve vzduchu? To je jenom mediální šum. Pokud vím, tak se…
IQ37 20.05.2016 09:36
IQ37
OT Na flajtradaru jsou někdy pěkné nesmysly (nakonec, to není nic oficiálního, data jdou od "dobrov…
L-Core 20.05.2016 14:19
L-Core
křivka dráhy letu čas od času vypadá jak seizmografický záznam lehkého zemětřesení To asi jak uhýba… poslední
IQ37 22.05.2016 11:52
IQ37
Zatím vše nasvědčuje technickým problémům. Poslední přijatá ghlášení ACARS: UTC 00:26: ANTI ICE R W…
jirka44 22.05.2016 08:10
jirka44
Jak jsem psal nahoře (dým), později během dne to vypadalo, že je to jen nepotvrzené info. Teď se zdá…
L-Core 22.05.2016 11:16
L-Core
Stále je to ovšem divné v tom, že to spadlo tak rychle, že nestihli vyslat ani nouzový signál.
IQ37 22.05.2016 11:49
IQ37

Není mi jasné, jak může letadlo co padá, ale je ještě ve vzduchu, zmizet z radaru. Jako laik co si o tom občas něco přečte mám představu, že dopravní letadla se už obyčejným radarem nesledují (nebo jen výjimečně, pokud je k tomu zvláštní důvod). Ale že v dopravních letadlech je zařízení co vysílá polohu, výšku, rychlost a další data, na letišti, resp. tam, kde se poloha dopravních letadel sleduje je přijímač a zařízení co ta data vyhodnocuje a zobrazuje. A pak bych chápal, že pokud v letadle to zařízení přestane fungovat, tak z displeje co se na něm sledují letadla údaj o takovém letadle zmizí i když letadlo ještě pořád letí a obyčejný radar by ho viděl.
[image.php]

OT

Na flajtradaru jsou někdy pěkné nesmysly (nakonec, to není nic oficiálního, data jdou od "dobrovolníků" "amatérů"). Dcera jednou letěla z Osla do Budapešti, letadlo hodiny popojíždělo na stojánku v Oslu, "prý"online oslovská tabule odletů také mlčela… a pak dcera poslala SMS "BUDAPEST, LANDED" ;-)
Ne všechna letadla jsou flajtradarem identifikována a sledována.

Občas nějaké lety sleduji (letí-li mé zájmové osoby) a křivka dráhy letu čas od času vypadá jak seizmografický záznam lehkého zemětřesení.

Zatím vše nasvědčuje technickým problémům. Poslední přijatá ghlášení ACARS:

UTC 00:26: ANTI ICE R WINDOW – triggered by the Window Heat Computer #2 - associated with 2 maintenance messages corresponding to the temperature sensors of the 2 right cockpit windows:
UTC 00:26: R SLIDING WINDOW SENSOR
UTC 00:28: R FIXED WINDOW SENSOR
UTC 00:26: SMOKE LAVATORY & UTC 00:27: AVIONICS SMOKE : triggered by their respective optical detector;
UTC 00:29: AUTO FLIGHT FCU 2 FAULT: second channel of the FCU detected fault.
UTC 00:29: F/CTL SEC3 FAULT: third SEC computer detected fault.

The computers associated with these warning/caution messages, apart from the FCU 2 are all accessed through door 811 - if we're looking for common denominators.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru