Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Není mi jasné, jak může letadlo co padá, ale je ještě ve vzduchu, zmizet z radaru. Jako laik co si o… nový
Yarda 20.05.2016 08:27
Yarda
Jak jsi přišel na to, že zmizelo, když bylo ve vzduchu? To je jenom mediální šum. Pokud vím, tak se… nový
IQ37 20.05.2016 09:36
IQ37
OT Na flajtradaru jsou někdy pěkné nesmysly (nakonec, to není nic oficiálního, data jdou od "dobrov… nový
L-Core 20.05.2016 14:19
L-Core
křivka dráhy letu čas od času vypadá jak seizmografický záznam lehkého zemětřesení To asi jak uhýba… poslední
IQ37 22.05.2016 11:52
IQ37
Zatím vše nasvědčuje technickým problémům. Poslední přijatá ghlášení ACARS: UTC 00:26: ANTI ICE R W… nový
jirka44 22.05.2016 08:10
jirka44
Jak jsem psal nahoře (dým), později během dne to vypadalo, že je to jen nepotvrzené info. Teď se zdá… nový
L-Core 22.05.2016 11:16
L-Core
Stále je to ovšem divné v tom, že to spadlo tak rychle, že nestihli vyslat ani nouzový signál. nový
IQ37 22.05.2016 11:49
IQ37

Není mi jasné, jak může letadlo co padá, ale je ještě ve vzduchu, zmizet z radaru. Jako laik co si o tom občas něco přečte mám představu, že dopravní letadla se už obyčejným radarem nesledují (nebo jen výjimečně, pokud je k tomu zvláštní důvod). Ale že v dopravních letadlech je zařízení co vysílá polohu, výšku, rychlost a další data, na letišti, resp. tam, kde se poloha dopravních letadel sleduje je přijímač a zařízení co ta data vyhodnocuje a zobrazuje. A pak bych chápal, že pokud v letadle to zařízení přestane fungovat, tak z displeje co se na něm sledují letadla údaj o takovém letadle zmizí i když letadlo ještě pořád letí a obyčejný radar by ho viděl.
[image.php]

OT

Na flajtradaru jsou někdy pěkné nesmysly (nakonec, to není nic oficiálního, data jdou od "dobrovolníků" "amatérů"). Dcera jednou letěla z Osla do Budapešti, letadlo hodiny popojíždělo na stojánku v Oslu, "prý"online oslovská tabule odletů také mlčela… a pak dcera poslala SMS "BUDAPEST, LANDED" ;-)
Ne všechna letadla jsou flajtradarem identifikována a sledována.

Občas nějaké lety sleduji (letí-li mé zájmové osoby) a křivka dráhy letu čas od času vypadá jak seizmografický záznam lehkého zemětřesení.

Zatím vše nasvědčuje technickým problémům. Poslední přijatá ghlášení ACARS:

UTC 00:26: ANTI ICE R WINDOW – triggered by the Window Heat Computer #2 - associated with 2 maintenance messages corresponding to the temperature sensors of the 2 right cockpit windows:
UTC 00:26: R SLIDING WINDOW SENSOR
UTC 00:28: R FIXED WINDOW SENSOR
UTC 00:26: SMOKE LAVATORY & UTC 00:27: AVIONICS SMOKE : triggered by their respective optical detector;
UTC 00:29: AUTO FLIGHT FCU 2 FAULT: second channel of the FCU detected fault.
UTC 00:29: F/CTL SEC3 FAULT: third SEC computer detected fault.

The computers associated with these warning/caution messages, apart from the FCU 2 are all accessed through door 811 - if we're looking for common denominators.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru